هزینه سفر به دبی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 9209
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

دبی یکی از کلان شهرهای مدرن و توریستی جهان می باشد که به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و تفریحات بی نظیر امروزه مورد توجه بسیاری از جهانگردان قرار گرفته است. وجود مراکز خرید لوکس و بسیار بزرگ در این شهر، سبب شده که افراد زیادی از اقصی نقاط جهان به دبی سفر کنند و به همین دلیل این شهر امروزه یکی از قطب های مهم تجاری در دنیا محسوب می شود. دبی شهری گران است که با تهران اختلاف قیمتی محسوس در حدود 80 درصد دارد. در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با هزینه سفر به دبی اطلاعاتی شرح دهیم تا گردشگران تور دبی بتوانند سفر بهتری به این شهر توریستی داشته باشند. پیش از مطالعه این مقاله لازم است بدانید که واحد پول در کشور امارات و شهر دبی درهم بوده و در حال حاضر (سال 1397) یک درهم معادل با حدود 3800 تومان می باشد. اسکناس های متداول در امارات به این شرح است که: اسکناس 1000 درهمی به رنگ ارغوانی، اسکناس 500 درهمی به رنگ آبی، اسکناس 200 درهمی به رنگ نارنجی، اسکناس 100 درهمی قرمز رنگ، اسکناس 50 درهمی بنفش و اسکناس 20 درهمی آبی رنگ می باشد.

سفر به دبی

تور دبی - تضمین کمترین قیمت بازار + امکان مقایسه انلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس های چارتر کننده پرواز دبی

هزینه سفر به دبی به چه شکل است؟

بخشی از هزینه سفر به دبی برای گردشگران تور دبی به مخارج پیش از سفر مربوط می شود. مخارج پیش از سفر، شامل هزینه های دریافت گذرنامه، ویزا، عوارض شهرداری، خدمات دفاتر پلیس + 10 و پست می باشد. ویزای دبی در چند مدل وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

*ویزای 3 ماهه با هزینه 1000 درهم

*ویزای فوری 3 ماهه با هزینه تقریبی 1100 درهم

*ویزای 1 ماهه با هزینه 360 درهم

*ویزای فوری 1 ماهه با هزینه 420 درهم

*ویزای 14 روزه با هزینه 320 درهم

*ویزای فوری 14 روزه با هزینه تقریبی 370 درهم

در انتخاب مقصد سفر، عوامل متعددی نقش مهمی دارند و یکی از مهم‌ترین این عوامل، هزینه سفر است. دبی به‌عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری، با دیدنی‌ها و امکانات فراوانش، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اما قبل از انتخاب این شهر برای سفر، باید به این نکته توجه کنید که هزینه سفر به دبی چقدر است. برآورد هزینه‌های سفر به دبی می‌تواند یک فرایند پیچیده باشد، اما با درنظرگرفتن هزینه‌های اصلی مثل اقامت، حمل‌ونقل، غذا، گردشگری و پرواز، می‌توانید یک برآورد نسبتاً دقیق از هزینه‌های سفر خود داشته باشید.

راهنمای سفر به دبی - راهنمای سفر به یکی از لاکچری ترین شهرهای خاورمیانه

شهر دبی

هزینه عوارض خروج از کشور برای سفر به دبی

 هنگامی که قصد دارید برای سفر به دبی اقدام کنید، یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید، هزینه عوارض خروج از کشور است. این هزینه که به‌عنوان یک عوارض گمرکی در نظر گرفته می‌شود، بر اساس قوانین و مقررات جاری کشوری که از آن خروج می‌کنید تعیین می‌شود. چندین عامل در تعیین هزینه عوارض خروج از کشور مؤثر است. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • نوع پرواز: هزینه عوارض خروج برای پروازهای داخلی معمولاً کمتر از پروازهای بین‌المللی است.
  • مقصد سفر: برخی کشورها برای ورود به کشور خود عوارض خاصی را اعمال می‌کنند.
  • مدت‌زمان سفر: ممکن است برای سفرهای با مدت‌زمان بیشتر، هزینه عوارض خروج بیشتری اعمال شود.

هزینه سفر به دبی

هزینه بازدید از جاهای دیدنی دبی چقدر است؟

 هنگامی که قصد سفر به دبی را دارید، احتمالاً اولین سؤالی که به ذهن شما می‌رسد این است که چقدر هزینه دارد؟ دبی، با وجود تمام جاذبه‌ها و برجستگی‌های خود، می‌تواند یک سفر گران‌قیمت باشد. اما با برنامه‌ریزی درست، می‌توانید از این شهر شگفت‌انگیز با بودجه مناسبی لذت ببرید.

  • هزینه‌های اقامت

 هزینه‌های اقامت در دبی بسته به نوع اقامتگاهی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. هتل‌های ۵ ستاره می‌توانند بسیار گران باشند، درحالی‌که هتل‌های کم‌تر ستاره یا هاستل‌ها می‌توانند گزینه‌های اقتصادی‌تری باشند.

  • هزینه‌های ترانزیت

 دبی دارای یک سیستم حمل‌ونقل عمومی بسیار خوب است. با استفاده از مترو، تاکسی و اتوبوس می‌توانید به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید. هزینه‌های این خدمات نیز بسته به مسافت و زمان سفر، متفاوت است.

  • هزینه ورود به برخی از مکان‌های گردشگری دبی

 دبی دارای بسیاری از جاذبه‌های گردشگری است که برای دیدن آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید. مثلاً برای دیدن برج خلیفه، باید حدوداً ۳۵ دلار هزینه کنید. هزینه ورود به برخی دیگر از جاذبه‌ها نیز متفاوت است.

  • هزینه تفریحات لاکچری دبی

 دبی یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای جهان است که با رفاه و زیبایی خود میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. برخی از تفریحاتی که در این شهر می‌توان انجام داد به‌قدری لوکس و بی‌نظیر هستند که هزینه آن‌ها می‌تواند بالا برود، اما ارزش هر لحظه و هر ریال صرف‌شده را دارد.

  • رستوران‌های لوکس

 یکی از تجربیات لوکس دبی، شام در رستوران‌های ۵ ستاره این شهر است. این رستوران‌ها غالباً در هتل‌های برجسته ویژه اقامت گردشگران قرار دارند و ارائه‌دهنده غذاهای لذیذ و خدمات عالی هستند. قیمت یک شام لوکس در این رستوران‌ها می‌تواند بین ۵۰۰ تا ۱۰۰ درهم باشد.

  • تفریحات دریایی

 تفریحات دریایی لاکچری نیز جزو امکاناتی است که با ورود به دبی می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد. اجاره یک کشتی سفید با خدماتی مانند شام رمانتیک، موسیقی زنده و استخر شخصی با قیمت‌های نسبتاً بالا اما تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

  • سواری بر یخت‌های لوکس: این یخت‌ها عموماً برای شرکت در مهمانی‌ها، مراسمات خاص یا تورهای خصوصی استفاده می‌شوند و هزینه آن‌ها بستگی به‌اندازه و امکانات یخت دارد.

  • غواصی: دبی یکی از بهترین مکان‌های غواصی در خلیج‌فارس است و با ارائه خدمات حرفه‌ای، تجربه‌ای متفاوت را برای گردشگران فراهم می‌کند.

هزینه سفر به دبی

معرفی کامل شهر دبی - با مدرن ترین کشور خارمیانه آشنا شوید!

هزینه سفر به دبی برای کار

برای مشخص کردن مقدار هزینه‌ها برای یک سفر کاری به دبی، باید به چندین عامل توجه کنید. این عوامل شامل هزینه بلیت هواپیما، اقامت در هتل، هزینه‌های حمل‌ونقل درون شهری، هزینه‌های غذا و نوشیدنی و همچنین هزینه‌های احتمالی دیگر مانند اینترنت و تلفن همراه می‌شوند.

  • هزینه بلیت هواپیما

هزینه بلیت هواپیما بستگی به زمان سفر و ایرلاین انتخابی دارد. در میانگین، می‌توانید انتظار داشته باشید که بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار برای بلیت رفت و برگشت بپردازید.

  • هزینه اقامت در هتل

دبی شهری گران قیمت است و اقامت در هتل‌های این شهر می‌تواند بسیار گران باشد. هزینه یک شب اقامت در هتل میان رده در دبی معمولا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار است.

  • هزینه‌های حمل‌ونقل درون شهری

حمل و نقل درون شهری در دبی نیز می‌تواند گران باشد. با این حال، با استفاده از مترو یا تاکسی، می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید. هزینه متوسط حمل‌ونقل درون شهری در دبی حدود ۱۰ تا ۲۰ دلار در روز است.

  • هزینه‌های غذا و نوشیدنی

غذاهای دبی معمولا گران هستند، اما با انتخاب رستوران‌های اقتصادی، می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید. هزینه متوسط غذا و نوشیدنی در روز حدود ۳۰ تا ۵۰ دلار است.

  • هزینه‌های احتمالی دیگر

همچنین باید به هزینه‌های احتمالی دیگری مانند اینترنت، تلفن همراه، بیمه سفر و هزینه‌های شخصی دیگر توجه کنید که ممکن است به مجموع هزینه‌های سفر شما اضافه شوند.

شهر دبی

هزینه حمل و نقل عمومی در شهر دبی چگونه است؟

سیستم حمل و نقل عمومی در دبی پیشرفته بوده و شامل اتوبوس، اتوبوس آبی، مترو و تاکسی آبی می شود که گردشگران تور دبی می توانند به واسطه آن ها به نقاط مختلف این شهر سفر کنند و از دیدنی های آن بازدید کنند. نوعی بلیط الکترونیکی به نام "نول کارت" در شهر دبی وجود دارد که جهانگردان به محض ورود به شهر می توانند آن را تهیه کنند و برای جابجایی به وسیله مترو و اتوبوس از آن بهره ببرند، همچنین هزینه سفر به دبی نیز با این کارت به صرفه تر می باشد. نول کارت ها در 4 نوع: نول کارت طلایی، نول کارت آبی، نول کارت قرمز و نول کارت نقره ای وجود دارند. نول کارت قرمز: این نوع کارت که تا 3 ماه اعتبار دارد، تنها برای 10 بار قابل استفاده بوده و قیمت آن 2 درهم می باشد. گردشگران تور امارات این نول کارت های کاغذی را باید از دستگاه های فروش بلیت تهیه کنند. یک نکته که در رابطه با نول کارت های قرمز رنگ وجود دارد، این است که فقط برای یه نوع وسیله نقلیه عمومی (یا اتوبوس یا مترو) می توان از آن بهره برد. بلیت های الکترونیک نول کارت تا 70 درهم قابل شارژ هستند.

شهر دبی

مترو: متروی دبی بخش های مختلف شهر را پوشش می دهد و دو خط سبز و قرمز دارد. خط قرمز آن از حوالی فرودگاه بین المللی دبی شروع می شود و تا ساحل جبل علی ادامه می یابد که گردشگران تور دبی به راحتی می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. هزینه استفاده از مترو در شهر دبی بین 3 تا 15 درهم است.

تاکسی: تاکسی های شهر دبی بسیار مدرن و پیشرفته بوده که به راحتی می توانید به وسیله آن ها جابجا شوید. هزینه تاکسی برای جابجایی در شهر به مسافتی که می خواهید طی کنید بستگی دارد و هزینه ثابت آن 12 درهم می باشد که هر چه مسافت طولانی تر باشد این مقدار بیشتر می شود. لازم به ذکر است که بگوییم برای کاهش هزینه سفر به دبی بهتر است از تاکسی هایی به رنگ خاکستری استفاده کنید که هزینه آن 5 درهم می باشد. 

دبی

اتوبوس: اتوبوس های شهر دبی در 2 نوع می باشند: اتوبوس های درون شهری و اتوبوس های برون شهری که دارای صندلی های راحت و تهویه مناسب می باشند و گردشگران تور دبی سفر راحتی را با آن ها تجربه می کنند. هزینه استفاده از اتوبوس در دبی بین 3 تا 15 درهم متغیر است. آن دسته از گردشگران تور دبی که تمایل دارند از اتوبوس های آبی استفاده کنند، باید مطلع باشند که هزینه آن بین 3 تا 5 درهم می باشد. اتوبوس های آبی که در ساعات 6 سبح تا 11 شب مشغول به فعالیت هستند، در 5 مسیر افراد را جابجا می کنند.

مونوریل: مونوریل نوعی اتوبوس سریع می باشد که مسیری مشخص را در مدت 5 دقیقه طی می کند. جالب است بدانید که این نوع از اتوبوس بدون راننده می باشد. اگر بخواهید از مونوریل های موجود در دبی برای حمل و نقل استفاده کنید، برای سفر یک طرفه 15 درهم و برای سفر 2 طرفه 25 درهم باید بپردازید.

هزینه سفر در دبی

تراموا: یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل عمومی در شهر دبی تراموا می باشد سبب کاهش هزینه سفر به دبی شده و بین 3 تا 15 درهم هزینه در بردارد.

قایق: برای حمل و نقل در این شهر می توانید از قایق های چوبی نیز استفاده کنید که برای کاهش هزینه سفر به دبی گزینه مناسب تری به حساب می آید و هزینه آن از 1 درهم شروع می شود. علاوه بر این قایق های سنتی قایق های مدرنی نیز وجود دارد که گردشگران تور دبی در ساعات 10 صبح تا 10 شب می توانند از آن ها استفاده کنند و هزینه آن ها از 50 درهم شروع می شود.

هزینه های دبی

هزینه اقامت در شهر دبی چقدر است؟

یکی از مهم ترین بخش های هزینه سفر به دبی مربوط به اقامت می شود که گردشگران تور امارات انتخاب های زیادی در رنج قیمتی گوناگون دارند.

اقامت در هاستل دبی چقدر هزینه دارد؟

قابل توجه مسافران تور دبی، هاستل در این شهر مانند دیگر کشورها زیاد مرسوم نمی باشد و تعداد محدودی از هاستل ها در دبی وجود دارد که هزینه اقامت یک شب در این هاستل ها بین 50 الی 100 درهم امارات می باشد و اگر هم بخواهید در اتاق خصوصی اقامت داشته باشید هزینه یک شب اقامت آن بین 250 تا 375 درهم امارات معادل حدود 220 هزار تومان تا 330 هزار تومان می باشد. اکثر هاستل ها در دبی دارای صبحانه و وای فای رایگان می باشند و مسافران می توانند از آن بهره مند شوند.

هزینه های دبی

مترو دبی - آشنایی کامل با خطوط و مسیرهای حمل و نقلی مترو دبی!

هزینه اقامت در هتل های دبی

بخش بسیار مهمی از هزینه سفر به دبی به مخارج اقامت مربوط می شود. این شهر سالیانه جهانگردان بی شماری را پذیرا می باشد و به همین دلیل همواره هتل های زیادی در سطح شهر در حال احداث هستند. هتل های شهر دبی در انواع مختلف تک ستاره تا پنج ستاره می باشد که طبق خدماتی که ارائه می دهند طبقه بندی می شوند. برخی از هتل هایی که در فاصله کمی از مرکز شهر قرار دارند و یا در نزدیکی جاذبه های گردشگری شهر واقع شده اند، به مراتب گران تر هستند. اقامت در هتل های ارزان قیمت دبی بین 150 تا 292 درهم امارات برای هر شب اقامت با امکانات پایه هزینه دارد. برخی از این هتل ها دارای امکاناتی از قبیل وای فای رایگان، سرویس رایگان برای استخر و فرودگاه می باشند. اقامت در هتل های میان رده از شبی 180 تا 400 درهم امارات بوده و امکانات نسبتا خوبی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. اگر به دنبال اقامت های لوکس هستید، بدانید که قیمت های این هتل ها سقفی ندارد و به صورت حدودی هزینه آن ها بین 200 تا 5700 درهم است، خدماتی که در این هتل ها در اختیار میهمانان قرار می گیرد بسیار خوب و جامع است که گردشگران تور امارات را همواره راضی نگه می دارد. همچنین اگر به صورت دسته جمعی سفر می کنید برای کاهش هزینه سفر به دبی می توانید در دبی آپارتمان اجاره کنید که هزینه اقامت هر شب در این آپارتمان ها حدود 400 درهم می باشد. یک نکته که وجود دارد این است که اقامت در هتل های دبی، مزایایی مانند استفاده از اینترنت رایگان و پرسرعت و حمل و نقل رایگان به مکان های دیدنی شهر را نیز دارد.

اقامت در هتل

واحد پول دبی - درباره واحد پول دبی و ارزش آن در بازار جهانی

میانگین هزینه غذا در سفر به دبی

قسمت دیگری از هزینه سفر به دبی به خوراکی ها اختصاص دارد. در شهر دبی به دلیل سیل عظیم توریستی که هرساله به آن سفر می کنند رستوران ها و کافه های متنوعی تاسیس شده که در این بین برخی رستوران های معروف جهانی نیز شعبه دارند. قیمت صرف یک وعده غذا در رستوران های ارزان قیمت دبی از 15 تا 50 درهم می باشد. در رستوران های متوسط غذاهایی با قیمت 50 تا 150 درهم سرو می شود. همچنین گردشگران تور دبی که تمایل دارند غذای بسیار خوب و باکیفیتی را میل کنند می توانند به رستوران های لوکس دبی بروند و از غذاهای متنوع و بین المللی آن ها لذت ببرند، لازم به ذکر است که بگوییم قیمت غذاهای موجود در منوی این رستوران ها از 150 تا 550 درهم می باشد. فست فودهای معروفی مانند مک دونالد نیز در دبی وجود دارد که افراد با قیمتی در حدود 18 تا 30 درهم می توانند غذایی مناسب میل کنند. یکی از غذاهای محبوبی که در دبی مورد استقبال قرار گرفته "شاورما" نام دارد که اتفاقا غذایی ارزان و لذیذ می باشد که متشکل از انواع گوشت های خوش طعم است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل دارید تا خودتان غذا طبخ کنید و غذای سالم نوش جان کنید، باید از قیمت مواد غذایی اولیه مطلع باشید. قیمت این مواد غذایی به شرح زیر می باشد: 6 عدد تخم مرغ 4.5 درهم، 1 لیتر شیر 6 درهم، نان 5 درهم، 1 کیلوگرم برنج 9 درهم، 1 کیلوگرم سیب زمینی 4 درهم، 1 کیلوگرم گوجه فرنگی 7 درهم، 1 کیلوگرم پیاز 3 درهم، کاهو 6 درهم، 1 کیلوگرم پرتغال 7 درهم، 1 کیلوگرم سیب 8 درهم و موز 6 درهم.

سفر به دبی

اطلاع از هزینه تفریح در دبی

یکی از مهم ترین مقاصدی که گردشگران تور دبی به این شهر سفر می کنند لذت بردن از سرگرمی ها و تفریحات مهیج موجود در این شهر می باشد، برای اطلاع از این تفریحات و هزینه ی هر کدام در ادامه ما را همراهی کنید. هزینه فلای بورد حدود 370 درهم، پارک آبی وایلد وادی 270 درهم، پارک آبی آیس لند 90 درهم، هزینه تور هلی کوپتر حدود 700 درهم، پارک آبی لگولند حدود 250 درهم، پارک آبی دریم لند 160 درهم، هزینه جت اسکی 380 درهم و پارک آبی واندر لند 160 درهم می باشد. یکی دیگر از تفریحاتی که در این شهر مورد توجه گردشگران تور دبی قرار گرفته آفرود می باشد.

تفریح در دبی

نمایشگاه جیتکس دبی - سفر به آینده با نمایشگاه جیتکس دبی

هزینه پوشاک و سوغاتی در دبی

با وجود مراکز خرید معروف و بسیار خوبی که در دبی وجود دارد، امکان ندارد که به این شهر سفرکنید و برای خرید وسوسه نشوید. از جمله سوغاتی های محبوبی که مورد توجه جهانگردان تور امارات قرار گرفته می توان به خرما، شکلات شتری، شال ابریشمی، عطر عربی و مجسمه برج خلیفه اشاره کرد. با وجود این که قیمت البسه در این شهر از تهران گران تر می باشد، ولی افراد زیادی به خرید کردن در مراکز خرید دبی علاقه مند هستند. اگر نمی خواهید که هزینه سفربه دبی برای شما بالا در بیاید بهتر است که از خدمات رومینگ استفاده نکنید و به محض ورود به این شهر از اپراتورهای رایج در آن بهره ببرید. گردشگران تور دبی برای صرفه جویی در هزینه سفر به دبی بهتر است که در فصول کم توریست برنامه سفر بریزند. آب و هوای دبی به طور کلی گرم و خشک است و به همین دلیل در هر فصلی می توانید سفری خوب و خوشایند را در آن تجربه کنید. از آن جایی که در فصول بهار و تابستان و ایام سال نو و کریسمس توریست های بیشتری به این شهر سفر می کنند، هتل های سطح شهر در گران ترین حالت ممکن قرار می گیرد و دیگر مخارجی که ممکن است پیش بیاید نیز بالاتر می شود. پس در فصل پاییز و زمستان می توان سفر ارزان تری به این شهر داشت و هتل های مقرون به صرفه تری را رزرو کرد. به طور کلی می توان گفت سفر ارزان به دبی به مدت 1 هفته برای شما حدود 800 دلار هزینه در بردارد که در این صورت باید از هتل های ارزان قیمت و رستوران های رده پایین و سطح متوسط بهره ببرید.

سوغتی های دبی

برخی از نکات مهمی که گردشگران به هنگام سفر به دبی بهتر است که بدانند به شرح زیر می باشد:

  • زبان رسمی این شهر عربی بوده ولی اغلب مردم به زبان انگلیسی هم تسلط دارند و گردشگران به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند.
  • دین رسمی در این شهر اسلام بوده ولی تعداد مردم پیرو مذهب های دیگر هم در این شهر کم نیستند.
  • هزینه سفر به دبی گران است و این شهر در فهرست گران قیمت ترین شهرهای جهان قرار گرفته است.
  • از نظر ساعت، دبی با ایران نیم ساعت اختلاف دارد و ایران 30 دقیقه جلوتر است.
  • به همراه داشتن داروهای آؤامش بخش و کدئین دار در این شهر جرم به حساب می آید و گردشگران تور دبی باید به این موضوع توجه داشته باشند.
  • برای کاهش هزینه سفر به دبی بهتر است که از بخش قدیمی شهر بازدید کنید که بسیار دیدنی می باشد. همچنین در این شهر سواحل و مکان های عمومی زیبایی نیز وجود دارد که تماشای آن ها هیچ هزینه ای در برندارد.

فرودگاه دبی - هرآنجه که باید درباره فرودگاه بین‌المللی دبی بدانید!

سفر به دبی

سخن پایانی

  سفر به دبی یک تجربه بی‌نظیر و لذت‌بخش است که همراه با هزینه‌هایی است که باید در نظر گرفت. هزینه سفر به دبی شامل عوارض خروج از کشور، هزینه بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر و همچنین هزینه تفریحات لاکچری می‌شود. سفر به دبی یک تجربه هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز است که ارزش هر ریالی که برای آن پرداخت می‌کنید را دارد. اما استفاده بهینه از بودجه و برنامه‌ریزی دقیق قبل از سفر می‌تواند به شما کمک کند تا از این سفر بیش‌ترین لذت را ببرید. باتوجه‌به اینکه هر چه بیشتر از زمان و برنامه‌های خودآگاه باشید، می‌توانید تجربه بهتری داشته باشید و هزینه‌های ناخواسته را به حداقل برسانید. با مطالعه مطالب لحظه آخر بهترین تجربه و آگاهی از سفر به دبی را داشته باشید.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 104 کاربر