هزینه اقامت در استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/24
بازدید: 18117
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

هنگامی که تصمیم می گیرید به استانبول مسافرت کنید یکی از اولین دغدغه هایی که فکر شما را درگیر می کند هزینه اقامت است. استانبول به دلیل اینکه سومین شهر توریستی دنیا به شمار می رود متقاضیان زیادی برای اقامت دارد. در استانبول هتل های مختلف 1، 2، 3، 4 و یا 5 ستاره با امکانات مختلفی ارائه می شوند.

هزینه اقامت در هتل های استانبول

مقرون به صرفه بودن هزینه های سفر تبدیل به یکی از مهم ترین معیار ها برای مسافران شده است. اقامت در هتل های مختلف با امکانات متنوع هزینه های متفاوتی را شامل می شوند و شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید گزینه های مناسب را بررسی کرده و یکی از آنها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید ستاره های یک هتل در استانبول در مقایسه با باقی هتل های شهر و معیاری نسبی می باشد و به درستی نشان دهنده امکانات هتل نیست. در ادامه به بررسی حدودی قیمت ها می پردازیم و لازم به ذکر است ممکن است این قیمت ها تغییر کرده باشند.

هزینه اقامت در هتل های 2 ستاره استانبول 

اگر قصد دارید هزینه کمی برای هتل و اقامت خود کنید می توانید هتل های دو ستاره استانبول را انتخاب کنید. این هتل ها در حالت کلی امکاناتی همچون اینترنت، صبحانه، رستوران و کافی شاپ را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهند با این حال برخی دیگر امکاناتی مثل پارکینگ، سونا و ترانسفر فرودگاهی را دارند. قیمت اقامت یک شب در این هتل ها از 24 دلار شروع می شود و تا حدود 106 دلار نیز ادامه دارد. توجه داشته باشید این هتل ها قوانین و مزایای دارند که باید به صورت جداگانه آنها را بررسی کنید.

مهاجرت به اروپا-مهاجرت اروپا بحث داغی است که همیشه مورد توجه افراد قرار دارد. اروپا دومین قاره کوچک دنیا است که از غرب با اقیانوس اطلس، از شرق با آسیا، از شمال با اقیانوس قطبی و از جنوب با دریای مدیترانه هم مرز می باشد.

هزینه اقامت در هتل های 3 ستاره استانبول

برای اقامت در هتل های سه ستاره استانبول باید هزینه بیشتری را بپردازید. همچنین به یاد داشته باشید هنگام انتخاب هتل به دسترسی آن به مکان های دیدنی دقت کنید. هتل های سه ستاره به صورت کلی دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان، صبحانه، پارکینگ، سرویس فرودگاه و خدمات اتاق هستند. با پرداخت هزینه بیشتر می توانید هتل هایی که امکاناتی مثل استخر، رستوران و کافی شاپ را دارند انتخاب کنید. هزینه اقامت در این هتل ها برای یک شب از 311 لیر آغاز شده و تا 656 لیر وجود دارند.

هزینه اقامت در هتل های 4 ستاره استانبول

این هتل ها هزینه ی نسبتا بالایی را نیاز دارند. امکاناتی مثل صبحانه، خدمات اتاق، پارکینگ، اینترنت رایگان در تمام هتل ها مشترک هستند و تعدادی از آنها دارای استخر و سونا، باشگاه بدنسازی و یا اتاق ماساژ هستند. هزینه رزرو اتاق در این هتل ها بین 527 لیر ترکیه تا 1008 لیر می باشد.

راهنمای سفر به استانبول - همه آنچه درباره سفر به استانبول باید بدانید

هزینه اقامت در هتل های 5 ستاره استانبول

اگر قصد دارید در کنار سفری جذاب و به یاد ماندنی خاطرات خوشی را در یک هتل لوکس و زیبا داشته باشید، هتل های پنج ستاره انتخاب مناسبی برای شما هستند. این هتل ها با معماری و طراحی زیبا و منحصر به فرد هر بیننده ای را مجذوب خود می کنند. این هتل ها علاوه بر امکاناتی نظیر صبحانه، اینترنت، پارکینگ و خدمات اتاق، خدمات دیگری از جمله آبگرم و ماساژ، بدنسازی، استخر و سونا را برای رفاه هرچه بیشتر مسافران ارائه می دهند. در بین این هتل ها با مبلغ 102 دلار تا 498 دلار می توانید برای یک شب اتاق رزرو کنید. جالب است بدانید در استانبول هتل های پنج ستاره ای هستند که قیمت رزرو آنها برای یک شب از 52 دلار است.

هزینه اقامت در سوئیت های استانبول

هنگامی که می خواهید سوئیت در استانبول اجاره کنید باید به موارد زیادی دقت کنید. قیمت اجاره این سوئیت ها به امکاناتی که ارائه می دهند، منطقه ای که در آن قرار دارند و مدت زمانی که شما قصد اقامت دارید بستگی دارد. تا حد امکان تلاش کنید سوئیت هایی که از مراکز دیدنی دور هستند را انتخاب نکنید حتی در ازای ارزان بودن! زیرا هزینه رفت و آمد در استانبول بسیار بالاست و اگر مسیر رفت و آمد راه به خوبی بلد نباشید باید هزینه بسیار زیادی را متقبل شوید.

هزینه اقامت در سوئیت یک تخته

اجاره یک شب سوئیت یک خوابه در استانبول از 300 لیر یافت می شود. به این موضوع دقت داشته باشید که گاهی قیمت اجاره سوئیت هایی که آشپزخانه دارند از هزینه اجاره هتل نیز بیشتر می شود. تمام سوئیت ها امکاناتی نظیر نگهبان، استخر و باشگاه بدنسازی را دارا هستند.

هزینه اقامت در سوئیت دو تخته

اقامت در سوئیت دو تخته امکاناتی مشابه سوئیت های یک تخته دارد و تنها تفاوت آنها در هزینه هاست که متغیر بوده و همانطور که گفته شد به عوامل مختلفی بستگی دارد، که تعداد نفرات و تعداد تخت یکی از همین موارد می باشد.

هزینه اقامت در آپارتمان های استانبول

زمانی که آپارتمان مبله در استانبول اجاره میکنید تمام امکانات مانند وسایل آشپزخانه، تختخواب، کولر، یخچال و… در اختیار خواهید داشت. همچنین اگر بتوانید در منطقه ی مناسبی آپارتمان بیابید از هتل نیز مقرون به صرفه تر خواهد بود. در انتخاب محله دقت زیادی به خرج بدهید زیرا مناطقی هستند که امنیت کمی دارند و در آنها از گردشگران و مسافران دزدی می شود.
این آپارتمان ها از شبی 150 لیر ترکیه تا 2000 لیر در دسترس مسافران هستند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 127 کاربر