قیمت بلیط کشتی تفریحی کیش

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/17
بازدید: 11219
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره زیبای کیش یکی از برترین و دیدنی ترین جزیره های موجود در جنوب ایران می باشد و سالانه افراد بسیاری از داخل و خارج ایران با هدف گردشگری به این شهر سفر می کنند، از علل توریستی بودن این جزیره می توان به تفریحات آبی متعدد، جاذبه های گردشگری بی نظیر و همچنین سواحل جزیره اشاره کرد، در این بخش از سایت لحظه آخر میخواهیم به بررسی قیمت بلیط کشتی تفریحی کیش که از جذاب ترین تفریحات جزیره در میان گردشگران به شمار می آید، بپردازیم، چنانچه از علاقمندان به کسب اطلاعات در این رابطه هستید و یا قصد سفر با تور کیش را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش

همانطور که پیش تر اشاره کردیم کشتی تفریحی کیش یکی از برترین تفریحات موجود در جزیره می باشد و  استفاده از کشتی های تفریحی کیش و تماشای آب های نیلگون خلیج فارس، در کنار برنامه های تفریحی متنوعی که در نظر گرفته شده، جذابیت های خاص خودش را دارد. جالب است بدانید که این کشتی ها در هنگام شب هم تورهایی اجرا می کنند که در مدت 2 ساعت برگزار می شود، این تورها از ساعت 9 شب تا 1 بامداد ادامه دارد. کشتی هایی که در هنگام شب تور اجرا می کنند، توسط نورافکن های بزرگی امکان نظاره محیط اطراف را به بازدیدکنندگان می دهند. قیمت بلیط کشتی تفریحی کیش برای کشتی های گوناگون، مختلف است که در ادامه هر یک را بازگو می کنیم.

کشتی تفریحی در کیش

تفریحات کیش - هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی و غیر آبی کیش که نباید از دستشان بدهید.

انواع کشتی تفریحی کیش به همراه قیمت بلیط 

 
کشتی تفریحی کیش، انواع مختلفی دارد که برخی از آن ها عبارت اند از:
  • کشتی اوستا

کشتی اوستا یکی از بزرگترین کشتی هایی است که در جزیره خلیج فارس، برنامه های تفریحی اجرا می کند. این کشتی در 3 سانس (19 الی 21- 21 الی 23 و 23 الی 1) حرکت دارد. کشتی اوستا عرشه ی عظیمی دارد که گردشگران تور کیش می توانند در آن به تماشای مناظر اطراف بپردازند. در بخشی از عرشه، یک عکاس مستقر می باشد که علاقه مندان می توانند لحظات خود را ثبت کنند.

  1. هزینه: 70000 تومان
  2. تلفن: 0930023264
  • قایق بادبانی

قایق های بادبانی نوعی دیگر از قایق های تفریحی موجود در جزیره می باشد که خدمات خوبی را ارائه می دهد. برگزاری برنامه های شاد، پذیرایی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه های 2 ساعته این قایق می باشد.

  1. هزینه: 110000 تومان
  • کشتی نوید دریا

این کشتی یکی از معروف ترین کشتی های موجود در جزیره می باشد که امکانات و خدمات بی نظیری را در اختیارا میهمانان خود قرار می دهد. در کشتی نوید دریا، سالن هایی با کاربردهای متفاوت وجود دارد، برای مثال: سالن مختص کافی شاپ، سالن های لوکس و سالن وی آی پی، اجرای موزیک زنده در این کشتی به واسطه هنرمندان کاربلد انجام می شود. این کشتی 5 سانس مجزا دارد که گردشگران تور کیش می توانند به دلخواه هر یک را انتخاب کنند.

  1. هزینه: 60000 تومان
  2. تلفن: 0930023264

قیمت تور کیش - تضمین کمترین قیمت پکیج های کیش در بازار را از لحظه آخر بخواهید

 

  • کشتی آکواریوم طوطیا 

کشتی آکواریوم طوطیا نوعی دیگر از کشتی های فعال جزیره کیش می باشد که برای توریست ها لحظات خوش و مفرحی را رقم می زنند.
  1. هزینه: 30000 تومان
  • کشتی تفریحی گوهر:

این کشتی زیبا و مجهز، همواره در 2 سانس آماده پذیرایی از گردشگران تور داخلی می باشد. در این کشتی 4 ستاره شما می توانید لحظات بانشاطی را پشت سر بگذارید.
  1. هزینه: 60000 تومان
  • کشتی آکواریوم گردشگر

کشتی آکواریوم گردشگر یکی دیگر از انتخاب هایی است که توریست ها می توانند از آن بهره ببرند. قیمت بلیط کشتی تفریحی کیش معمولا بالا می باشد ولی این نوع کشتی قیمت بالایی ندارد و هر گردشگری می تواند از آن بهره مند شود.

  1. هزینه: 20000 تومان
  • کشتی آرتمیس کیش

کشتی آرتمیس کیش که 2 طبقه می باشد و یک عرشه وسیع دارد، انتخاب خوبی برای گردشگران تور کیش است که می توانند یکی از 3 سانس آن را انتخاب کنند و در مدت 2 ساعت دور جزیره را بگردند. هنرمندان معروفی در این کشتی هر روز برنامه اجرا می کنند و میهمانان را به وجد می آورند.
  1. هزینه: 65000 تومان
  2. تلفن: 0930023264

کشتی آرتمیس کیش

  • کشتی آکواریوم ستاره دریایی

 این کشتی تنها کشتی آکواریومی کیش می باشد که فاکتورهای لازم برای کسب مجوز استاندارد را دارا می باشد. در بخش تحتانی این کشتی یک سالن زیر آب وجود دارد که توریست های تور کیش می توانند در آن به تماشای دنیای زیر آب مشغول شوند.
هزینه: 30000 تومان

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. علیرضا علیرضا 1401/12/18
    20 نفر پسندیدند
    انگار پولت رو بریزی تو جوی آب اصلا نمی ارزه ، اصلا توصیه نمیکنم .
  2. ماهان ماهان 1398/09/11
    17 نفر پسندیدند
    اصلا کشتی های تفریحی کیش به درد نمیخوره، برنامه های سرگرم کننده شون اصلا جالب نیست حتی خسته کننده هم هستن، واقعا خیلی بیخوده، من اوستا رو سوار شدم با اینکه خیلی تعریفشو شنیده بودم اما اصلا راضی نبودم و احساس کردم پولمو ریختم دور، البته از حق نگذریم تماشای دریا روی عرشه کشتی خیلی خوب و لذت بخش بود البته به شرطی که صدای بیش از حد بقیه یکم کمتر باشه و آدم بتونه از آرامش دریا استفاده کنه و لذت ببره، در هر صورت دیگه فکر نکنم از این کشتی های تفریحی به عنوان تفریح استفاده کنم چون اصلا ارزش پولی که بابتش خرج میکنی رو نداره
  3. ساینا ساینا 1398/08/01
    8 نفر پسندیدند
    سلام من میخوام به کیش سفر کنم و میخوام ببینم کشتی های تفریحی دقیقا خدماتشون چیه و این که خدماتی که ارائه میدن نسبت به قیمتی که دریافت می کنن به صرفه هست یا نه؟ اگر کسی رفته امکانش هست من رو راهنمایی کنه؟ و اینکه کودوم کشتی بهتر هستش؟ به نظرم خدمات خاصی ندارن ولی بازم اگر خوبن لطفا بنویسین

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 116 کاربر