قیمت بلیط پارک آبی آکوا

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/15
بازدید: 14304
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

پارک آبی آکوا یکی از مراکز تفریحی محبوب شهر آنتالیا می باشد که پیش از مراجعه به آن بهتر است اطلاعاتی در رابطه با این مجموعه و قیمت بلیط پارک آبی آکوا داشته باشید، بنابراین چنانچه قصد تفریح در این پارک آبی را دارید مطالعه این مقاله که در آن بررسی قیمت بلیط پارک آبی آکوا و معرفی این مجموعه پرداخته ایم می تواند برایتان مفید باشد.

معرفی پارک آبی آکوا

پارک آبی آکوا در واقع بزرگ ترین پارک آبی موجود در آنتالیا و کشور ترکیه می باشد که در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است، این پارک آبی مملوء از وسایل تفریحی و بازی های آبی می باشد و به همین سبب طرفداران بسیاری در میان گردشگران تور آنتالیا دارد.

قیمت بلیط پارک آبی آکوا

امکانات پارک آبی آکوا

همانطور که پیش تر اشاره کردیم پارک آبی آکوا امکانات بسیاری را در خود جای داده است که برخی ا ز آن ها عبارتند از سرسره های متعدد، استخر ها، رودخانه مصنوعی رفتینگ، استخر مواج، سکوی جامپینگ، رستوران، مرکز نگهداری از دلفین ها و غیره که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

سرسره ها: سرسره ها یکی از بخش های جدایی ناپذیر پارک های آبی تور آنتالیا می باشند و در پارک آبی آکوا نیز انواع مختلفی از آن ها وجود دارد که گردشگران می توانند بر روی آن سر خورده و لحظات مهیجی را تجربه کنند، از انواع سرسره هایی که در این مجموعه وجود دارند می توانند به سرسره های روباز، سرسره های سرپوشیده، سرسره های یو شکل، چاله های فضایی و غیره اشاره کرد، خوب است بدانید که برای دسترسی به سرسره های بلند و پیچ در پیج این پارک باید از پله های موجود در فضای سبز اطراف سرسره بالا بروید و می توانند در حین بالا رفتن از پله ها، از دیدن مناظر طبیعی بسیار زیبا نیز لذت ببرید.

استخرها: در پارک آبی آکوا استخر های متنوعی وجود دارد که هر یک از آن برای انجام تفریحات خاصی در نظر گرفته شده است به طور مثال استخر هایی برای ریلکس کردن، استخر هایی برای شنا و استفاده از موسیقی زنده، استخر های مخصوص کودکان و غیره در این پارک وجود دارد.رودخانه مصنوعی رفتینگ: رودخانه مصنوعی به طول 300 متر در این پارک آبی وجود دارد که مناسب انجام رفتینگ بوده و گردشگران در این رودخانه می توانند به قایق سواری و ورزش رفتینگ بپردازند. خوب است بدانید که پمپ های بزرگی در این قسمت قرار داده شده اند که وظیفه آن ها تولید موج می باشد.

استخر مواج: رودخانه مصنوعی رفتیگ به داخل استخری مواج می ریزد و گردشگران پس از انجام رفتینگ می توانند در این استخر مواج به شنا کردن بپردازد، توجه داشته باشید که شنا در آب های مواج این استخر با چالش ها و هیجان های بسیاری همراه می باشد.

سکوی جامپینگ: یکی از محبوب ترین بخش های پارک آبی آکوا سکوی جامپینگ این مجموعه می باشد که در ارتفاع 70 متری از سطح زمین واقع شده است و گردشگران می توانند با استفاده از طناب و لباس های ایمن از بالای این سکو پریده و اوج هیجان را در این مجموعه تفریحی تجربه کنند.

رستوران: رستورانی ترکی در این پارک آبی وجود دارد که همه روزه از ساعت 11:30 تا 1:30 آماده پذیرایی از مشتریان می باشد و گردشگرانی که برای تفریح به پارک آبی آکوا رفته اند می توانند در این رستوران انواع غذا های ترکی، فست فود و کباب را نوش جان کنند. البته توجه داشته باشید که هزینه غذا را باید به صورت جداگانه پرداخت کنید.

مرکز نگهداری از دلفین ها: بخشی از پارک آبی آکوا به سرزمین دلفین های باهوش اختصاص دارد که در آن دلفین ها با اجرای حرکات با مزه و جالب لحظات شاد و مفرحی را برای گردشگران و بازدید کنندگان خلق می کنند. گردشگران تور آنتالیا باید توجه داشته باشند برای بازدید از سرزمین دلفین های پارک آبی آکوا باید با پرداخت هزینه ای جداگانه بلیط مخصوص این بخش را خریداری کنند.

قیمت بلیط پارک آبی آکوا

  • قیمت بلیط پارک آبی آکوا با توجه به شرایط سنی و زمان مراجعه متفاوت و به شرح زیر می باشد:
  • قیمت بلیط پارک آبی آکوا برای بزرگسالانی که در تعطیلات آخر هفته به این پارک می روند 75 لیر و این قیمت برای سایر روز های هفته 65 لیر می باشد.
  • قیمت بلیط پارک آبی آکوا برای کودکانی (افراد 6 تا 12 سال) که در تعطیلات آخر هفته به این پارک می روند 50 لیر و این قیمت برای سایر روز های هفته 45 لیر می باشد.
  • قیمت بلیط پارک آبی آکوا برای دانش آموزان و دانشجویانی که در تعطیلات آخر هفته به این پارک می روند 55 لیر و این قیمت برای سایر روز های هفته 50 لیر می باشد.

لازم به ذکر است که تمامی این بلیط ها تنها برای ورود به این مجموعه تفریحی می باشند و همانطور که پیش تر اشاره کردیم گردشگران برای استفاده از سرزمین دلفین ها و رستوران این پارک باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنند، همچنین باید بدانید که ورود کودکان زیر 6 سال به این مجموعه رایگان است.

راه های خرید بلیط پارک آبی آکوا

گردشگران تور آنتالیا به سه طریق می توانند بلیط های این مجموعه را تهیه کنند که عبارتند از:
- خرید بلیط به صورت حضوری از باجه های موجود در ورودی پارک
- خرید بلیط از میز تور هتل های آنتالیا
- خرید اینترنتی بلیط از سایت پارک آبی آکوا
لازم به ذکر است که در صورت تهیه بلیط از باجه یا سایت پارک می توانید در هزینه های سفر خود به آنتالیا صرفه جویی کرده و بلیط ها را با قیمت ارزان تری خریداری نمایید. 

 

قیمت بلیط پارک آبی آکوا

پارک آبی آنتالیا - 3 پارک آبی مستقل و معروف انتالیا کدامند؟

ساعت کاری پارک آبی آکوا

چنانچه قصد سفر با تور ترکیه و مراجعه به پارک آبی آکوا را دارید باید بدانید که این مجموعه همه روزه 10 صبح تا 5 بعداظهر آماده پذیرش مراجعین می باشد.

راه های دسترسی به پارک آبی آکوا

یکی از خدمات رفاهی که این مجموعه به مراجعین خود ارائه می دهد ترانسفر می باشد و گردشگران می توانند با پرداخت هزینه مجزا (حدود 40 لیر) از این خدمات استفاده کنند، همچنین برای دسترسی به این مجموعه می توانید از اتوبوس های موجود در شهر آنتالیا استفاده کرده و با پرداخت 10 لیر، خود را به این پارک برسانید.گردشگران باید توجه داشته باشند در صورت تهیه تور های بازدید از پارک آکوا می توانند از خدمات ترانسفر این تور ها نیز برای دسترسی به پارک آبی آکوا استفاده کنند.
نکاتی که پیش از مراجعه به پارک آبی آکوا باید بدانید:
- این پارک مختلط است و دارای سانس های مخصوص بانوان و با آقایان نمی باشد.
- بهتر است وسایلی نظیر مایو و حوله را با خود به همراه ببرید چرا که برای خرید این وسایل از فروشگاه این مجموعه باید حدود 200 لیر هزینه کنید. 

تفریحات آبی آنتالیا - سفری به اعماق آب های آنتالیا!

آدرس پارک آبی آکوا

ترکیه، آنتالیا، محله لارا، خیابان مراد پاشا، پارک آبی آکوا

تلفن تماس پارک آبی آکوا

982102636116

وب سایت پارک آبی آکوا

aqualand.com.tr 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
روز مردگان؛ رقص با ارواح در جشن روز مردگان مکزیک + عکس
روز مردگان؛ رقص با ارواح در جشن روز مردگان مکزیک + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 107 کاربر