سینما پردیس زندگی

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/10
بازدید: 4099
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از تفریحات شهر تهران وجود سینما های مختلف است، سینما پردیس زندگی یکی از سینماهای بزرگ و معروف پایتخت به شمار می آید، ایران دارای ده ها سالن سینمایی است که به مخاطبان خدمات ارائه می کند. سینما پردیس زندگی در سال 1388 هجری شمسی زیر نظر شرکت نمایشگران پرده نقره ای شروع به کار کرده است. با توجه به توسعه صنعت فیلم سازی ایران تماشای فیلم های برتر در میان مخاطبان محبوبیت بسیاری یافته و همین امر سبب توسعه سالن های سینمایی در شهر های مختلف شده است.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1.  
  2. رستوران سینما پردیس زندگی
  3.  
  4. آدرس سینما پردیس زندگی

 

 

سینما پردیس زندگی

 


سینما پردیس زندگی که عده ای آن را پردیس سینمایی می شناسند، این مجتمع زیبا از 5 سالن سینما ظرفیتی معادل 1000 نفر برخوردار می باشد.
تجهیزات این سالن مجهز به مدرن ترین و بهترین سیستم صدا و و تصویر و دالبی می باشند. سینما پردیس زندگی محیطی آرام و دلنشین دارد که گزینه مناسبی برای دیدن فیلم مورد علاقه و گذراندن لحظاتی شاد در کنار خانواده و دوستان می باشد. این سینما مشتمل بر 5 سالن نمایش، تئاتر و اکران می باشد.
یکی از ویژگی های این سینما که استقبال بسیاری از آن شده است این است که علاوه بر نمایش فیلم به صورت متناوب هر روزه شاهد اجرای تئاتر های دیدنی در این سالن هستیم. از این رو این سینما می تواند انتخاب خوبی برای گردشگران تور تهران باشد.

 

 

پردیس زندگی

 


رستوران سینما پردیس زندگی

پدر خوب یکی از رستوران های معروف تهران که در این سینما شعبه دارد و در جنب پردیس سینمایی زندگی قرار گرفته و از دسترسی خوبی برای علاقه مندان به سینما و مراکز خرید مجاور آن برخوردار است. این رستوران در منوی خود بیش از 40 نوع غذا شامل پیتزا، ساندویچ، غذاهای ایتالیایی، سوخاری، پیش غذا و سالاد را دارد.
همچنین در سینما پردیس زندگی کافی شاپ ها با بهترین و با کیفیت ترین غذا ها و نوشیدنی ها آماده پذیرایی از مردم می باشد: کافه کارزین، کرپ کافه، کافه الی و غیره

 

 

رستوران پدر خوب پردیس زندگی

 


سینما پردیس زندگی در سه طبقه و 160 واحد تجاری، بورس پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، موبایل، پوشاک ورزشی متعدد می باشد.
سینما و سینما گردی آیین قدیمی در میان ایرانیان بوده و یکی ازبهترین گزینه ها برای ساختن لحظاتی شاد و پر کردن اوقات فراغت است. نکته ی قابل توجه در مورد سینما های ایران به خصوص تهران وجود فروشگاه ها، رستوران و کافی شاپ های احداث شده در جوار سالن ها می باشد که از خصوصیات پردیس های سینمایی این شهر  می باشد که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است، از این رو سینما پردیس زندگی مورد توجه هموطنان عزیز تهرانی می باشد که با رفتن به این سینما می توانند نهایت لذت را ببرند.
پردیس زندگی در دو سال گذشته حدود 5/9 میلیارد فروش، هفتمین سینمای پرفروش کشور بوده و بیش از 900 هزار تماشاگر داشته است. در کل دهه 90 پردیس زندگی با 27 میلیارد فروش و 4 میلیون مخاطب جزو 5 سینمای پر فروش ایران می باشد که در سال 95 رشد چشم گیری داشته و پر فروش ترین سال خود را سپری کرده است.
امکانات دیگر این مجموعه سینما، فودکورت، پارکینگ، کارت خوان و عابر بانک می باشد که گردشگران تور داخلی می توانند از آن ها استفاده کنند.

 

 

سالن سینما پردیس زندگی

 


آدرس سینما پردیس زندگی

فلکه دوم صادقیه، بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، روبه روی بیمارستان پیامبران، مجتمع تجاری سینما پردیس زندگی، طبقه دوم
تلفن گویا: 44004800
تلفن:44014252 (از ساعت 12تا 22)
کدپستی: 1471736835 
    

لازم به ذکر است از دیگر سینماهای تهران می توان به سینما کوروش اشاره کرد که از پر طرفدارترین سینماهای ایران به شمار می آید.

نظرات کاربران

  1. SAHAR SAHAR 1398/07/16
    9 نفر پسندیدند
    سینما پردیس زندگی یکی از سینماهای خوب توی غرب تهرانه که، سالن های تمیز و صندلی های راحتی داره هم این که کیفیت صدا و تصویر خوبی داره، من چند تا فیلم توو این سینما دیدم و یکی از ویژگی های خوبی که داره اینه که مغازه های پوشاک، کیف و کفش، آرایشی توو داخل مجتمع هست هم میتونید پاساژ گردی کنید هم این که فیلم ببینید.
  2. ساناز ساناز 1398/07/09
    7 نفر پسندیدند
    من ساکن غرب تهران هستم اما اولین بار بود که با دوستان تصمیم گرفتیم بریم سینما پردیس زندگی اما چیزی که جالب بود برام این بود که این سینما به غیر از نمایش فیلم های روی پرده، تئاترهای جالب هم اجرا میشه. تعریف یه اجرای کمدی به اسم مرسی دیوونه رو شنیده بودیم که تووی سینما پردیس زندگی هم اجرا می شد خیلی جالب و خنده دار بود. راستی پیشنهاد میکنم حتما رستوران پدر خوب توو سینما پردیس روو امتحان کنید ما که هم شام خوردیم هم کلی از مغازه هایی داخل مجموعه خرید کریم در کل خاطره ی خوبی شد.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر