پارک کرالیوگلو آنتالیا

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/09
بازدید: 860
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از شهرهای توریستی و زیبای دنیا شهر آنتالیا بوده که در جنوب غربی کشور ترکیه واقع است. شهر آنتالیا در ضلع جنوبی با دریای مدیترانه همسایه است. قرار گرفتن این شهر در کنار دریا، موجب شده این منطقه شرایط آب و هوایی بسیار مساعد و مطلوبی پیدا کند و به همین جهت مناظر طبیعی و بی نظیری در آنتالیا دیده می شود. تنوع امکانات مختلف و قیمت در این شهر، موجب شده که تور آنتالیا با قیمت های مختلف در کشورمان وجود داشته باشد و هر فردی با بودجه های نه چندان بالا، بتواند از این شهر دیدن کند. از آنجایی که کشور ایران در همسایگی کشور ترکیه قرار دارد، شما می توانید بدون اینکه نگرانی از بابت هزینه ها داشته باشید، به یکی از شهرهای این کشور سفر کرده و از دیدنی های که برای شما فراهم شده است، بازدید کنید. 

آنتالیا در تابستان دارای آب و هوایی گرم و در طول فصل زمستان نیز، هوایی معتدل و نیمه بارانی دارد. به ندرت یخ و بخ بندان در این منطقه مشاهده می شود. وجود آب و هوای مساعد، شرایط بسیار خوبی را برای رشد انواع گیاهان فراهم می کند و احداث انواع پارک ها را در شهر امکان پذیر می کند. پارک های آبی و غیر آبی زیادی که در شهر آنتالیا وجود دارد، لحظات بسیار جذاب و به یاد ماندنی را برای کسانی که به این پارک ها قدم می گذارند، ایجاد می کنند. یکی از پارک های زیبایی که قصد داریم امروز در مورد آن صحبت کنیم، پارک کرالیوگلو آنتالیا است. این پارک نیز در نوع خود، دیدنی های زیادی دارد که بهتر است قبل از سفر به ترکیه با آن آشنا شوید. 

پارک کرالیوگلو

آشنایی با پارک کرالیوگلو

هر چه بیشتر با آنتالیا آشنا می شویم، بیشتر این شهر را دوست داریم. یکی از جاهای دوست داشتنی در این شهر، پارک کرالیوگلو است. از جمله بناهای باستانی این پارک، برج هادیرلیک است. این برج مشرف به دریای مدیترانه است و قدمت زیادی دارد. این برج آن قدر زیبا هست که حتی تنبل ترین عکاسان را نیز مجبور کند، دوربین عکاسی خود را خارج کرده و چند عکس با آن ثبت کنند. دفتر شهرداری، نمای صخره ها و پهنه آبی وسیع خلیج آنتالیا، چند مورد از جاذبه های اصلی پارک کرالیوگلو است. چندین بنا و یادبود نیز در این پارک مشاهده می شود که از دیگر دلایل جذابیت آن به شمار می آید. 

تجربه سفری هیجان انگیز به شهر ساحلی ترکیه

پارک کرالیوگلو جذابیت های طبیعی زیادی برای گردشگران فراهم کرده است. تنوع پوشش گیاهی در این پارک باعث می شود که در هر فصلی قادر باشد مناظر بسیار بی بدیلی را در معرض نمایش قرار داده و زیبایی های خود را به رخ شما بکشاند. از جمله درختان موجود، می توان به درختان نخل، سرو و کاج اشاره کرد که موجب می شوند این پارک همیشه سرسبز و شاداب به نظر برسد. رفتن به شهر آنتالیا با تور ترکیه و بازدید نکردن از این پارک زیبا و مسحور کننده، لذت سفر شما را تکمیل نخواهد کرد. در هر گوشه از این پارک، نمادها و مجسمه هایی دیده می شود و اینها باعث می شوند که ظاهر پارک کرالیوگلو با سایر پارک هایی که تا کنون دیده اید تفاوت های بسیاری داشته باشد و عده زیادی از توریست ها و گردشگرها به دیدن این پارک بروند. قرار گیری درختان زیبا و فواره ها و حوض ها در کنار یکدیگر، محیطی بسیار رمانتیک و دلپذیر فراهم می کند. این پارک فضایی ایجاد کرده که دل کندن از آن بسیار دشوار باشد. 

پارک کرالیوگلو

آدرس پارک کرالیوگلو آنتالیا

یکی از زیباترین پارک هایی که می توانید برای گذراندن اوقاتتان به آنجا بروید، پارک کرالیوگلو آنتالیا است. در این پارک مناظر سر سبز و دیدنی بسیاری وجود دارد و شما از دیدن این مناظر به وجد خواهید آمد. اگر قصد دارید از این پارک دیدن کنید، باید به ناحیه مورات پاشا واقع در شهر آنتالیا مراجعه کنید. این پارک در محله کلینچارسلان، خیابان پارک قرار دارد. پارک کرالیوگلو در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و شما برای آنکه بتوانید خود را به این مکان برسانید، راه سختی را در پیش ندارید. اگر در لار هستید، می توانید با سوار شدن بر اتوبوس خود را به این منطقه برسانید. اگر در انتهای ساحل کُنیالتی هستید، می توانید با قدم گذاشتن در امتداد بندر، به این پارک بیاید و یا حتی می توانید از تراموا استفاده کنید. کافی است به طرف دریا حرکت کنید، در این صورت می توانید به راحتی این پارک را مشاهده کنید.

بهترین پارک های آنتالیا - با بهتربن پارک های آنتالیا آشنا شوید.

پارک کرالیوگلو آنتالیا

تفریحات پارک کرالیوگلو آنتالیا

یکی از صحنه های جذابی و تکرار نشدنی که تنها در پارک کرالیوگلو احتمال وقوع آن وجود دارد، زمانی است که ابرها در آسمان این پارک، گرد هم می آیند. در این صورت تنها لازم است که شما لباس کافی به تن داشته باشید و از بارانی که نم نم بر روی صورتتان می چکد، نهایت لذت را ببرید. فضایی که این هوای ابری در آسمان این قسمت ایجاد می کند، به همراه مجسمه ها و بناهای که در این پارک وجود دارد، صحنه ای بی نهایت زیبا و بی بدیل برای شما فراهم می کند. کافی است حس زیبایی شناسی خود را بیدار کرده و از این صحنه با تمام وجود لذت ببرید. حضور در پارک کرالیوگلو و به تماشا ایستادن این مناظر زیبا باعث ایجاد خاطراتی می شوند که حتی اگر هم بخواهید نتوانید آن ها را هیچ وقت فراموش کنید و صحنه ها تا ابد با شما همراهی خواهند کرد. 

پارک کرالیوگلو

حسی که از بودن در این مکان به شما منتقل می شود را نمی توانید در هیچ جای دیگر تجربه کنید. برخی از تفریحات این پارک، تکرار نشدنی هستند و تنها در این مکان شما می توانید مانند آن را دوباره تجربه کنید. فصل بهارِ این پارک بسیار دیدنی است. هیچ کس از دیدن درختانی که شکوفه هایشان به تازگی از غلاف خارج شده است خسته نخواهد شد. این صحنه ای است که در تمام پارک کرالیوگلو شما می توانید آن را شاهد باشید. این پارک در بهار بهشتی است که وصف کردن آن غیر ممکن خواهد بود. در این پارک، چند موزه محلی نیز احداث شده است و شما می توانید از آن ها نیز دیدن کنید. دیدار و بازدید از این موزه ها نیز خالی از لطف نبوده و می توانید در آن ها فضایی جدید و متفاوت تجربه کنید. 
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 101 کاربر