لونا پارک شیراز

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/13
بازدید: 3898
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

لونا پارک یا پارک تفریحی لونا، یکی از شهر بازی های بسیار مجهز و زیبا در شهر شیراز است. این شهر بازی هیجان انگیز، یکی از دیدنی های شیراز است که روزانه افراد بسیار زیادی برای تفریح و گردش به این مکان می‌ روند. 
یکی از ویژگی های بسیار مهم شهر بازی لونا پارک شیراز، نزدیکی آن این مجموعه به مکان های گردشگری بسیار مهم شیراز از جمله دروازه قرآن، هفت تنان و... است.
اگر به واسطه تور شیراز به این شهر بسیار زیبا سفر کرده اید، برای تفریح و سرگرم شدن می توانید به لونا پارک ‌شیراز رفته و از این شهر بازی جذاب و هیجان انگیز دیدن کنید.
لونا پارک شیراز امروزه به عنوان یکی از مراکز پر رفت و آمد شهر به حساب می آید و اگر از مردم شیراز این سوال را بپرسید که بهترین شهر بازی این شهر کدام است، بی ‌شک با نام لونا پارک مواجه می‌ شوید.

 

لونا پارک شیراز


 آشنایی با لونا پارک، بهترین شهر بازی شیراز

اگر در خیابان ‌های اطراف شهر بازی لونا پارک باشید، پیدا کردن این مکان کار سختی نیست زیرا از دور چرخ و فلک بزرگ این مجموعه دیده می‌ شود و شما می ‌توانید به وضوح سر و صدای افرادی که در این پارک هستند را از فواصل بسیار دور نیز شنیده و هیاهو و هیجان مردم را احساس کنید. 
بهترین کار این است که تا پیش از ورود به مجموعه از بخش اطلاعات پارک نقشه این مجموعه را گرفته تا بتوانید به آسانی مسیر خود را پیدا کنید و به هر وسیله و اسباب بازی که علاقمند هستید رفته و سوار آن شوید.
قرارگیری این پارک در کوه پایه ها، باعث شده تا شاهد آب و هوای دلپذیری در آن باشیم و به همین دلیل اگر علاقه مند هستید که یک پیک نیک را نیز در شهر شیراز برگزار کنید، می ‌توانید به این شهر بازی آمده و در فضای مخصوص آن، پیک نیک خود را برپا کنید.
علاوه بر مجموعه اسباب بازی های فعال در لونا پارک، شاهد آلاچیق های مختلفی در این مجموعه هستیم که در آن می توانید انواع نوشیدنی ها و خوراکی هایی نظیر بستنی، ذرت مکزیکی، فست فود، نوشیدنی های گرم و سرد و... را نوش جان کنید و از آن ها لذت برید.

 

هزینه بازی و آدرس لونا پارک شیراز


بازی های لونا پارک شیراز

در لونا پارک شما می توانید اسباب بازی های مختلفی را امتحان کنید، اما بی شک هیجان انگیز ترین و جذاب ترین بخش این مجموعه که افراد بسیار زیادی جذب آن می شوند، چرخ و فلک چند ده متری لونا پارک شیراز است که با سوار شدن به آن می ‌توانید شهر بسیار زیبای شیراز را از نمای بالا تماشا کنید.
علاوه بر چرخ و فلک، در مجموعه لونا پارک تفریحات دیگری نیز وجود دارد که سینمای چند بعدی یکی از جذاب ترین این بخش ها است. لذت تماشا فیلم در سینما چند بعدی لونا پارک بسیار هیجان انگیز است.
برای معرفی تمام بازی‌های لونا پارک نیاز است تا یک مطلب کامل را به آن اختصاص دهیم، اما اگر بخواهیم به مهمترین بازی‌ های لونا پارک اشاره کنیم، می توان موارد زیر را نام برد:

لیزر تگ

اگر علاقه مند به بازی پینت بال هستید اما درد تیر خوردن را نمی توانید تحمل کنید، می توانید به سراغ لیزر تک یا همان پینت بال لیزری رفته و این بازی را تجربه کنید. این بازی به صورت گروهی انجام می ‌شود و در آن افراد به دو تیم تقسیم می‌ شوند. هدف آن است که بازیکنان باید با استفاده از اسلحه های لیزری به یکدیگر شلیک کرده و همدیگر را از بازی حذف کنند.
حریم وحشت
حریم وحشت در واقع تونل وحشت شهر بازی لونا پارک شیراز است که در آن مسیر هیجان انگیزی طراحی شده است و شما در دالان های مختلف این بخش، می توانید احساس ترس در بالاترین حد ممکن تجربه کنید.
سازه های بادی
یک بخش از مجموعه لونا پارک، محوطه سازه های بادی است که در آن چندین قلعه بزرگ بادی وجود دارد که مخصوص بازی کودکان و خردسالان بوده و کودکان شما می توانند لحظات فوق ‌العاده ‌ای را در این بخش تجربه کرده و انرژی آن ها تخلیه شود.
بازی های هیجان انگیز

 

جاهای دیدنی شیراز - معرفی جاذبه های گردشگری شیراز که باید از آنها دیدن کنید!


برخی از بازی ‌های لونا پارک بسیار هیجان انگیز و خطرناک هستند که از مهم‌ ترین آن ها می ‌توان به دراگون، صندلی پرنده، چرخش فضایی، بشقاب پرنده، رنجر، ترامپولین، آکروجت و... اشاره کرد. این بازی ها برای افرادی که به دنبال آدرنالین هستند، بهترین گزینه به حساب می آید.
بازی های تکان دهنده
برخی از بازی‌های لونا پارک مثل میمون گردون، تانک، الاکلنگ، ماشین مسابقه ای، موتور پلیس، بابانوئل، دایناسور و... بازی های تکان دهنده در این مجموعه هستند که تجربه آن ها می تواند بسیار هیجان انگیز و بامزه باشد. از دیگر بازی‌ های فعال در لونا پارک می ‌توان به استخر توپ بادی، اسب گردان، گاو وحشی، سرسره آبشار، سالتو، قطار کودک، لانه عنکبوت، یوفو کودک و... اشاره کرد. 

 

لونا پارک شیراز

 

هزینه بازی و آدرس لونا پارک شیراز

آدرس مجموعه لونا پارک در شهر شیراز، انتهای بلوار جمهوری اسلامی، و مقابل دادگاه انقلاب این شهر است و هر زمان که علاقه‌ مند بودید تا به این مجموعه رفته و کمی تفریح کنید، می‌ توانید به راحتی تاکسی هایی را به مقصد دروازه قرآن و هتل بزرگ ‌شیراز سوار شوید، زیرا لونا پارک شیراز در کنار این محل ها واقع شده است و شما می توانید با گرفتن تاکسی و پیاده شدن در کنار دروازه قرآن، به راحتی وارد مجموعه لونا پارک شوید.
مجموعه لونا پارک شیراز در تمامی ساعات شبانه روز از صبح تا نیمه شب فعال است و این یعنی می توانید در هر زمان از روز به این مجموعه جذاب رفته و از وسایل و بازی های هیجان انگیز آن استفاده کنید. شب ها بهترین گزینه برای رفتن به لونا پارک است زیرا جمعیت در این ساعت ها بسیار زیاد است و هیجان خاصی به این مجموعه می بخشند.
هزینه هر بازی در مجموعه لونا پارک متغیر است و شما با توجه به بازی هایی که می خواهید تجربه کنید، ممکن است مبالغ مختلفی را پرداخت کنید، در نتیجه نمی‌ توان به طور دقیق هزینه تفریح در لونا پارک را پیش‌ بینی کرد.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 101 کاربر