تور کشتی کروز بسفر

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/11
بازدید: 4089
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر استانبول پایتخت ترکیه از بهترین و زیباترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود که انواع تفریحات آبی، غیر آبی و تفریحات شبانه در تور استانبول در آن برگزار می‌شود. از جذاب‌ترین این تفریحات می‌توان به تورهای کشتی استانبول اشاره کرد که از انواع مختلفی برخوردار است. تور کشتی کروز بسفر از معروف‌ترین و مجلل‌ترین تورهای کشتی می‌باشد. در ادامه مطلب قصد داریم اطلاعاتی از تور کشتی کروز بسفر به شما بدهیم، پس همراه سایت لحظه آخر باشید.

بسفر

آشنایی با تور کشتی کروز بسفر 

تور کشتی کروز بسفر مثل تمامی تورهای کشتی ترکیه یک برنامه معینی دارد، بر روی طبقه آخر کشتی می‌توانید شاهد اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان مشهور و معروف و دی‌جی‌های بین‌المللی که پر از شور و هیجان و جنبش است باشید. در طبقه دیگر سرو انواع نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های گرم و سرد بین‌المللی ، فینگر فود، فست فود، غذاهای دریایی، انواع کباب، پیش غذا و انواع دسرها و شیرینی‌های خوشمزه ترکی و در طبقه دیگر آن کف پارتی برگزار می‌شود. به این صورت است که توسط یک دستگاه مخصوص کف با فشار زیاد و در فضایی حدودا 1000 متری پخش می‌شود که بازی با خانواده و دوستانتان در این بخش می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. گردشگران تور استانبول، پس از آن که بلیط تور کشتی کروز بسفر را خریداری کردید و وارد کشتی شدید می‌توانید در آن 5 تا 8 ساعت هرجای کشتی که دوست داشتید بروید و هرغذا و نوشیدنی که خواستید را نوش جان کنید. 

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

تور کشتی

تور کشتی کروز در تنگه بسفر

تنگه بسفر با 19 مایل طول دریای سیاه را به دریای مدیترانه متصل می‌کند، به علاوه اینکه استانبول را بین دو قاره آسیا و اروپا تقسیم می‌کند. این تنگه برای کشور ترکیه و مردم آن بسیار اهمیت دارد و از ارزش بالایی برخوردار است. تنگه بسفر از میان شهر استانبول عبور می‌کند و زیبایی چشمگیری دارد، به حدی که می‌توان ساعت‌ها نشست و در آرامش دیدن آن غرق شد. این تنگه به عنوان یکی از جاهای دیدنی استانبول به شمار می‌آید. طبق برخی از افسانه‌ها و داستان‌های قدیمی، برخی معتققدند که اگر برای اولین بار از زیر این پل عبور کنید آرزویتان برآورده می‌شود. یکی از تفریحات بسیار لذت‌بخشی که می‌توانید در این تنگه داشته باشید، گشت و گذار در تورهای کشتی‌ تنگه بسفر است. اغلب این تورها از 7 غروب شروع می‌‌شود و تا نیمی از شب ادامه دارد و فضایی کاملا شاد و مفرحی دارد. برای استفاده از تورها می توانید تور کوتاه مسیر یا بلند مسیر را انتخاب نمایید. این تورها معمولا درتمامی فصول از اسکله امینونو آغاز شده و گاهی در تابستان نیز در اسکله های کاباتاش و بوستانجی یا کادیکوی برگزار می شود. این تورها معمولا از صبح تا 12 شب برنامه های مختلف حرکت دارند و شما می توانید از دیدن زیبایی هایی های اطراف تنگه در این تور لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم برای ساخت یک روز باورنکردنی و رویایی برای خود و عزیزانتان حتما بلیط این تورهای چند ساعته را تهیه کنید. تهیه این بلیط‌ها از هر هتل و آژانسی می‌توانید بگیرید. 

تفریحات استانبول - با مکان های تفریحی استانبول لذت سفرتان را تضمین کنید! 

تور

با تورهای کشتی کروز تنگه بسفر جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول را ببینید!

هنگامی‌که سوار بر کشتی می‌شوید، و در حال پیمودن تنگه بسفر را هستید، می‌توانید چهره‌ای متفاوت و جذابی از شهر دیدنی و زیبای استانبول را در مقابل چشمان خود ببینید. تورهای کشتی در تنگه بسفر طرفداران بسیار زیادی دارد، اللخصوص بین توریستان و گردشگران ایرانی! اگر همزمان با مراسم جشن روی آب استانبول به این شهر بروید و سوار بر تور کشتی شوید، منظره خیره‌کننده جاذبه‌هایی نظیر کاخ دولمای باغچه، پل بغاز، اسکله اورتاکوی، مسجد سلیمان و... رو به روی شما ظاهر می‌شوند. به علاوه اینکه نورپردازی‌های جشن آب بسیار زیبا و دیدنی است. می‌توانید شبی بسیار رویایی با حرکت آرام کشی روی آب، به علاوه تماشای مناظر دیدنی در آب و هوای مدیترانه‌‌ای برای خود بسازید. در کنار همه این‌ها می‌توانید شب خود را با خوردن غذاهای ترکی استانبولی بسیار خوشمزه تکمیل کنید.

راهنمای سفر به استانبول - هر آنچه باید قبل از سفر به استانبول بدانید!

تور بسفر

کشتی‌ های کروز استانبول برای تورهای بسفر

کشتی‌های کروز جزو سیستم حمل و نقل شهر استانبول به شمار می‌آیند که اغلب استفاده تفریحی دارند. با کشتی‌های کروز و تورهای آن می‌توانید هم برای خود سرگرمی فراهم کنید و هم از مکانی به مکانی دیگر شهر انتقال پیدا کنید. از ویژگی خوب این کشتی‌ها این است که هم در روز بسیار زیبا و دیدنی است، هم در شب بسیار منظره خیره‌کننده‌ای دارد. آفتابی که در روز می‌تابد، رقص پرندگان دریایی، دیدن امواج دریا به علاوه آب و هوای مدیترانه‌ای لذت وصف نشدنی دارد. در این کشتی‌های تفریحی اغلب جشن، پایکوبی و اجرای برنامه‌های مفرح، موسیقی زنده، غذاهای رنگارنگ و فروشگاه‌های جذاب پابرجاست. رستوران‌های لوکس داخل این کشتی‌ها غذاهایی بسیار خوشمزه و تازه‌ای را برای پذیرایی از شما آماده می‌کنند.

شهر استانبول - معرفی کامل استانبول یکی از زیباترین شهر های ترکیه

کشتی

 هزینه بلیت تور کشتی کروز بسفر در استانبول

هزینه تور کشتی‌های تفریحی کروز بسفر به نسبت امکانات و شرایطی که دارند متفاوت است. قبل از تهیه بلیط تور کشتی کروز بسفر حتما از امکاناتی که در اختیار مسافران تور ترکیه می‌گذارند پرس‌وجو کنید. اما اغلب قیمت این تورها به نسبت امکاناتی که ارائه می‌دهند بسیار به صرفه و خوب است. پس با خیال راحت یک روز تکرار نشدنی را برای خودتان بسازید. اغلب تورها امکاناتی مانند شام، نوشیدنی، دسر و اجرای زنده با زبان‌های فارسی، آذری و ترکی دارند. برای گفتن خدمات دیگری که در این تورها وجود دارد می‌توانیم به پذیرایی از میهمان‌ها (با فینگرفودها، سالاد فصل، میوه، غذای اصلی، پیش‌غذا، کنافه و قهوه) و ترانسفر رفت و برگشت از مناطق مختلفی در استانبول اشاره کرد. برای ارزان‌تر شدن قیمت این کشتی‌ها می‌توانید به خود اسکله بروید و بلیت تهیه کنید. حدودا هزینه‌های بلیت کشتی کروز در تنگه بسفر از 120 لیر ترکیه (376,000 تومان) شروع می‌شود تا 600 لیر ترکیه (1,881,000 تومان) متغییر است. لازم به ذکر می‎‌باشد که حدود هزینه بلیت های دوطرفه 25 لیر ترکیه (78,000 تومان) و یک طرفه 15 لیر ترکیه (47,000 تومان) است.
نکات خرید تورهای کشتی استانبول و تنگه بسفر

  • اغلب مدت زمان تور کشتی کروز بسفر ۴ ساعت خواهد بود.
  • هیچگونه هزینه ای قبل از انجام ترنسفر از شما درخواست نمی‌شود.
  • ساعت حرکت کشتی ساعت ۹ شب الی ۱۲:۳۰ شب خواهد بود.
  • در برخی از کشتی‌های کروز ورود افراد مجرد ممنوع و محیط کشتی‌ها کاملا خانوادگی می‌باشد.
  • در بعضی از فصول سال و یا مناسبت‌ها تخفیف‌هایی در قیمت‌ها شامل حالتان می‌شود.
  • اگر دیرتر از زمان شروع تور برسید کسی مسئول نیست و تور در راس ساعت شروع به حرکت می‌کند.
  • اگر به دلایل طبیعی مانند بد بودن شرایط آب و هوا تور کنسل شود، تاریخ برگزاری تور شما تغییر می‌کند و به شما اطلاع خواهند داد.

 

J,V FSTV

سخن پایانی
اگر با تور استانبول همراه شدید پیشنهاد می‌کنیم حتما از تورهای کشتی ترکیه استفاده کنید که به یکی از به یادماندنی‌ترین خاطرات سفرتان تبدیل می‌شود. زیرا طی یک نظرسنجی استاندارد تورهای کشتی در ترکیه در بین گردشگران تور استانبول از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بوده و همه‌ی مسافران بسیار لذت برده‌اند. امیدواریم از این مطلب سایت گردشگری لحظه آخر لذت برده باشید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 108 کاربر