کافه های اصفهان

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1399/04/26
بازدید: 2178
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

زمانی که به دنبال یک جای دنج و آرام برای فرار از دل مشغولی های زندگی می گردیم ممکن است گزینه های متعددی را انتخاب کنیم. گاه به سراغ گوش دادن به موسیقی های اصیل سنتی می رویم و گاه زیر باران به قدم زدن می پردازیم. اما برخی ها شیوه دیگری را برای آرام کردن خودشان انتخاب می کنند. این دسته افراد ترجیح می دهند کافه گردی کنند و در فضای دنج و آرام این کافه ها به کارهایی که باید انجام دهند فکر کنند. 
این روزها به هر شهری که سر بزنید با کافه های مختلفی رو به رو خواهید شد که هر کدام از آن ها تجربه خاصی برایتان فراهم می کنند. برخی هایشان موسیقی های گوش نوازی را به صدا در می آورند و بعضی هایشان هم با ارائه منوی رنگارنگ برای علاقه مندان به خوراکی خاطره خوشی به جای می گذارند. اصفهان نیز کافه های متعددی در خود دارد که بازدید از هر کدامشان می تواند تجربه شگفت انگیزی برایتان به همراه داشته باشد. در این مقاله قصد داریم راجع به کافه های اصفهان اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا در صورتی که قصد دارید تا با دوستان و خانواده خود به کافه ای در اصفهان روید اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید از این رو پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید. 

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. کافی شاپ های اصفهان
  2. بهترین کافه های اصفهان

کافی شاپ های اصفهان

جاهای دیدنی اصفهان به عالی قاپو، سی و سه پل و مسجد شیخ لطف الله ختم نمی شود. وقتی با تور اصفهان به نصف جهان سفر می کنید با جاذبه های طبیعی و گردشگری متفاوتی رو به رو خواهید شد که دیدن شان شما را به گذشته های دور می برد. در این میان اما، کافی شاپ ها محبوبیت خاص خود را دارند. اگرچه این اماکن به عنوان موقعیت های تاریخی شناخته نمی شوند اما گاه برای فرار از مشکلات روزمره و آرام گرفتن در یک محیطی دنج، بهترین گزینه محسوب می شوند. کافی شاپ های معروف اصفهان پاتوق افراد مختلفی هستند و هر کافی شاپی به دلیل موضوعی خاص در میان این افراد محبوب هستند. در ادامه قصد داریم لیست کافه های اصفهان را با هم مرور کنیم و ببینیم بعد از اینکه به این کافی شاپ ها سر زدیم قرار است چه تجربه ای با خود به همراه داشته باشیم. 

 

کافه های اصفهان


کافه لوتوس اصفهان
کافه لوتوس یکی از کافه های معروف اصفهان محسوب می شود و بسیاری از افراد را برای گذراندن وقت به سمت خود می کشد. زمانی که به دنبال یک فضای آرام و دلنشین می گردید و در عین حال به دنبال یافتن جایی هستید که امکان برگزاری مراسم های مختلف نیز در آن وجود داشته باشد حتماً سری به کافه لوتوس بزنید. این کافی شاپ، سرویس بیرون بر هم دارد و دسترسی به آن راحت است. اگر با تور داخلی به اصفهان سفر کرده اید کافی است از اهالی آن جا آدرس میدان فیض را جویا شوید. جنب خشکشویی آپادانا کافی شاپ لوتوس را هم خواهید یافت.
کافه رادیو اصفهان
زمانی که تصمیم می گیرید طعم قهوه های بی نظیر اصفهان، کوکی ها و کیک های خوشمزه و اسپرسوهای بی نظیر این شهر را زیر دندان تان حس کنید و خاطره یک فضای آرام و دنج را برای همیشه با خود به همراه داشته باشید، سری به کافه رادیو بزنید. کافه رادیو یکی از کافی شاپ های دنج اصفهان محسوب می شود و دیوارهای آجری، سنگفرش های مشکی رنگ و میزهایی با پایه‌ های فلزی، هر رهگذری را به سمت خود می کشاند. هر وقت دوست داشتید از شلوغی شهر فرار کنید، محیطی دنج برای گوش دادن به موسیقی و رادیو را تجربه نمایید و از نوشیدن قهوه هایی با طعم خاص نهایت لذت را ببرید خودتان را به آغوش کافه رادیو بسپارید. کافی است خودتان را به خیابان چهار باغ عباسی، کوچه سپاهان برسانید. رو به روی سینما سپاهان، کافه ای آرام و کوچک خودنمایی می کند که همان کافه رادیوست. 
کافی شاپ هتل عباسی اصفهان
 در یکی از خیابان های تاریخی اصفهان کافی شاپی جلوه‌گری می کند که به نظر خیلی ها بهترین و زیباترین کافی شاپ اصفهان است. این کافی شاپ شاید یکی از معدود کافه هایی باشد که از سبک معماری اصفهانی برای تزیین فضای داخلی اش استفاده کرده و یکی از بهترین خدمات را داراست. اگر به دنبال یک کافی شاپ مجلل در اصفهان هستید و دوست دارید در عین حال از خدمات بی نظیر، طراحی زیبا و منحصر به فرد، کارکنان حرفه‌ ای و منوی متنوع هم بهره ببرید کافه هتل عباسی بهترین گزینه برایتان خواهد بود. بعد از گشت و گذار در خیابان های تاریخی این هتل، کافی است سری به کافی شاپ آن بزنید و از خدماتی که به شما ارائه می شود لذت ببرید. این کافی شاپ در خیابان چهار باغ عباسی واقع شده است و برای رسیدن به آن باید از میان بافت های تاریخی متعددی عبور کنید.
کافه مروارید اصفهان
 یکی دیگر از کافی شاپ هایی که می تواند قرارگاه افرادی باشد که از شلوغی های روزمره خسته شده اند، کافه مروارید است. این کافه نیز محیط آرام و دلنشینی دارد و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای در آن می تواند حالتان را خوش کند. فضای زیبا و دل انگیز این کافی شاپ بهترین دلیل برای سر زدن به آن است.
شربت خانه فیروز
برای افرادی که دوست دارند خودشان را در فضاهای قدیمی و آنتیک غرق کنند و همیشه به دنبال جاهای سنتی شهرهای مختلف هستند، شربت خانه فیروز می تواند بهترین گزینه باشد. حالا که به اصفهان رسیده اید و قصد دارید با کافی شاپ های مختلف آن آشنا شوید، شربت خانه فیروز را در فهرست تان بگنجانید. دکوراسیون منحصر به فرد، نقاشی های دیواری زیبا، ظرف های قدیمی و سرو انواع بستنی ها، شربت ها و غذاهای مختلف این کافه را در میان سایر کافه ها متمایز کرده است. 

 

کافه های اصفهان


کافی شاپ آنی
اگر سری به محله جلفای اصفهان بزنید از دیدن کافی شاپ های مختلفی که در این ناحیه ساخته شده است تعجب خواهید کرد. یکی از همین کافی شاپ ها، کافی شاپ آنی است. این مکان جزو قدیمی ترین و البته محبوب ترین کافه های محله جلفا محسوب می شود و کیک های بسیار خوشمزه ای در آن سرو می گردد. کافی است سری به تقاطع جلفا و کلیسای وانک بزنید تا خودتان را در فضای آرام و لذت بخش آنی بیابید.
کافه فرندز
برای آن هایی که به دنبال یک فضای شیک و امروزی هستند و کیفیت مواد غذایی برایشان مهم است، کافه فرندز می تواند بهترین انتخاب و البته بهترین گزینه باشد.به دلیل ظرفیت 50 نفری که این کافه دارد حتی می توان مراسم های مختلفی همچون جشن تولد را در آن برگزار کرد. فضای شیک و مدرن، کارکنان حرفه ای و خوش برخورد، غذاهای با کیفیت و امکانات عالی باعث شده است این کافه به یکی از کافی شاپ های عالی در اصفهان در تبدیل شود.
کافی شاپ ارگ
این کافه به دلیل دکوراسیون چوبی و محیط لذت بخشی که دارد در میان همه گردشگران و حتی اهالی اصفهان مشهور و محبوب است. نوشیدنی های مختلفی در این کافه سرو می شود که به جرات می توان گفت نوشیدنی های گرم آن جزو بهترین هاست. برای رسیدن به این کافه دنج و آرام کافی است سری به میدان دروازه دولت و ارگ جهان نما بزنید و خودتان را در میان یک مکان شگفت انگیز بیابید.
کافه عمارت نمکدان
اگر به دنبال یک کافه سنتی هستید به طور قطع کافه عمارت نمکدان بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. پشت خانه ای که قدمتش به دوران صفویان باز می گردد کافه ای بنا شده است که نوشیدنی های سرد و گرم متنوعی سرو می کند و غذاهای سنتی اش زبانزد عام و خاص است. شاید اولین چیزی که بعد از ورود به کافه نظرتان را به خود جلب کند معماری بی نظیر آن باشد. این عمارت دیوارهایی به رنگ سفید و پنجره های سبز در خود دارد که هر بیننده ای را به خود جذب می کند. 
کافی شاپ قاصدک
محیط این کافه در عین حال که بسیار شیک و مدرن است به دلیل وجود میزهای چوبی و سکوهای نشیمن بسیار راحت و ساده طراحی شده است. اگر به دنبال فضایی شیک هستید و می خواهید غذاهایی که برای اهل خانواده می خرید از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشد حتماً کافه قاصدک را در فهرست جاهایی که باید از آن ها بازدید کنید بگنجانید. برخورد دوستانه و البته حرفه ای کارکنان، تجربه نابی برایتان رقم خواهد زد.

 

دنج ترین کافه های اصفهان - لیستی از دنج ترین کافه های این شهر در لیست وجود دارد.


کافه فیکا
برای افرادی که دوست دارند دورهمی های صمیمانه شان را در محیطی دنج، دلباز و در عین حال حرفه ای سپری کنند کافه فیکا می تواند بهترین گزینه‌ پیش رو باشد. طراحی منحصر به فرد، خدمات عالی و کارکنان حرفه ای از جمله ویژگی های منحصر به فرد این کافی شاپ محسوب می شود. 

بهترین کافه های اصفهان

وقتی شهری را برای سفر انتخاب می کنید اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی آن شهر است. با این حال گشت و گذار در سایر اماکن همچون کافی شاپ ها هم می تواند تجربه لذت بخشی از سفر برایتان فراهم آورد. اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید در یک فضای دنج و آرام به تفکر بنشینید یا می‌ خواهید با دوستان تان یک محفل صمیمی برپا کنید، کافی شاپ ها بهترین انتخاب برایتان خواهند بود. 
اصفهان پر از کافه های رنگارنگی است که هر کدامشان ویژگی های خاص خود را دارند. در این مقاله سعی کردیم به اختصار برخی از بهترین کافی شاپ های این شهر را با هم مرور کنیم. اگر به دنبال کافی شاپ در اصفهان هستید این فهرست را ذخیره کنید و از گزینه هایی که برایتان معرفی کردیم بازدید نمایید.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 103 کاربر