راهنمای خرید از قشم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/15
بازدید: 16316
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از جذاب ترین بخش های سفر کردن، بازدید از مراکز خرید و خرید کردن است. شما می توانید در هر شهر و منطقه ای مراکز خرید و بازارهای مختلفی را مشاهده کنید و در این بازارها اجناس گوناگون را خریداری کرده و به شهرهای خود بیاورید. اگر به واسطه حضور در تور قشم به این جزیره زیبا سفر کردید و از آن بازدید کردید، حتماً به سراغ مراکز خرید این جزیره نیز بروید و از آن ها بازدید کنید، زیرا در مراکز خرید جزیره قشم این امکان فراهم شده تا افراد بتوانند بهترین محصولات را از برندهای مختلف و با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین مراکز خرید جزیره قشم آشنا کنیم، در واقع این مقاله راهنمای خرید از قشم است.  پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این مراکز خرید بیاندازیم.

معرفی مراکز خرید قشم

در این بخش نگاهی به بهترین مراکز خرید جزیره قشم خواهیم انداخت و هر یک از این مرکز خرید را به شما معرفی خواهیم کرد. از مهم ترین بازارهای قشم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تور قشم - تضمین کمترین قیمت تور قشم در بازار را از لحظه آخر بخواهید

سیتی سنتر قشم

اکثر برندهای مطرح زمانی که قصد دارند تا در جزیره قشم محصولات خود را به فروش برسانند، سعی می کنند تا در سیتی سنتر قشم نمایندگی خود را دایر کنند. به همین دلیل این مرکز خرید زیبا و خاص مناسب افرادی است که به دنبال برندها گشته و قصد دارند تا بهترین پوشاک، لوازم آرایشی، بهداشتی، ورزشی و خانگی را در سیتی سنتر را از برندهای مطرح دنیا خریداری کنند. علاوه بر امکان خرید محصولات مختلف، شهربازی و رستوران نیز در این مکان وجود دارد. شما می توانید برای استفاده از این امکانات به میدان امام قلی خان بروید و در این مکان از سیتی سنتر قشم بازدید کنید زیرا این مرکز خرید در این میدان واقع شده است.

راهنمای خرید کردن از قشم

بازار بندر درگهان قشم

این بازار بسیار مهم جزیره قشم به صورت سنتی، سال های متمادی در حال فعالیت است. برای دسترسی به بازار بزرگ درگهان می توانید ۲۰ دقیقه رانندگی کرده و خود را از شهر قشم به شهر درگهان برسانید و از بازار مشهور آن بازدید کنید. از مهم ترین محصولاتی که در بازار بندر درگهان قشم وجود دارد و می توانید آن ها را خریداری کنید، می توان به پوشاک و کفش اشاره کرد. قیمت ها در این بازار بسیار مناسب و اقتصادی بوده و این بازار برای افرادی که به دنبال خرید مقرون به صرفه هستند، گزینه فوق العاده ای به حساب می آید. این بازار در شهر درگهان واقع شده است و شما می توانید به راحتی از این بازار زیبا دیدن کنید.

مرکز خرید دو دلفین قشم

یکی از مراکز خرید مهم و پر طرفدار جزیره قشم، مرکز خرید دلفین است. شما می توانید به راحتی در این مرکز خرید انواع پوشاک، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم لوکس، لوازم آشپزخانه، گل و گیاه و... را خریداری کنید. از مهم‌ ترین امکاناتی که در این مجتمع تجاری وجود دارد، می توان به رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. موضوع حائز اهمیت در رابطه با این مجتمع تجاری آن است که دمای داخلی مجتمع تجاری دو دلفین بسیار خنک و مطبوع بوده و همین موضوع سبب می شود تا شما بدون خستگی بتوانید به صورت طولانی مدت از این مجتمع تجاری بازدید کنید. برای دسترسی به مرکز خرید دو دلفین باید به درگهان رفته و در خیابان ناخدا در کنار مرکز خرید نخل از این مجموعه بازدید کنید. اگر به دنبال یک خرید حرفه ای و اقتصادی در جزیره قشم هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما سری به مرکز خرید دو دلفین قشم زده و از این مکان دیدن کنید. مدیریت این مجموعه تمام تلاش خود را کرده تا فضایی را به وجود بیاورد که افراد بتوانند تمامی خریدهای خود را به صورت یک جا و از مرکز خرید دو دلفین انجام دهند.

راهنمای خرید کردن از قشم

مرکز خرید خلیج فارس

مرکز خرید خلیج فارس نیز از یکی از بازارهای مهم جزیره قشم است که دو طبقه آن تجاری بوده و طبقه سوم این مرکز خرید مسکونی است و در طبقه آخر آن یعنی طبقه ۴ شاهد رستوران خلیج فارس هستیم. محصولات این مرکز خرید شامل انواع پوشاک، لوازم خانگی و لوازم الکترونیک است و شما می توانید این محصولات را در مرکز خرید خلیج فارس مشاهده کرده و آن را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. مرکز خرید خلیج فارس قشم در میدان گلها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین قرار دارد.

مراکز خرید قشم - لذت خرید در سفر به جزیره اقتصادی خلیج فارس!

مرکز خرید خلیج فارس

مرکز تجاری فردوسی قشم

یکی از مجتمع ها و بازارهای مهم جزیره قشم، مرکز تجاری فردوسی است. در واقع این مرکز خرید سه طبقه بوده که دو طبقه از آن واحد تجاری داشته و طبقه آخر آن اداری محسوب می شود. طبقات اول و دوم مرکز خرید بیش از ۴۵۰ واحد مغازه داشته و محصولات گوناگونی در این واحدهای تجاری به فروش می رسد. برای دسترسی پیدا کردن به مرکز تجاری فردوسی قشم باید به میدان گلها، خیابان ولیعصر رفته و نرسیده به خیابان فلسطین می توانید از این مرکز خرید جذاب دیدن کنید.

مرکز خرید پردیس قشم

یکی دیگر از مهم ‌ترین مجتمع ها و مراکز خرید چهار طبقه جزیره کیش، مرکز خرید پردیس است. این مجتمع دارای دو طبقه تجاری و دو طبقه مسکونی است. شما می توانید انواع پوشاک، لوازم خانگی، لوازم دکوری و لوکس را در این مکان خریداری کنید. از مهم ‌ترین امکانات رفاهی در مرکز خرید پردیس می توان به کافی شاپ، کافی نت، بانک و رستوران اشاره کرد. مرکز خرید پردیس قشم در میدان گلها، خیابان ولیعصر نرسیده به خیابان فلسطین واقع شده است. در واقع این منطقه امروزه تبدیل به بخش اقتصادی جزیره شده و عمده مراکز خرید جزیره قشم در این خیابان قرار دارد.

راهنمای خرید کردن از قشم

بازار راه ابریشم قشم

یکی از خاص ترین و جذاب ترین بازارهای جزیره قشم بازار راه ابریشم است. شما می توانید در این بازار انواع مختلفی از محصولات را مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید. البته موضوع حائز اهمیتی که باید به آن توجه داشت این است که در هنگام بازدید از بازار راه ابریشم حتماً به این نکته توجه کنید که ممکن است برخی از محصولات گران قیمت باشد و شما می توانید نمونه های ارزان تری از اجناس مورد نظر خود در سایر بازارهای این جزیره پیدا کنید. مهم ترین ویژگی خاص و جذاب این مجتمع، معماری این مجموعه است. در واقع این بازار از دو ساختمان جداگانه تشکیل شده است. این ساختمان با استفاده از یک پل شیشه ای به هم متصل شده اند و شما برای آن که از این دو ساختمان دیدن کنید، لازم نیست تا از آن ها خارج شوید، بلکه می توانید از این راه ارتباطی استفاده کرده و بین دو ساختمان جا به جا شوید.

مجتمع اداری تجاری نخل زرین قشم

مجتمع اداری تجاری نخل زرین قشم یکی دیگر از مراکز خرید جزیره به حساب می آید. در واقع این مجتمع اداری تجاری در دو فاز افتتاح شده است. در فاز اول واحدهای تجاری در فاز دوم فضاهای تجاری و خدماتی و اقامتی به این مجموعه اضافه شد. اگر به جزیره قشم رفتید و در بلوار ولیعصر بودید، می توانید از مجامع تجاری نخل زرین دیدن کنید.

مجتمع اداری تجاری نخل زرین قشم

راهنمای خرید ارزان در قشم

اگر قصد خرید ارزان قیمت را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا به جای رفتن به مراکز خرید، به سراغ بازارها رفته و خرید خود را از این مکان ها انجام دهید. به صورت کلی در مراکز خرید، شاهد اجناس گران قیمتی هستیم، اما شما می توانید در بازار، به خصوص بازار بندر درگهان محصولات مورد نظر خود را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی پیدا کنید. برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید لاکچری و گران قیمت هستند، مراکز خرید جزیره قشم گزینه مناسبی به حساب می آیند.

خرید ارزان در قشم

راهنمای سفر به قشم - اطلاعاتی کامل از بزرگترین جریره خلیج فارس!

در قشم چه چیز را از کجا بخریم؟

یکی از سوالات بسیار مهم آن است که هر وسیله را از کدام بازار یا مرکز خرید خریداری کنیم. در واقع انحصار یک محصول در برخی از بازارها سبب شده تا آن بازار تبدیل به بورس آن محصول شود و در واقع شما می توانید محصول مورد نظر خود را در این بازارها با تنوع بالا و قیمت مقرون به صرفه ای خریداری کنید. در این مطلب سعی کردیم تا در هنگام معرفی هر بازار عمده محصولاتی که در آن ها قابل خریداری هستند را به شما معرفی کنیم. با این حال اگر قصد خرید یک محصول خاص دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا از مردم محلی سوال کرده و بهترین مکان برای خرید محصول مورد نظر خود را بپرسید تا بتوانید خرید خوب و ارزان قیمتی داشته باشید. هر یک از مراکز خرید قشم دارای بخش های مختلفی هستند و در هریک از این بخش ها محصولات گوناگون وجود دارند که شما می توانید آن ها را خریداری کنید تا برای دوستان به عنوان سوغاتی جزیره قشم به شهرتان ببرید.

خرید در قشم

معرفی جزیره قشم - سفرنامه ای از جزیره دوست داشتنی قشم

حرف آخر
در این مطلب سعی کردیم تا راهنمایی بسیار خوبی در رابطه با خرید در جزیره قشم را با شما در میان بگذاریم. با توجه به نکات گفته شده در این مطلب می توانید خرید به صرفه و بسیار خوبی را در جزیره قشم داشته باشید. مطمئنا این جزیره به دلیل شرایط خاصی که دارد یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می آید و در همین راستا شاهد افتتاح مراکز خرید و مختلفی در جزیره قشم هستیم. اگر به واسطه حضور در تور قشم به این جزیره زیبا سفر کردید، می توانید از این مطلب استفاده کرده و خرید خود را به بهترین شکل ممکن از جزیره قشم انجام دهید. همچنین اگر دوستانتان قصد سفر و خرید در قشم را دارند می‌توانید مقاله راهنمای خرید از قشم را برای آن‌ها بفرستید.

نظرات کاربران

  1. مجتبی مجتبی 1403/01/05
    0 نفر پسندیدند
    ما خرید انجام دادیم و هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ جنس نسبتا راضی بودیم سپاس

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی روی قیمت + جدول
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی روی قیمت + جدول
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 105 کاربر