گران ترین تفریحات دبی

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/07
بازدید: 5564
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تفریحات گران قیمت و خاص یکی از اصلی ترین دلایل سفر گردشگران تور لوکس به نقاط مختلف جهان می باشد. برخی از جاذبه های تفریحی دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند. شهر دبی را می توان یکی از لوکس ترین و مدرن ترین شهر های موجود در دنیا دانست، تفریحات گران قیمت موجود در این شهر نظر افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. در این بخش از وب سایت لحظه آخر قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با گران ترین تفریحات دبی در اختیار شما قرار دهیم.

عکس گران ترین تفریحات دبی  هلیکوپتر شخصی، ماشین بنز طلایی

رانندگی با ماشین های لوکس | گران ترین تفریحات دبی

رانندگی با ماشین ها لوکس و گران قیمت در خیابان های محبوب شهر دبی مانند خیابان شیخ زاید، یکی از تفریحات محبوب در این شهر می باشد. گردشگران تور لوکس می توانند از مراکز اجاره خودرو، ماشین مورد نظر خود را از میان 100 ها مدل مختلف انتخاب کرده و به گشت و گذار در این شهر بپردازند. از انواع خودرو های موجود در مراکز رنت خودرو این شهر می توان به ماشین های لوکس مانند رولز رویس و بنز و ماشین های سوپراسپرت مانند فراری و لامبورگینی اشاره کرد.

بستنی طلایی | دسری لاکچری

بستنی فروشی Scoopi Parlour در خیابان ساحلی جمیرا قرار گرفته است، در این مغازه بستی ها همراه با ورقه هایی از جنس طلای 24 عیار سرو می شوند. گردشگران جالب است بدانند که بستنی ها در این بستنی فروشی از ترکیب زعفران مرغوب ایرانی با وانیل ماداگاسکار و ترافل ایتالیایی تهیه شده و در ظرف های بسیار زیبای ورساچه سرو می شوند. قیمت هر اسکوپ بستی در اسکوپی پارلور 3 هزار درهم می باشد، همین امر سبب شده است که این مغازه به عنوان گران ترین بستنی فروشی در جهان شناخته شود.

 

هلیکوپتر اختصاصی در دبی

تور دبی - تضمین کمترین قیمت موجود در بازار + آفرها و خدمات ویژه در لحظه آخر

هلیکوپتر اختصاصی

گشت و گذار در آسمان با هلیکوپتر شخصی یکی از محبوب ترین و گران ترین تفریحات دبی می باشد. افرادی که از گشت و گذار با خودرو خسته شده اند، می توانند در این شهر با استفاده از هلیکوپتر به نقاط مختلف شهر بروند، تماشای شهر زیبای دبی از بالای ابر ها باعث محبوبیت هرچه بیشتر هلیکوپتر های شخصی شده است. گردشگران تور دبی لازم است بدانند که اکثر هتل های 5 ستاره و تاپ موجود در شهر دبی دارای باند فرود هلیکوپتر می باشند. 

ماساژ با طلا

به طور کلی اعراب علاقه بسیاری به طلا دارند، همین امر سبب شده است که در امور بسیاری از آن استفاده کنند. در این شهر مراکز اسپا بسیار لوکسی وجود دارد، در یکی از این مراکز خدمات بسیار خاص و گران قیمتی ارئه می گردد. از خدمات اصلی این مرکز می توان به حمام عربی، ماساژ بدن، ماسک صورت طلای 24 عیار، لوسیون شیر و همچنین ناهار لوکس همراه با خاویار اشاره کرد. هزینه استفاده از خدمات این مرکز 25 هزار درهم است.

 

واحد پول دبی - درباره واحد پول دبی و ارزش آن در بازار جهانی

سافاری دبی | یک تفریح لوکس در دبی

یکی از خاص ترین تفریحات موجود در شهر دبی، بیابان گردی و تور های لوکس سافاری دبی می باشد. گردشگران تور دبی با شرکت در تور های سافاری می توانند به ماجراجویی در کویر زیبای شهر دبی بپردازند. تور های سافاری، گردشگران را به مناطق بکر کویر می برند. یکی از هیجان انگیزترین تفریحات موجود در کویر آفرود سواری می باشد، گردشگران می توانند به وسیله ماشین های مخصوص افرود از تپه ها بالا بروند. از دیگر تفریحات موجود در کویر می توان به تماشای آسمان در شب، قدم زدن بر روی شن های طلایی رنگ کویر، تماشای حیوانات، شتر سواری و اسکی روی شن اشاره کرد. 

 

رستوران های لوکس دبی

بهترین رستوران های دبی - بررسی 20 تا از برترین رستوران های دبی از نظر مسافرین

رستوران های لوکس دبی

شهر دبی دارای رستوران های لوکس و گران قیمت بسیاری می باشد که انواع غذا های سنتی و بین المللی را با کیفتی بسیار بالا و طعمی به یاد ماندنی برای گردشگران تور دبی سرو می کنند. طراحی فضای داخلی این رستوران ها بسیار زیبا بوده و فضای آرام و دلنشینی را برای گردشگران فراهم کرده است. برخی از گران قیمت ترین رستوران های دبی درون هتل های 5 ستاره این شهر قرار گرفته اند، از معروف ترین آن ها می توان به رستوران موجود در باند فرود هلیکوپتر برج العرب اشاره کرد، این رستوران در مکانی با دید 360 درجه و ارتفاعی بسیار زیاد از سطح زمین، انواع غذا های لوکس را برای گردشگران سرو می کند.

 

کشتی تفریحی

در کنار ساحل شهر دبی کشتی های تفریحی بسیاری وجود دارد، گردشگران تور امارات توسط این کشتی ها و قایق ها می توانند از نقاط بسیار خاص خلیج فارس بازدید کنند. سفر دریایی توسط کشتی های لوکس یکی از گران ترین تفریحات دبی محسوب می شود. زیبایی خیری کننده خلیج فارس سبب محبوبیت سفر های دریایی در شهر دبی شده است. یکی از تفریحات محبوب در تور های دریایی، ماهی گیری می باشد، همچنین گردشگران می توانند در این کشتی ها به صرف شام بپردازند.

پولو کلاب

اسب سواری و برگزاری مسابقات کارتیر یکی از لوکس ترین تفریحات موجود در شهر دبی بوده که در پولو کلاب برگزار می گردد. افراد بسیاری برای مشاهده مسابقات کارتیر که به صورت بین المللی برگزار می گردد، به این کلاب مراجعه می کنند. در این باشگاه، قوانین و سنت های قدیمی اسب سواری اعراب اجرا می گردد.

 

نمایشگاه گلف دبی

باشگاه گلف دبی

باشگاه گلف دبی واقع در شهر دبی، یکی از بهترین زمین های گلف در جهان محسوب می شود، سالانه مسابقات بین المللی متنوعی در این باشگاه برگزار می گردد. گردشگران تور دبی لازم است بدانند که ورزش گلف یکی از گران قیمت ترین ورزش ها در جهان می باشد.

آی فلای دبی

امروزه این تفریح مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، آی فلای در واقع معلق شدن افراد در مکانی استوانه ای شکل می باشد. آی فلای دبی یکی از بهترین مراکز آی فلای در دنیا بوده و جوایز بسیاری کسب کرده است. جالب است بدانید که حتی کودکان 3 ساله نیز می توانند در آی فلای دبی در هوا معلق شوند، زیرا امنیت آن بسیار بالا می باشد.

خلیج دلفین ها

گردشگران در این خلیج می توانند دلفین ها را از نزدیک مشاهده کنند و همراه با آن ها به شنا کردن بپردازند. از دیگر تفریحات موجود در این خلیج می توان به بخش ملاقات با شیر های دریایی اشاره کرد.

جام جهانی دبی

جام جهانی دبی در واقع یکی از تفریحات ورزشی دبی بوده که در آن سوارکاران با یکدیگر به رقابت می پردازند. در طول این مسابقه لباس های بسیار خاص را به اسب ها می پوشانند و آن ها را به نمایش می گذارند. جایزه این مسابقات مبلغ 1 میلیون دلار می باشد.

تفریحات آبی دبی - مهیج ترین تفریحات آبی دبی را بشناسید.

پارک زعبیل

پارک زعبیل

رستوران سلطان واقع در جمیرا زعبیل سرای، یکی از لوکس ترین مکان ها برای صرف عصرانه و تماشای نمای بسیار زیبای شهر دبی می باشد. طراحی فضای داخلی این رستوران بسیار لوکس بوده در ساخت آن از معماری خاص عثمانی الهام گرفته شده است.

بالن سواری

یکی دیگر از گران ترین تفریحات دبی بالن سواری می باشد. افراد علاقمند به مکان های رمانتیک و آرام می توانند با استفاده از بالن های موجود در این شهر به گشت و گذار در آسمان شهر دبی و تماشای غروب آفتاب بپردازند، بالن سواری یکی از تفریحات مورد علاقه زوج های جوان محسوب می شود. از امکانات موجود در این بالن ها می توان به راننده شخصی بالن و خوراکی های متنوع اشاره کرد.

بانجی جامپینگ دبی

بانجی جامپینگ دبی یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات موجود در این شهر می باشد. گردشگران در این مجموعه باید با استفاده از تجهیزات امنیتی مدرن از ارتفاع 50 متری به پایین بپرند. بپرش از این ارتفاع شباهت بسیاری به پرش از یک برج 16 طبقه دارد.

فلای بورد

تفریحات آبی یکی از محبوب ترین و گران ترین تفریحات دبی می باشند، در میان تفریحات آبی موجود در این شهر، فلای بورد از محبوبیت بیشتری در بین گردشگران برخوردار است. افراد در این تفریح می توانند به وسیله فشار آب تا ارتفاع 10 متری بالا بروند و در آب شیرجه بزنند. 

جاهای دیدنی دبی - معرفی بهترین مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری دبی

چتر بازی

چتر بازی

امروزه ورزش چتر بازی به یکی از ورزش های مورد علاقه گردشگران تبدیل شده است، جالب است بدانید شهر دبی بهترین مکان برای چتر بازی محسوب می شود. افراد برای انجام این ورزش ابتدا باید در کلاس های آموزشی آن شرکت کنند. حداقل سن افراد برای شرکت در تور های چتر بازی 18 سال می باشد.

کمل پلو

شتر سواری یکی از تفریحات سنتی اعراب است، کمل پلو نیز یکی از ورزش های اصیل عربی می باشد. اگر به شتر سواری در محیطی امن و آرام علاقمند هستید، کمل پلو بهترین مکان برای شما محسوب می شود.

نظرات کاربران

  1. علی محبی علی محبی 1402/03/07
    2 نفر پسندیدند
    بیخود نیست به دبی میگن لوکس‌ترین شهر خاورمیانه. ای کاش می تونستم این تفریحاتی که تو دبی پیدا میشه رو تجربه کنم. نتیجه برنامه ریزی بلند مدت در مقیاس کشور همینی هست که می‌بینید. البته گران‌ترین تفریحات دبی بنظر ما گرانه وگرنه قیمت آنچنانی هم نداره
  2. علی محبی لحظه آخر 1402/03/07
    2 نفر پسندیدند
    سلام علی ممنون که نظر خودت رو در این مقاله با ما درمیون گذاشتی.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
14 بازار شگفت انگیز جهان که هر گردشگری باید ببیند!!
14 بازار شگفت انگیز جهان که هر گردشگری باید ببیند!!
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 103 کاربر