پارک آبی تهران

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/21
بازدید: 42930
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که می توان در طول سال انجام داد و از آن لذت برد، رفتن به پارک های آبی است. مزیت استفاده از پارک های آبی این است که شما می توانید فارغ است این که در چه فصلی از سال هستید به این مکان های فوق العاده سری زده و لحظات هیجان انگیزی را در آن سپری کنید. شاید در گذشته پارک های آبی جایگاهی در کشور ما نداشتند اما امروزه شاهد رشد آنها هستیم. در شهرهای بزرگ ایران پارک های آبی مختلفی طراحی و ساخته شده است تا افرادی که علاقه ‌مند به این نوع تفریح هستند، بتوانند به راحتی به این پارک های آبی جذاب و فوق العاده رفته و هیجان و ترشح آدرنالین را تجربه کنند. تهران یکی از استان هایی می باشد که پارک های آبی بی نظیری ون خود جای داده است در این مطلب قصد داریم به معرفی این پارک‌های آبی تهران بپردازیم.

 پارک‌های آبی تهران

آشنایی با پارک‌های آبی

فصل های گرم سال مثل تابستان و اواخر بهار، بهترین فرصت برای انجام تفریحات آبی است اما برای افرادی که توانایی رفتن به سواحل دریای خزر یا کیش را ندارند، وجود مراکزی مثل پارک های آبی که بتوانند با کمترین هزینه و صرفه جویی در زمان و پول، تجربه مشابهی را داشته باشند مثل یک نعمت است از این رو است که وجود چنین پارک های آبی به خصوص در شهر های بزرگ ضروری است. پارک های آبی یکی از بهترین، هیجان انگیزترین و محبوب ترین تفریحات آبی در جهان محسوب می ‌شوند از این رو است که در ایران نیز سعی شده تا در استان‌ های مختلف چنین پارک هایی ایجاد شود تا افراد بتوانند با هزینه مقرون به صرفه ای چنین تفریحات هیجان انگیزی را تجربه کنند. 

تفریحات تهران - با مهیج ترین تفریحات تهران آشنا شوید به همراه (تصاویر+آدرس)

پارک آبی اُپارک تهران

پارک آبی اُپارک تهران

این پارک آبی با مساحت ۵۵ هزار مترمربع بزرگ‌ترین پارک آبی تهران است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. همه تجهیزات و امکانات تفریحی اوپارک تهران در بالاترین استانداردهای بین‌المللی و توسط مهندسان کانادایی طراحی و ساخته شده‌اند. دمای آب‌های استخرهای این مجموعه توسط جدیدترین سیستم‌های فنی کنترل و تنظیم می‌شوند.

در این پارک آبی می‌توان از تفریحاتی همچون رالی شیب، ابرشیب، اُپیچ، ابیس، اُرنگ، آکوالوب، گوگولیا، گردالوپ، بومرنگ، استخر موج، جزیره الوپیا، چاله فضایی، رودخانه خروشان و جکوزی استفاده کرد. همچنین در اتاق‌های ماساژ این مجموعه انواع مختلف ماساژها نظیر ماساژهای تایلندی، ریلکسی، پرفورمنس، فوت ماساژ، شمع داغ و شکلات توسط متخصصان این رشته ارائه می‌شوند.

ظرفیت اُپارک حداکثر ۳۰۰۰ نفر است. مهم‌ترین قوانین این پارک آبی شامل موارد زیر هستند:

  • افرادی که قدی بلندتر از ۱۲۰ سانتی‌متر دارند افراد بزرگسال محسوب می‌شوند.
  • کودکان زیر یک سال اجازه ورود به استخر را ندارند.
  • بانوان باردار نمی‌توانند وارد این مجموعه شوند.
  • افراد زیر ۱۸ سال حتماً باید با یک همراه بالای ۱۸ سال وارد مجموعه شوند.
  • ورود افرادی که از مواد مخدر و روانگردان استفاده نموده‌اند ممنوع است.
  • افرادی که بیماری‌های حادی مانند مشکلات قلبی و تنفسی یا دارای مشکلاتی در ناحیه کمر و گردن هستند، مجاز به استفاده از سرسره‌ها نخواهند بود.

آدرس اوپارک تهران

تهران، بزرگراه تهران-کرج، بعد از آزادگان، خروجی شهرک گلستان، انتهای خیابان شمیم، پارک آبی اُپارک

شماره تلفن: ۴۹۲۶۴

پارک های آبی ایران - بهترین پارک های آبی ایران برای تجربه یک روز پرماجرا

پارک آبی او پارک

 

پارک آبی آزادگان

 اگر به واسطه حضور در یک تور داخلی به تهران سفر کرده اید و از پارک های آبی سر بسته خسته شده اید و دوست دارید تا یک پارک آبی روباز را تجربه کنید، بهترین گزینه برای شما پارک آبی آزادگان است. پارک آبی آزادگان که ویژه آقایان است، امکانات مختلفی را در اختیار علاقه مندان به ورزش های آبی قرار می دهد و شما می توانید لحظات هیجان انگیزی را در این پارک آبی رو باز تجربه کنید. از بهترین امکانات پارک آبی آزادگان می ‌توان به استخر موج، بوفه، پارک آبی، رستوران، رودخانه آرام، سرسره پیچشی، استخر روباز، سرسره سرعتی، موج سواری سرعتی، دریاچه مصنوعی، ساحل مصنوعی، سرسره گرداب، سرسره آهسته و سرسره مرگ اشاره کرد که این امکانات رفاهی می تواند باعث تخلیه حس هیجان شما شود. آدرس پارک آبی آزادگان در بزرگراه بسیج، میدان بسیج، سی متری بوعلی، نرسیده به سه راه افسریه بوده و قیمت بلیت این مجموعه نیز بین ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان است.

آدرس پارک آبی آزادگان

تهران، انتهای بزرگراه آزادگان، بزرگراه بسیج، پارک آبی آزادگان

جاهای دیدنی تهران - معرفی محبوب‌ترین و زیباترین مکان‌های دیدنی تهران + ویدئو و آدرس!

پارک آبی آزادگان

پارک آبی اکباتان

این پارک آبی روباز که در غرب پایتخت و در شهرک اکباتان قرار دارد، می‌تواند یکی از بهترین تفریحات آبی را برای بانوان به ارمغان بیاورد. کافی است در یکی از روزهای گرم تابستان به این استخر بروید تا آرامش و خنکای آب روح و روان‌تان را تسکین دهد.

با مراجعه به پارک آبی اکباتان می‌توانید از امکاناتی نظیر سرسره آبی، سونا خشک، سونا سرد، حوضچه آب سرد و استخر آب درمانی استفاده کنید. همچنین در استخر روباز ۳۰ در ۵۰ این مجموعه می‌توانید به ورزش شنا بپردازید و از آن لذت ببرید. همچنین در کنار این استخر، ساحل شنی و صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن قرار دارند و متخصصان پوست و ماساژ در این مجموعه همواره آماده خدمت‌رسانی به مشتری‌های خود هستند. توجه داشته باشید پارک آبی اکباتان فقط مخصوص بانوان است.

آدرس پارک آبی اکباتان

تهران، شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، فاز سه، خیابان شکوری شرقی، پارک آبی اکباتان

شماره تلفن: ۴۴۶۶۷۶۸۱

پارک آبی اکباتان

پارک آبی افق هلان تهران

از مجموعه آبی تفریحی که در تهران قرار دارد می‌توان به پارک آبی افق هلان اشاره کرد. این پارک آبی جز بهترین‌های منطقه خود بوده و دسترسی راحت به آن باعث طرفداران زیادی شده است. امکانات پارک آبی افق هلان: جکوزی، سونای بخار، استخر، حوضچه آب سرد، سونای خشک، رختکن، ماساژ، ماساژ درمانی که توسط افراد مجرب و دوره دیده انجام می‌شود، فودکورت، پارکینگ.
آدرس پارک آبی افق هلان: تهران، حکیمیه، سازمان اب، پانزده متری شیرازی، پلاک۸، پارک آبی افق هلان.
شماره تماس پارک آبی افق هلان: ۰۲۱۷۷۳۱۳۱۲۳
سانس و ساعت کاری: سانس آقایان شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۷ الی۲۳:۳۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۵ الی ۲۳:۳۰، سانس بانوان شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۶ و جمعه‌ها از ساعت ۸ الی ۱۴.

پارک آبی افق هلان تهران

پارک آبی ارم

تنها آقایان نیستند که علاقه دارند تا لذت تفریح در یک پارک آبی روباز را تجربه کنند و خانم‌ ها نیز دوست دارند فضایی برای این کار داشته باشند تا بتوانند لحظات هیجان انگیزی را در این فضا تجربه کنند. برای حل نیاز بانوان تهرانی و سایر گردشگرانی که به تهران می آیند و مایلند تا از یک پارک آبی رو باز استفاده کنند پارک آبی ارم که در پارک ارم تهران جای دارد، می تواند گزینه مناسبی باشد. در این استخر روباز سعی شده تا علاوه بر رعایت استانداردهای بین المللی، فضایی ایمنی برای بانوان تدارک دیده شود تا آن ها بتوانند با خیال آسوده لحظات فوق العاده ای را در پارک آبی ارم داشته باشند و بتوانند کمی از هیاهوی روزمره فاصله گیرند.

از مهمترین امکانات این پارک آبی می ‌توان به استخر بزرگسالان و کودکان، سرسره آبی بزرگسالان و کودکان، ماساژ، حمام سنتی، آب درمانی، ماساژ کف، ایروبیک موزون، آموزش شنا، آرایشگاه، فروشگاه و بوفه اشاره کرد. آدرس این استخر رو باز در کیلومتر ۴ اتوبان تهران کرج بوده و شما می توانید همه روزه از ساعت 9:30 تا ۱۸ در سانس های مختلف به این پارک آبی رو باز سر زده و از امکانات فوق العاده آن بهره مند شوید. اگر تا پیش از این تجربه یک استخر رو باز برای بانوان را نداشته ‌اید، حالا می توانید با کمک پارک آبی ارم چنین فضایی را تجربه کرده و به عنوان یک خانم تجربه جدیدی از تفریحات آبی را به دست آورید. هزینه این پارک آبی بین 35 تا 45 هزار تومان است. 

آدرس پارک آبی ارم

تهران، کیلومتر ۴ بزرگراه تهران_کرج، پارک آبی ارم

شماره تلفن: ۴۴۱۱۳۰۷۸

موج های آبی تهران

سرزمین موج‌های آبی تهران با دو سالن مجزا با تمام امکانات کنار یکدیگر برای بانوان و آقایان آماده شده است. این پارک اولین استاندارد در ایران را در چند سال پیاپی برای خود کرده و واحد استاندارد کشوری بوده است. این موج‌های آبی دارای امکانات متفاوت و متنوعی برای بزرگسالان و کودکان محسوب می‌شود. این مجموعه آبی از نظر بهداشت جزو رتبه‌های اول قرار گرفته، این مجموعه آبی شست‌وشو تمام سطوح و سرسره‌های هنگام شب بعد از اتمام سانس‌ها انجام می‌دهند.
موج‌های آبی در مشهد واقع شده و تهران هیچ مجموعه تفریحی به این نام ندارد و تمام نکات و امکانات مختص موج‌های آبی مشهد بوده است. این سرزمین موج‌های آبی مشهد دارای امکاناتی همچون سرسره‌های متفاوت چهار نفره، دو نفره، یک نفره، حمام ترکی، سونا خشک، سونای بخار، رودخانه خروشان، فودکورت، فروشگاه و پارکینگ است.

موج های آبی مشهد - بزرگ‌ترین مرکز تفریحات آبی شهر مشهد

پارک آبی ارم

 

پارک آبی جماران

یکی دیگر از پارک های آبی فعال در شهر تهران، پارک آبی جماران است که سعی شده تا در آن از موسیقی زنده استفاده شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این پارک آبی، تامین آب موجود استخر از چشمه ‌های معدنی پارک جمشیدیه است. آدرس این پارک در نیاوران، انتهای خیابان یاسر، انتهای خیابان جماران است و شما می توانید به راحتی به این پارک آبی هیجان انگیز رفته و از امکانات تفریحی آن بهره مند شوید. از مهم ترین بخش های تفریحی پارک آبی جماران می‌ توان به سرسره های هیجان انگیز، استخر، جکوزی، سونا، حمام سنتی و ایروبیک در آب اشاره کرد و در کنار این امکانات تفریحی، شاهد امکانات رفاهی مختلفی مثل موسیقی زنده، براشینگ، آرایشگاه، کارواش، پارکینگ، سالن فیتنس، سالن زیبایی، سالن ماساژ، ایر حاکی، بوفه، کافی شاپ و اینترنت در این مجموعه باشیم. ویژگی اصلی این پارک‌ آبی این است که شما با پرداخت هزینه ورودی به این مکان می توانید به رایگان از امکاناتی نظیر میز پینگ پونگ، میز بیلیارد و فوتبال دستی استفاده کنید. هزینه این پارک آبی بین 30 تا 40 هزار تومان است.

شماره تلفن: ۲۲۲۹۰۸۷۰

آدرس پارک آبی جماران

تهران، نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان جماران، کوچه ششم، پارک آبی جماران

پارک آبی جماران

پارک آبی قصر آبی پارس تهران

این پارک آبی زیبا و مجهز در جنوب غربی پایتخت و در منطقه اسلامشهر قرار دارد. شما می‌توانید در روزهای داغ تابستان به این پارک آبی رفته و از امکانات هیجان‌انگیز آن استفاده نموده و ساعات خوشی را سپری کنید. پارک آبی قصر آبی پارس در مساحتی به اندازه سه هزار مترمربع دارای امکانات زیادی از جمله سرسره آبی، استخر مجزا مخصوص کودکان و بزرگسالان، تونل مه، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر مخصوص ورزش در آب، حوضچه آب سرد، سالن ورزشی مخصوص بدنسازی، رختکن و بوفه است. همچنین این پارک آبی یک فروشگاه لوازم ورزشی را نیز در خود جای داده که می‌توانید انواع و اقسام مایو و لوازم شنا را از آن تهیه نمایید.

پارک آبی قصر آبی پارس همه روزه در سانس‌های متفاوت آماده خدمت‌رسانی به بانوان و آقایان است. سانس بانوان تمام روزهای هفته در ساعات ۸ صبح تا ۱۴.۳۰ بعدازظهر و سانس آقایان همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۳:۳۰ شب برقرار خواهد بود. در ضمن در این پارک آبی کلاس‌های عمومی و خصوصی آموزش شنا و غریق نجات ویژه خردسالان و بزرگسالان نیز برگزار می‌شود.

آدرس پارک آبی قصر آبی پارس تهران

تهران، اسلامشهر، واوان، خیابان شهید اسماعیلی، پارک آبی قصر آبی پارس تهران

شماره تلفن: ۵۶۱۶۹۸۷۰

پارک آبی قصر آبی پارس تهران

پارک آبی سوپارک (پارک آبی ساحلی خلیج فارس) تهران

یکی از مجموعه رفاهی، تفریحی، درمانی و ورزشی که در تهران قرار دارد، به نام پارک آبی سوپارک شناخته می‌شود. این پارک طرفداران زیادی دارد این پارک سرپوشیده آبی پذیرای بانوان و آقایان بوده شما در هنگام تفریح در این پارک آبی می‌توانید از فروشگاه‌هایی که در این پارک تعبیه شده دیدن کنید.
امکانات پارک آبی سوپارک: استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرسره‌های آبی (سرسره یو، سرسره چهار لاین موج، سرسره سرعتی روباز، و...)، حمام ترکی، ماساژ، اتاق ریلکسیشن، غار نمک، نمک درمانی، فودکورت، فروشگاه، پارکینگ.
آدرس پارک آبی سوپارک: تهران، البرز، کرج، ملارد، سه راه اندیشه، انتهای بلوار بهار شرقی، روبه‌روی هلال احمر، پارک آبی سوپارک.
شماره تماس پارک آبی سوپارک: ۰۲۱۶۵۱۹۷۰۰۴
سانس و ساعت کاری: آقایان هر روز به جز شنبه‌‌ها، یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۲۴، بانوان هرروز به جز جمعه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۶:۳۰ و شنبه‌ها از ۱۰ الی ۲۲.

پارک آبی قصر آبی پارس تهران

دهکده آبی پارس

شماره تلفن: ۳۶۱۱۶

پارک آبی دهکده آبی پارس از اولین پارک‌های آبی تهران بوده که در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. این پارک با مساحت ۱۴ هزار مترمربعی از بزرگترین پارک‌های آبی خاورمیانه به حساب می‌آید. دهکده آبی پارس طبق آخرین استانداردهای بین‌المللی و تکنولوژی نوین ساخته شده است.

اگر از گرمای تابستان کلافه شده‌اید یا مایل هستید تفریحی هیجان‌انگیز داشته باشید این پارک آبی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب گردد. سرسره‌های پیچی، سرسره‌های یو و سرعتی، چاله فضایی، دریاچه امواج و رودخانه خروشان تعدادی از امکانات دهکده آبی پارس هستند که می‌توانید با تجربه آن‌ها آدرنالین خون‌تان را دو برابر کنید! اگر بلیط وی آی پی این پارک آبی را خریداری نمودید می‌توانید علاوه ‌بر همه این امکانات از سونای خشک، سونای بخار، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، حمام ترکی و اتاق برف نیز استفاده نمایید.

شما بعد از یک آب‌تنی حسابی می‌توانید به قسمت مرکز خرید دهکده آبی پارس مراجعه کرده و از امکانات ویژه آن که شامل کافی‌شاپ، رستوران و مغازه‌های متنوع است استفاده کنید. از جمله امکانات خوب دیگر این پارک آبی، اختصاص قسمتی تحت عنوان مهدکودک به مشتریان سانس بانوان است. بانوان می‌توانند کودکان خود را به این بخش بسپارند تا با خیال راحت به تفریح و استفاده از این پارک آبی بپردازند. سانس بانوان در دهکده آبی پارس روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر بوده و سانس آقایان هم روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۸ عصر تا ۲۴ بامداد دایر خواهد بود.

دهکده آبی پارس دارای چند قانون ویژه بوده که بهتر است قبل از رفتن به این پارک آبی از آن‌ها مطلع باشید:

  • افراد دارای وزن بیشتر از ۱۲۰ کیلوگرم اجازه استفاده از بسیاری از امکانات این مکان نظیر سرسره‌های آبی را ندارند.
  • از به همراه داشتن اشیای قیمتی مانند طلا و جواهرات یا ساعت و گوشی خودداری کنید، دهکده آبی پارس درصورت گم شدن این اشیاء هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها نخواهد داشت.
  • ورود بانوان باردار و همچنین کودکان زیر ۳ سال یا دارای قد کمتر از ۹۵ سانتی‌متر ممنوع است.
  • افراد دارای بیماری‌های قلبی، صرع، سرگیجه و بیماری‌های پوستی از ورود به پارک آبی خودداری کنند.
  • ورود دوربین عکاسی یا فیلبرداری، اسپری، هندزفری، خوراکی و سیگار به داخل پارک آبی ممنوع است.

آدرس دهکده آبی پارس

تهران، کیلومتر ۲۲ اتوبان تهران - کرج، روبروی ایستگاه مترو گرم‌دره، خیابان شهدا، دهکده آبی پارس

مترو تهران - آشنایی با خطوط مترو تهران + دانلود جدیدترین نقشه مترو تهران با کیفیت بالا + نقشه (ویژه افراد دارای معلولیت)

دهکده آبی پارس

پارک آبی افق هلال تهران

این پارک آبی در فضایی نسبتا کوچک و دنج ساعات دلپذیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پارک آبی افق هلال تهران در شمال شرق تهران بزرگ قرار گرفته و امکاناتی نظیر استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، فوتبال دستی، بوفه و پارکینگ اختصاصی را در خود جای داد. از دیگر امکانات این مجموعه ارائه خدمات ماساژ به وسیله کادری بسیار مجرب است‌.

پارک آبی افق هلال تهران در سانس‌های مختلف برای بانوان و آقایان قابل استفاده است. بانوان در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر و جمعه‌ها ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر، آقایان در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۳.۳۰ شب و جمعه‌ها ۱۵ تا ۲۳.۳۰ شب می‌توانند در این پارک آبی حضور داشته باشند.

آدرس پارک آبی افق هلال تهران

تهران، حکیمیه، سازمان آب، ۱۵ متری شیرازی، پلاک ۸، پارک آبی افق هلال تهران

پارک آبی افق هلال تهران

سخن پایانی

تفریح در پارک‌های آبی تهران می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان بیاورد. برای این‌که در مدت زمان حضورتان در پارک‌های آبی تهران همه چیز خوب پیش رود لازم است حتما قوانین این مجموعه‌ها و همچنین نکات ایمنی را رعایت فرمایید. پارک‌‌های آبی یک مرکز عالی برای تفریحات آبی جذاب و سرگرم‌کننده هستند پس هرگز امتحان آن‌ها را از دست ندهید. 

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. مائده مائده 1402/10/13
    4 نفر پسندیدند
    پارک آبی تهران در برابر پارک آبی مشهد هیچه
  2. مرتضی مرتضی 1402/09/05
    0 نفر پسندیدند
    هنوز معلوم نیست موج های ابی گرمدره درست شد یا نه؟؟
  3. سوگل سوگل 1402/09/05
    4 نفر پسندیدند
    به نظرم اپارک از همه پارک های ابی یه سر و گردن بالا تره ولی حیف یکم هزینه اش بالاعه

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 106 کاربر