پارک هایلند کیش

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/18
بازدید: 3957
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره‌ کیش یکی از زیبا‌ترین جزیره‌ها در کشور ایران است که در این جزیره سرگرمی‌ها و تفریحات بسیاری وجود دارد. مسافران می‌توانند در سفر خود به جزیره کیش از زیبایی دریا‌ی اطراف آن و ساحل آرامش بخش این جزیره نهایت لذت را ببرند. همچنین بسیاری از افراد برای خرید به این جزیره سفر می‌کنند. زیرا در جزیره کیش پاساژ‌ها و مراکز خرید بسیاری وجود دارد که مسافران می‌توانند در سفر خود به کیش سری به این بازار‌ها بزنند‌. به علاوه شهربازی‌های متنوعی در این جزیره وجود دارند که در ادامه به یکی از هیجان انگیز‌ترین شهر بازی‌ها در شهر کیش می‌پردازیم. پیشنهاد می‌شود در سفر خود به جزیره کیش حتما سری به آن بزنید.

پارک هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش کجاست؟

شهربازی هایلند کیش در شرق جزیره کیش قرار دارد. اگر شما با هواپیما به شهر کیش سفر کرده‌اید باید به شما بگوییم که شهر بازی کیش در فاصله ۵ کیلومتری فرودگاه واقع شده‌ است و مسافران می‌توانند به راحتی به آن دست رسی داشته باشند‌. همچنین این شهربازی در فاصله دو کیلومتری اسکله جزیره واقع شده است. این اسکله یک اسکله قدیمی و تفریحی است که در ساحل شرقی این جزیره قرار گرفته است. به علاوه این شهربازی فاصله کمی تا ساحل مرجان کیش دارد. به طوری که مسافران می‌توانند با طی کردن مسافت تقریبی ۵ و نیم کیلومتر از ساحل مرجان و پارک ساحلی سیمرغ که کمی پایین تر از ساحل مرجان است؛ خود را به شهر بازی هایلند برسانند.

پارک دلفین در قسمت جنوب شرقی جزیره هایلند قرار گرفته و مسافران می‌توانند با طی کردن ۷ کیلومتر از آن به شهربازی هایلند برسند. از مزایای این شهربازی می‌توان به دسترسی خوب آن به مراکز خرید از جمله دسترسی به بازار مروارید اشاره کرد. فاصله تقریبی بازار مروارید تا شهربازی هایلند، ۸ کیلومتر است که مسافران می‌توانند به راحتی از این شهربازی به بازار مروارید رفته و به خرید بپردازند.

تور کیش - تضمین کمترین قیمت موجود در بازار + امکان مقایسه آنلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس های مسافرتی ایران

شهربازی هایلند کیش

معرفی شهر بازی هایلند کیش

همان طور که اشاره کردیم شهربازی هایلند کیش در بخش شرقی این جزیره و در اطراف میدان امیرکبیر واقع شده است. این شهر بازی سرپوشیده بوده و در پارکی سر سبز واقع شده است. به علاوه شهربازی هایلند دارای امکانات بسیار زیاد و دستگاه‌های بازی مدرن و به روز است که نه فقط کودکان و نوجوانان بلکه تمامی سنین می‌توانند به این شهر بازی رفته و از بازی‌های جذاب و هیجان انگیز این مجموعه لذت ببرند.

جذابیت های شهربازی هایلند کیش

از جذابیت‌های این شهربازی می‌توان به این نکته اشاره کرد که بازی‌ها و سرگرمی‌های ارائه شده در آن برای تمامی سنین مناسب هستند. به علاوه در این شهربازی سرگرمی‌های دیگری از جمله اتاق فرار، اتاق ارواح، بازی‌های شبیه سازی شده و سینما ۷ بعدی نیز وجود دارند.

امکانات شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش امکانات ویژه‌ای برای مسافران به این شهر و کاربران این شهربازی فراهم می‌کند. امکانات ارائه شده توسط این شهربازی تنها وسایل بازی و سرگرمی آن نیستند بلکه در اطراف این شهربازی مکان‌هایی برای رفاه مسافران همانند کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی وجود دارد. علاوه بر این به دلیل این که در اطراف این شهر بازی فضای سبز و پارک وجود دارد؛ مسافران می‌توانند از نشستن به همراه خانواده خود در محیطی خوش آب و هوا و زیبا لذت ببرند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که از بازی‌های مهیج لذت می‌برد پیشنهاد می‌شود در سفر خود به جزیره کیش حتما به این شهربازی سری بزنید و از امکانات آن برخوردار شوید.

تفریحات کیش - هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی و غیر آبی کیش که نباید از دستشان بدهید.

امکانات شهربازی هایلند

بازی های شهربازی هایلند کیش

این شهربازی تعداد بسیار زیادی از بازی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد که بسیار جذاب و مهیج هستند. این بازی‌ها نه تنها برای کودکان و نوجوانان، بلکه برای بزرگسالان نیز مناسب هستند بنابراین خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند علاوه بر فرزندانشان، خودشان نیز می‌توانند از بازی‌های مهیج و سرگرمی‌های این شهربازی استفاده کرده و شبی به یاد ماندنی را رقم بزنند.

وسایل بازی

در شهربازی هایلند انواع وسایل بازی که در شهربازی‌ها یافت می‌شود وجود دارد و افراد با هر رده سنی می‌توانند وسایل مناسب خود را پیدا کرده و از بازی و هیجان لذت ببرند. بازی‌های موجود در شهربازی هایلند در جزیره کیش به شرح زیر هستند:

  • سفینه
  • آبشار
  • چرخ و فلک
  • رنجر
  • قطار لاستیکی
  • سورتمه
  • رودخانه وحشی
  • رولر کاستر آبی
  • رولر کاستر هوایی
  • ماشین ضربتی آبی
  • سیمیلاتور

انواع سرگرمی‌های مهیج

شهربازی هایلند کیش دسترسی بسیار خوبی به سایر مکان‌های دیدنی و مراکز خرید این جزیره دارد. امکانات فوق العاده‌ای نظیر کافه‌ها و رستوران‌هایی که در اطراف این شهربازی وجود دارند بسیاری از افراد را جذب این شهربازی می‌کند. علاوه بر بازی‌های شهربازی در شهربازی هایلند انواعی از سرگرمی‌های مهیج دیگری وجود دارند که مسافران و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند. این سرگرمی‌ها به شرح زیر هستند:

  • سینما هفت بعدی
  • اتاق فرار
  • تالار ارواح
  • پلی استیشن
  • شبیه ساز تیراندازی
  • سینما گیم
  • اتاقک لیزر
  • ترامپولین ویژه تمام سنین
  • شبیه سازی خلبانی در هواپیمای جنگی

کیش - همه چیز درباره جزیره زیبا و مرجانی کیش !

بازی های شهربازی هایلند کیش

بازدید از شهر بازی هایلند کیش

اگر به جزیره کیش سفر کردید حتما یک بار به شهربازی هایلند بروید. در این شهربازی علاوه بر این‌ که می توانید بازی با وسایل هیجان انگیز را تجربه نمایید، به امکانات ویژه‌ای نظیر کافه‌ها، رستوران‌ها و فضای سبز نیز دسترسی دارید. برای بازدید از شهربازی هایلند و رساندن خود به این شهر بازی در ابتدا لازم است به طرف غرب جزیره رفته و پس از رسیدن به میدان امیرکبیر به میدان خلیج فارس رفته و سپس وارد شهربازی هایلند شوید.

قیمت بلیت پارک هایلند کیش

به طور کلی قیمت انواع وسایل بازی در  شهر بازی هایلند با یک دیگر متفاوت است و شما لازم است برای هر کدام از وسایل بازی به طور جداگانه بها بپردازید. اما به طور کلی می‌توان بیان کرد که شما با مقرون به‌صرفه‌ترین هزینه می‌توانید از گذراندن زمان خود در این شهربازی لذت ببرید.

بهترین زمان بازدید از شهر بازی هایلند کیش

به طور کلی جزیره کیش جز مکان‌های بسیار گرم و شرجی محسوب می‌شود. برای سفر به این جزیره بهتر است فصول و ماه‌هایی را انتخاب کنیم که جزیره دارای از آب و هوای مناسبی باشد. برای سفر به جزیره کیش بهترین زمان از اوایل ماه دی تا اواخر ماه فروردین است.  در فصول سرد سال، آب و هوای جزیره کیش مطلوب است و شما می‌توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

هوای این جزیره از اردیبهشت به بعد رو به گرما می‌رود. البته لازم به ذکر است در ماه‌های دی تا فروردین، این جزیره بسیار شلوغ خواهد شد زیرا فصل گردشگری در کیش در این ماه‌ها است. بنابراین اگر از دسته افرادی هستید که از شلوغی و ازدحام لذت نمی‌برید لازم است زمان دیگری به این جزیره زیبا سفر کنید.

بهترین زمان بازدید از شهر بازی هایلند کیش

سخن پایانی

از آن‌جایی که جزیره کیش بسیار زیبا است سالانه تعداد زیادی از گردشگران به این جزیره سفر می‌کنند. در این جزیره مکان‌ها و جاذبه‌های طبیعی بسیاری از جمله جنگل‌ها، سواحل و دریا‌های بسیاری قرار دارد که مسافران می‌توانند از تماشا‌ی آن‌ها نهایت لذت را ببرند. علاوه بر فضا‌های طبیعی این جزیره دارای مکان‌های تفریحی متعددی از جمله شهربازی است. از جمله این شهربازی‌ها می‌توان به شهر بازی هایلند اشاره کرد که یک شهربازی فول امکانات محسوب می‌شود. لازم است در سفر خود به کیش حتما سری به آن زده و از تفریحات آن لذت ببرید‌. این شهربازی علاوه بر وسایل بازی، سرگرمی‌های مهیج دیگری را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی روی قیمت + جدول
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی روی قیمت + جدول
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر