زیباترین جزیره های تایلند

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/24
بازدید: 9183
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره های تایلند، بهشتی روی زمین با سواحل شن و ماسه پودری، دریای زمردی و جنگل های سرسبز استوایی هستند. تایلند 2000 مایل ساحل و صدها جزیره دارد. اگر به دنبال سواحل رویایی  با طبیعت خارق العاده و تفریحات هیجان انگیز و مفرح آبی هستید، جزایر تایلند می توانند با میزبانی شما در هتلهای لوکس، سفر رویایی شما را  تبدیل به واقعیت کنند. آرامش سواحل جزایر تایلند مناسب برای یوگا و مراقبه  هستند. دنیای منحصربفرد زیر آبهای جزایر تایلند، بهترین مکان ها برای غواصی درجهان بشمار می روند، با انتخاب زیباترین جزیره های تایلند سفر خود را  مملو از خاطرات ماندگار و فراموش نشدنی نمائید.با ما همراه باشید تا 10 جزیره زیبای تایلند را بشناسید و در برنامه سفر تان به تایلند قرار دهید.

جزیره های تایلند

جزیره پوکت تایلند (Phuket)

پوکت بهشتی در تایلند ، بزرگترین جزیره این کشور، همه آنچه که برای تفریح می خواهید را دارد. سواحل پر زرق و برق ، زندگی شبانه پر شور و هیجان ، پناهگاه فیل ها ، یک شهر قدیمی جذاب ، یک فرودگاه بین المللی وهتل های مجلل  با ساحل  اختصاصی که می تواند سفر لذت بخشی برای شما فراهم کند. اگر علاقه مند به کلاب های شبانه و ساحلی هستید به وفور در  منطقه پاتونگ  متمرکز شده اند، اگر دوست دارید از شلوغی های شبانه به دور باشید و ترجیحتان یک منطقه ویلایی آرام و دنج با ساحل اختصاصی هستید به سراغ منطقه Trisara  بروید.  در جزیره پوکت ،می توانید کایاک های تفریحی  اجاره کنید و به  سمت ساحل بانانا بیچ با طبیعت بکر بروید.در سفر به پوکت، بازدید از شهر قدیمی پوکت را از دست ندهید که مملو از مغازه های چینی وپرتغالی ، کافه ها، رستوران ها و بوتیک های زیبا هستند.

جاهای دیدنی تایلند - آشنایی با 22 جاذبه گردشگری تایلند که ایرانیان عاشق آنند.

تایلند

جزیره یائو نویی (Koh Yao Noi)

برای دیدن جزیره رویایی و بکر تایلند یائو نویی، می توانید از جزیره پوکت با یک قایق تندرو 20 دقیقه ای به این جزیره برسید ، جزیره یائو نوئی کوچک است و بیشترحال و هوای محلی دارد. دارای 20 هتل می باشد. هیچ بار و کلابی وجود ندارد در این جزیره می توانید در رستوران ها  غذاهای خانگی تایلندی را میل کنید. دوچرخه و یا موتور می توانید اجاره کنید و در داخل جزیره گشت و گذار کنید. از ویژگی های این جزیره وجود کلبه های جنگلی است که با کرایه کردن آنها از محلی ها، می توانید حس بودن در جنگلهای استوایی را تجربه کرد.   از جمله تورهایی که در این جزیره برگزار می شود تور دوچرخه سورای و تور کشتی است. در تور دوچرخه سواری  این جزیره می توانید از تراس های برنج ، مزرعه نارگیل ، بازار محلی و اسکله آرام که برای تماشای غروب آفتاب مناسب است بازدید کنید. و با تور کشتی برای رفتن به  ماهیگیری، شنا ، غواصی و گشت و گذار در جزایر کوچکتر مجاور مانند جزیره پاک بیا و جزیره کوهو را امتحان کنید.

جزیره های تایلند

جزیره  چانگ تایلند(Koh Chang)

 جزیره چانگ، در میان 52 جزیره ای است که بخشی از پارک ملی دریایی مو کوه چانگ است. بکر ترین جزیزه تایلند با  ‏‏70 درصد پوشش جنگلی دست نخورده است. دارای سواحل زیبا و کوههای بلند است ، همه اینها جزیره ‏ چانگ را به مقصدی رویایی برای توریست هایی که می خواهند جای جدیدی را کشف کنند می سازد ، بخصوص گردشگرانی که علاقمند به بمقاصد ‏بکر و طبیعی هستند.  جزیره چانگ مکانی عالی برای کوه نوردی در جنگل است ازاینرو، ‏بسیاری از بازدیدکنندگان این جزیره اهل جنگل نوردی و طبیعت گردی هستند . در این جزیزه ریزورت ها و اقامتگاه های ساحلی زیبایی می توانید بیابید  که دارای محیط گرمسیری ، معماری سنتی تایلند و غذاخوری ها و بارهای ساحلی هستند

جزیره

جزیره ساموئی تایلند(Koh Samui)

ساموئی، سومین جزیره بزرگ تایلند با تفریحات متنوعی از جمله غواصی ، قایقرانی با کایاک ، یوگا و تماشای بوکس بازی تایلندی(موی تای) تبدیل به یکی ازمحبوب ترین جزایر تایلند شده است.  جزیره سامویی تایلند یکی از جزایر پیشرفته تایلند است  دارای فرودگاه بین المللی اختصاصی برای جابه جایی توریست ها می باشد.

جزیره ساموئی با داشتن هتل های لوکس و مجلل پنج ستاره با سواحل شگفت انگیز ماسه ای سفید ، صخره های مرجانی و درختان نارگیل  بهشت امنی را برای  تعطیلات شما فراهم خواهد کرد. 

جزیره

جزیره لانتا تایلند(Koh Lanta)

جزیره لانتا ، جزیره ای رویایی و مناسب سفرهای رمانتیک و خانوادگی است. جزیره لانتا با 9 ساحل و 15 مایل، در امتداد خط ساحلی، بسیار مناسب برای حمام آفتاب و شنا می باشد. این جزیره نسبت به پوکت  و جزیره های اطراف دارای گردشگر کمتری است ، بنابراین برای زوج هایی که می خواهند یک تفریح عاشقانه داشته باشند و خانواده هایی که بدنبال سفر ریلکسی و استراحت در زیر گرمای لذتبخش آفتاب هستند بسیار عالیست. جزیره لانتا با قایق از پوکت ، کرابی یا جزیره فی فی تایلندی قابل دسترسی است.

جزیره

راهنمای سفر به تایلند - آخرین شرایط سفر به تایلند برای ایرانی ها در سال ۲۰۲۳

جزیره تائو تایلند(Koh Tao)

جزیره تائو، محبوب تایلندی ها و منطقه ای عالی برای تفریحات آبی و غواصی است. زیر آبهای سواحل جزیره تائو، مملو از ماهی ، لاک پشت ، مرجان و دیگر حیوانات دریایی است و این جزیره را تبدیل به بهترین منطقه غواصی تایلند نموده است. این جزیره دارای 70 مدرسه غواصی  که گواهینامه های انجمن حرفه ای مربیان غواصی (PADI) صادر می کنند. علاوه برغواصی و اسنورکلینک، سواحل روح نواز جزیره تائو برای پیاده روی، یوگا، تفریحات آبی  و مطالعه کتاب بسیار دلپذیر است. رسیدن به این جزیره کوچک در خلیج تایلند  فقط با قایق امکان پذیر است.

جزیره

جزیره فانگان تایلند (Koh Phangan)

جزیره فانگان تایلند برای جشن ها و مهمانی های ساحلی دارای شهرت جهانی می باشد. هر ساله  میزبان گردشگران زیادی از سراسر  دنیا می باشد. در این جشن ها، گروهای موسیقی محلی همراه با اجرای رقص  های محلی با آتش ، آداب و رسوم این منطقه از تایلند را بنمایش می گذارند. در  این جشن،  مردم محلی خود را با رنگ نئون آراسته و تمام شب را  به رقص و پایکوپی می پردازند. طبق سنت جزیره فانگان، این جشن ها، هر ماه در شب ماه کامل برگزار می شود و برای گردشگران بسیار سرگرم کننده و تجربه ای متفاوت می باشد. در جزیره فانگان ، علاوه بر شرکت در این جشنها می توانید از سواحل دنج و آرام  برای تمرین یوگا، مطالعه، مدیتیشن استفاده کنید. و یک سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

جزیره

بهترین هتل های تایلند - اگر رفتی تایلند میتونی یکی از این هتل ها رو رزرو کنی

 جزیره فرا تونگ تایلند (Koh Phra Thong )

جزیره فراتونگ،یک جزیره خلوت با ویژگی های منحصربفرد برای  علاقمندان به طبیعت می باشد. این جزیره، انتخاب عالی برای مسافرانی است که می خواهند از شلوغی ها فرار کنند و در یک استراحتگاه کوچک بومگردی اقامت کنند.  خانه های روستایی با سقف کاهگل  به جزیره حال و هوایی فروتنانه می بخشد. بازدید کنندگان  احساس می کنند در این جزیره زمان متوقف شده است.  دوستداران طبیعت می توانند به تماشای پرندگان بپردازند و بیش از 100 گونه پرنده از جمله لک لک های در معرض خطر را مشاهده کنند و یا از پناهگاه محلی لاک پشت دیدن نمایند. و اگر به دنبال تجربه های ماندگار هستید حتی می توانید سوار یک قایق ماهیگیری شوید تا ببینید ماهیگیران محلی چگونه شب ها ماهی را صید می کنند. دسترسی به این جزیره  فقط با قایق  امکان پذیر است.

جزیره

جزیره فی فی تایلند(Koh Phi Phi)

جزیره فی فی تایلند یک از معروف ترین و زیباترین جزیره های تایلند است.  این جزیره  توسط فیلم ساحل لئوناردو دی کاپریو مشهور شد. جزیره فی فی در واقع یک مجمع الجزایر با شش جزیره است که دارای سواحل زیبا در استان کرابی تایلند است. فقط فی فی دون  قابل سکونت و استفاده گردشگران می باشد. مابقی جزیره  یعنی منطقه فی فی له که جاذبه اصلی جزیره است به عنوان بخشی از پارک ملی مو کو فی فی محافظت می شوند و  خالی از سکنه است. در فی فی دون می توانید به فعالیت هایی از قبیل غواصی ، صخره نوردی ، یوگا ، قایقرانی ، پرش از صخره و موج سواری و در صورت علاقمندی به ماهیگیری بپردازید . اگر در فاصله زمانی اردیبهشت تا دی به این جزیره سفر کنید می توانید پرنده هایی بسیار کمیابی را ببینید. بیشتر ساکنان این جزیره مسلمان هستند.یکی از معروفترین جاذبه های جزیره فی فی ، ساحل میمون‌های آن است که می تواند برایتان  سرگرم کننده و جالب  باشد.

جزیره

جزایر سیمیلان تایلند(Similan Islands)

جزایر سیمیلان یکی از مقاصد گردشگری تایلند است که در نزدکی پوکت قراردارد. جزایر سیمیلان با داشتن سواحل شنی سفید و جنگل های بکر و پوشیده از درخت های استوایی و تنوع گونه های دریایی در زیرآبهای این جزیره تبدیل به یکی از  محبوبترین  و بنامترین جزایر تایلند در کل دنیا شده است.همچنین، جزایر سیمیلان به همراه  جزیره تائو به عنوان بهترین منطقه غواصی در جهان شناخته شده است. این مجمع الجزایر شامل 11 جزیره است .پارک ملی دریایی جزایر سیمیلان حاشیه صخره های مرجانی است. بسته به زمان سال ، غواصان و اسنورکلر ها می توانند لاک پشت های منقاردار ، ماهی های صخره ای ، باراکودا و حتی کوسه ها را ببینند. هتل های لوکس، رستوران ها، کافه هاو تفریحات آبی جزیره علاوه بر غواصی، قایقرانی، شنا، حمام آفتاب، جت اسکی، موج سواری و ...تعطیلات و سفر به یادماندنی را در خاطر بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

سواحل تایلند - بهترین و زیباترین سواحل تایلند کامند؟

جزیره

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

سخن آخر

کشور تایلند با جزایر منحصر بفرد جزء محبوب ترین مقاصد گردشگری می باشد. سواحل کریستالی، جنگلهای استوایی ،غواصی، بازیها و تفریحات آبی، رستوران ها، کافه ها، مراکز خرید، روستاهای سنتی، غذاهای خوشمزه دریایی و محلی همه و همه ، سفربه جزایر تایلند را تبدیل به سفری رویایی و هیجان انگیز کرده است. سالیانه میلیونها گردشگر بازدید از جزایر و جاذبه های گردشگری تایلند را در اولویت خود قرارداده و تعطیلات خود را به زیبایی سپری می کنند.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. محبوبه رمضانی محبوبه رمضانی 1402/04/13
    0 نفر پسندیدند
    بین جزایر تایلند جزیره فی فی واقعا یک بهشت استواییه. آب زلال و ماسه‌های سفیدش نفس آدمو بند میاره. آدم اصلا دلش نمی‌خواد برگرده هر چی از قشنگی این جزیره بگم کم گفتم.
  2. محبوبه رمضانی لحظه آخر 1402/04/13
    0 نفر پسندیدند
    سلام خانم رمضانی ممنونیم که نظر خودتون در ارتباط با جزایر تایلند رو در لحظه آخر به اشتراک گذاشتید.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تعطیلات عید فطر امسال کجا برویم؟
تعطیلات عید فطر امسال کجا برویم؟
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 101 کاربر