شهربازی اسفانبول

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/26
بازدید: 4331
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهربازی و پارک اسفانبول (ویالند سابق) در بخش اروپایی کشور ترکیه یعنی شاخ طلایی استانبول و با فاصله‌ی 13 کیلومتری از میدان تکسیم قرار گرفته است. این شهربازی به همراه پارکی که داخلش قرار دارد، یکی از بهترین و کامل‌ترین مجموعه‌های تفریحی برای تمامی گردشگران خارجی می‌باشد. شهربازی ویالند استانبول در فضایی کاملا شاد و مفرح به وسعت 1میلیون مترمربع دارای پارک آبی، مرکز خرید، تم پارک و هتل ویالند می‌باشد. جالب است بدانید ساخت و طراحی این مجموعه از سپتامبر 2011 آغاز شد و 2 سال به طول انجامید. سپس در تاریخ 26 می 2013 توسط رئیس جمهور ترکیه جناب اردوغان برای استفاده عموم افتتاح شد. طی جشن کوچکی که برای افتتاح شهربازی و پارک ویالند گرفته شد، رئیس جمهور اردوغان اعلام کرد که سال‌ها پیش که وی به عنوان شهردار ترکیه به مردمانش خدمت می‌کرده، معدن سنگی به جای این مجموعه تفریحی بوده است. در ادامه مطلب از سایت لحظه آخر، قصد داریم تا شما و توریستان تور استانبول را با پارک و شهربازی اسفانبول آشنا کنیم.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. معرفی شهربازی اسفانبول  İsfanbul Theme Park (ویالند سابق)
  2. شهربازی ویالند کجاست؟
  3. دسترسی به شهربازی ویالند استانبول (اسفانبول)
  4. بلیت ورودی شهربازی ویالند استانبول (اسفانبول)
  5. ساعت کاری شهربازی ویالند استانبول (اسفانبول)
  6. بخش های مختلف شهربازی ویالند (اسفانبول)
    1. بازی ترامبولین کانگورو   Zip Zip Kanguru
    2. بازی چرخش 360 
    3. بازی ترن نفس گیر Nefekesen
    4. بازی ترن ماجراجو  Maceraperest
    5. بازی برج عدالت  Adalet Kulesi
    6. بازی رودخانه وحشی  Çilgin Nehir
    7. بازی سرسره وایکینگ Viking
    8. بازی جهانگرد کوچک   Minik Kaşifler
    9. بازی رویای فات  Fatihin Rüyasi
    10. بازی پرندگان دیوانه و سفر جذاب Çilgin Kuşlar 
    11. بازی چرخ و فلک Atli Karinca
    12. بازی قطار معدنچی کوچک Küçük Madenciler
    13. بازی چرخ و فلک Atli Karinca
    14. بازی قصر تاب ها Saray Salincagi
    15. بازی کودکان چرخان Uçan Çocuklar
    16. بازی آتش نشان قهرمان Kaharaman İtfaiyeciler
    17.  بازی اتاق جادو Sihirli Oda
    18. بازی جت اسکی Jet Ski
    19. بازی روزی روزگاری استانبول Bir Zamanlar İstanbul 
    20. بازی سافاری تونل Safari Tüneli
    21. بازی قطار سریع السیر Bulut Eksperesi
    22. بازی ماشین کوبنده Çarpisan Arabalar
  7. رستوران‌ها و کافه‌ها در شهربازی ویالند استانبول
  8. امکانات شهربازی اسفانبول 

ویالند

معرفی شهربازی اسفانبول  İsfanbul Theme Park (ویالند سابق)

در شهربازی ویالند استانبول وسایل بسیاری برای تفریحات آبی و غیر آبی وجود دارد که برای هر گروه سنی می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز به نظر برسد. برخی از وسایل بازی موجود در این شهربازی مانند ترن‌هوایی آن جزء بهترین ترن‌هوایی‌های خاورمیانه به شمار می‌رود و البته تفریحات دیگری مانند سافاری، رودخانه وحشی، جت اسکی، سیاه چال، انواع سرسره‌های پر پیچ و خم و هیجانی، رافتینگ، سینما، بولینگ، رولر کستر، بازی های کامپیوتری و ... هم در این مجموعه وجود دارد. این مجموعه تفریحی مساحتی برابر با 1 میلیون مترمربع دارد و فضای داخلی آن بسیار شاد و مهیج است، به صورتی که وقتی وارد آن می‌شوید گویی وارد یک سرزمین دیگر می‌شوید. شهربازی ویالند استانبول در سال 2013 فعالیت خود را با همین نام شروع کرد، اما بعد از گذشت زمانی و در سال 2018 نام آن را به (شهربازی اسفانبول) تغییر دادند. جالب است بدانید که در سال 2015 بالغ بر 24 میلیون نفر از این شهربازی بازدید کردند و به همین دلیل نام این شهربازی در لیست 10 پارک برتر قاره اروپا رفت و مقام پنجم را بدست آورد، بنابراین به سرزبان تمام گردشگران و توریستان شهر استانبول افتاد. شهربازی اسفانبول از جاهای دیدنی استانبول به شمار می‌آید و اگر عازم این شهر جذاب هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما یک روز از سفر خود را برای وقت گذرانی در این پارک برنامه‌ریزی کنید. لازم به ذکر است که این شهربازی مهیج را به عنوان دیزنی لند ترکیه می‌شناسند.

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

شهربازی

شهربازی ویالند کجاست؟

شهربازی ویالند استانبول (اسفانبول) در بخش Golden Horn این شهر و منطقه ایوب قرار دارد و از میدان تقسیم استانبول حدودا 13 کیلومتر فاصله دارد.
آدرس شهربازی ویالند استانبول: ترکیه، استانبول، منطقه ایوب، محله یشیلپینار، خیابان شهیت متین کایا، شهربازی اسفانبول 
Address: Yeşilpınar Mahallesi, Şehit Metin Kaya Sk. No:11, 34065 Eyüp/İstanbul, Turkey

ویالند

دسترسی به شهربازی ویالند استانبول (اسفانبول)

اگر به شهر استانبول رفتید و قصد داشتید به شهربازی ویالند استانبول بروید می‌توانید هم با ماشین خود بروید، هم با وسیله نقلیه عازم این سرزمین بشوید. برای دسترسی به شهربازی ویالند استانبول می‌توانید از مترو یا تاکسی و اتوبوس استفاده کنید و با کمترین هزینه خود را به این پارک موضوعی برسانید. اغلب گردشگران و توریستان از میدان تکسیم به سمت جاذبه‌های دیدنی استانبول می‌روند. زیرا داخل این میدان به وفور می‌توانید شاهد تاکسی و وسایل نقلیه باشید.

اگر قصد دارید با مترو به این مجموعه بروید باید به ایستگاه مترو تکسیم بروید و با خط M2 در ایستگاه صنایع (Sanayi) پیاده شوید. سپس با اتوبوس خودتان را به ایستگاه سیرانتپه یولو (Seyrantepe Yolu) برسانید. سپس با اتوبوس های 49Z یشیلپینار (49Z Yeşilpınar)در خیابان دورا چاملیک (Durağı Çamlık Cad) پیاده شوید و با سپری کردن یک پیاده‌روی 8 دقیقه‌ای خودتان را به شهربازی ویالند استانبول برسانید. به علاوه اینکه می‌توانید با اتوبوس‌های خط 36T جبجی (36T Cebeci)به ایستگاه مسجد ویصل کرانی (Veysel Karani Camii) بروید و سپس سوار اتوبوس های 47E بینلور (47E Binevler)در ایستگاه جمهوریت اورتاکولو (Cumhuriyet Ortaokulu) پیاده شوید. اگر از این مسیر بروید حدودا 850 متر (10 دقیقه پیاده‌روی) پیش روی شما راه وجود دارد. اگر قصد دارید با تاکسی به شهربازی اسفانبول بروید باید در نظر داشته باشید که برای فاصله 13 کیلومتری از میدان تکسیم تا اسفانبول، کرایه‌ای برابر با 40 لیر (حدود 76 هزار تومان) را باید پرداخت کنید. به علاوه اینکه می‌توانید با تورهای اسفانبول به این شهربازی بزرگ و مهیج بروید. این تور هزینه بالایی دارد و خدمات آن رفت و برگشت مسیر و پرداخت هزینه ورودی شما می‌باشد. برای استفاده از این تورها باید هزینه‌ای بالغ بر 50 دلار (1550000 تومان) تا 65 دلار (2015000) پرداخت کنید.

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

اتوبوس

بلیت ورودی شهربازی ویالند استانبول (اسفانبول)

جالب است بدانید که برای وارد شدن به این شهربازی کافیست فقط ورودی آن را پرداخت کنید و لازم نیست برای هر بازی هزینه جداگانه‌یب پرداخت کنید. شما می‌توانید از طریق خرید کارت اسفانبول، حضوری بلیت و اینترنتی ورودی آن را تهیه کنید. هم می‌توانید به صورت حضوری به گیشه‌های این مجموعه بروید و بلیت تهیه کنید و هم به صورت اینترنتی بلیت خود را تهیه کنید. قیمت بلیط برای افراد بزرگسال و کودکان زیر 5 سال گوناگون است همچنین در فصل‌های مختلف قیمت بلیط متغیر می‌باشد. اما در حال حاضر هزینه بلیت برای بزرگسالان (14 تا 59 سال) 460 لیر ترکیه (878,000 تومان) و کودکان (3 تا 14 سال) 450 لیر ترکیه (859,000 تومان) می‌باشد.

ساعت کاری شهربازی ویالند استانبول (اسفانبول)

برای بازدید از شهربازی ویالند استانبول در نیمه اول سال باید از 10 صبح تا 7 غروب بروید. اما در نیمه دوم سال می‌توانید در ساعات بین 10 صبح تا 6 غروب به آن‌جا بروید. به طور کلی تمامی مراکز خرید ویالند از 10 صبح تا 10 شب همه روزه برای گردشگران تور استانبول باز می‌باشد. همچنین شهربازی و پارک ویالند دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر برای گردشگران عزیز آماده خدمت‌رسانی است.

ویالند

بخش های مختلف شهربازی ویالند (اسفانبول)

گردشگران و توریستان شهر استانبول می‌توانند در سفر خود تفریحی از جنس هیجان و آدنالین بسازند و ساعاتی را در کنار عزیزانشان به شادی و خوشی سپری کنند. در این پارک می‌توانند سوار بازی‌های مفرح و مهیجی مانند ترن هوایی آبی (Splash Coaster)، رولر کستر خانوادگی (Family Coaster)، تونل وحشت، جت اسکی، بولینگ و یک سرگرمی در آبشار وحشی به ارتفاع 15 متر (Rafting Ride) که اوج تجربه هیجان و لذت را برای شما رقم می‌زند، بشوند. در شهربازی ویالند استانبول به علاوه اینکه بازی‌های مهیج و شادی‌آور دارد، شامل بخش‌های دیگری نیز می‌شود که می‌توانید در این مجموعه یکی از بهترین خاطره‌های خود را رقم بزنید. قسمت‌های دیگر این سرزمین بازی شامل 12 کافه و رستوران،سالن‌های بزرگ برای برگذاری مراسم‌ها، فروشگاه‌های سوغاتی، پارک، مراکز خرید، سالن سینما، هتل ویالندVialand Palace Hotel، پارک آبی و پارک موضوعی یا تم پارک (Themepark)، نمایشگاه و باغ‌وحش می‌شود. در این شهربازی 29 بازی مهیج وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

تفریحات استانبول - با مکان های تفریحی استانبول لذت سفرتان را تضمین کنید! 

بازی ترامبولین کانگورو   Zip Zip Kanguru

این بازی برای کودکتن بسیار دوست داشتنی و هیجان‌انگیز است. اما ناگفته نماند که این بازی برای تمام سنین جذاب است. برای شرکت در این بازی باید حداقل قد فرد 140 سانتی‌متر باشد و برای کودکان مناسب است. بازی ترامبولین کانگورو از 10:30 صبح تا 21:30 شب فعالیت دارد.

بازی چرخش 360 

بازی چرخش 360 درجه مانند بازی ستاره در پارک ارم تهران می‌باشد. اوج هیجان به علاوه ترس را می‌توانید با سوار شدن در این بازی تجربه کنید. در بازی به علاوه چرخش خود دستگاه، پره‌های ستاره نیز می‌چرخد. محدودیت قد فرد برای شرکت در این بازی باید 140 سانتی‌متر باشد و برای کودکان مناسب نیست.

360

بازی ترن نفس گیر Nefekesen

یکی از مهیج‌ترین بازی‌های شهربازی ویالند استانبول ترن نفس‌گیر است، می‌توانید بعد از وارد شدن به سراغ این بازی بروید و نهایت لذت با چاشنی ترس را تجربه کنید. این ترن در 3 ثانیه به سرعت 110 کیلومتر در ساعت می‌رسد. فرد شرکت‌کننده حداقل باید 140 سانتی‌متر قد داشته باشد و برای کسانی که مشکل قلبی دارند این بازی مناسب نیست.

بازی ترن ماجراجو  Maceraperest

یکی دیگر از بازی‌های هیجان‌انگیز شهربازی اسفانبول  بازی ترن ماجراجو می‌باشد که با ارتفاعی 30 متری و سرعتی بالغ بر 80 کیلومتر در ساعت، اوج هیجان و ترشح آدنالین را تجربه خواهید کرد. برای سوار شدن این بازی باید قدتان بالای 120 سانتی‌متر باشد.

بازی برج عدالت  Adalet Kulesi

فرود آمدن از بازی برج عدالت در شهربازی اسفانبول هیجانی وصف‌نشدنی دارد که فقط باید آن را تجربه کنید که بفهمید حال و هوای آن چگونه است. این برج 50 متر ارتفاع دارد و از بعد از بالا رفتن از آن به سمت پایین سقوط می‌کنید. این بازی از ساعت 10:30 تا 21:30 فعالیت دارد و برای افرادی که زیر 130 سانتی‌متر قد دارند مناسب نیست.

ترن

بازی رودخانه وحشی  Çilgin Nehir

با سوار شدن این بازی می‌توانید روی موج‌های رودخانه وحشی 700 متری حرکت کنید و نهایت لذت را ببرید. سناریو این بازی طوری طراحی شده که می‌توانید در چند دقیقه سفری کوتاه در دل شهربازی ویالند استانبول داشته باشید. قایق‌های گرد این بازی تا سقف 9 نفر جا دارد و افراد نباید قدشان زیر 120 سانتی‌متر باشد.

بازی سرسره وایکینگ Viking

در شهربازی ویالند استانبول فقط بازی‌های برقی نیست، بلکه بازی روی رودخانه و آبشار از بازی‌های جذاب این مجموعه به شمار می‌آید. با سوار شدن این بازی می‌توانید خودتان را به سقوطی ناگهانی از ارتفاع 15 متر دعوت کنید. افرادی که عاشق سرعت و هیجان‌ هستند، هرگز از این بازی نمی‌گذرند.

بازی جهانگرد کوچک   Minik Kaşifler

این بازی برای کودکان دلبند شما بسیار جذاب و مفید است، زیرا می‌توانید کشورها را در این پیاده‌روی کوتاه به فرزند خود یاد دهید. با وارد شدن به دالان این بازی می‌توانید از میان کشورهای شرق تا غرب جهان را به صورت نمایشی بگذرید و با فرهنگ آن‌ها آشنا شوید. این بازی از 10:30 صبح تا 21:30 شب فعالیت دارد و لازم به ذکر است که کودکان با قد زیر 120 سانتی‌متر باید با والدین خود وارد شوند.

جهانگرد

بازی رویای فات  Fatihin Rüyasi

استانبول یک شهر افسانه‌ای و تاریخی است که هر کسی این شهر را بشناسد می‌داند که چه تاریخ عظیمی پشت کوچه به کوچه این شهر نشسته است. با شرکت کردن در بازی رویای فات می‌توانید شاهد گوشه‌ای از تاریخ شهر استانبول باشید و لحظات تاریخی 6 قرن پیش استانبول را به چشم ببنید. این بازی از ساعت 12 ظهر تا 7 غروب فعالیت دارد و برای خانواده با کودکان بالای 2 سال مناسب است.

بازی پرندگان دیوانه و سفر جذاب Çilgin Kuşlar 

در این بازی می‌توانی شاهد پرندگان داخل بازی معروف انگری بردز باشید که برای بچه ها در نظر گرفته شده است. در این بازی کودکان شما لذت خواهند برد و کیف می‌کنند. جالب است بدانید که این بازی برای استفاده افراد کم‌توان جسمی نیز طراحی شده آن‌ها می‌توانند سوار بر صندلی چرخدار مناسب بشوند. این بازی از ساعت 10:30 صبح تا 21:30 شب فعالیت دارد و افراد باید بالای 110 سانتی‌متر قد داشته باشند.

بازی چرخ و فلک Atli Karinca

بازی چرخ و فلک برای کودکان بسیار دوست داشتنی است. این چرخ و فلک با ظاهری بزرگ و رنگارنگ خود چشم کودکان را به سمت خود جذب می‌کند. این بازی 82 نفر ظرفیت دارد و فعالیت خود را از ساعت 10:30 صبح شروع می‌کند و تا 21:30 ادامه می‌دهد.

چرخ و فلک

بازی قطار معدنچی کوچک Küçük Madenciler

با سوار شدن این قطارها می‌توانید یک خاطره خوش برای کودک عزیز خود بسازید و هیچ جای نگرانی نداشته باشید، زیرا این قطار بسیار امن است. برای سوار شدن این قطار باید قدتان بین 100 تا 140 سانتی‌متر باشد. لازم به ذکر است که این بازی از 10:30صبح تا 21:30 عصر فعالیت دارد. 

بازی چرخ و فلک Atli Karinca

بازی چرخ و فلک برای کودکان بسیار دوست داشتنی است. این چرخ و فلک با ظاهری بزرگ و رنگارنگ خود چشم کودکان را به سمت خود جذب می‌کند. این بازی 82 نفر ظرفیت دارد و فعالیت خود را از ساعت 10:30 صبح شروع می‌کند و تا 21:30 ادامه می‌دهد.

بازی قصر تاب ها Saray Salincagi

بازی قصر تاب‌ها در شهربازی ویالند استانبول ظرفیتی برابر با 40 نفر دارد و  چرخش آن بسیار هیجان‌آور است. این بازی از ساعت 12 ظهر فعالیت خود را شروع می‌کند  و تا 7 عصر ادامه دارد. این بازی برای خانواده، افراد بالای 120 سانتی‌متر و افراد کم‌توان جسمی بسیار مناسب است.

بازی کودکان چرخان Uçan Çocuklar

بازی چرخان شهربازی ویالند استانبول برای استفاده شخصی کودکان شما است. این بازی مخصوص کودکان می‌باشد و قد آن‌ها باید بین 80 تا 130 سانتی‌متر باشد تا بتوانند در این بازی شرکت کنند. این چرخ و فلک فانتزی سرعت آرامی دارد و بسیار امن است، پس نگران فرزند خود نباشید.

بازی آتش نشان قهرمان Kaharaman İtfaiyeciler

آتش نشان قهرمان در این شهربازی به شما اجازه می‌دهد سوار ماشین کوچک و قرمز رنگش بشوید تا بتواند به شما اسفانبول را نشان دهد. این بازی باری خردسالان بسیار مناسب است و آن‌ها را خوشحال می‌کند. افرادی که قد آن‌ها بین 80 تا 120 سانتی‌متر است می‌توانند سوار این بازی شوند. برای این بازی باید بین ساعات 10:30 تا 21:30 به آن مراجعه کنید.

 بازی اتاق جادو Sihirli Oda

در این اتاق جادویی خودتان را به شکل‌های متفاوت می‌بینید و این صحنه‌ها برای شما جالب می‌شود. می‌توانید در این اتاق از خود عکسی به یادگار ثبت کنید. در طراحی این اتاق از تکنولوژی و خطای بصری استفاده شده است. فعالیت این اتاق از ساعت 10:30 صبح تا 21:30شب ادامه دارد و برای تفریحی خانوادگی بسیار مناسب و مهیج می‌باشد.

اتاق جادویی

بازی جت اسکی Jet Ski

با سوار شدن این بازی می‌توانید در فضای ساختگی شهر استانبول حرکت کنید و لذت ببرید. دستگیره‌ها را محکم بگیرید که احیانا اتفاقی در سرعت برای شما رخ ندهد. فعالیت این بازی ز ساعت 10:30 صبح تا 21:30 عصر ادامه دارد و برای خانواده و افراد بالای 130 سانتی‌متر مناسب است.

بازی روزی روزگاری استانبول Bir Zamanlar İstanbul 

در این خیابان می‌توانید شاهد خیابان ها، مغازه ها، خانه ها، فواره ها و آبنماها به صورت بافت قدیمی و سنتی استانبول قدیم را مشاهده کنید. حال و هوای تاریخی این خیابان در شهربازی ویالند استانبول بسیار دل‌انگیز و دلچسب است. این مکان برای یک تفریح خانوادگی بسیار مناسب است و از 10:30 صبح تا 21:30 شب فعالیت دارد.

بازی سافاری تونل Safari Tüneli

اگر دنبال تفریح هیجانی دیگری در شهربای اسفانبول می‌گردید باید به شما سافاری تونل را معرفی کنیم. با سوار شدن این بازی وارد یک تونل تاریک می‌شوید و باید رهبری 500 نفر دیگر را با ترس و هیجان به دست بگیرید. در این تونل می‌توانید ترشح آدرنالین را تجربه کنید. این بازی مناسب خانواده و افراد با قد بالای 120 سانتی‌متر است. این مجموعه در ساعات بین 10:30 صبح تا 21:30 شب فعالیت دارد.

بازی قطار سریع السیر Bulut Eksperesi

برای کسانی که در طول تفریح خود خسته شده‌اند می‌توانیم بازی قطار سریع السیر را پیشنهاد دهیم. با سوار شدن این قطار می‌توانید باقی اسفانبول را بچرخید و لذت ببرید.

بازی ماشین کوبنده Çarpisan Arabalar

ماشین‌های کوبنده، این بازی نوستالژیک برای تمام سنین جذاب و یادآور خاطرات خوش است. با سوار شدن این بازی به همراه دوستان و خانواده می‌توانید از ته دل بخندید و دقایق خوشی را برای خود بسازید. برای سوار شدن این بازی باید قدتان بین 90 تا 150 سانتی‌متر باشد و در ساعات 10:30 تا 21:30 به آن مراجعه کنید. 

ماشین بازی

رستوران‌ها و کافه‌ها در شهربازی ویالند استانبول

یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌هایی که در شهربازی ویالند استانبول وجود دارند، کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه می‌باشد. خوب است بدانید که در کافه‌ها و رستوران‌های شهربازی ویالند استانبول انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای سنتی ترکیه سرو می‌شود و شما می‌توانید آن‌ها را سفارش داده و نوش جان کنید. رستوران برگر کینگ، رستوران هان، رستوران برگر دونر هوس و کافه وایکینگ از نمونه این رستوران‌های معروف شهربازی اسفانبول می‌باشد.

برگر

امکانات شهربازی اسفانبول 

در شهربازی ویالند استانبول مرکزهای تفریحی دیگری نیز وجود دارد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • سشوار: افرادی که بازی‌های آبی را سوار شده‌اند می‌توانند با سشوارهای موجود خودشان را خشک کنند و مرتب شوند.
  • اینترنت رایگان: در شهربازی اسفانبول می‌توانید به اینترنت وصل شوید و از آن به صورت رایگان استفاده کنید.
  • اطلاعات: در اسفانبول میزهایی وجود دارد که تابلو اطلاعات بالای آن‌ها درج شده و هر آنچه که سوال دارید را می‌توانید از آن‌ها بپرسید.
  • کمدهای قفل‌دار: اگر با خودتان وسیله‌ای دارید که به آن نیاز ندارید بهتر است آن را داخل کمدها قرار دهید.
  • نقشه اسفانبول: نقشه این مجموعه بعد از ورود به شما سپرده می‌شود تا بتوانید به راحتی در آن محل بگردید و نگران گم شدن نباشید.
  • قطار شهربازی: در اسفانبول قطارهایی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید تا تمام مسیر اسفانبول را بگردید.

سخن پایانی
برای توریستان و گردشگرانی که به یک تفریحی از جنس هیجان و آدرنالین نیاز دارند، شهربازی ویالند استانبول بهترین گزینه است. اگر با تور استانبول همراه شدید و خواستید از این شهربازی استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم یک روز کامل برای گشت‌و‌گذار و استفاده از امکانات این مجموعه تفریحی وقت بگذارید و در کنار دوستان خود لذت ببرید. امیدواریم که این مطلب از سایت گردشگری لحظه آخر برای شما مفید بوده باشد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
14 بازار شگفت انگیز جهان که هر گردشگری باید ببیند!!
14 بازار شگفت انگیز جهان که هر گردشگری باید ببیند!!
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر