هزینه سفر به کوش آداسی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/24
بازدید: 2355
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کوش آداسی یکی از مراکز مهم گردشگری در ترکیه می باشد. این شهر بندری به دلیل نزدیک بودن به جزیره یونانی ساموس، جذابیت خاصی برای گردشگران تور ترکیه دارد. کوشی آداسی یکی از زیباترین و در دسترس ترین مقاصد ساحلی  برای گردشگران تور کوش آداسی می باشد. یکی از مواردی که در سفر به آدمی انگیزه می دهد بحث هزینه و بودجه سفر است که در بخش زیر به هزینه سفربه کوشی آداسی  اشاره می کنیم:

هزینه سفربه کوشی آداسی

کوشی آداسی؛ یا کوش آداسی؟ کدام یک درست است؟

متاسفانه کلمه اشتباه کوشی آداسی در بین عامه مردم ما در جریان است. در حالی که نام اصلی این شهر کوش آداسی است و بهتر است همه ما گردشگران تورهای ترکیه و شهرهای آن نیز نام درست این شهر را تلفظ کنیم.

مهاجرت به اروپا-مهاجرت اروپا بحث داغی است که همیشه مورد توجه افراد قرار دارد. اروپا دومین قاره کوچک دنیا است که از غرب با اقیانوس اطلس، از شرق با آسیا، از شمال با اقیانوس قطبی و از جنوب با دریای مدیترانه هم مرز می باشد.

سفر به کوش آداسی

شما گردشگران عزیز تور ترکیه در صورتی که قصد دارید سفری لذت بخش را در فصل های بهار و تابستان به همراه خانواده عزیزتان تجربه کنید، تور کوش اداسی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. چرا که این شهر توریستی، یکی از مقاصد گردشگری بسیار جذاب برای ما ایرانیان می تواند باشد.

واحد پول کشور ترکیه

معرفی کوش آداسی - کوش آداسی زیباترین شهر ترکیه

واحد پول 

واحد پول کشور ترکیه لیر است که در حال حاضر معادل 2330 تومان می باشد.

هزینه تور با هواپیما

تورهای کوش آداسی با توجه به تعداد روز، هتل و شرکت های هواپیمایی متفاوت می باشد. هزینه هواپیما نیز با توجه به زمان سفر متغیر خواهد بود. همچنین جهت اطلاع  دقیق از هزینه سفر به کوش آداسی می توانید با کارشناسان تور کوش آداسی تماس بگیرید. بلیط، اقامت، ترانسفر، راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی از جمله خدماتی است که توسط این تورها به گردشگران تور کوش آداسی ارائه می شود.

 

هزینه هتل و اقامت در کوش آداسی

جاهای دیدنی کوش آداسی - بهترین جاهای تاریخی و تفریحی جزیره پرنده

هزینه هتل و اقامت در کوش آداسی

در این شهر هتل های متنوعی وجود دارد که بنا بر امکانات و خدماتی که در اختیار گردشگران تور کوش آداسی قرار می دهند، قیمت های گوناگونی دارند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • هتل های 1 ستاره:این هتل ها تنها امکاناتی ابتدایی را ارائه می دهند و هزینه آن ها بین 100 تا 115 لیر می باشد. با انتخاب این هتل ها هزینه اقامت در کوش آداسی بسیار ارزان می شود. 
  • هتل های 2 ستاره:هتل های 2 ستاره کمی مجهزتر از هتل های 1 ستاره می باشند و هزینه آن ها بین 115 تا 270 لیر است.
  • هتل های 3 ستاره:هتل های رده متوسط و 3 ستاره نسبت به خدماتی که ارائه می دهند، برای گردشگران تور کوش آداسی بسیار مقرون به صرفه هستند و قیمت آن ها بین 150 الی 300 لیر می باشد.
  • هتل های 4 ستاره:هتل های 4 ستاره انتخاب مناسبی می باشد که امکانات خوبی دارد و قیمت آن ها تا 500 لیر است.
  • هتل های 5 ستاره:هتل های 5 ستاره هتل های لوکسی هستند که اسکان در آن ها برای گردشگران تور ترکیه بسیار لذتبخش است و نسبت به سایر هتل ها قیمت های گرانی دارند. هزینه این هتل ها بین 400 الی 850 لیر می باشد.

علاوه بر هتل های گوناگون، هاستل هایی در این شهر وجود دارد که قیمت آن ها در مقایسه با هتل ها ارزان تر و کم هزینه تر است. قیمت این اقامتگاه ها بین 40 الی 60 لیر می باشد. 

این هزینه ها بسته به انتخاب و سلیقه ها متفاوت می باشد ولی به صورت کلی برای یک اتاق دو نفره  برای مدت یک شب مبلغی در حدود 40 تا 65 لیر می باشد. 

هزینه حمل و نقل در کوش آداسی

 

هزینه حمل و نقل در  کوش آداسی

گردشگران تور کوش آداسی برای جابجایی در سطح شهر می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر: اتوبوس، دلموش و تاکسی بهره ببرند.

  • دلموش

دلموش ها، وسیله ای برای حمل و نقل هستند که شبیه به مینی بوس بوده و ظرفیت آن 15 نفر می باشد. این دلموش ها در مسیرهای مشخصی حرکت می کنند ولی ایستگاه خاصی ندارند و مسافران هر کجا که بخواهند می توانند پیاده شوند.

  • تاکسی

استفاده از تاکسی در این شهر، قواعد خاص خودش را دارد، برای مثال هزینه ثابت برای هر نفر 4 لیر بوده که نسبت به افزایش مسافت، این مقدار افزایش می یابد، همچنین استفاده از این وسیله حمل و نقل عمومی در بازه زمانی 12 ظهر تا 6 عصر هزینه ای 2 برابر زمان های دیگر دارد که دلیل آن هم شلوغی و ترافیک شهری می باشد. گردشگران تور کوش آداسی لازم است بدانند که افزایش کرایه تاکسی برای هر یک کیلومتر 3/5 لیر می باشد.

  • اتوبوس

سیستم اتوبوسرانی در شهر کوش آداسی، مناطق مختلف را پوشش می دهد که گردشگران تور ترکیه می توانند به نقاط مختلف شهر بروند. استفاده از اتوبوس روش رایج تری می باشد که نسبتا هزینه کمتری هم دارد. برای بهره بردن از اتوبوس در این شهر، باید مبلغ 2 لیر پرداخت نمایید. گردشگران تور کوش آداسی می توانند در ساعات 12 الی 18 که هزینه تاکسی 2 برابر می باشد، از اتوبوس استفاده کنند تا نیاز به پرداخت هزینه ی اضافی هم پیدا نباشد و هزینه حمل و نقل در کوش آداسی هم مقرون به صرفه تمام شود. 

هزینه خورد و خوراک

در کوش آداسی قیمت غذاها با یک اختلاف جزئی مانند کشور خودمان است.

  • یک پرس غذا در رستوران های متوسط : 27 هزار تومان 
  • فست فود رستوران های زنجیره ای : تقریبا 16 هزار تومان 
  • یک فنجان قهوه :8 هزار تومان 
  • یک بطری کوچک آب: 1000 تومان 

هزینه کالاهای اساسی

  • برنج: هر یک کیلو 10000 تومان 
  • نان: هر تکه نان 500 گرمی 2000 تومان 
  • پنیر: هر قالب نیم کیلویی 5000 تومان 

هزینه سفر به کوش آداسی

سوغاتی شهر کوش آداسی

این شهر توریستی مانند سایر شهرهای توریستی دنیا، سوغاتی های منحصر بفردی دارد که می توان به صنایع دستی و خوراکی های خوشمزه آن اشاره کرد. در سفر به کوشی آداسی همانند سایر نقاط ترکیه سوغاتی های متنوعی پیدا خواهید کرد که می توان به فرش و گلیم ، محصولات چرمی، ادویه جات، اشیا و ظروف سرامیکی و سفالی، چای سیب ترکی، قهوه ترک و مهره های چشم زخم  اشاره کرد. قیمت این کالاها بسته به نوع و محل خرید و کیفیت محصول  میتواند متفاوت باشد. از جمله محل هایی که می توانید در آن، سوغاتی های کوش آداسی را تهیه کنید، می توان به  بازار بزرگ کوش آداسی اشاره کرد که بیش از 5000 فروشگاه دارد. 

در بخش های بالا، به طور مختصر به هزینه سفر به کوش آداسی اشاره کردیم قابل ذکر است که این مقادیر متناسب با سلیقه و انتخاب شما متفاوت می باشد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 104 کاربر