کف پارتی استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/11
بازدید: 20018
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تجربه کف پارتی استانبول، شروع تفریحی خاطره انگیز و بسیار جذاب؛ اگر به واسطه حضور در تور استانبول به این شهر زیبا و خاص سفر کردید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که در این شهر زیبا و خاص برای تفریح و گذراندن وقت، گزینه های بسیار زیادی پیش روی شما وجود دارد.  این شهر به دلیل داشتن جاذبه های مختلف توریستی به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای کشور ترکیه شناخته می شود و هر ساله گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان برای بازدید از جاذبه های گردشگری، طبیعی و تفریحی به این شهر زیبا در کشور ترکیه سفر می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از جذاب ترین مکان های تفریحی در استانبول آشنا کرده و این مکان فوق العاده خاص و هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی به پارک آبی کلاب دلفین استانبول بیاندازیم.

کف پارتی در پارک آبی کلاب دلفین

معرفی پارک آبی آکوا کلاب دلفین

پارک های آبی همواره در سراسر جهان به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های تفریحی شناخته می شوند و شهرهای بزرگ همواره سعی می کنند تا با افتتاح پارک های آبی حرفه ای و خاص، گردشگران بسیار زیادی را از داخل و خارج کشور جذب خود کنند. در سال های اخیر شما حتی می توانید پارک آبی مختلفی را در کشور ایران مشاهده کنید که با افتتاح آن ها از نظر اقتصادی شاهد رشد شهرهای کشور بوده ایم. شهر استانبول نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای کشور ترکیه، با افتتاح پارک آبی آکوا کلاب دلفین، تلاش کرده تا به این هدف دست پیدا کند و گردشگران تور استانبول را از سراسر دنیا جذب خود کند و باعث گردش مالی در شهر استانبول و به طور کلی ترکیه شود. شما می توانید در پارک آبی آکوا کلاب دلفین که به عنوان یکی از بزرگترین پارک های شهر استانبول شناخته می شود، به تفریحات مختلفی مشغول شوید. در این پارک شاهد تفریحات متنوع و مهیجی هستیم که برای تمامی گروه های سنی فراهم شده است و همین موضوع باعث شده تا این پارک آبی گزینه فوق ‌العاده ای برای تفریح در شهر زیبای استانبول به حساب آید. این پارک آبی زیبا و خاص در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد و از آن زمان تا به امروز میزبان گردشگران بسیار زیادی از اقصای نقاط کشور ترکیه و خارج از مرزهای این کشور بوده است و شما می توانید در این پارک آبی زیبا، انواع مختلفی از سرسره های مهیج و تفریحات گوناگون را مشاهده کنید. از مهم ترین وسایل تفریحی در پارک آبی آکوا کلاب دلفین استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرسره کبری 
  • سرسره کودکان 
  • سقوط آزاد 
  • آناکاندای آبی و مشکی 
  • سونامی

علاوه بر وسایل تفریحی و سرسره های مختلف در این پارک آبی، استخر های گوناگونی نیز ایجاد شده است تا افراد با توجه به سلیقه خود بتوانند در یکی از این استخرها مشغول تفریح شوند. از مهم ترین استخرهایی که در پارک آبی آکوا کلاب دلفین وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخر کودکان 
  • استخر خانواده 
  • استخر بزرگ 
  • استخر لنگرگاه 
  • استخر موج

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

کف پارتی استانبول در آکوا کلاب دلفین استانبول

یکی از تفریحات هیجان انگیزی که در پارک آکوا کلاب دلفین استانبول قابل انجام است کف بازی و کف پارتی است. در واقع بخشی از این پارک برای کف پارتی ایجاد شده است و فضایی به این تفریح اختصاص داده شده است. این مکان به گونه ای است که افراد وارد حجم گسترده ای از کف شده و به تفریح و بازی مشغول می شوند. کف پارتی یکی از تفریحات هیجان انگیزی است که امروزه در سراسر جهان شاهد آن هستیم و پارک آکوا کلاب دلفین استانبول نیز همگام با سایر نقاط جهان این تفریح را برای گردشگرانی که به این پارک سفر می کنند فراهم کرده است تا بتوانند لحظات فوق ‌العاده ای در این پارک داشته باشند. اگر علاقه مند هستید تا در یک کف پارتی فوق ‌العاده خاص شرکت کنید، می توانید به سراغ پارک آکوا کلاب دلفین استانبول رفته و در این مکان، این فعالیت هیجان انگیز را تجربه کنید

پارک آبی استانبول - شما میتوانید برای مشاهده بهترین پارک های آبی استانبول کلیک کنید .

اطلاعات بازدید از آکوا کلاب دلفین استانبول

برای این که بتوانید بازدید بسیار خوبی از پارک آبی آکوا کلاب دلفین داشته باشید، لازم است تا اطلاعات تان از این پارک را افزایش داده و با امکانات و ویژگی های آن آشنا شوید. در وهله اول باید نگاهی به امکانات تفریحی در این پارک انداخت که در بخش قبلی مهم ترین سرسره ها و استخرهای این پارک آبی مشهور را بررسی کرده و آن ها را نام بردیم. از سوی دیگر شاهد آکواریم بسیار خاص و جذابی در پارک آبی آکوا کلاب دلفین هستیم. در این آکواریم ۱۱ دلفین، فک و 4 کوسه به همراه انواع مختلفی از ماهی وجود دارند که گردشگران تور ترکیه می توانند از آن ها بازدید داشته باشند. این امکان فراهم شده تا افرادی که به این پارک آمده و از آن بازدید می کنند، بتوانند با دلفین ها شنا کنند و یا در کنار این دلفین ها عکس یادگاری بگیرند. یکی دیگر از امکانات بسیار مهم این پارک آبی استخر واترپلو، زمین والیبال ساحلی، زمین تنیس، کلاب و... است. در کلاب ها فضایی شاد و فوق ‌العاده برای مهمانان فراهم شده است، شما می توانید در کلاب این پارک آبی به کف پارتی مشغول شده و به همراه موسیقی لحظات فوق العاده جذاب و فراموش نشدنی را تجربه کنید. 

کف بازی در استانبول

هزینه شرکت در کف پارتی استانبول

برای بازدید از پارک آبی آکوا کلاب دلفین لازم است تا به چند موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید. این پارک آبی با توجه به شرایط آب و هوایی در اواخر بهار و تابستان باز می شود. در واقع به دلیل سر باز بودن این پارک آبی، امکان بازگشایی این مکان در فصل پاییز و زمستان وجود ندارد و اگر قصد بازدید از این مکان را دارید، باید در فصل بهار و تابستان به شهر استانبول سفر کرده و سری به این مجموعه هیجان انگیز و فوق العاده بزنید. ساعت کاری پارک آبی آکوا کلاب دلفین، از ۱۰ صبح تا ۸ شب است و شما می توانید یک سانس کامل را در این مجموعه باشید و از تفریحات فوق‌ العاده ای که در آن فراهم شده استفاده کنید. هزینه ورودی به این پارک در روزهای مختلف متفاوت است. به عنوان مثال در ماه هایی که گردشگر زیادی به استانبول سفر می کنند، شاهد افزایش قیمت این پارک هستیم. در روزهای آخر هفته نیز قیمت بلیط پارک آبی آکوا کلاب دلفین به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند. به صورت کلی رنج قیمت بلیت این پارک به شرح زیر است: قیمت بلیط پارک آبی آکوا کلاب دلفین برای آقایان بین ۵۰ تا ۶۰ لیر بوده و با توجه به زمانی که قصد خرید بلیط این مجموعه را دارید باید هزینه متفاوتی را پرداخت کنید. قیمت بلیط پارک آبی آکوا کلاب دلفین برای خانم ها بین ۲۵ تا ۴۵ لیر است. قیمت بلیط پارک آبی آکوا کلاب دلفین برای کودکان بین ۵ تا ۱۲ سال بین ۲۵ تا ۳۵ سال بوده و کودکان زیر ۵ سال نیز می توانند به صورت رایگان وارد این مجموعه شده و از تفریحات مختلف آن بهره مند شوند. 

تفریحات استانبول - با مکان های تفریحی استانبول لذت سفرتان را تضمین کنید! 

کف پارتی در پارک آبی کلاب دلفین

نحوه دسترسی به پارک آبی آکوا کلاب دلفین استانبول

اگر در شهر استانبول هستید و علاقه دارید تا یک تفریح هیجان انگیز را تجربه کنید، می توانید در باغچه شهیر، کمال پاشا به پارک آبی آکوا کلاب دلفین این شهر رفته و یک تجربه عالی را در این مکان داشته باشید. خوشبختانه این امکان فراهم شده تا افراد بتوانند با استفاده از سرویس های رایگان موجود در شهر استانبول به راحتی به خیابان کمال پاشا رفته و از مجموعه پارک آبی آکوا کلاب بازدید داشته باشند. برای دسترسی رایگان به این پارک آبی لازم است تا در ساعات خاصی از روز و در برخی نقاط از شهر استانبول سوار سرویس های رایگان این مجموعه شده و به راحتی خودتان را به این پارک آبی زیبا و خاص برسانید. یکی از این مکان ها میدان تکسیم است، اما به دلیل تغییرات زمان حرکت سرویس ها بهتر است تا در زمان سفر به شهر استانبول، جدید ترین اطلاعات را از مردم شهر بپرسید و سپس برای رفتن به پارک آبی آکوا کلاب اقدام کنید. اگر علاقه ای به استفاده از سرویس رایگان مجموعه را ندارید، این امکان فراهم شده تا از خطوط ۷۶E یا 76D استفاده کرده و با کمک این خطوط به این پارک خاص و هیجان انگیز دسترسی پیدا کنید. یکی از نکات بسیار مهم و ضروری برای بازدید از این مجموعه، آن است که حتماً پیش از آن که سوار وسایل آبی هیجان انگیز این مجموعه شوید، نکات ایمنی که مسئول هر دستگاه به شما گوشزد می کند را جدی گرفته و آن ها را رعایت کنید تا دچار صدمه و آسیب نشوید.

سخن پایانی لحظه اخر

در این مطلب شما را با یکی از هیجان انگیز ترین پارک های آبی شهر کشور ترکیه یعنی پارک آکوا کلاب دلفین آشنا کرده و اطلاعاتی که برای بازدید از این مجموعه لازم است تا به آن توجه کنید را بیان کردیم. بی شک آکوا کلاب دلفین بهترین مکان برای تفریح و سرگرم شدن در شهر استانبول به حساب می آید و اگر علاقه‌ مند هستید تا لحظات فوق العاده ای را در این شهر تجربه کنید و یا به دنبال یک مکان هستید تا به کف پارتی مشغول شوید، به شما پیشنهاد می کنیم تا به سراغ این مجموعه جذاب بروید و از آکوا کلاب بازدید کنید.

نظرات کاربران

  1. arash arash 1402/09/19
    0 نفر پسندیدند
    اگر دنبال یک شب سرگرم کننده و فراموش نشدنی در استانبول هستین، به شدت پیشنهاد می کنم کف پارتی را امتحان کنین.
  2. ساغر ساغر 1402/09/19
    0 نفر پسندیدند
    من تجربه کف پارتی در استانبول رو داشتم و واقعا یک تجربه جذاب بود. موسیقی، نور و جو کلی، همه چیز عالی بود.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 108 کاربر