قیمت بلیط آکواریوم دبی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/17
بازدید: 11241
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آکواریوم دبی یکی از جاذبه های تفریحی محبوب در کشور امارات به حساب می آید. سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از این آکواریوم سر پوشیده، تور دبی را در برنامه سفر خود قرار می دهند. در این بخش از وب سایت لحظه آخر قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با قیمت بلیط آکواریوم دبی در اختیار شما قرار دهیم.

آکواریوم دبی

معرفی آکواریوم دبی

آکواریوم دبی واقع در مرکز خرید دبی مال، یکی از بزرگ ترین آکواریوم های سرپوشیده در جهان محسوب می شود و در سال 2018 میلادی به عنوان بهترین مکان تفریحی این شهر انتخاب شده است. قیمت بلیط آکواریوم دبی 120 درهم می باشد. گردشگران تور دبی جالب است بدانند درون این آکواریوم بیش از 10 میلیون لیتر آب وجود دارد. نام آکواریوم دبی در کتاب گینس به عنوان بزرگ ترین پانل اکریلیک در دنیا به ثبت رسیده است. در این آکواریوم بیش از 33 هزار موجود زنده که از 40 گونه متفاوت می باشند، زندگی می کنند. از محبوب ترین جانداران داخل این آکواریوم می توان به کوسه ها و سفره ماهی ها اشاره کرد، همچین جانداران دیگری مانند اسب دریایی، مارماهی، خروس دریایی، آراپایما و پوزه پارویی در این آکواریوم وجود دارند.

نمای بیرونی آکواریوم دبی

 گردشگران تور امارات می توانند نمای بیرونی این آکواریوم را در داخل دبی مال مشاهده کنند. تماشای این آکواریوم از بیرون آن به خوبی نمای داخلی نیست اما در نوع خود بسیار زیبا می باشد. در این قسمت از آکواریوم می توانید عظمت این آکواریوم را کاملا متوجه شوید.

نمای داخلی آکواریوم دبی

قسمت اصلی آکواریوم دبی تونل آن بوده که نمایی 270 درجه از این آکواریوم را در اختیار گردشگران قرار می دهد. تماشای موجودات دریایی در کنار صخره های موجود در این آکواریوم بسیار لذت بخش می باشد. گردشگران تور دبی در تونل آکواریوم دبی می توانند حیوانات بسیاری مانند سمور دریایی، پیرانا، کوسه، سفره ماهی، گربه ماهی و هزاران ماهی رنگارنگ دیگر را مشاهده کنند.

تور دبی - تضمین کمترین قیمت بازار + امکان مقایسه انلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس های چارتر کننده پرواز دبی

بخش های مختلف آکواریوم دبی کدامند؟

آکواریوم دبی دارای بخش های بسیاری بوده که در این قسمت از مقاله قیمت بلیط آکواریوم دبی به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد که می توان این موارد را در زمره تفریحات آبی دبی دانست.

 قایق سواری در آکواریوم دبی

قایق های موجود در طبقه دوم آکواریوم دبی دارای کف شیشه ای بوده و ظرفیتی در حدود 10 نفر دارد. گردشگران با استفاده از این قایق ها می توانند موجودات زنده را از نمایی دیگر مشاهده کنند. افراد لازم است بدانند که استفاده از این قایق ها برای کودکان زیر 3 سال ممنوع می باشد.

VR ZOO در آکواریوم دبی

یکی از محبوب ترین بخش های موجود در آکواریوم دبی، بخش واقعیت مجازی است، افراد در این بخش می توانند به کمک واقعیت مجازی حیوانات بسیاری را که برخی از آن ها منقرض شده اند، مشاهده کنند. VR ZOO در طبقه همکف این آکواریوم قرار گرفته است.

غذا دادن به حیوانات در آکواریوم دبی

غذا دادن به موجودات زنده در آکواریوم دبی

گردشگران می توانند در این بخش روش غذا دادن به حیوانات را مشاهده کنند، همچنین در برخی موارد می توانید خودتان به ماهی ها غذا بدهید.

 

معرفی کامل شهر دبی - با مدرن ترین کشور خارمیانه آشنا شوید!

کروکودیل شاه در آکواریوم دبی

تماشای یکی از بزرگترین کروکودیل های جهان از نزدیک نیز یکی دیگر از بخش های محبوب در این آکواریوم می باشد. این کروکودیل سنی در حدود 40 سال داشته و طول آن بیشتر از 5 متر است، همچنین جالب است بدانید که وزن این کروکودیل بیش از 750 کیلوگرم می باشد.

UAE’s Night Creatures در آکواریوم دبی

یکی دیگر از بخش های محبوب در این آکواریوم بخش حیوانات شب امارات می باشد. گردشگران می توانند در این قسمت از آکواریوم دبی حیوانات بومی امارات مانند خفاش میوه خوار، عقرب، خارپشت، آفتاب پرست، مارمولک خادم و رتیل را مشاهده کنند. مساحت این بخش در حدود 200 متر مربع می باشد.

مشاهده کوسه ها در آکواریوم دبی

یکی از هیجان انگیز ترین بخش های این آکواریوم مشاهده کوسه ها بوده که در این بخش افراد با لباس غواصی درون قفسی بزرگ قرار گرفته و می توانند کوسه ها را از فاصله ای بسیار نزدیک تماشا کنند. 

غواصی در آکواریوم دبی

افراد در این بخش می توانند بدون نیاز به قفس در کنار حیوانات موجود در این آکواریوم شنا کنند و کوسه های بزرگ را از نزدیک لمس کنند. در این بخش غواصان آموزش دیده آکواریوم مراقب شما نیز می باشند. افراد زیر 10 سال اجازه شرکت در این بخش را ندارند.

 

دیدنی های دبی

هزینه بلیط آکواریوم دبی چند است؟

به طور کلی قیمت بلیط آکواریوم دبی 120 درهم بوده اما در برخی اوقات شامل تخفیف می شود. گردشگران تور دبی که در صبح ها به این آکواریوم مراجعه کنند، بلیط رایگان سینما دریافت می کنند، همچنین افرادی که بعد از ساعت 10 شب به این آکواریوم مراجعه کنند بلیط آن ها شامل 20 درصد تخفیف می شود. جالب است بدانید که اگر با گروه های 25 نفره از این آکواریوم بازدید کنید تخفیف های مناسبی دریافت خواهید کرد.

 

تفریحات دبی - کارهایی که در دبی باید تجربه کرد!

آدرس آکواریوم دبی

Ground & Level 2, The Dubai Mall, Dubai, United Arab Emirates

ساعت کار آکواریوم دبی

گردشگران تور امارات می توانند از ساعت 10 صبح تا 11 شب از این مجموعه بازدید کنند.

سایت آکواریوم دبی

 www.thedubaiaquarium.com

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 103 کاربر