پینت بال تهران

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1952
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

امروزه با وجود بازی ها و سرگرمی های متنوع، شاید جای کمی هیجان همراه با ترس در محیطی جنگی برای بسیاری افراد تا حدودی متفاوت و هیجان انگیزتر باشد. حس قرار گرفتن در محیطی جنگی و فرار از دست گلوله های پینت بال می تواند به اندازه ای آدرنالین در خون ترشح کند، که هفته ها انرژی داشته باشید. توصیه می کنیم در پینت بال تهران یک بار لذت بازی کردن در یکی از باشگاه ها را از دست ندهید.

پینت بال چیست؟

شاید برای بسیاری از افراد که هنوز این بازی را تجربه نکرده اند سوال باشد که پینت بال چیست؟

پینت بال از گلوله های ژلاتینی تشکیل شده که داخل آن با رنگ خوراکی پر شده و با استفاده از تفنگ های مخصوص (مارکر مخصوص این ورزش) شلیک می شود ،که پس از اصابت به هدف ترکیده و رنگ آن بر جای می ماند. براساس رنگ بر جای مانده می توانید اصابت گلوله به هدف را شناسایی کنید. در پینت بال تهران قوانین متفاوتی در حین بازی وجود دارد و می توانید از انواع بازی ها در این تفریح استفاده کنید.

 

 

پینت بال در تهران

 

 

شاید دانستن این مطلب برای شما هم جالب باشد که بازی پینت بال در سال های اخیر در جهان به عنوان چهارمین ورزش پر تحرک به شمار می رود. این بازی در عین حال که بسیار مهیج به نظر می رسد، فکری هم هست، که از آن به عنوان شطرنج زنده و پر تحرک جهان یاد می کنند. این بازی از سال 1380 وارد ایران شد و پس از آن باشگاه های فراوانی تاسیس شد.

در پینت بال تهران می خواهیم با باشگاه های پینت بالی که در این شهر به خدمات رسانی مشغول هستند، بپردازیم. در این مطلب سعی کردیم لیستی از باشگاه های در حال فعالیت تهیه کنیم تا بهتر بتوانید مجموعه مورد نظر خود را در تفریحات تهران پیدا کنید. برخی از برنامه های تور تهران برای بازدید از این مکان ها برنامه ریزی شده اند که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

باشگاه پینت بال دانیال

مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی دانیال امکانات ویژه ای به عنوان اولین و حرفه ای ترین زمین پینت بال در ایران را با دارا بودن موانع طبیعی و جنگلی در اختیار علاقه مندان به این بازی قرار می دهد. این زمین قابل استفاده برای گروه ها و خانواده ها، آقایان و خانم ها به طور همزمان می باشد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4800 متر مربع قرار دارد، که دارای رختکن مجزا برای بانوان و آقایان است. از جمله خدمات باشگاه دانیال در پینت بال تهران ارائه لباس، جلیقه، کلاه مخصوص، تفنگ های مخصوص، داور برای مسابقات و... در فضایی مدرن می باشد. این مجموعه دارای ماشین لباسشویی و خشک کن صنعتی و کمپرسور باد می باشد. همچنین در این مجموعه با توافق طرفین می توانید از سیستم فیلمبرداری و عکسبرداری از کل بازی استفاده کنید. انواع بازی ها در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و به مدت 2 ساعت زمان دارید، تا گلوله های رنگی را برسر یکدیگر خالی کنید! با توجه به سیستم نورپردازی عالی که در شب وجود دارد، می توانید این بازی را در شب نیز تجربه کنید.

 

پینت بال دانیال

 

هزینه ورودی باشگاه پینت بال دانیال

هزینه ورودی باشگاه پینت بال دانیال و استفاده از خدمات آن 22 هزار تومان بوده، که افراد برای استفاده از گلوله های اضافه باید هزینه جداگانه بپردازند.

 

آدرس باشگاه پینت بال دانیال

این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی به همراه کافی شاپ و رستوران برای رفاه حال مراجعه کنندگان تور تهران می باشد. برای دسترسی به باشگاه پینت بال دانیال می توانید به آدرس اقدسیه، خیابان شهید سباری (آجودانیه قدیم)، انتهای کوچه سیزدهم شرقی، مجموعه ورزشی میثاق، مجموعه ورزشی تفریحی دانیال مراجعه کنید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 صبح الی 24 در حال خدمات رسانی می باشد.

باشگاه پینت بال پرواز پلاس

این مجموعه، بازی های مختلفی را با حضور داوران در اختیار بازیکنان قرار می دهد، که می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کرده و مشغول بازی شوید. بازی ها در گروه های 8 تا 12 نفره که بانوان و آقایان می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند، برگزار می شود. این مجموعه دارای سالنی مدرن و شیک است، که بازی های روز دنیا را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

امکاناتی که این مجموعه در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد، شامل ماسک مخصوص با لنز نو و دو جداره ضد بخار، گردنبند ضد ضربه، لباس مخصوص با پدینگ داخل، جلیقه ضد ضربه، دستکش مخصوص پینت بال، زانو بند و... می باشد. همچنین این باشگاه دارای سیستم صوتی، جایگاه استراحت VIP، رختکن مجزا برای بانوان و آقایان، پارکینگ اختصاصی رایگان و فیلمبرداری با کادر حرفه ای می باشد، که می توانید از آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است که در این باشگاه برنامه استعدادیابی برای مسابقات حرفه ای و شرکت در آموزش های تخصصی نیز برگزار می شود. این مکان در فضایی سرپوشیده واقع شده، که شرایط را برای استفاده از این سالن در چهار فصل سال فراهم می کند. این فضا 2000 متر مربع مساحت دارد و به غیر از پینت بال در این مجموعه می توانید از زمین های بازی ایرهاکی، دربی، آرچر و لیزرتگ استفاده کنید.

 

پینت بال چیتگر

 

ساعات کاری باشگاه پینت بال پرواز پالاس

ساعات کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 9 الی 22 بوده و برای دسترسی به آن می توانید به آدرس اتوبان یادگار امام، ورودی ایثارگران شمالی، مجموعه پرواز مراجعه کنید. هزینه ورودی به این مجموعه برای هر فرد 12 هزار تومان می باشد، که باید برای تهیه گلوله های اضافه باید هزینه جداگانه بپردازید.

باشگاه پینت بال چیتگر

یکی دیگر از باشگاه های پینت بال تهران در چیتگر واقع شده که می توان گفت بزرگترین زمین چمن پینت بال تور نومنت تهران با مساحتی برابر با 2000 متر مربع می باشد. این مجموعه در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده و دارای سیستم صوتی، سیستم بخار در محوطه بازی، سیستم روشنایی مجهز و زیبا به همراه نور لیزر در شب و چیدمان موانع طبق آخرین متد روز دنیا می باشد.

این مکان تجهیزاتی از جمله دستکش مخصوص، جلیقه، لباس مخصوص، ماسک و روسری مخصوص بانوان و... را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. حداقل تعداد 10 و حداکثر 20 نفر می توانند در این زمین بازی کنند. لازم به ذکر است که بانوان و آقایان می تواند به صورت همزمان از این مجموعه استفاده کنند.

 

قیمت وردی باشگاه پینت بال چیتگر

قیمت ورودی برای هر فرد به باشگاه پینت بال چیتگر 11 هزار تومان می باشد که می توانید همه روزه از ساعت 8 الی 24 به این مجموعه مراجعه کنید.

 

آدرس باشگاه پینت بال چیتگر

اگر قصد بازی در زمین چمن پینت بال چیتگر را دارید می توانید به آدرس ورودی شماره 3 پارک چیتگر، خیابان شهید دستواره، 200 متر جلوتر از پمپ گاز سر بزنید.

 

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
روز مردگان؛ رقص با ارواح در جشن روز مردگان مکزیک + عکس
روز مردگان؛ رقص با ارواح در جشن روز مردگان مکزیک + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر