قیمت بلیط پارک آبی کیش

زمان مطالعه: 7 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/10
بازدید: 41889
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تم پارک آبی اوشن یکی از پر طرفدار ترین اماکن تفریحی کیش است که سالانه گردشگران بسیاری به آن مراجعه کرده و لحظات مهیجی را تجربه می کنند. پارک آبی کیش، اولین پارک آبی روباز ایران است و دارای 13 راید، 1 سالن اسپا و 4 استخر می باشد. داخل محوطه پارک آبی اوشن امکانات رفاهی متعددی نظیر دو رستوران و چهار کافه نیز برای استفاده مراجعه کنندگان تعبیه شده است. اگر قصد سفر به کیش و مراجعه به این پارک آبی را  دارید، در ادامه این مطلب از وب سایت لحظه آخر با ما همراه باشید تا شما عزیزان را از حدود قیمت بلیط پارک آبی کیش مطلع سازیم.

پارک آبی اوشن کیش

قیمت بلیط تم پارک آبی اوشن 1401

همان طور که گفتیم پارک آبی اوشن کیش، یک پارک آبی روباز است که برای استفاده بانوان و آقایان از آن سانس های جداگانه در نظر گرفته شده است. همانطور که گفته شد این پارک اولین تم پارک یا پارک موضوعی در ایرانی می باشد، تم پارک به پارک هایی گفته می شود که بر اساس یک داستان طراحی می شود، در پارک آبی اوشن نیز همینطور می باشد و مراجعه کنندگان در این پارک باید بر اساس داستان پیش روند و از بودن در این پارک لذت ببرند، داستان پارک آبی اوشن روایت راز قلعه خورشید می باشد، این پارک آبی همه روزه به جز یکشنبه ها میزبان مراجعه کنندگان و گردشگران تور کیش می باشد. لازم به ذکر است که قیمت بلیط پارک آبی کیش برای سانس های مختلف و همچنین برای کودکان، کیشوندان (ساکنین جزیره کیش) و سالمندان (65 سال به بالا) مبالغ متفاوتی را شامل می شود.  در ادامه مقاله به بیان جزئیات سانس ها، قيمت بليط پارك ابي كيش و قوانین پارک می پردازیم.

تم پارک آبی اوشن از بالا

سانس های تم پارک آبی اوشن در زمستان

سانس های بانوان: شنبه ها از ساعت 15:00 تا 20:00، سه شنبه ها از ساعت 09:00 تا 14:30، چهارشنبه ها 09:00 تا 17:00 و 12:00 تا 17:00، پنجشنبه ها از ساعت 15:00 تا 20:00 و جمعه ها 09:00 تا 14:30. 

گردشگران و مسافران تور کیش خوب است بدانید که دیوار های پارک آبی اوشن ارتفاع مناسبی داشته و به دلیل روباز بودن آن، پرواز در این منطقه ممنوع است، بنابراین بانوان محترم و توریست های مسلمان، برای رفتن به این پارک آبی نباید از بابت روباز بودن آن نگرانی داشته باشند.

سفر به جزیره های زیبا و توریستی خلیج تا ابد فارس

سانس های آقایان: شنبه ها از ساعت 09:00 تا 14:30، دوشنبه ها از ساعت 09:00 تا 17:00 و 12:00 تا 17:00، سه شنبه ها از ساعت 15:00 تا 20:00، پنج شنبه ها از ساعت 09:00 تا 14:30 و جمعه ها از ساعت 15:00 تا 20:00 

 

شنبه9 تا 14 (بانوان)11:30 تا 16 (بانوان)
یک شنبهتعطیلتعطیل
دوشنبه9 تا 14 (آقایان)11:30 تا 16 (آقایان)
سه شنبه9 تا 14 (بانوان)15 تا 20 (آقایان)
چهارشنبه9 تا 14 (بانوان)11:30 تا 16 (بانوان)
پنج شنبه9 تا 14 (آقایان)15 تا 20 (بانوان)
جمعه9 تا 14 (آقایان)11:30 تا 16 (آقایان)

قیمت بلیط پارک آبی کیش در زمستان

قیمت بلیط سانس های نیمروز تم پارک آبی حدود 260 هزار تومان که در صورتی که از تخفیف ویژه مخصوص کاربران وب سایت اوشن استفاده نمایید، این مبلغ برای شما 250 هزار تومان اعمال خواهد شد. همچنین قیمت بلیط روز کامل پارک آبی حدود 520 هزار تومان است که در صورت استفاده از تخفیف ویژه مخصوص کاربران سایت اوشن، این مبلغ به 500 هزار تومان کاهش می یابد.

تفریحات کیش - هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی و غیر آبی کیش که نباید از دستشان بدهید.

قوانین پارک آبی کیش برای مراجعه کنندگان

گردشگران تور داخلی توجه داشته باشند که ورود کودکان زیر 3 سال و به طور کلی قد کم تر از 92 سانتی متر، به این پارک آبی ممنوع می باشد و همچنین ورود کودک پسر به همراه مادر و یا ورود کودک دختر به همراه پدر، به پارک آبی اوشن غیر مجاز است.

نحوه خرید بلیط پارک آبی کیش

برای خرید بلیط پارک آبی کیش گردشگران می توانند از چهار روش که در ادامه ذکر خواهیم کرد، استفاده کنند: گیشه فروش بلیت اوشن در جزیره کیش، فروشگاه اینترنتی اوشن، آژانس ایرانگردی مارکوپولو، سایت پول تیکت و آژانس های گردشگری جزیره

گردشگرانی که قصد تهیه بلیط برای سالمندان بالای 65 سال و یا کودکان در بازه قدی بین 92 تا 120 سانتی متر، را دارد توجه داشته باشند که خرید بلیط در ابتدا باید به صورت عادی انجام شده و در هنگام احراز هویت حضوری در محوطه پارک آبی، مبلغ تخفیف ویژه به مراجعه کننده بازگردانده می شود. همچنین کیشوندان محترم برای تهیه بلیط به گیشه پارک مراجعه کنند، چرا که در صورت تهیه بلیط به صورت آنلاین از تخفیف ویژه کیشوندی بهره مند نخواهند شد. در آخر مراجعه کنندگان عزیز تم پارک آبی اوشن جالب است بدانید که دمای آب در فصول مختلف و در تمام روز های سال، توسط دستگاهی مخصوص، تنظیم می شود و بدین ترتیب امکان مراجعه به این پارک آبی، در تمام طول سال وجود دارد، بنابراین مراجعه به این مکان تفریحی مهیج را در سفر به کیش از دست ندهید.

 

دیدنی های کیش

جاهای دیدنی کیش - لیست کامل جاذبه های گردشکری کیش + عکس + قیمت + آدرس

آدرس پارک آبی اوشن کیش 

آدرس: هرمزگان – جزیره كیش - جاده جهان - تم پارک آبی اوشن.

تلفن پارک آبی اوشن کیش

تلفن: 07644465985

وبسایت پارک آبی کیش

وبسایت: www.Oceanwaterpark.com

پارک آبی کیش - معرفی پارک آبی کیش یا پارک آبی اوشن، اولین و بزرگترین پارک آبی تم دار ایران

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. سپیده جمشیدیان سپیده جمشیدیان 1402/03/15
    17 نفر پسندیدند
    سلام من کیشوند هستم و الان چند روزه دارم خط پارک و میگیرم یکسره اشغال میزنه اخه این چه وضعی هست اعصاب آدم خورد میشه اونوقت تو سایت فقط همین یک خط و گذاشتید

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 127 کاربر