هزینه سفر به کرواسی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/05
بازدید: 5696
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر می خواهید به کرواسی سفر کنید، مقاله هزینه سفر به کرواسی را مورد بررسی قرار دهید. گردشگران تور کرواسی باید توجه داشته باشند که کرواسی کشوری است واقع در منطقه بالکان (جنوب مرکزی اروپا) که از شمال با اسلوونی و مجارستان، از شمال شرقی با صربستان، از شرق با بوسنی و هرزگووین و از جنوب با مونته ‌نگرو و دریای آدریاتیک هم ‌مرز می باشد. زاگرب پایتخت و بزرگ ترین شهر کرواسی است.واحد پول کشور کرواسی، کونا است که با نماد HRK نشان داده می شود و در حال حاضر هر 100 دلار چیزی حدود 644 کونا کرواسی می باشد.بسته به آن که گردشگران می خواهند با تور های گردشگری همراه شوند و یا به صورت شخصی سفر کنند، هزینه سفر به کرواسی تفاوت پیدا می کند. گردشگران تور کرواسی باید توجه داشته باشند که اکثر تور های کرواسی با پرواز های خارجی به انجام می رسد.سفر به این منطقه از دو طریق امکان پذیر است که یکی با تور و دیگری به صورت شخصی می باشد. در ادامه هزینه سفر به کرواسی روش های مختلف را به شما شرح می دهیم که عبارت اند از:

 

1. تور کرواسی :

1) تورهای مخصوص کرواسی: این تورها اغلب 11 شب و 12 روزه هستند و هزینه آن ها بسته به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، اتاق مورد نظر و البته زمان سفر متفاوت خواهند بود.

حدود هزینه ها برای 11 شب و 12 روز: بین 400 تا 800 دلار

2) تورهای ترکیبی اوکراین: این تورها نیز اغلب اوقات 11 شب و 12 روز هستند و بسته به آژانس گردشگری برنامه ریزی متفاوتی دارند.

حدود هزینه ها برای 6 شب و 7 روز شب ترکیبی: بین 500 تا 1000 دلار

2. شخصی

بلیت هواپیما تهران – کرواسی : حدود 372 تا 500 دلار

از تهران به کرواسی، پرواز مستقیم در دسترس نیست و به همین خاطر پرواز گردشگران تور کرواسی دارای مقصد میانی می باشد، برخی از این مقاصد میانی عبارت اند از ترکیه، مجارستان، صربستان و غیره.

قیمت هتل های کرواسی :

هتل های 2 ستاره : حدودا بین 100 دلار تا 130 دلار 

از امکانات هتل های 2 ستاره می توان به سرویس بهداشتی، تخت، صبحانه سلف سرویس، روم سرویس و امکانات ابتدایی که تمامی هتل ها دارا می باشند، اشاره کرد.

هتل های 3 ستاره : حدودا بین 120 دلار تا 150 دلار 

از امکانات هتل های 3 ستاره می توان به سرویس بهداشتی، تخت، یخچال، صبحانه سلف سرویس، رم سرویس و امکانات دیگر اشاره کرد.

هتل های 4 ستاره : حدودا بین 140 دلار تا 180 دلار

از امکانات هتل های 4 ستاره می توان به سرویس بهداشتی، تخت، یخچال، صبحانه سلف سرویس، روم سرویس، ناهار و امکانات دیگر اشاره کرد.

هتل های 5 ستاره : حدودا بین 170 دلار تا 200 دلار

از امکانات هتل های 5 ستاره می توان به سرویس بهداشتی، تخت، یخچال، صبحانه سلف سرویس، ناهار، شام، روم سرویس و امکانات دیگر اشاره کرد.

 

 

رنج قیمت هتل های این کشور از حدود 100 دلار شروع می شود.با این رنج قیمت نگران هزینه های اسکان نباشید شما می توانید با توجه به بودجه خود محل اسکان و اقامت خود را از میان اسکان های ارزان، میان رده و لوکس انتخاب کنید.اگر اسکان ارزان انتخاب شما است می توانید در خوابگاه های هاستل بمانید که هزینه 100 تا 325 کونا برای هر شب در بر دارد یا این که در فضای باز چادر بزنید که برای دو نفر باید حدود 100 تا 360 کونا بپردازید. همانطور که بیان کردیم هزینه اقامت در هاستل با هزینه اسکان در چادر برابر است، پس به همین خاطر بهتر است که در هاستل ها اقامت بگزینید.اما اگر انتخابتان اسکان میان رده است باید برای اتاق دو تخته در یک هتل 2 یا 3 ستاره هر شب هزینه ای حدود 450 تا 800 کونا بپردازید.همچنین اگر اسکان در هتل های لوکس یعنی هتل های 4 یا 5 ستاره انتخاب شما است باید برای اتاق دو تخته شبی 800 کونا یا بیشتر هزینه کنید.

 

آشنایی با کشور کرواسی _ آشنایی با کشور کرواسی و جاهای دیدنی آن🌳🌍

 

هزینه های حمل و نقل در کرواسی:

هزینه های حمل و نقل در این کشور ارزان است به طوریکه اگر با اتوبوس یا تراموا سفر کنید حدودا 10 تا 150 کونا باید هزینه کنید همچنین میتوانید از تاکسی استفاده کنید که کمی گرانتر است و حدود 30 کونا در هر سفر هزینه در بر دارد.

هزینه خورد و خوراک در کرواسی:

اگر غذای خود را در کافه ها میل کنید چیزی حدود 60 کونا هزینه خواهید کرد اما در رستوران ها 120 تا 300 کونا می شود.

هزینه های تفریح در کرواسی:

اگر گردشگران تور کرواسی بخواهند با دوچرخه گشت و گذار کنند هزینه ای حدود 175 کونا باید بپردازند همچنین تور کروز در کرواسی 1000 کونا هزینه در بر دارد.

هزینه سفر به کرواسی و هزینه هر روز اقامت در این کشور:

هزینه سفر ارزان به طور تقریبی 450 کونا می شود.

هزینه سفر میان رده حدود 450 تا 1400 کونا می باشد.

و همچنین هزینه سفر لوکس بیش از 1400 کونا است.

هزینه غذا در این کشور مقرون به صرفه است، غذا خوردن در رستوران ‌های کوچک و کافه‌ های محلی 60 کونا هزینه دارد. اگر بخواهید در یک رستوران خوب غذا بخورید باید بابت هر وعده 120 کونا پرداخت کنید. برای تجربه‌ غذا خوردن در رستوران‌ های لوکس بابت هر وعده باید 300 کونا در نظر بگیرید. شاید جالب باشد که به طور جزئی از هزینه های غذا اطلاع داشته باشید.

غذاهای مانند پیتزا قیمتی بین 35 تا 40 کونا دارند و یا یک بشقاب پاستا ساده 40 تا 50 کونا است. ظرف‌ های استیک ساده بین 60 تا 80 کونا قیمت دارند. در کرواسی قیمت ماهی بسیار گران می باشد و قیمت آن برحسب کیلو محاسبه می‌ شود.تقریبا هر کیلو ماهی بین 350 تا 450 کونا قیمت دارد. قابل‌ ذکر است که ارزان ترین غذا در این کشور فست فود ها هستند و اکثر گردشگران تور کرواسی در هنگام سفر از فست فود ها غذا تهیه می کنند.

با تمامی این تفاسیر شایان ذکر است که مجموع هزینه‌ سفر به کرواسی در هر روز تقریباً برابر 200 تا 400 کونا در روز است و بستگی به شما دارد که چقدر تمایل داشته باشید هزینه کنید.

امیدوارم این مقاله که هزینه سفر به کرواسی را برای شما شرح می دهد برایتان مفید واقع شده باشد.

این مقاله در تاریخ 97/7/28 به روز رسانی شده است.

نظرات کاربران

  1. masood masood 1402/10/02
    0 نفر پسندیدند
    هزینه سفر به کرواسی از این چیزا به نظرم بیشتر میشه. من 5 سال پیش رفتم و توی همون دوران کلی خرج کردم

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 117 کاربر