بهترین هتل های مارماریس ترکیه

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 2745
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مارماریس یکی از نقاط دیدنی و زیبای ترکیه است. این شهر که در مجاورت دریای اژه قرارگرفته؛ هم ازنظر تاریخی و هم لحاظ تفریحی بسیار غنی است. اگر تا به امروز کشور ترکیه را فقط با سواحل آنتالیا و جاذبه‌های گردشگری استانبول می‌شناختید؛ حتماً یک‌بار برای تفریح مارماریس را امتحان کنید و برای یافتن بهترین هتل یا محل اقامت نگران نباشید؛ چرا که در این مقاله لحظه آخر بهترین هتل‌های مارماریس را به شما معرفی خواهد کرد.

 

بهترین هتل های مارماریس

 

بهترین هتل‌های مارماریس

با توجه به وجود جاذبه‌های تاریخی و دیدنی در کنار مراکز خرید متعدد و متنوع در شهر مارماریس و محبوبیت این شهر نزد مردم عربستان و سایر کشورهای خاورمیانه پس به‌طور حتم در این شهر طیف وسیعی از لوکس‌ترین هتل‌ها وجود دارد. آنچه مارماریس را محبوب‌تر می‌کند؛ طبیعت بکر و کم‌جمعیت بودن آن نسبت به استانبول و آنتالیا است. با توجه به این موضوع پس قیمت هتل‌های مارماریس نسبت به سایر نقاط توریستی ترکیه نسبتاً مقرون‌به‌صرفه تر است. در ادامه با بهترین هتل‌های مارماریس آشنا خواهیم شد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

بهترین هتل های مارماریس

 

هتل بی پلاتینیوم مارماریس

هتل بی پلاتینیوم یکی از بهترین هتل‌های ساحلی مارماریس است. این هتل در 150 متری ساحل مارماریس قرار دارد. ازجمله امکانات این هتل می‌توان استخر سرپوشیده و روباز، امکانات اسپا، اتاق ماساژ، اتاق بازی، اینترنت رایگانَ، خدمات اتومبیل، بوفه متنوع از غذاهای بین‌الملل و غیره اشاره کرد. این هتل پنج ستاره دارای 437 اتاق مدرن است که در آن‌ها امکاناتی مانند قهوه ساز، مینی بار، تخت خواب، لوازم‌آرایشی رایگان مشاهده می‌شود. هم‌چنین در این هتل اتاق‌هایی با منظره ساحل وجود دارد و گردشگران می‌توانند وابسته به شرایط اتاق موردپسند خود را در هر ساعتی از شبانه‌روز رزرو کنند؛ چراکه خدمات این هتل 24 ساعته است.

 

هتل های مارماریس

 

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

لقب لوکس‌ترین هتل مارماریس هم به هتل دی ریزورت گرند آزور تعلق می‌گیرد؛ این هتل که در سال 2013 یک‌بار به‌طور کامل بازسازی شد؛ دارای چشم‌اندازی بی‌نظیر از باغی استوایی و دریا است. ازجمله امکانات عمومی این هتل می‌توان به وجود دو استخر بسته و روباز، سالن ماساژ، اتاق بازی، سالن تناسب‌اندام، رستوران بین‌المللی، پذیریش 24 ساعته و غیره اشاره کرد؛ اما آنچه جذابیت این هتل را بیشتر می‌کند؛ ترکیب رنگ و دکوراسیون داخلی هتل و اتاق‌های آن است. در اغلب اتاق‌های هتل مبلمانی مدرن و شیک با سرویس خواب نسبتاً ایده آل مشاهده می‌شود. این هتل دارای اتاق‌های 1 نفرِ تا 6 نفرِ با دکوراسیون‌های متفاوت است. در تمام اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر مینی بار، لوازم‌آرایشی، اینترنت رایگان، تلویزیون، چای‌ساز، قهوه ساز و غیره را می‌توان دید. بر اساس آخرین نظرات اغلب گردشگران از فضا و چشم‌انداز هتل، تهویه مناسب، برخورد مناسب کارکنان و تنوع غذاهای لذیذ ترکی بسیار ابراز خرسندی کردند.

 

هتل دی ریزورت مارماریس

 

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا

ازجمله بهترین هتل‌های مارماریس می‌توان به هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا اشاره کرد. این هتل که در 9 دقیقه‌ای از ساحل واقع‌شده و تنها 5 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد؛ دارای امکانات بی‌نظیری مانند رستوران بوفه، منوی غذایی متفاوت، کارکنان مسلط به دو زبان انگلیسی و ترکی، خدمات ماساژ، امکانات اسپا، زمین‌بازی کودکان و بزرگ‌سالان، اتاق تناسب‌اندام، حمام ترکی و غیره است. هم‌چنین این هتل که ازجمله بهترین هتل‌های ساحلی مارماریس شناخته می‌شود که می‌توان در آن امکانات ورزشی نظیر میز بیلیارد، میز تنیس، تور والیبال و غیره نیز مشاهده کرد.

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا از جمله بهترین هتل های مارماریس

اگر قصد سفر به مارماریس را دارید می‌توان هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا را باقیمت مقرون‌به‌صرفه رزرو کنید. لازم به ذکر است که بگوییم: این هتل دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون، لوازم‌آرایشی برقی، اینترنت رایگان، چای‌ساز، قهوه ساز و غیره است. هم‌چنین این هتل به جاذبه‌های دیدنی شهر مارماریس نظیر پارک آبی آکوا، مراکز خرید معروف شهر و جاذبه‌های تاریخی مارماریس نیز نزدیک است.

 

هتل گرین مارماریس

 

هتل گرند پاشا

هتل گرند پاشا یکی از هتل بوتیک‌های 5 ستاره شهر مارماریس است که در سال 2013 تأسیس شد. این هتل دارای چشم‌اندازی از دریای مدیترانه و کوه‌های بشپارمک است. گرند پاشا با 128 اتاق با تنوع و کاربردهای مختلف ازجمله بهترین هتل‌های مارماریس برشمرده می‌شود. در این هتل 24 سوییت، 103 اتاق استاندارد و یک اتاق ویژه معلولین وجود دارد. در تمامی اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر لوازم نظافتی، لوازم‌آرایشی برقی، مینی بار، سرویس چای و قهوه، اینترنت رایگان و تلویزیون و غیره دیده می‌شود.
امکانات کلی و قابل‌استفاده برای عموم در هتل گرند پاشا بی‌شمارند؛ در این هتل می‌توان لذیذترین غذاهای بین‌المللی را میل کرد؛ چراکه در رستوران آلاکارته این هتل حرفه‌ای‌ترین سرآشپزهای ترکی مشغول به کار هستند. فارغ از رستوران لوکس این هتل از دیگر امکانات گرند پاشا می‌توان به اتاق کنفرانس، کافی‌شاپ، دو استخر، پذیرش 24 ساعته، غرفه صرافی، مرکز تناسب‌اندام و غیره اشاره کرد. هتل گرند پاشا به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های مارماریس بسیار به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر نزدیک است و علاقه‌مندان به بازدید از بافت سنتی شهر و موزه‌های آن می‌توانند این هتل را به جهت یک اقامت دلپذیر انتخاب نمایند.

 

هتل مارماریس

 

هتل اکوا یکی از لوکس ترین هتل های مارماریس

هتل اکوا یکی از بهترین هتل‌های ساحلی مارماریس است که برخلاف قدمت بالایش در سال 2013 به‌طور کامل بازسازی شد. این هتل که تنها 1 یک دقیقه با ساحل فاصله دارد؛ دارای امکاناتی نظیر استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدن‌سازی، بالکن خصوصی، کافی‌شاپ 24 ساعته، پارکینگ خصوصی و رستورانی با منوی غنی از غذاهای ترکی، ایتالیایی، دریایی است. این هتل که تنها 20 دقیقه با مرکز شهر مارماریس فاصله دارد؛ دارای امکانات بسیار خوبی به جهت آسایش و رفاه گردشگران است. هر اتاق این هتل مجهز به تلویزیون و اینترنت، حمام اختصاصی، مینی بار، سرویس چای و غیره است.

 

هتل مارماریس

 

 
هتل گرین نیچر دایموند از جمله لوکس ترین هتل های مارماریس

هتل گرین نیچر دایموند که به لوکس‌ترین هتل مارماریس معروف است؛ دارای خدمات جامع و همه‌جانبه‌ای برای گردشگران است. این مرکز زیبا و ساحلی دارای دو استخر سرپوشیده و روباز، صندوق امانات، لپ‌تاپ، میز پذیرش 24 ساعته، بوفه ناهار، شام و صبحانه است. در این هتل امکانات بسیار خوبی برای کودکان تدارک دیده‌شده است؛ چراکه در این هتل زمین‌بازی مختص کودکان در نظر گرفته‌شده است. هم‌چنین در هتل گرین نیچر دایموند امکانات بسیار جالبی اعم از قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری، میز بیلیارد و غیره برای بزرگ‌سالان در نظر گرفته‌شده؛ که لذت تفریح و سفر را صدچندان می‌کند. این هتل دارای اتاق و سوییت‌های متنوعی است که هر شخص می‌تواند وابسته به معیارهای خود موردپسند خود را انتخاب کند. در هر اتاق این هتل می‌توان مینی، سرویس چای و قهوه، حمام خصوصی، بالکن مبله، لوازم‌آرایشی رایگان و غیره مشاهده کرد. امکانات هتل گرین نیچر دایموند فراتر از این متن مختصر و مفید است؛ چراکه هر بخش از این هتل خود به‌تنهایی دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد. برای مثال رستوران این هتل دارای متنوع‌ترین منو غذایی برای تمام افراد با رژیم‌های غذایی متفاوت است. گردشگرانی با رژیم غذایی گیاه‌خواری در این هتل احساس آرامش می‌کنند؛ چرا که در این هتل متنوع‌ترین منوی غذایی گیاه‌خواری به گردشگران ارائه می‌شود.

 

هتل مارماریس

 

هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ

این هتل مارماریس به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل ترکیه شناخته می‌شود که دارای امکاناتی نظیر 2 اسکله خصوصی، ساحل شنی، پارک آبی، مرکز آبگرم، سالن تناسب‌اندام، صندوق امانات و غیره است. این هتل با دکوراسیون داخلی و مبلمان زیبایش می‌تواند محیط مناسبی به جهت اقامت چندروزه باشد. در منوی غذایی رستوران این هتل می‌توان انواع غذاهای ایتالیایی، انواع استیک، انواع غذاهای دریایی به همراه اسنک و پیتزاهای لذیذ را مشاهده کرد.
از دیگر خدمات رفاهی این هتل که ازنظر گردشگران بسیار پراهمیت و کاربردی است می‌توان به کافی‌شاپ، خدمات شاتل، غرفه صرافی، آموزش غواصی، خدمات قایق‌رانی و غیره اشاره کرد.

هتل ایدئال پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو (هتل ایده آل پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو)

یکی دیگر از هتل‌های مجلل و لاکچری مارماریس هتل ایدئال پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو است. این هتل امکانات بسیار خوبی نسبت به قیمت اقامت به گردشگران ارائه می‌دهد. ازجمله امکانات این هتل می‌توان به خدمات شاتل، حمام خصوصی، دکوراسیون متفاوت، پارک آبی، رستورانی با غذایی‌های بین‌المللی، خدمات ماساژ، کافی‌شاپ و غیره اشاره کرد. ساحل اختصاصی، کلوپ‌های شبانه، خدمات بار کنار استخر، صندلی‌های آفتاب‌گیر، پذیرش 24 ساعته و غیره از دیگر مزایا این هتل 5 ستاره لوکس محسوب می‌شود. هتل ایدئال پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو مارماریس از جمله هتل های کشور ترکیه است که بسیار نزد گردشگران اروپایی محبوب است.

 

هتل ایده آل مارماریس

 

هتل کازا د ماریس اسپا اند ریزورت (هتل کاسا د ماریس اسپا اند ریزورت)

هتل کازا د ماریس اسپا اند ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره تأسیس‌شده در سال 2012 است. این هتل زیبا دارای 189 اتاق با معماری و دکوراسیون داخلی بسیار جذابی می‌باشد. هتل کاسا د ماریس اسپا اند ریزورت که تنها 2 دقیقه تا ساحل فاصله دارد؛ هم چون دیگر هتل های لوکس مارماریس دارای استخر روباز، وای فای رایگان، خدمات استخر بار، اتاق ماساژ، زمین‌بازی کودک و غیره است. بی‌نظیرترین بخش این هتل شیرینی فروشی آن است که می‌توان در آن تازه‌ترین تنقلات و شیرینی‌ها را خریداری کرد.

 
هتل الگانس اینترناسیونال یکی از بهترین هتل های ساحلی مارماریس

الگانس اینترناسیونال از جمله قدیمی‌ترین و بهترین هتل های مارماریس برشمرده می‌شود که در سال 1992 در منطقه سیتلر مارماریس بنا شد. این هتل در مساحتی 21000 مترمربعی امکانات آبی بسیار خوبی را گردشگران ارائه می‌دهد. ازجمله امکانات آبی یکی از بهترین هتل های ساحلی مارماریس می‌توان به اسکله و ساحل اختصاصی، آموزش غواصی، خدمات تفریحات گردشگری مانند موج‌سواری و جت اسکی اشاره کرد. فارغ از تمام امکانات ساحلی، این هتل دارای دو استخر سرپوشیده و روباز در کنار سالن تناسب‌اندام و ماساژ است. به‌طورکلی در مجموعه الگانس اینترناسیونال مارماریس تمام امکانات تفریحی برای یک سفر خاطره‌انگیز فراهم است؛ چراکه در کنار تفریحات آبی در این هتل فرصتی برای چتربازی، دوچرخه‌سواری و سایر ورزش‌های مهیج وجود دارد. البته تمام مطالب فوق تنها بخش محدودی از امکانات رفاهی این هتل بود و این تمام ماجرا نیست؛ در این هتل رستورانی با فضایی زیبا و اتاق‌هایی با تمام امکانات برای شروع یک سفر هیجان‌انگیز فراهم است.

 

هتل الگانس مارماریس

 

هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس

یکی دیگر از هتل های مارماریس با امکانات تفریحی گسترده هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس است. اگر در هنگام سفر به امکانات تفریحی و سرگرمی‌هایش اهمیت می‌دهید؛ هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس بهترین گزینه برای شما است؛ زیرا در این هتل امکاناتی نظیر موسیقی زنده، نمایش‌های شبانه، کافی‌شاپ 24 ساعته و غیره وجود دارد. این هتل با چشم‌اندازی از باغی زیبا دارای اتاق‌های ساده اما مدرن است. در تمام اتاق‌های هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس بهترین امکانات رفاهی وجود دارد؛ اما از دیگر مزایا و تفریحات بی‌نظیر این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، زمین‌بازی کودکان، خدمات جت اسکی و موج‌سواری، رستوران و کافه با دکوراسیون متفاوت، زمین مینی گلف، تنیس، شطرنج و تخته‌نرد، اتاق ماساژ، خدمات کشتی، پارکینگ رایگان، غرفه صرافی و غیره اشاره کرد.

 

هتل مارماریس


هتل هیلتون دالامون بهترین هتل مارماریس

هتل هیلتون دالامون دومین شعبه از هتل های هیلتون ترکیه است که دارای معماری برگرفته از تاریخ ترکیه است. این هتل 5 ستاره با چشم‌اندازی زیبا دارای 7 رستوران، مرکز اسپا و خدمات آبی، تهویه مطبوع، سالن زیبایی، اتاق ماساژ، خدمات خشک‌شویی و غیره است. هتل هیلتون دالامون ازنظر تفریحات آبی و تفریحات زمینی بسیار غنی است زیرا در این هتل زمین‌های مختص والیبال، تنیس، مینی گلف وجود دارد. این هتل بخش‌هایی برای آموزش غواصی و بالن‌سواری نیز دارد. نزدیکی به فرودگاه، مساحت 300000 مترمربعی فضای هتل، غرفه صرافی و دستگاه خودپرداز، تنوع در دکوراسیون اتاق‌ها نیز از دیگر مزایای این هتل محسوب می‌شوند.

 

هتل هیلتون مارماریس

 

هتل لابراندا مارس مارماریس

هتل لابراندا مارس یکی دیگر از بهترین هتل های مارماریس است که تنها 4 دقیقه با ساحل دریا فاصله دارد. متنوع‌ترین بخش این هتل بوفه صبحانه، ناهار و شام آن است؛ چرا که سرآشپزان مطابق با رژیم غذایی هر گردشگر باکیفیت‌ترین غذاها را به او ارائه می‌دهند. وجود حمام ترکی، خدمات ماساژ، صندوق امانات، دسترسی به لپ‌تاپ، زمین‌بازی کودکان، تنیس روی میز، دارت و بیلیارد از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود. هتل لابراندا مارس که لقب یکی از لوکس‌ترین هتل های مارماریس را از آن خودکرده است؛ با دکوراسیون زیبایش چشم هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. این هتل که تنها 3 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد می‌تواند یک گزینه مناسب برای اسکان گردشگران بین‌المللی باشد.

 

هتل های مارماریس
 

نکات مورد توجه برای اسکان در بهترین هتل های مارماریس

هم‌زمان با اتمام معرفی بهترین هتل های مارماریس وظیفه خود دانستیم که در ادامه این بخش نکاتی را برای یک سفر بهتر در مارماریس گوشزد کنیم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

  • قبل از سفر حتماً مقداری پول به دلار یا لیر همراه خود داشته باشید.
  • حتماً به ساعت ورود و تخلیه هتل توجه کنید.
  • اغلب هتل های معرفی‌شده وجود حیوان خانگی همراه گردشگر را نمی‌پذیرند.
  • علاوه بر استفاده از امکانات رفاهی از فضای شهر و بازارهای مارماریس غافل نشوید.
  • هتلی را برای اسکان انتخاب نمایید که به شهر و فرودگاه مارماریس نزدیک‌تر باشند.
  • قبل از سفر به هزینه و قیمت هتل های مارماریس توجه کنید.
  • به یاد داشته باشید که برای هر یک از امکانات تفریحی هر هتل باید هزینه‌ای جدا از هزینه اسکان در نظر بگیرید.

 

هتل های مارماریس


یکی ویژگی‌های شهر مارماریس این است که در این شهر می‌توان سکوت دریا و گردش در بازارها را در کنار یکدیگر داشت. این شهر زیبا با ویژگی‌های و جاذبه‌های فراوانش می‌تواند یکی بهترین نقاط برای یک تفریح چندروزه باشد. بسیار خرسندیم که تا انتهای مقاله بهترین هتل های مارماریس با ما همراه بودید، لطفاً نظرات و تجربیات خود را در خصوص هتل های شهر مارماریس و قیمت هتل های مارماریس با لحظه آخر به اشتراک بگذارید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر