جزیره بوراکای

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/08/09
بازدید: 1259

بوراکای نام جزیره ای کوچک است که به دلیل استراحتگاه ها و سواحلش در سطح جهان معروف است. در امتداد ساحل غربی این جزیره، تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ های شبانه روزی بر پا می باشد. هم چنین در قسمت شرقی این ساحل می توان از انواع ورزش های آبی لذت برد. صخره های مرجانی و کشتی های غرق شده در نزدیکی این جزیره از دیگر زیبایی های این منطقه است. با شنیدن نام بوراکای شاید برای شما هم سوال باشد که جزیره بوراکای کجاست؟ در پاسخ دقیق به این سوال پیشنهاد می کنیم با لحظه آخر همراه باشید چرا که در این مقاله علاوه بر پاسخ به سوال جزیره بوراکای کجاست؟ به بسیاری از سوالات نظیر تفریحات بوراکای و آب و هوای این جزیره پاسخ داده ایم.

عکس جزیره بوراکای

آشنایی با محل دقیق قرارگیری جزیره بوراکای در فلیپین

جزیره بوراکای نام جزیره ای تفریحی در منطقه ویسایاس غربی در فیلیپین است. این منطقه 0.8 کیلومتر از ساحل شمال غربی پانای فاصله دارد. بر طبق آخرین سرشماری جزیره بوراکای فلیپین حدودا 32267 نفر جمعیت دارد. این جزیره توسط سازمان بین المللی بوراکای اداره می شود و در سال 2013 موفق به دریافت لقب یکی از مقاصد برتر برای زندگی شبانه شد. این جزیره هم چنین در طی چندین سال متوالی موفق به دریافت لقب بهترین جزیره در لیست بهترین جزایر جهان شد. اکنون که متوجه شدیم جزیره بوراکای کجاست؟ در ادامه می خواهیم با دیگر ویژگی های این جزیره آشنا شویم.

معرفی جزیره بوراکای در فلیپین

جزیره بوراکای در فلیپین از استراحتگاه های ساحلی ماسه سفید مشهور و بهترین مکان های غواصی در جهان است. بوراکای یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می شود که در آن بهترین و زیباترین سواحل گرمسیری ماسه سفید یافت می شود. امروزه هتل ها و استراحتگاه های مجلل زیادی در جزیره بوراکای فلیپین وجود دارد که دارای استانداردهای بین المللی هستند. بوراکای همه چیز را برای داشتن یک بهشت گرمسیری فراهم می کند که می تواند بازدید کنندگان را محسور خود کند. شرکت در ورزش هایی نظیر والیبال ساحلی، قایق سواری، قایقرانی، غواصی، جت اسکی، موج سواری و غیره تنها بخشی از تفریحات این جزیره زیبا به شمار می رود.

جزایر هاوایی _ آشنایی با بهشت اقیانوس آرام به همراه تصاویر!

تفریح در جزیره بوراکای

جزیره بوراکای در فلیپین دارای تفریحات زیادی اعم از استراحتگاه ها، هتل ها و رستوران ها است اما آنچه که این جزیره را خاص تر و محبوب تر می کند ساحل زیبا و امکان استفاده از تفریحات در هر سنی است. عموم افراد علاقه زیادی به تمرکز در استراحتگاه های مملو از آرامش این جزیره دارند اما این تنها تفریحی در جزیره بوراکای فلیپین نیست بلکه از دیگر تفریحات این جزیره می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قایق سواری

قایق سواری

در جزیره بوراکای فلیپین هیچ چیز به اندازه قایق سواری لذت بخش نیست. قایق سواری یکی از تفریحات گردشگران محسوب می شود که می توانند در مدت زمان 30 تا 45 دقیقه در دریا کاوش کنند و از غروب آفتاب لذت ببرند. اگر می خواهید تنها از یکی از تفریحات جزیره بوراکای در فلیپین لذت ببرید ما به شما قایق سواری و بازدید از غروب آفتاب را در این جزیره پیشنهاد می دهیم.

غواصی

غواصی و دوچرخه سواری دو تفریح دیگر این جزیره محسوب می شوند که به شخص این امکان را می دهد تا در آب شناور باشد و از جاذبه های دیدنی موجود در آب لذت ببرد. غواصان در هنگام استفاده از این تفریح می توانند از خود عکس بگیرند و به کمک مربی و ابزار های لازم غواصی خود از پدیده های فوق العاده این جزیره لذت ببرند. غواصی بسیار مناسب افرادی است که تمایل دارند در هر لحظه هیجان را تجربه کنند.

ورزش های ساحلی

پاراسلینگ، اسکوتر روی آب، سوار شدن بادبادک، جت اسکی، موج سواری و غیره تنها بخشی از تفریحات و ورزش های ساحلی جزیره بوراکای در فلیپین است که می تواند یک تجربه عالی برای افراد ماجراجو باشد. هم چنین دوچرخه سواری، پیاده روی در ساحل و آفتاب گرفتن در نزدیکی ساحل نیز از جمله جاذبه ها و زیبایی های جزیره بوراکای فیلیپین است.

شیرجه از صخره

یکی از مهیج ترین و شگفت انگیز ترین تفریحات جزیره بوراکای در فلیپین شیرجه از استخر و پرش در آب است. اگر می خواهید میزان زیادی هیجان را تجربه کنید و سطح هورمون آدرنالین خود را تا حد قابل بالا ببرید ما به شما شیرجه از صخره را پیشنهاد می کنیم. این تفریح می تواند یک تجربه بی نظیر و بی مانند برای شما که به تفریحات مهیج علاقه هستید، باشد.

سافاری

سافاری یکی از انواع سفر است که در آن از گونه های وحشی در طبیعت می توان فیلم برداری کرد. این گونه از تفریح مناسب افرادی است که علاقه مند به بازدید و پژوهش از زندگی گونه های مختلفی از حیات وحش هستند. امروزه سافاری از شکار کاملا جدا شده است و افراد علاقه مند به سافاری می توانند با زندگی گونه های مختلف موجود در جزیره بوراکای فلیپین آشنا شوند.

جزیزه بوراکای

آب و هوای جزیره بوراکای

جزیره بوراکای فلیپین دارای آب و هوای گرمسیری است، متوسط دمای این جزیره حدود 30 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی آن حدودا 75 درصد است. این منطقه در سال به دو فصل مجزا تقسیم می شود که یکی از آنها فصل بارندگی نام دارد که از ماه ژوئن شروع می شود و اواخر اکتبر به پایان می رسد و فصل خشک آن از نوامبر تا می ادامه می یابد. گرم ترین ماه های سال در بوراکای آوریل و می است که دما می تواند تا 39 درجه سانتیگراد (102 درجه فارنهایت) برسد. خنک ترین دوره در سال در این جزیره ماه دسامبر می باشد که دمای روز در اوج 20 درجه سانتی گراد است. به طور کلی ماه های مه، جولای، آگوست، سپتامبر، اکتبر، نوامبر و دسامبر احتمال بارندگی در این جزیره زیاد می باشد. فوریه خشک ترین ماه جزیره بوراکای در فلیپین است.

مناسب ترین زمان بازدید از بوراکای

بهترین زمان برای بازدید از جزیره بوراکای فلیپین ماه نوامبر تا آوریل است. این دوره که به نام " فصل آمیان" نامیده می شود، دارای باد های سرد و مطبوع می باشد که از سمت شمال شرقی می وزد. هم چنین رطوبت و بارندگی در این دوره بسیار کم است پس می توان در این دوره از انواع تفریحات و ورزش های موجود در این لذت برد.

جمع بندی

جزیره بوراکای در فلیپین در چند کیلومتری جزایر بسیار زیبا Panay در Visayas واقع شده و امروزه به عنوان یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان محسوب می شود. این جزیره دارای یک ساحل نسبتاً مبهم اما فریبنده با هتل ها و استراحتگاه های فراوان است؛ اگر می خواهید در کنار استراحت چند روزه از آرامش و تفریحات یک جزیره به بهترین شکل استفاده کنید جزیره بوراکای فلیپین بهترین گزینه منتخب است.
این بهشت گرمسیری با صخره های مرجانی خود به عنوان یکی زیباترین جرایز شناخته شده است که هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان پذیرا است و این فرصت را به گردشگران خود می دهد تا از طعم غذا های بی نظیر فلیپینی لذت ببرند و در سواحل زیبای این جزیره محو شوند و از آسمان و آرامش این جزیره لذت ببرند. بسیار خوشحالیم تا پایان یکی دیگر از مقالات سایت لحظه آخر با ما همراه بودید. لطفا در صورت سفر به جزیره بوراکای فلیپین حتما خاطرات خوش خود را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 3.6 از 5 | از 101 کاربر