قیمت بلیط برج میلاد

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/21
بازدید: 567294
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

وقتی اسم تهران را می‌شنوید، بیشتر از همه یاد چه چیزی می افتید؟ برج میلاد نماد پایتخت ایران است که چشم انداز فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. اگر به تهران سفر کردید و به خاطر کمبود وقت فرصت دیدن کل شهر را نداشتید، نگران نباشید چون اگر تنها به برج میلاد در تهران سر بزنید، می‌توانید کل تهران را در کسری از ثانیه تماشا کنید. با صعود به قسمت بالای برج، شما قادر خواهید بود تصویر کامل و دیدار ناب از پایتخت ایران را در زیر پای خود تجسم کنید. تجربه‌ای که هر ایرانی باتوجه به هزینه مقرون به صرفه‌اش حتما باید آن را حس کند. قیمت بلیط برج میلاد(ورودی برج میلاد) آنقدر هم بالا نیست و حداقل برای یک بار هم که شده بهتر است بلیت آن را بخرید تا ایران و پایتختش را از نزدیک آسمان ببینید. در ادامه همراه لحظه آخر باشید تا جدیدترین (آپدیت زمستان 1402) هزینه بازدید کلی از برج میلاد و بخش‌های مختلف آن، اعم از سکوی دید باز (تلسکوپ)، رستوران، سینما و سایر تفریحات آن را با شما به اشتراک بذاریم.

برج میلاد در تهران

هزینه بلیط برج میلاد و بخش‌های مختلف آن

قیمت بلیط برج میلاد طبق آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در سال 1402 برای بازدید کامل از همه طبقات برج معادل 120 هزار تومن است اما اگر فقط بخواهید در فضای بیرونی قطورترین طبقه برج به نام سکوی باز از تلسکوپ بازدید کنید فقط نیاز است بلیت 80 هزار تومان را بخرید. اما بازدید از بخش‌های خاص دیگر برج میلاد هزینه‌های اضافی دیگری هم دارد که خلاصه آن را در جدول زیر برای شما تهیه کرده‌ایم. این قیمت‌های برج میلاد برای بازدیدکنندگان ایرانی است. بازدیدکنندگان خارجی یا توریست‌ها باید به ترتیب 25 و 15 دلار برای بازدید از تمام طبقات یا صرفا تا سکوی باز برج میلاد پرداخت کنند. این افزایش قیمت با هدف جبران هزینه‌های نگهداری و استهلاک برج میلاد صورت گرفته است.برای آشنایی با هریک از این بخش‌ها ادامه مقاله را مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است که علاوه بر تهیه بلیط، بازدید از بخش‌های دیگر برج میلاد هزینه‌های اضافی دیگری هم دارد که هزینه مورد نیاز برای مهم ترین تفریحات را در جدول زیر برای شما تهیه کرده‌ایم. برای آشنایی با هریک از این بخش‌ها ادامه مقاله را نیز مطالعه فرمایید.

توجه: برای خرید بلیط برج میلاد می‌توانید به سایت رسمی برج میلاد به نشانی miladtower.tehran.ir مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02188555555 تماس بگیرید.

عنوانقیمت (تومان)عنوانقیمت (تومان)
بازدید کلی120,000سکوی دید باز80,000
کاربازیا150000لیزریوم80000
سینما گیم50000سینما60000
رستوران گردون95000 تا 250000ورودی کافه تریا50000 
زیپ لاین160000پل معلق100000
اتاق فرار انگیما90000 تا 120000ورودی پارکینگ10000

شرایط تخفیف بلیط برج میلاد

مدیریت برج میلاد برای افزایش رفاه بازدیدکنندگان و سهولت استفاده از آن برای بعضی افراد، شرایطی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند با هزینه ی کمتری از این برج زیبا دیدن کنند و هزینه ی بلیط برج میلاد در تهران برای آن‌ها کاهش یابد. افرادی که مشمول استفاده از تخفیف های استفاده از امکانات برج هستند، لازم است تا حتما کارت شناسایی معتبر خود را ارائه دهند. تخفیف های برج میلاد شامل گروه های افراد زیر می‌گردد:

  • کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران: 50 درصد تخفیف
  • دانشجویان و دانش‌آموزان: 25 درصد تخفیف
  • اعضای خانواده جانبازان و شهدا: 50 درصد تخفیف
  • گروه‌های گردشگری: 25 درصد تخفیف

برای استفاده از تخفیف‌های فوق، نیاز است کارت شناسایی معتبر ارائه دهید.

معرفی بخش های قابل بازدید برج میلاد

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم داخل برج میلاد شامل بخش های مختلفی نظیر سکوی دید باز، گنبد آسمان، موزه مشاهیر و موزه شهرداری است. همچنین در قسمت های گوناگون برج میلاد، تفریحات متعدد رایگان یا غیر رایگان اعم از زیپ لاین، دلفیناریوم، سالن همایش‌ها و کنسرت های میلاد، سینما، لیزریوم و غیره وجود دارد که در ادامه این بخش به معرفی هر یک از این تفریحات و هزینه استفاده از هر کدام خواهیم پرداخت. فراموش نکنید که قبل از مراجعه به هریک از این بخش‌ها (به جز سکوی دید باز) نیاز است ابتدا بلیط برج میلاد را به قیمت 120 هزار تومان خریداری کنید تا اجازه ی استفاده از تفریحات را داشته باشید.

سکوی دید باز؛ تماشای تهران با تلسکوپ

سکوی دید باز در طبقه هفتم برج میلاد و ارتفاع 280 متری از سطح زمین واقع شده است و شاید بتوان گفت که مهم ترین و هیجان انگیزترین قسمت برج میلاد است. در سکوی دید باز برج میلاد باز یک تراس با مساحت سه هزار متر مربع وجود دارد و جالب است بدانید که این قسمت در واقع وسیع ترین بخش این سازه مدرن و گردشگری به شمار می‌آید. همچنین لازم به ذکر است در جای جای این سکو دوربین‌ها یا تلسکوپ‌هایی وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از آنها نمای بی نظیری از شهر تهران را تماشا کنند. علاوه بر آن در بخش داخلی سکوی دید نیز ماکت‌هایی از برج‌های مخابراتی مختلف را می‌توان مشاهده کرد که تماشای آن‌ها برای علاقمندان این حوزه می‌تواند تجربه ی جالبی باشد. در صورتی فقط بخواهید از این بخش بازدید کنید، کافی است تا تنها 80 هزار تومان هزینه قیمت بلیط برج میلاد خود کنید.

جاهای دیدنی تهران - معرفی محبوب‌ترین و زیباترین مکان‌های دیدنی تهران + ویدئو و آدرس!

گنبد آسمان برج میلاد

گنبد آسمان؛ تهران از میان ابرها

گنبد آسمان برج میلاد یکی دیگر از بخش های قابل بازدید برج میلاد است، این بخش در واقع یک سالن با سقف گنبدی شکل و ارتفاع 13 متری می‌باشد که توسط دکتر رضا یحیایی طراحی شده است و تمدن، تاریخ و فرهنگ 9 هزار ساله ایران را به تصویر می‌کشد، توجه داشته باشید که گنبد آسمان در ارتفاع 320 متری از سطح زمین قرار دارد و بلندترین بخش قابل بازدید برج به شمار می‌آید. در گنبد آسمان علاوه بر مشاهده دیوارها و سقف‌هایی با طراحی بسیار زیبا می‌توانید از پرچم بارگاه مطهر ائمه را که در مناسب های مختلف به مجموعه برج میلاد هدیه شده است نیز بازدید کنید.

موزه مشاهیر؛ دیدار با فرهنگ ایرانی

موزه مشاهیر برج میلاد از جاذبه‌های واقع در طبقه پنجم برج است که در آن مجسمه‌های سیلیکونی از مشاهیر بزرگ کشور ایران نگهداری می‌شود و گردشگران می‌توانند در طی تفریح خود در برج میلاد از آنها بازدید کنند. گفتنی است که تمامی مجسمه‌های موجود در این بخش اثر هنری دکتر علیرضا خاقانی هستند.

مجسمه مفاخر در برج میلاد

موزه شهرداری؛ تاریخ تهران در یک نگاه

در طبقه چهارم برج میلاد یک سکوی دید کاملاً سرپوشیده وجود دارد که به عنوان موزه شهرداری تهران شناخته می شود. در این موزه دست نوشته‌های قدیمی مربوط به ایران و همچنین اشیائی که در طول تاریخ به شهرداری تهران هدیه شده‌اند، نگهداری می‌شود. از دیگر موارد ارزشمندی که در این موزه وجود دارد می‌توان به کره‌های قدیمی و گوناگونی اشاره کرد که از موزه ژرژ پمپیدو خریداری شده اند و صحنه ی جذابی را به این بخش از موزه داده اند.

دلفیناریوم؛ بازیگوشی دلفین ها در برج

جالب است بدانید که عنوان اولین دلفیناریوم غیر ساحلی در خاورمیانه برای برج میلاد ثبت شده که در این دلفیناریوم، دو دلفین و یک شیر دریایی زندگی می کنند. طبق آخرین تعرفه، هزینه ای که بازدید کنندگان برای ورود به این محیط دیدنی لازم است برای هر فرد پرداخت نمایند، 110 هزار تومان برآورد شده است.

قیمت بلیط دلفیناریوم برج میلاد

سالن های برگزاری کنسرت؛ غرق در لذت موسیقی

در مجموعه برج میلاد سالن‌های متعددی برای برگزاری کنسرت وجود دارد که در طول سال خوانندگان و هنرمندان مختلف در آن ها به برگزاری کنسرت‌های موسیقی، جنگ‌های شادی و غیره می‌پردازند. اگر قصد شرکت در هر یک از کنسرت‌های این مجموعه را دارید باید بدانید که قیمت بلیط آنها با توجه به نوع کنسرت و شخص برگزار کننده حدوداً بین 100 هزار تا 500 هزار تومان است.

زیپ لاین؛ لذت تجربه پرواز بدون بال

یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در برج میلاد انجام دهید زیپ لاین است. زیپ لاین این مجموعه به شما این امکان را می‌دهد که در ارتفاع 30 متری از سطح زمین یک مسیر 150 متری را با سرعت 70 کیلومتر بپیمایید. قیمت بلیط این بخش از برج میلاد برای هر نفر 160 هزار تومان می‌باشد. لذت این سرگرمی به دلیل ارتفاع برج میلاد برای شما قطعا چندين برابر می‌شود. پس اگر به دنبال یک چالش هیجان انگیز هستید زیپ لاین یک راه عالی برای بالا بردن آدرنالین خونتان می‌تواند باشد.

بانجی جامپینگ برج میلاد - لذت هیجان انگیز سقوط آزاد در قلب تهران

پل معلق؛ پیاده روی بر پل لرزان

درست در کنار زیپ‌لاین برج میلاد یک پل معلق در ارتفاع 30 متری از زمین وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند با پرداخت 100 هزار تومان بلیط‌های این پل را تهیه کرده و اوج هیجان را به هنگام پیاده‌روی بر روی این پل تجربه کنند.

قیمت پل معلق برج میلاد

اتاق فرار انیگما؛ تجربه فیلم‌های ترسناک در واقعیت

از دیگر تفریحات غیر‌رایگانی که بازدیدکنندگان در برج میلاد می‌توانند انجام دهند، شرکت در بازی های اتاق فرار انیگما است. اتاق‌های فرار انیگما در واقع یک بازی فیزیکی و ماجراجویی است که افراد می‌توانند در قالب گروه‌های سه تا پنج نفره در آن شرکت کرده و اوج لذت و هیجان گروهی را تجربه کنند.  تنها محدودیتی که برای استفاده از این اتاق های فرار وجود دارد این است که بیماران قلبی و کودکان زیر 10 سال اجازه استفاده از آن را ندارند.

قیمت بلیط اتاق فرار انیگما برج میلاد در سال 1402 به شرح زیر است:

  • اتاق فرار قتل مرموز: 120 هزار تومان
  • اتاق فرار کلبه وحشت: 150 هزار تومان
  • اتاق فرار مجسمه گمشده: 100 هزار تومان

این قیمت‌ها برای هر نفر و برای یک ساعت بازی است. برای خرید بلیط اتاق فرار انیگما برج میلاد می‌توانید به صورت آنلاین از سایت انیگما یا به صورت حضوری از گیشه‌های بلیط فروشی برج میلاد مراجعه کنید. لازم به ذکر است که بلیط‌های خریداری شده به صورت الکترونیکی برای شما ارسال می‌شوند و شما می‌توانید با مراجعه به گیشه‌های بلیط فروشی برج میلاد، بلیط‌های خود را دریافت کنید.

همچنین، برای برخی از اقشار مانند دانش‌آموزان، دانشجویان، معلولان و جانبازان، تخفیف‌هایی برای بلیط اتاق فرار انیگما در نظر گرفته شده است.

در اینجا خلاصه‌ای از اطلاعات مربوط به اتاق‌های فرار انیگما برج میلاد آورده شده است:

  • اتاق فرار قتل مرموز: این اتاق فرار در مورد یک قتل مرموز در یک خانه قدیمی است. شما و تیم‌تان باید در یک ساعت، معماها را حل کنید و قاتل را پیدا کنید.
  • اتاق فرار کلبه وحشت: این اتاق فرار در مورد یک کلبه وحشتناک در جنگل است. شما و تیم‌تان باید در یک ساعت، از کلبه فرار کنید و از دست موجودات ترسناکی که در آن زندگی می‌کنند، نجات پیدا کنید.
  • اتاق فرار مجسمه گمشده: این اتاق فرار در مورد یک مجسمه باستانی گمشده است. شما و تیم‌تان باید در یک ساعت، معماها را حل کنید و مجسمه را پیدا کنید.

اتاق فرار تهران - معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران

قیمت اتاق فرار برج میلاد

کاربازیا؛ شهر مشاغل کودکان

شاید به جرات بتوان گفت که محبوب‌ترین بخش برج میلاد در میان کودکان کار بازیا برج میلاد باشد. این بخش در واقع یک شهر مشاغل ویژه کودکان است که در سال 97 افتتاح شده و در حال حاضر پذیرایی کودکان 2 تا 12 سال می باشد. کودکان می‌توانند در این بخش به انجام فعالیت‌های مختلفی نظیر ساخت صنایع دستی، آشپزی، تعمیر خودرو، پرستاری، آتش نشانی و غیره بپردازند. البته لازم به ذکر است که تمامی این فعالیت‌ها در قالب بازی هستند و شما می‌توانید از سلامت کودکان خود در حین بازی مطمئن باشید. توجه داشته باشید که قیمت بلیط این بخش از برج میلاد 95000 تومان می‌باشد، همچنین خوب است بدانید ورود یک نفر اضافی به عنوان همراه کودکان رایگان است.

لیزریوم؛ تلفیق نور و رنگ به همراه موسیقی دالبی

لیزریوم در واقع هنری است که از تلفیق رنگ، نور و صدای دالبی به وجود می آید. خوب است بدانید، در برج میلاد یک سالن با ظرفیت 50 نفر وجود دارد که در آن نمایش لیزریوم اجرا می شود و گردشگران علاقمند می توانند هیجان و لذت بسیاری را در این مجموعه سپری کنند. قیمت بلیط کامل این بخش از برج میلاد 120 هزار تومان و قیمت بلیط نیم بها در سال 1402، 60 هزار تومان است.

سینما گیم؛ هیجان بازی های چند بعدی

سینما برج میلاد در واقع سینمای چند بعدی است که بازدیدکنندگان با مراجعه به آن می‌توانند بازی‌هایی نظیر ترن سواری و جنگ با زامبی‌ها را انجام دهند، وجود صندلی‌های پیشرفته و همچنین افکت‌های ویژه به گردشگران کمک می‌کند که اوج هیجان را در سینما گیم برج میلاد تجربه کنند، خوب است بدانید که بلیط سینما گیم نت برای سینمای 6 بعدی و 7 بعدی، هر نفر ۴۰ هزار تومان می‌باشد.. علاقمندان به فیلم و سینما باید بدانند که در برج میلاد حدود 6 سالن سینما وجود دارد که فیلم‌های روز در آنها اکران می‌شود، قیمت بلیط آن همانند سایر سینما های کشور، 60 هزار تومان است.

تفریحات تهران - با مهیج ترین تفریحات تهران آشنا شوید به همراه (تصاویر+آدرس)

هزینه شکم گردی در برج میلاد

رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در برج میلاد وجود دارد که گردشگران می‌توانند به آنها مراجعه کرده و انواع غذاهای ایرانی، غذاهای بین‌المللی، میان وعده‌ها و غیره را نوش جان کنند، از رستوران‌ها و کافه‌های موجود در این برج می‌توان به رستوران گردون برج میلاد، رستوران سنتی ایوان، فودکورت خوراکده، کافه تریا، کافه آس، رستوران فرش وی، رستوران ویژه و غیره اشاره کرد، هزینه صرف غذا در اغلب این رستوران‌ها به سفارش مراجعه کنندگان بستگی دارد اما باید بدانید که در این میان رستوران گردان برج میلاد خدمات خود را به صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد و قیمت ورودی رستوران گردان برج میلاد در سال 1402 برای بازدیدکنندگان داخلی 98 هزار تومان است.

رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع 276 متری این برج واقع شده است و دارای دو سالن مجزا برای صرف غذا است. یکی از سالن ها دارای ظرفیت 120 نفر و دیگری ظرفیتی 200 نفری دارد که کارکنان آن‌ها در تمام طول روز آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان برج میلاد هستند. برای رزرو میز در رستوران گردان برج میلاد می‌توانید به صورت آنلاین به سایت رستوران گردان مراجعه کنید و یا به صورت حضوری در گیشه‌های بلیط فروشی برج میلاد ورودی خود را پرداخت کنید.

قیمت رستوران گردان برج میلاد

راه دسترسی به برج میلاد تهران

این برج در استان تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت،مسیر اختصاصی برج میلاد واقع شده است. وب سایت رسمی این برج به آدرس miladtower.tehran.ir است. همچنین برای ارتباط با این جاذبه گردشگری می‌توانید با شماره 0218585 نیز تماس بگیرید. ساعت کاری این برج از 9 الی 23 است. البته ساعت استفاده از سینما با توجه به سانس های برگزاری فیلم ممکن است بیشتر باشد.

مترو تهران - آشنایی با خطوط مترو تهران + دانلود جدیدترین نقشه مترو تهران با کیفیت بالا + نقشه (ویژه افراد دارای معلولیت)

هزینه بازدید از برج میلاد چقدر است؟

برج میلاد سومین برج بلند در خاورمیانه است و به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان بازدید از آن را از دست ندهید. با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت بلیط برج میلاد، می‌توانید نگرانی‌ها را کنار گذاشته و از تجربه بی‌نظیر تفریح در این برج لذت ببرید. این بنا، با فضای باز و مناظر خیره کننده، یک جاذبه گردشگری استثنایی است که همواره توانسته توجه گردشگران زیادی را از سراسر کشور به خود جلب کند. شما با بازدید از این برج مرتفع و مدرن می‌توانید آخر هفته‌ای لذت بخش را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. لازم به ذکر است که با وجود قدمت این بنا، هزینه و رزرواسیون آسان و ساده به روش‌های مختلف از سایت برج میلاد امکان پذیر است.  ما در لحظه آخر خوشحال می‌شویم تا شما تجربیات خود از بازدید برج میلاد را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. soha soha 1402/12/21
    5 نفر پسندیدند
    ورودی برج میلاد 1403 چقدره؟
  2. شکوفه اندرزگو شکوفه اندرزگو 1402/10/23
    21 نفر پسندیدند
    قیمت بلیط برج میلاد که گذاشتین، آپدیته یا تغییر کرده الان؟
  3. علی علی 1402/10/16
    40 نفر پسندیدند
    خدایی اصلا ارزش دیدن نداره باید رایگان بود

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 375 کاربر