کارتينگ مشهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/07/03
بازدید: 2066
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

سفر به مشهد با تور داخلی می تواند فرصت هایی را در اختیارتان قرار دهد که قبلا با هیچ کدام از آن ها آشنا نبودید. اگر به شما بگویند که قرار است در شهر مشهد با یک بازی هیجان انگیز سرگرم شوید، ممکن است باورتان نشود. خیلی ها مشهد را تنها یک شهر زیارتی می دانند و فکر می کنند این شهر هیچ جاذبه تفریحی در خود ندارد. با این حال شهر مشهد پر از پارک ها و تفریحات جذاب متنوعی است که استفاده از آن ها می تواند برای هر مسافری بسیار شگفت انگیز باشد. یکی از همین تفریحات، کارتینگ مشهد است. در این مقاله قصد داریم به اختصار به بررسی این تفریح بپردازیم و پیست هایی که در مشهد به ارائه این بازی هیجان انگیز می پردازند را معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

کارتینگ در مشهد

کارتینگ چیست؟

تا به حال شده است سوار ماشین تان شوید و بخواهید با سرعت در یک مسیر پرپیچ و خم رانندگی کنید؟ دوست داشتید فضایی برایتان فراهم بود تا بدون آسیب رساندن به خودتان و دیگران، با سرعت ماشین تان را می راندید؟ اگر پاسخ تان به این سوال ها مثبت است کارتینگ فقط و فقط برای شما ساخته شده است. کارتینگ یک نوع ورزش هیجان انگیز و رشته ای از اتومبیل رانی است که در آن می توانید لذت و هیجان سرعت را در یک محیط امن تجربه کنید. شاید باور نکنید اما بزرگانی همچون شوماخر، کار خود را با کارتینگ شروع کرده اند. به همین دلیل است که خیلی ها این رشته ورزشی را مادر رشته اتومبیل رانی می دانند. معمولا به افرادی که عاشق اتومبیل رانی با سرعت های بالا هستند، توصیه می شود در ابتدا سری به رشته کارتینگ بزنند و مهارت هایشان را در این رشته افزایش دهند. در ایران نیز پیست های متعددی برای تجربه کارتینگ وجود دارد که برخی از این پیست ها در شهر مشهد واقع شده است. 

پیست کارتینگ آزادي مشهد کجاست؟

این پیست یکی از بهترین پیست های کارتینگ در شهر مشهد محسوب می شود و در منطقه طرقبه، در مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد. اگر به دنبال یک پیست مدرن هستید، بی شک این گزینه یکی از بهترین و کامل ترین پیست های کارتینگ برایتان خواهد بود. پیست آزادی همه روزه میزبان علاقه مندان به ورزش است و به شما این امکان را می دهد که به همراه خانواده تان به تفریحات ورزشی بپردازید. اگر بخواهید در این مجموعه کارتینگ را تجربه کنید، باید حداقل 150 سانتی متر قد و 90 کیلوگرم وزن داشته باشید.  این مجموعه در کنار ورزش هیجان انگیز کارتینگ امکانات دیگری هم دارد که از جمله آن ها می توان به کافی شاپ، رستوران و تفریحاتی همچون پینت بال اشاره کرد. 

قیمت بلیط موج های آبی مشهد ۱۴۰۲ - اولین و بزرگترین پارک آبی سرپوشیده ایران

قيمت ماشين كارتينگ در پیست مشهد

اگر دوست دارید این ورزش هیجان انگیز را در مشهد تجربه کنید، باید بدانید که هزینه زیادی قرار نیست بابت آن بپردازید. با پرداخت 10هزار تومان می توانید این ورزش منحصر به فرد و شگفت انگیز را برای یکبار هم که شده تجربه کنید و آدرنالین خون تان را آنگونه که خودتان دوست دارید بالا ببرید. در مشهد، ماشین های کارتینگ هم به فروش می رسند که می توانید به کمک متخصصین این حوزه، یکی از این ماشین ها را خریداری کنید. البته بهتر است قبل از هر کاری سری به پیست های کارتینگ بزنید و این ورزش را تجربه کنید. در نهایت اگر دوست داشتید صاحب یکی از این ماشین ها شوید می توانید با فروشندگان معتبر ارتباط برقرار کنید.

هزینه ورودی کارتینگ مشهد

آدرس پیست کارتینگ آزادی مشهد

برای اینکه خودتان را به مجموعه آزادی برسانید، چندین مسیر پیش رویتان خواهید داشت، اما بهترین و راحت ترین مسیر این است که وارد جاده طرقبه شوید. بعد از اینکه پمپ بنزین را رد کردید به بلوار معلم بروید. رو به روی سازمان تامین اجتماعی می توانید مجموعه ورزشی ازادی را هم ببینید. سایر پیست های کارتینگ که در مشهد به فعالیت می پردازند. مشهد از جمله شهرهایی است که از پیشت های کارتینگ مختلفی بهره مند است، در ادامه قصد داریم تا به معرفی سایر پیست های کارتینگ در مشهد بپردازیم. 

پیست کارتینگ جام جم

علاوه بر مجموعه ورزشی آزادی که امکانات بی نظیری در  اختیار شما قرار می دهد، پیست جام جم نیز خودنمایی می کند. این پیست یکی از پیست های استاندارد شهر مشهد محسوب می شود که می توان در آن لذت رانندگی سریع و هیجان انگیز را تجربه کرد. هم آقایان و هم خانم ها می توانند از امکانات این پیست استفاده کنند. 

 پیست کارتینگ ارشاد

پیست کارتینگ ارشاد نیز یکی دیگر از پیست های کارتینگ در مشهد محسوب می شود که دوره ها و کلاس های آموزشی متعددی در آن برگزار می شود. 

پیست ارشاد مشهد

 حرف آخر
 سفر به مشهد آن هم با تور مشهد می تواند تجربه های بی نظیری در اختیارتان بگذارد. بعد از اینکه به شهر زیبای مشهد رسیدید و زیارت تان را کامل کردید، سری به مجموعه های ورزشی که در این شهر جا خوش کرده اند بزنید و از امکاناتی همچون کارتینگ مشهد بهره مند شوید. برای آن هایی که عاشق هیجان و البته سرعت هستند، مشهد مقصد ویژه ای خواهد بود.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 101 کاربر