لگولند استانبول

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/28
بازدید: 7937
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

برای برپا کردن کاخ آرزوها‌یتان، بهترین تصمیماتتان را مانند لگو کنار هم بچینید. می‌خواهید یک فعالیت هیجان‌انگیز و سرگرم ‌کننده برای کل خانواده‌ خود بیابید؟ مرکز کشف لگولند استانبول به شما این امکان را می‌دهد که با قدرت تخیل خود، قدم در این سفرنامه‌ شگفت‌انگیز بگذارید. لگولند استانبول با استفاده از 56 میلیون لوگو در سال 2015 در فروم استانبول و در بایرام پاشا افتتاح شد. سرزمین سرپوشیده لگو با فعالیت‌های سرگرم کننده، دنیایی از خلاقیت، رنگ و سرگرمی برای کودکان 3 تا 10 سال ساخته شده است.

لگولند استانبول

سفر به لگولند استانبول

اجازه دهید فرزندانتان در سرزمین لگولند استانبول آزاد شوند، تخیل خود را بیازمایند و ایده‌ها و تصورات خود را عملی کنند. آن‌ها را در حال پیاده‌سازی ایده‌هایشان تماشا کنید، به آ‌ن‌ها بپیوندید، هر چیزی را که می‌خواهید با آجرها بسازید و با آن‌ها تجربه کنید. تجربه‌هایی مانند سوار شدن بر ارابه پادشاهی، ساخت موشک‌های ماموریت فضایی، تماشای فیلم‌های چهار بعدی، مینی لند و... را کسب نمایند.

در سینما چهار بعدی می‌توانید انیمیشن‌های جذاب ساخته شده درباره سرزمین لگو با پیشرفته‌ترین جلوه‌های ویژه را ببینید. در بازی جنگ با لیزر، با یک تفنگ لیزری به جنگ موجودات غول پیکر و اسکلتی بروید. در واقع با شکست دادن آن‌ها و کسب امتیاز بیشتر شاهزاده خانم را نجات دهید. مینی لند یا همان مینی استانبول معروف‌ترین بناهای تاریخی استانبول مانند اباصوفیه، مسجد سلطان احمد و برج گالاتا را به شما نشان می‌دهد. این قسمت با استفاده از 1.5 میلیون آجر لگو ساخته شده است.

یکی از بخش‌های جذاب و پرطرفدار سرزمین لگو، کارگاه ساخت و تست لگو است. در این کارگاه کودکان می‌توانند با کمک افراد متخصص، همه آن‌ چیزی که در ذهن دارند را طراحی کرده و بسازند. در واقع استعدادهای خود را در این زمینه به چالش کشیده و خلق کردن را با استفاده از تعداد بی‌شمار لوگو تجربه می‌کنند. در آخر بعد از گشت‌وگذار و کسب تجربه، با استراحت در مکانی آرام مانند کافه و رستوران می‌توان این اتفاقات هیجان‌انگیز را مرور کرد. این کافه‌ها و رستوران‌ها با  همان زمینه لگو طراحی شده‌اند.

نکته: آخرین امکان پذیرش ساعت 18 است. بزرگسالان نمی‌توانند بدون همراه داشتن کودک وارد لگولند استانبول شوند، پس باید حداقل یک کودک به همراه داشته باشید. لطفاً هیچ غذایی به جز غذای نوزادان یا کودکان مبتلا به آلرژی همراه خود نداشته باشید. برای بازدید کنندگان افراد معلول دسترسی کامل مانند ویلچر و آسانسور وجود دارد.

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

سفر به لگولند استانبول

جذابیت های متفاوت لگولند استانبول

لگولند استانبول بخشی خاص برای کودکان زیر 3 سال در نظر گرفته است. زیرا امکان اینکه آ‌ن‌ها لگوهای ریز را در دهانشان بگذارند، وجود دارد. در این قسمت لگوها با ابعاد بزرگ‌تری طراحی شده که این کودکان بتوانند با آن‌ها بازی کنند. پس نگران کودکان زیر 3 سال خود نباشید. بخش دیگر سرزمین لگولند استانبول، اتاق‌هایی مخصوص برای گرفتن جشن‌ها مانند تولد است. اگر برنامه‌ای در این خصوص دارید، حتما قبل از سفر با لگولند تماس گرفته، سالن مخصوص و فعالیت‌های مرتبط با آن را رزرو کنید.

تفریحات استانبول - با مکان های تفریحی استانبول لذت سفرتان را تضمین کنید! 

تهیه بلیط لگولند استانبول

نوزادان تا 1 سال می‌توانند رایگان از سرزمین لگولند استانبول استفاده نمایند. کودکان 2 تا 17 سال باید بلیط را با هزینه کودک تهیه کنند. بازدید کنندگان 18 سال به بالا نیز باید بسته بزرگسال را رزرو نمایند. کوپن تایید بلیط، یک ساعت کاری پس از رزرو آن از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود. در ضمن شما می‌توانید رزرو خود را قبل از تایید لغو کرده و هزینه را کامل دریافت کنید.

شهربازی لگولند استانبول

چطور به لگولند استانبول برویم؟

محل فعالیت سرزمین لگو در فاصله 11 کیلومتری مرکز شهر استانبول است. با ماشین به مدت 30 دقیقه زمان نیاز دارید تا به مقصد برسید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه ینی کاپی- فروردگاه آتاتورک در فاصله 350 متری است. همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به لگولند استانبول، ایستگاه ایکیا در ینی کاپی بوده که در فاصله 170 متری آن قرار دارد.

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

کلام آخر

لگولند استانبول با دارا بودن 15 زمین بازی به مساحت 3000 متر مربع مکانی برای آموزش و سرگرمی خانواده‌ها است. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب در سرزمین شگفت‌انگیز لگو تجربه کسب کرده و لذت ببرید. اجازه دهید کودکان تخیل خود را نمایان سازند، بنابراین بزرگ فکر کنید و از ساختن امپراتوری‌ها، قلعه‌ها، کاخ‌ها و... با لگو لذت ببرید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 101 کاربر