سیرک تفلیس

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 2544

یکی از بهترین تفریحات در هنگام سفر به شهر تفلیس بازدید از سیرک بوده، زیرا نسبت به هزینه‌ای که خواهید کرد تفریحات متنوعی را مشاهده کرده و از آن لذت می‌برید. سیرک تفلیس با قدمتی حدود یک قرن از قدیمی‌ترین و متفاوت‌ترین تفریحات واقع شده در شهر تفلیس بوده که این سیرک با تفریحات مهیج بینندگان را مجذوب خود می‌کند. سیرک تفلیس فعالیت خود را از سال ۱۸۸۸ هنگامی که هنوز گرجستان زیر سلطه روسیه بود آغاز کرد. در سال ۲۰۰۳ میلادی وزیر خارجه کشور گرجستان که شخصی به نام پاتریکا تیسویلی بود برای آغاز فعالیت دوباره این سیرک اقدام کرداما بحران‌های سیاسی که در سال ۲۰۰۷ به ‌وجود آمد و مرگ پاتریکا تیسویلی، بازگشایی آن به تعویق افتاد و سال ۲۰۱۱ سیرک تفلیس افتتاح شد.

سیرک تفلیس


 
موقعیت جغرافیایی سیرک

سیرک تفلیس در نزدیکی ساحل رود کورا و میدان قهرمان شهر تفلیس واقع شده است. از میدان قهرمان تا سیرک حدود ۱۰۰ پله قرار گرفته و در ضلع دیگر این میدان باغ وحش تفلیس قرار دارد. این سیرک در مرکز شهر واقع شده و هنگام سفر به این شهر حتی اگر قصد دیدن آن را نداشته باشند حتما نمای آن را خواهید دید. بنای سیرک و سازه‌هایی که در نزدیکی آن قرار دارند باعث شده تا یک مرکز متفاوت در شهر واقع شود به طوری که نگاه همه را به‌سوی خود می‌کشد.

 

سفری ارزان به کشوری اروپایی

 

سیرک تفلیس

 
زمان بازگشایی و فعالیت سیرک

اگر قصد بازدید از سیرک تفلیس را دارید بهتر است از ماه شهریور تا آبان اقدام به سفر کنید، زیرا در این ماه‌ها نمایش‌های این سیرک تنوع بالایی دارد. هزینه بلیط سیرک تفلیس نسبت به مکانی که گردشگران انتخاب می‌کنند محاسبه می‌شود. ساعت فعالیت سیرک تفلیس ۱۰ صبح الی ۸ شب است.


ویژگی ‌ها و برنامه ‌های نمایشی سیرک

سیرک بین‌المللی تفلیس با ظرفیتی برابر با ۲۰۰۰ نفر و گردهمایی هنرمندان معروف در سطح جهان توانسته تا اجراهایی متفاوت و هیجان‌انگیزی را به نمایش بگذارند. این نمایش‌ها به قدری تماشایی بوده که بسیاری از افراد تنها به دلیل تماشای آن به تفلیس سفر می‌کنند. برنامه‌های نمایشی سیرک تفلیس عبارتند از اجرای نمایش زیبا و هیجان‌انگیز توسط حیواناتی مانند شتر، فیل و شیر، نمایش‌های کمدی هنرمندان، بند بازی و بازی‌های آکروباتیک.

 

سیرک تفلیس


بهترین‌ هتل ‌های نزدیک سیرک تفلیس

هتل‌های زیادی در نزدیکی این سیرک محبوب واقع نشده است و ممکن است زمان سفر شما به شهر تفلیس این هتل‌ها ظرفیت‌هایشان پر شده باشد و مجبور به اقامت در دیگر هتل‌های واقع شده در این شهر شوید. از بهترین هتل‌های نزدیک به سیر تفلیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل رم تفلیس
  • هتل رادیسون بلو ایوریا 
  • هتل بیلتمور

سیرک تفلیس

 
کلام آخر
سیرک تفلیس جزو بهترین تفریحات در این شهر شناخته می‌شود به طوری که هر ساله تعداد بسیاری از گردشگران برای بازدید از این سیرک به کشور گرجستان سفر می‌کنند. درست است که این سیرک در یک آتش سوزی از بین رفت اما با شروعی دوباره، بهترین‌های خود را برای بینندگان به اجرا گذاشت. شما در تمام فصول سال در سفر به این شهر می‌توانید به تماشای این سیرک بپردازید و از برنامه‌های آن لذت ببرید.

تفریحات تفلیس - اگر قصد سفر به تفلیس داری قبلش با تفریحاتش آشنا شو!

 

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر