مجموعه پارس سافاری کیش

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/05
بازدید: 1331
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره کیش تنها به دلیل اینکه کنار دریا واقع شده است و مناظر زیبایی را در دل خود جای داده است، مطرح نیست. در کیش هر فرد با هر سلیقه ای می تواند سر خود را گرم کند و سفری بسیار جذاب برای خود بسازد.  در کیش می توان تفریح کرد، شنا کرد، غواصی کرد، به خرید رفت و حتی می توان ورزش هایی بسیار متفاوت و هیجان انگیز را در آن تجربه کرد. این جزیره را می توان به عنوان یک مرکز تفریحی کامل نامید که انواع تفریحات در آن برای علاقه مندان فراهم شده است.

بسیاری از کسانی که با تور به این جزیره سفر می کنند، بسیار علاقه مند به تفریحات موجود در این جزیره هستند و سعی می کنند با توجه به مدت زمانی که در اختیار دارند، از تمام این تفریحات لذت کافی و وافی را ببرند. در جزیره کیش تفریحات مختلفی مانند پاراسل، بانجی جامپینگ و کیبل اسکی انجام می شود.

برای اینکه این جزیره بتواند بهترین ها را به شما ارائه کند، به اسباب و وسایل بسیار مفرح و هیجان انگیزی مجهز شده است که یکی از آن ها مجموعه پارس سافاری کیش است. سافاری، خصوصا مورد توجه بسیاری از جوانان و نوجوانان قرار دارد.

سافاری

سافاری در کیش

سافاری کیش در سال 1392 با مساحتی حدود پنجاه هزار متر مربع ساخته شد. در این مجموعه، امکانات به روز و پیشرفته ای قرار داده شده است تا بتواند محیطی بسیار امن برای هر گروه سنی فراهم کند. 

اگر در فرهنگ لغات به دنبال سافاری بگردید، با معانی مانند سیاحت کردن و یا سفرهای اکتشافی در آفریقا مواجه خواهید شد. اما سافاری که در کیش برگزار می شود، با معانی آن فرق زیادی دارد. در اینجا سافاری به معنی گشت و گذار و بازدید از مکان های طبیعی به کمک ماشین، موتور و یا چهار پایان است. 

جزیره کیش نیز به دلیل موقعیت بسیار خوبی که از آن برخوردار است، استعداد زیادی دارد تا بتوانند سافارهای جذاب و گردشگر پذیر ترتیب دهد و اگر از حق نگذریم به خوبی نیز توانسته در این زمینه خوب عمل کند. 

سافاری د ر کیش

تور سافاری کیش

تور سافاری کیش امکانات بسیار خوب و فوق العاده را برای همگان فراهم کرده است تا لحظات بی نظیری و پر از هیجانی را در آن تجربه کنند. در ادامه به برخی از هیجانات موجود در سافاری کیش اشاره می کنیم.

تور لحظه آخری کیش - تخفیف 20 الی 70 درصدی در تور کیش لحظه آخر

سافاری یا آفرود کیش

یکی از محبوب ترین تفریحاتی که در سافاری پارس برای علاقه مندان فراهم شده است، آماده کردن یک پیست برای دور زدن در تپه های شنی جزیره کیش است. رانندگی در جاده های خاکی و شنی می تواند تجربه متفاوت برای شما به ارمغان آورد.

باگی دو نفره

باگی های دو نفره، ماشین هایی با سقف هایی توری هستند که ظرفیت دو نفر را داشته و می توانند با رانندگی در جاده های غیر صاف و ناهموار، شادی را با لحنی دیگر تجربه کنند.

باگی دو نفره

استوانه جادویی

استوانه جادویی نیز از دیگر تفریحات هیجان انگیز موجود در سافاری پارس است. در این بازی، شما یک استوانه حبابی مشاهده می کنید که داخل یک استخر قرار دارد. نحوه بازی نیز به این صورت است که شما باید سعی کنید تعادل خود را در این استوانه حفظ کنید و فرآیندی که این حفظ تعادل به دنبال دارد، بسیار شادی آفرین است.

نردبان معلق

نردبان معلق یک تفریح کاملا ساده و اما پر هیجان است. در این بازی شما باید از یک نردبان معلق به بالا صعود کنید. برای آنکه ایمنی شما در طول این صعود فراهم باشد، یک تشک زیر نردبان قرار داده شده است.

مجموعه های تفریحی کیش - برای آشنایی با مجموعه های تفریحی کیش که امکاناتی مجهز را در اختیارتان قرار می دهند کلیک کنید.

تونل وحشت 

همان طور که از نام تونل وحشت مشخص است، این بازی با هیجان و ترس زیادی همراه است. در این بازی، شما باید به یک تونل تنگ و تاریکی که پیچ و خم های فراوانی دارد وارد شوید. نمای خارجی این تونل هرمی است و اوج هیجان را می توان در این سازه هرمی تجربه کرد.

تونل وحشت 

شتر سواری

شتر سواری و گشت و گذار در بیابان ها نیز می تواند برای عده ای بسیار جالب باشد. این تفریح بسیار ساده و سالم در مجموعه پارس سافاری کیش فراهم شده و علاقه مندان می توانند این سواری متفاوت را تجربه کنند.

شتر سواری

قیمت بلیط سافاری کیش

کسانی که با استفاده از خدمات تور داخلی به کیش سفر کرده و تمایل دارند به مجموعه پارس سافاری کیش وارد شوند، باید هزینه ای را به عنوان ورودی پارک پرداخت کنند. هزینه ورودی این مجموعه برای هر نفر مبلغ 20 هزار تومان است. سایر امکاناتی که در این مجموعه وجود دارد، نیز هزینه های مختلفی دارد. برای مثال، هزینه ای که بابت کارتینگ سواری باید پرداخت شود، مبلغ 55 هزار تومان است و یا برای سوار شدن بر باگی ها، شما باید هزینه 320 هزار تومانی را پرداخت کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر