قیمت بلیط باغ وحش وکیل آباد

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1403/01/05
بازدید: 389899
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا دوست دارید به دیدار حیواناتی بروید که کمتر در زندگی روزمره با آنها برخورد می‌کنید؟ آیا دلتان می‌خواهد کمی با مدل زندگی حیوانات وحشی آشنا شوید؟ اگر پاسختان به این سوالات مثبت است، باغ وحش وکیل آباد جایی است که باید در طول سفرتان به مشهد از آن دیدن کنید. برای اینکه بتوانید برنامه‌ریزی بهتری برای بازدید از این جاذبه انجام دهید به اطلاعاتی نظیر قیمت بلیط باغ وحش وکیل آباد مشهد، آدرس و ساعت کاری این مجموعه، قوانین و مقررات آن و.... نیاز خواهید داشت. بنابراین تا انتهای این مطلب از وبسایت لحظه آخر با ما همراه باشید. 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

قیمت بلیط باغ وحش وکیل آباد چقدر است؟

قیمت بلیط باغ وحش مشهد، 60 هزار تومان است. شما می‌توانید با تهیه این بلیط در یک محیط 40 هزار متر مربعی گشت و گذار کنید و 125 گونه جانوری که در این محیط زندگی می‌کنند را از نزدیک ببینید. به‌طورکلی 9 گونه پرنده، 61 گونه پستاندار، 10 گونه آبزی و 5 گونه خزنده در این باغ وحش زندگی می‌کنند که برخی از این جانوران هم در حال انقراض هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه رزرو بلیط باغ وحش مشهد می‌توانید به وبسایت باغ وحش وکیل آباد به آدرس https://mashhadzoo.com مراجعه فرمایید.

با خرید بلیت باغ وحش وکیل آباد مشهد انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

باغ وحش مشهد با دارا بودن مساحتی غریب به 40 هزار متر مربع بزرگ‌ترین باغ وحش موجود در ایران محسوب می‌شود که در سال 1339 افتتاح شده است. این مجموعه تفریحی در قسمت جنوب غربی شهر مشهد قرار دارد و سالانه گردشگران بسیاری از آن بازدید می‌کنند. باید بدانید که باغ وحش وکیل‌آباد تنها باغ وحش استان خراسان رضوی به شمار می‌آید و زیستگاه حیوانات بسیاری نظیر ببر، گراز، شیر، خرس، خوک، گوزن و آهو است. در این مجموعه به‌طور کلید ۸۱۲ نوع حیوان زندگی می‌کند. از آنجایی که این مجموعه در تاریخ 10 مرداد سال 1397 به سبب عدم رعایت بهداشت در سردخانه آن، پلمپ شد، شاید بسیاری از گردشگران تصور کنند که این مجموعه هنوز بسته است. اما باید بدانید که باغ وحش وکیل آباد در تاریخ 6 شهریور سال 1397 مجدداً بازگشایی شد و در حال حاضر گردشگران می‌توانند از این مجموعه و حیواناتی که در آن نگهداری می‌شود بازدید به عمل آورند.

هزینه بازدید از باغ وحش وکیل آباد

آدرس باغ وحش مشهد

باغ وحش وکیل آباد مشهد در جنوب غربی این شهر و در مجاورت پارک جنگلی وکیل آباد قرار دارد. این مکان تنها باغ وحش مشهد است و انواع گونه‌های جانوری نگهداری می‌شود.برای دسترسی به باغ وحش وکیل آباد می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی یا شخصی استفاده کنید.

وسایل حمل و نقل عمومی که می‌توانید استفاده کنید به شرح زیر است:

مترو: می توانید در ایستگاه پایانی مترو وکیل آباد پیاده شوید و پس از طی کردن 15 دقیقه به‌صورت پیاده یا با تاکسی به باغ وحش برسید. برای اطلاع بیشتر از نقشه مترو مشهد به صفحه آن مراجعه کنید، همچنین شما می توانید با استفاده از خطوط مترو مشهد از دیگر جاهای تفریحی مخصوص کودکان مانند بام مشهد (پارک خورشید) دیدن فرمایید.

مترو مشهد - قطار شهری مشهد سالانه میلونها زائر و گردشگر را جابه جا می کند. برای دیدن اطلاعات کامل مترو مشهد کلیک کنید.

اتوبوس: می‌توانید از اتوبوس های خط 10 که از پایانه غدیر به پایانه وکیل آباد می روند استفاده کنید.

در صورتی هم که بخواهید با استفاده از خودروی شخصی خود به به این جاذبه گردشگری برسانید باید از بلوار وکیل آباد به سمت انتهای بلوار وکیل آباد حرکت کنید. این باغ وحش در سمت چپ جاده قرار دارد.

*شما می‌توانید موقعیت جغرافیایی دقیق این جاذبه گردشگری را در زیر ببینید.

آدرس : انتهای بلوار وکیل آباد-جنب بوستان وکیل آباد.

جاهای دیدنی مشهد - اگر قصد سفر به مشهد دارید با کلیک بر روی لینک از دیدنی های این شهر مطلع شوید.

 

ساعت کاری بازدید از باغ وحش وکیل آباد

ساعت کاری باغ وحش مشهد

لازم به ذکر است که ساعت کاری این باغ وحش همه روزه از ساعت 9 صبح تا غروب است. بد نیست بدانید که مناسب‌ترین زمان برای رفتن به این باغ وحش و بازدید از حیوانات آن در اوایل صبح است زیرا، در ساعات اولیه صبح هوا خنک‌تر است و حیوانات نیز سرحال هستند و این می‌تواند بازدید جذاب‌ترین برایتان رقم بزند.

تلفن باغ وکش وکیل آباد مشهد

شماره تماس: 05135014433

باغ

کلام آخر برای یک سفر به یاد ماندنی به مشهد

مشهد می تواند یکی از شهرهایی باشد که برای خانواده شما خاطرات به یادماندنی و خوشی را ایجاد کند، تنها کافی است برای داشتن یک سفر خاطره انگیز برای خود برنامه سفر مشخص کنید تا بتوانید از این شهر گردشگری بهترین خاطرات را بسازید. اگر به همراه کودکان سفر می کنید پلتفرم لحظه آخر در وبلاگ خود بهترین جاهای دیدنی مشهد برای کودکان را معرفی کرده است.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. آرین آرین 1402/12/13
    13 نفر پسندیدند
    پسر من علاقه زیادی به حیوانات داره ۳سالشه و دائم ازم میخواد ببرمش پیش کروکدیل و روباه و پرنده ها،خودم بچه بودم از سمت مدرسه رفتم باغ وحش وکیل اباد و هنوز بوی بد و حیوانات بی حالش یادمه،نظرات چقدر بد بود چرا باید بچه های ما از کوچیکترین خواسته هاشونم بخاطر بی مسئولیتی یک عده محروم باشن 😕😕
  2. شهاب تنها شهاب تنها 1402/12/05
    17 نفر پسندیدند
    با سلام.انصافا ، مکان های باغ وحش ایران به زندان های انفرادی خیلی شبیه هستند. این مکان ها هیچ تناسبی با محیط زیست جانوران ندارد و فضای کافی برای تحرک و جست و خیز جانوران زبان بسته نیست.مثلا، گربه سانان نیاز به چند هکتار فضای باز برای تحرک و جست و خیز در روز لازم دارند و گرنه آنقدر لاغر می شوند و بعدش تلف می شوند.بنظرم این جانوران را در مناطق کوهستانی و صعب العبور رها سازی کنید.
  3. مهدی مهدی 1402/11/10
    38 نفر پسندیدند
    این دکمه مشاهده همه نظراتتون بد جاییه. بعد از 5 ماه تازه الان فهمیدم یه همچین چیزیم هست.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 473 کاربر