پارک ساحلی آنتالیا

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/04
بازدید: 1664

در کنار همه جاذبه‌هایی که شهر گردشگری آنتالیا دارد پارک ساحلی آنتالیا یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری است که لذت قدم زدن در کنار ساحل و چشم دوختن به دریایی که پیش‌رویتان قرار دارد را با هیچ کلمه‌ای قابل توصیف نیست. این حس را تنها افرادی درک می‌کنند که تجربه تفریح در این سواحل را داشته باشند. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید حتما گشت‌و‌گذار و تفریح در این پارک را در برنامه سفر خود بگنجانید.

پارک ساحلی آنتالیا

معرفی پارک ساحلی آنتالیا ترکیه

یکی از بهترین پارک‌های ساحلی که در آنتالیا خودنمایی می‌کند، پارکی به نام بیچ پارک است. این پارک در محله ملتم و کنار دریای زیبای مدیترانه واقع شده است و مسیر پیچ در پیچ آن می‌تواند برای هر مسافری جذاب باشد. اگر به دنبال استراحت در کنار ساحل هستید، آلاچیق‌هایی هم برای شما در نظر گرفته شده است. در کنار آرامشی که نگاه کردن به دریا برایتان به ارمغان می آورد، می‌توانید از محیط آرام و ساکت این پارک هم نهایت استفاده را ببرید. پارک ساحلی بیچ، پارکی به طول 10 کیلومتر است که قدم زدن در آن می‌تواند حس‌ و‌ حال ویژه‌ای در شما ایجاد کند. 

تفریحات آبی پارک ساحلی آنتالیا

 افرادی که از این پارک بازدید کرده‌اند، خوب می‌دانند که تفریحات آبی متعددی در آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه فراهم شده است. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از تفریحات ساحلی لذت می‌برید، بازدید از پارک بیچ لذت ببرید. در ادامه سعی می‌کنیم به اختصار برخی از این تفریحات را با هم مرور کنیم.

تفریحات پارک ساحلی آنتالیا

حمام آفتاب: مگر می‌شود به ساحل رفت و از گرمای آفتاب لذت نبرد؟ سفر به آنتالیا و خوابیدن زیر نور آفتاب در سواحل آن، یکی از تفریحاتی است که نظر هر مسافری را به سمت خود جلب می‌کند. همه ما خیلی خوب می‌دانیم که نور خورشید تامین کننده ویتامین D بدن است و حمام آفتاب یکی از بهترین روش‌ها برای استفاده گرما و ویتامین خورشید است. فقط مراقب خودتان باشید تا آفتاب سوخته نشوید.

شهر آنتالیا | همه چیز درباره آنتالیا؛ از زبان و فرهنگ تا آب و هوا و قوانین آنتالیا 


مسیرهای دوچرخه سواری: چه چیزی از این بهتر که با دوچرخه در یک پارک ساحلی گشت و گذار کنید؟ دوچرخه سواری در حاشیه ساحل هنگام غروب آفتاب به قدری لذت بخش است که خاطره آن تا ساعت ها در خاطرتان خواهد ماند. محیط امن و تمیز پارک ساحلی آنتالیا به شما این امکان را می دهد که دوچرخه را بردارید و دور تا دور پارک را رکاب بزنید.
مسیرهای پیاده روی: استشمام هوای تازه به شما کمک می کند سالم‌تر زندگی کنید. اگر در طول سفر نیاز به هوای تازه پیدا کردید و دلتان یک پیاده‌روی کوتاه یا حتی طولانی را طلب کرد، دست به کار شوید و سری به این پارک ساحلی بزنید. به طور حتم از زیبایی درختان، هوای تازه و صدای آب که گوشتان را نوازش می‌کند لذت خواهید برد.
جت اسکی: اگر سری به جنوب ایران و جزایر کیش و قشم زده باشید، به خوبی می‌دانید که جت اسکی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات آبی است. اگر میخواهید هیجان را چاشتی خاطرات خود کنید تجربه جت اسکی در سواحل آنتالیا را از دست ندهید. 
سایت غواصی: غواصی در زیر دریا برای برخی ها لذت بخش و برای بعضی ها ترسناک است. افرادی که اهل ماجراجویی هستند به خوبی می‌توانند از فرصت غواصی در سواحل زیبای آنتالیا لذت ببرند. تماشای زیر دریای مدیترانه تجربه شگفت انگیزی برای مسافران خواهد بود.
قایق سواری: قایق سواری آن هم در دریای مدیترانه حال و هوای خاص خود را دارد. زمانی که وارد پارک ساحلی می شوید، خودتان را برای قایق سواری هم آماده کنید. 

  قایق سواری و تفریحات پارک ساحلی آنتالیا

امکانات پارک ساحلی آنتالیا

امکانات متعددی در  پارک ساحلی آنتالیا گنجانده شده است. از جمله این امکانات می توان به رستوران ها و کافه های متنوع، سرویس بهداشتی، پارکینگ های خودروسواری و نوار ساحلی اشاره کرد. هیچ چیز بهتر از این نیست که در یک پارک با امکانات متعدد به آرامش بپردازید و برای چند ساعت هم که شده خودتان را از تمام استرس‌ها و مشکلات زندگی برهانید. یادتان باشد که اگر می خواهید سفر خوبی در کنار این پارک ساحلی داشته باشید با خود وجه نقد، موبایل، کارت بانکی، کوله پشتی، لباس شنا، عینک آفتابی و ضد آفتاب هم به همراه داشته باشید. 

آدرس پارک ساحلی آنتالیا

برای رسیدن به این پارک ساحلی کار سختی در پیش نخواهید داشت. کافی است ناحیه مورات پاشا را پیدا کنید و از آنجا به سمت محله ملتم بروید. هزینه ورود به این پارک رایگان است و می توانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید سری به آن بزنید و از زیبایی هایش لذت ببرید. 

آدرس: ترکیه ، آنتالیا ، ناحیه مورات پاشا ، محله ملتم

آدرس پارک ساحلی آنتالیا

هزینه ورودی به پارک ساحلی آنتالیا

برای رفتن به پارک ساحلی آنتالیا نیاز به پرداخت هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید به رایگان از این پارک بازدید کنید. این پارک به صورت 24 ساعته باز است. برای دیدار دوستان، پیاده روی، ورزش های هیجان انگیز و .. این پارک انتخاب مناسبی است. برای گشت و گذار در پارک حداقل سه ساعت زمان نیاز دارید. البته جاذبه‌های تفریحی این پارک به اندازه‌ای است که که ساعت ها شما را به خود مشغول می کند. استفاده از تفریحاتی همچو قایق سواری جت اسکی و در تمام طول روز فراهم نیست و باید هزینه جداگانه ای برای آن پرداخت کنید. همچنین اگر با تور آنتالیا Uall نیز به این شهر سفر کرده اید، می توانید از امکانات پارک های آبی نیز استفاده نمایید.

سخن پایانی لحظه آخر

پارک ساحلی آنتالیا امکانات مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهد و تفریحات آبی و غیر آبی "آن اوقات خوشی را برای مسافران رقم میزند. بعد از تجربه تفریحات مختلفی که در این مقاله به بررسی آن ها پرداختیم، می توانید در رستوران یا کافه آن بنشینید و از غذاها و نوشیدنی‌های متنوعی که سرو می‌شود لذت ببرید و به آرامش برسید. امیدواریم سفر خوبی به آنتالیا داشته باشید و از همه جاذبه‌هایی که دارد به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

تور آنتالیاتضمین کمترین قیمت؛ امکان مقایسه آنلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس‌های مسافرتی ایران

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر