استخر روباز در تهران

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/11
بازدید: 18332

استخرها همواره یکی از بهترین مکان های تفریحی در سراسر جهان بوده اند. انسان ها از دیرباز و حتی در زمانی که مکان خاصی به نام استخر وجود نداشت به آب تنی در رودخانه ها و برکه ها می پرداختند و از این طریق لحظات مفرحی را برای خود رقم می زدند. امروزه انواع استخرهای روباز و استخرهای سرپوشیده در شهرها و مراکز استان ها مشاهده می شود که هر کدام از امکانات و درجات مختلفی از کیفیت قرار دارند. این  مقاله با هدف معرفی انواع استخر روباز در تهران نگاشته شده است. 

لیست استخرهای روباز شهر تهران

استخرهای روباز بسیار زیادی در پایتخت ایران وجود دارند که معرفی تمامی آن ها به همراه اطلاعات تماس، آدرس، سانس ها، امکانات و ... در یک مقاله کوتاه امکان پذیر نیست با این حال سعی داشته ایم مهمترین و برترین استخرهای روباز شهر تهران را به شما معرفی کنیم. استخرهایی همچون استخر چهار فصل باشگاه انقلاب، استخر روباز ارم و استخر سان رایز ویژه بانوان ، معروف ترین استخرهایی هستند که به علت امکانات رفاهی بسیار زیاد و فضای مدرن و گسترده از محبوبیت بسیاری نیز برخوردارند. 

استخر روباز در تهران

استخر روباز باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه های ورزشی در ایران، به علت قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب، از شرایط آب و هوایی مطلوبی برخوردار است. استخر روباز چهار فصل ویژه آقایان یکی از مهمترین بخش های این مجموعه بوده و در تمامی ایام هفته فعال است. هزینه بلیط استخر روباز باشگاه انقلاب در روزهای پایانی هفته بیشتر بوده و حضور در مجموعه صرفا با دریافت بلیط قبلی امکان پذیر است.  از جمله مهمترین امکانات باشگاه انقلاب می توان به استخر بزرگسلان، استخر کودکان، زمین فوتبال، والیبال، سالن بدنسازی، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و امکانات رفاهی پایه همچون بوفه، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، رختکن و ... اشاره کرد.
آدرس استخر روباز باشگاه انقلاب: تهران، اتوبان نیایش، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
تلفن تماس: 02126216356 

استخر روباز ارم

استخر روباز ارم و یا استخر بانوان ارم با مساحتی بیش از 4000 متر مربع، هر ساله میزبان هزاران نفر از بانوان ایرانی و بخصوص بانوان شهر تهران است. این استخر به علت میزان بسیار بالای آفتاب گیری، یکی از بهترین مکان های مجاز در کشور برای حمام آفتاب بانوان است. در این مجموعه انواع امکانات از جمله ماساژ درمانی، آب درمانی، حمام سنتی، وسایل تفریحی آبی همچون سرسره های مهیج و استخر کودکان در کنار امکانات پایه مشاهده می شود. قانون به خصوصی که در این مجموعه وجود دارد و لازم است پیش از خرید بلیط از آن مطلع باشید، عدم امکان حمل خوراکی در مجموعه و صرفا خرید غذا در رستوران های مربوطه است.
آدرس استخر روباز ارم: تهران، اتوبان شیخ فضل اله، بعد از پل ستاری، جنب خروجی اتوبان باکری، پارک ارم، شهربازی شماره یک
تلفن تماس: 02144113078 

استخر روباز در تهران

استخر روباز سان رایز

اگر به عنوان یک بانوی ایرانی به دنبال یک مجموعه تفریحی با امکانات بیشتر و مدرن تر هستید، ما به شما استخر روباز سان رایز را پیشنهاد می دهیم. این استخر یکی از محبوب ترین استخرهای پایتخت در میان قشر مرفه جامعه است با این حال قیمت بلیط این مجموعه در مقایسه با امکانات و فضای موجود، از تناسب قابل قبولی برخوردار است. استخر روباز سان رایز به صورت چهار فصل فعال بوده و با توجه به اینکه ویژه بانوان است، با استخر بزرگ و پیشرفته ای همچون استخر باشگاه انقلاب مقایسه می گردد. شما در این استخر تمامی امکانات موجود در مجموعه های دیگر را با کیفیت بهتر و البته قیمت بالاتر دریافت خواهید کرد.
آدرس استخر روباز سان رایز: تهران، اتوبان چمران شمالی، جنب نمایشگاه بین المللی، مجموعه ورزشی انقلاب
تلفن تماس: 02126217470

استخر روباز بعثت

این استخر نیز ویژه آقایان است و با توجه به قیمت ارزان تر می تواند انتخاب مناسبی برای اقشار جامعه با درآمد کمتر باشد. سانس های این استخر به صورت 120 دقیقه ای طراحی شده و امکان اجاره خصوصی استخر نیز وجود دارد. استخر بعثت با توجه به امکانات موجود، قیمت قابل قبولی را برای خرید بلیط در نظر گرفته است. شما می توانید به همراه دوستان صمیمی و یا اعضای خانواده خود، لحظات مفرحی را در این مجموعه بگذرانید بی آنکه مجبور به پرداخت هزینه های بسیار بالایی شوید.
آدرس استخر روباز بعثت: تهران، خیابان شریعتی، جنب پل صدر، خیابان الهیه، رو به روی دادسرای شمیران
تلفن تماس: 02126601270

استخر روباز در تهران

استخر روباز بلوط 

این استخر که با عنوان های دیگری همچون استخر چهار فصل بلوط و یا استخر بلوط ولنجک نیز شناخته می شود طی سال های گذشته رضایت بسیاری از کاربران را جلب نموده است. این استخر نیز ویژه آقایان بوده و خدمات رفاهی مناسبی برای آن ها فراهم می کند. مهمترین مسئله ای که در خصوص این مکان تفریحی وجود دارد عدم پارکینگ و یا فضای مناسب جهت پارک خودرو است. هر  چند به نظر می رسد اگر مجموعه مورد نظر دارای پارکینگ اختصاصی باشد خرید بلیط های آن در توان بسیاری از اقشار جامعه نخواهد بود.
آدرس استخر روباز بلوط: تهران، خیابان ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهار راه قدس اردبیلی، سمت چپ، باغ کشاورزی
تلفن تماس: 02126802285

استخر روباز تختی

اگر به دنبال یک استخر روباز مناسب در شرق تهران هستید ما استخر روباز تختی را به شما پیشنهاد می دهیم. این استخر در یک زمان بندی مناسب برای استفاده آقایان و بانوان ساخته شده است. بانوان در شیفت صبح و اوایل ظهر و آقایان نیز در شیفت عصر و شب قادر به استفاده از خدمات استخر هستند. از مهمترین و متفاوت ترین خصوصیات این مجموعه، آزاد بودن مدت سانس های استفاده از استخر است. بنابراین شما می توانید تا هر اندازه ای که بخواهید از امکانات استخر استفاده نموده و نگران اتمام سانس مربوطه نباشید.
آدرس استخر روباز تختی: تهران، افسریه، انتهای پیروزی، اتوبان بسیج، سه راه تختی، بلوار هجرت، مجموعه ورزشی تختی
تلفن تماس: 0213322752

استخر روباز زمزم

اگر به دنبال آب تنی در یک مجموعه لوکس و مدرن هستنید، استخر روباز زمزم گزینه مناسبی است. این استخر با مساحتی بیش از 600 متر مربع، در شرق تهران قرار داشته و ویژه بانوان است. در اطراف این استخر تخت های چوبی و با کیفیت بسیار بالا برای استفاده از نور آفتاب تعبیه شده اند. تراس آفتاب بسیار بزرگ و گسترده با مساحتی بیش از 2000 متر مربع، این مجموعه را به یک مکان خاص برای بانوان مبدل نموده است. امکانات رفاهی این مجموعه بسیار مناسب بوده و استخر روباز زمزم را در زمره برترین استخرهای روباز ایران قرار داده اند.
آدرس استخر روباز زمزم: تهران، اتوبان بابایی، خروجی حکیمیه، ضلع شرقی دانشگاه آزاد، شهرک زمزم
تلفن تماس: 02177106195

استخر روباز در تهران

استخر روباز هودین و هورام

این مجموعه تفریحی یکی از متفاوت ترین مجموعه های شهر تهران و حتی سراسر ایران است. امکانات ذیل باعث شده است استخر روباز هودین و هورام که با عنوان استخر و سونای چهار فصل نیز شناخته می شود، از دیگر استخرهای مطرح شده در مقالات گردشگری متمایز گردد. این امکانات عبارتند از:

  • غار ویژه آب درمانی
  • حمام نمک
  • تی آر ایکس

این مجموعه نمای بسیار مدرن و شکیلی دارد. در نوبت صبح پذیرای بانوان و در نوبت شب پذیرای آقایان است. قیمت بلیط استخر هودین و هورام با توجه به جلوه کلی مجموعه و امکانات موجود بسیار مقرون بصرفه بوده و همین امر اسباب محبوبیت این مجموعه در غرب تهران را فراهم ساخته است.
آدرس استخر روباز هودین و هورام: تهران، تهرانسر، بلوار گل ها، تقاطع یاس، مجموعه توریستی ورزشی هودین و هورام
تلفن تماس: 02144523001-09126700016

استخر روباز بهشت مادران

همان گونه که از نام این استخر مشخص است ویژه بانوان بوده و آقایان در شیفت های مخالف نیز حق استفاده از امکانات مجموعه را ندارند. این استخر در زمره استخرهای متوسط و با کیفیت میانی شهر تهران قرار دارد و هزینه خرید بلیط آن نیز نصف بهای بلیط استخرهای گران قیمت در تهران است. این مجموعه نیز به صورت چهار فصل فعال بوده و از خدمات پایه قابل قبولی برخوردار است. حمام آفتاب، استخر کودکان، ماشین های ایاب و ذهاب در داخل مجموعه، ماساژ، ماساژ ویژه لاغری، پاکسازی پوست، ویتامینه نمودن پوست، حمام ترکی و حمام سنتی از مهمترین امکانات این مجموعه هستند.
آدرس استخر روباز بهشت مادران: تهران، بزرگراه رسالت، ابتدای بزرگراه حقانی، ابتدای خیابان کاویان غربی، بوستان بهشت مادران، استخر بهشت مادران
تلفن تماس: 02122881115

دیگر استخرهای روباز تهران

استخرهایی که در این مقاله ذکر شده اند، مهمترین و معتبرترین استخرهای روباز شهر تهران هستند. شما می توانید علاوه بر این مجموعه ها به هر کدام از استخرهای روباز ذیل مراجعه کنید. این استخرها عبارتند از :

  • استخر باشگاه انقلاب، ویژه بانوان در خیابان ولیعصر 
  • استخر سلمان فارسی ویژه بانوان در اتوبان نواب
  • استخر مرغوبکار، ویژه آقایان در نازی آباد
  • استخر چهار فصل آفتاب جماران، ویژه بانوان و آقایان در نیاوران
  • استخر چهار فصل آفتاب فرمانیه، ویژه آقایان
  • استخر گلابدره، ویژه بانوان در میدان تجریش
  • استخر وحدت، ویژه بانوان و آقایان در خیابان جشنواره
  • استخر قائم، ویژه بانوان و آقایان در تهران نو
  • استخر بانک صنعت و معدن، ویژه آقایان در فرمانیه
  • استخر شهربانو، ویژه آقایان و بانوان در میدان بهمن
  • استخر آ اس پ، ویژه آقایان در شیخ بهایی جنوبی
  • استخر آفتاب قدس، ویژه آقایان و بانوان در شهرک غرب

سفر به زیباترین شهرهای داخلی با لحظه آخر

تفریح در استخر روباز با تور تهران

تور داخلی یکی از مهمترین خدمات گردشگری آژانس های گردشگری است. تور تهران نیز برای بسیاری از افراد به خصوص افرادی که به علل مختلف فرصت بازدید از پایتخت را نداشته اند مناسب خواهد بود. تور تهران از جمله تورهای داخلی ارائه شده در وب سایت لحظه آخر است که به شما امکان گشت و گذار در نقاط مختلف پایتخت را می دهد. از جمله مهمترین خدماتی که توسط تور تهران و در فصل تابستان ارائه می گردد امکان استفاده از یک یا دو سانس استخرهای روباز است. پیشنهاد می کنیم در یکی از مسافرت های خود به شهر تهران و به خصوص در فصل تابستان، از امکانات رفاهی و تفریحی یکی از استخرهای مناسب این شهر استفاده کنید.

نظرات کاربران

  • متینه متینه 1402/10/14
    0 نفر پسندیدند
    من هیچ کدومو تا حالا امتحان نکردم کدومشون بهترن؟ کسی اینجا امتحان کرده اینا رو؟

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 3.8 از 5 | از 108 کاربر