توریستی ترین شهرهای دنیا

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/21
بازدید: 10439
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

توریستی ترین شهرهای دنیا، شهر های خاصی در جهان اند که همه مسافران می‌خواهند خاطراتی به یاد ماندنی را در آن برای خود بسازند. بعد از مطالعه این مقاله با محبوب ترین شهرهای توریستی دنیا حتی در صورتی که هرگز به آنها سفر نکنید، آشنا می شوید. 

بسیاری از مردم جهان سفر به کشورهای خارجی را برای کشف شگفت انگیزترین اتفاقات به سفر های شهری ترجیح می دهند، آماری از گردشگران در نقاط مختلف جهان منتشر می‌شود که نشان می‌دهد محبوب ترین شهرهای توریستی جهان در کجا قرار گرفته اند. 

محبوب ترین شهرهای توریستی دنیا

در بین این شهرها بانکوک، هنگ‌کنگ و لندن به طور مشترک با بیش از ۷۲ میلیون بازدیدکننده در هر سال به عنوان پر بازدید ترین شهر های جهان شناخته می شوند. برای مسافرانی که امیدوارند تجربه‌های جدیدی را در سفر رقم بزنند در ادامه لیستی از برترین شهرهای جهان را مرور خواهیم کرد.

 

دبی

 

دبی

دبی شهر خیره کننده در امارات متحده عربی

دبی در امارات متحده عربی معنای از سبک زندگی لوکس را به گردشگران نشان می دهد، دبی از جمله بزرگترین مراکز تجاری جهان است، که امروزه به عنوان مقصد اصلی گردشگری در بین ثروتمندان و علاقه‌مندان شناخته می شود.

بلندترین ساختمان و برج جهان یعنی برج خلیفه در دبی تنها یکی از جذاب ترین دلایل سفر به این شهر است، مراکز خرید و آکواریوم های بزرگ نیز بخش دیگری از جاذبه های چشم نواز دبی را تشکیل می دهند.

 

بزرگترین کشور جهان - آیا می دانید بزرگترین کشور جهان در کدام قاره قرار دارد؟

 

مسافران معمولاً شیفته و دلباخته فضای فانتزی و باشکوه دبی که شامل هتل ها و استراحتگاه های بسیار لوکس و فضایی فوق العاده جذاب که تلفیقی از صداها و رنگ ها هستند، می شوند. زندگی شبانه در دبی جریان دارد و سواحل معروف این شهر به عنوان یکی از جاذبه های ساخت دست بشر توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. 

اگر می‌خواهید اوقات خوشی را سپری کنید قطعاً هیچ گزینه دیگری جز دبی پیش روی شما وجود ندارد. دبی مقصدی برای لذت بردن از تمام چیزهایی است که در جهان می توان شاهد آن بود.

سواحل فراموش نشدنی غروب بی نظیر خورشید و اسکی سواری تنها بخشی از لذت هایی است که دبی را به شهری هیجان انگیز تبدیل کرده است. دبی مال، نخل جمیرا، نهر دبی و برج خلیفه بخشی از برترین جاذبه های گردشگری و توریستی دبی هستند.

 

پاریس

 

پاریس

پاریس یکی از محبوب ترین شهرهای جهان

پاریس شهری در فرانسه به عنوان یکی از جذاب ترین و در عین حال محبوب ترین شهرها از نظر گردشگران شناخته می‌شود. وجود شاخص های متعدد از جمله تعطیلات، جشن ها و مناظر طبیعی یا دست ساز انسان باعث شده تا فرانسه یکی از مقاصد اصلی گردشگری در دنیا شناخته شود. 

تورهای مسافرتی برای بازدید سریع و مدیریت شده از این کشور طراحی شده، بخش زیادی از مسافران در پاریس از دیدن موزه ها، گالری ها و آثار هنری در این شهر لذت می برند. این شهر همه چیز های دوست داشتنی برای مسافران را در دل خود جای داده است.

 

بزرگ ترین دریاچه جهان - آیا می دانید مساحت بزرگ ترین دریاچه دنیا چقدر است؟

 

از جمله آنها می‌توان به برج ایفل، کلیسای جامع نوتردام و طاق پیروزی اشاره کرد، پاریس شهری با شهرت جهانی است که می تواند در برگیرنده تمامی سلایق هم باشد. شانزلیزه، موزه لوور، برج ایفل، کلیسای جامع نوتردام و موزه اورسی تنها بخشی از برترین جاذبه های گردشگری پاریس شناخته می شوند. 

این شهر هر ساله بیش از ۲۰ میلیون بازدید کننده را در دل خود جای می دهد، معماری ویژه و منحصر به فرد پاریس یکی از شگفتی آور ترین چیزهایی است که گردشگران شاهد آن خواهند بود. آب و هوای زیبا در پاریس و امکان بازدید از تمامی جاذبه های گردشگری، اقامت در هتل های زیبا و سپری کردن تعطیلات در کنار جذابیت هایی مانند موزه‌ها، بلوار ها و مغازه ها همان چیزی است که به آن فکر می کنید.

 

پاتایا

 

پاتایا

پاتایا شهری با زیبایی های کاملاً شناخته شده  

اگر جزو طرفداران پروپاقرص فیلم‌ها و سریال‌های خارجی باشید، قطعاً با پاتایا به عنوان یکی از مهمترین شهرهای تایلند با جذب بیش از ۱۰ میلیون گردشگر در سال آشنا هستید. پاتایا شهری برای تجربه جذاب ترین اتفاقات گردشگری است که از جمله آنها می توان به قدم زدن در ساحل بسیار محبوب شهر و تمرین تیراندازی اشاره کرد. 

پاتایا مجموعه‌ای از زیبایی‌های طبیعی است که فرصتی عالی را برای گذراندن اوقات فراغت در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. انجام ورزش های ساحلی، بازی و ماجراجویی تنها بخشی از برنامه هایی است که می توانید در پاتایا شاهد آن باشید. بازدید از معابد بودایی و تجربه غذاهای اصیل تایلندی در پاتایا از اولویت های بعدی است که می توانید به آن فکر کنید. 

از مهمترین جاذبه های گردشگری در پاتایا می توان به ساحل جامتین، ساحل پاتایا، پناهگاه حقیقت، باغ وحش ببر سریراچا و باغ گیاه شناسی نونگ نوچ پاتایا اشاره کرد. جمعیت پاتایا حدوداً یک میلیون نفر است.

 

نیویورک

 

نیویورک

نیویورک گرانترین شهر جهان در ایالات متحده آمریکا 

نیویورک یکی از باشکوه ترین شهر های جهان با جذب سالانه ۱۴ میلیون گردشگر در آمریکا است. نیویورک را همچنین به عنوان یکی از شهرهای گران از نظر هزینه زندگی در دنیا می شناسند. لذت و هیجان دو بخش جدایی نشدنی سفر به نیویورک است، به نظر می رسد جذابیت های شهر نیویورک هرگز تکراری نمی شوند و می توان نیویورک را شهری برای تمام نسل ها معرفی کرد.

 

بزرگترین جنگل جهان - آیا می دانید وسیع ترین جنگل دنیا چه نام دارد؟

 

عناصر زیادی برای تبدیل شدن نیویورک به یکی از بهترین شهرهای جهان برای گردشگری وجود دارد که قطعاً مجسمه آزادی در این شهر یکی از مهمترین این عناصر به شمار می آید. چرا که این مجسمه نمادی از فرهنگ و آزادی در آمریکا است. نیویورک از جمله شهرهایب است که مردم برای تحقق رویاهایش آن را انتخاب می کنند.

تماشای تجربه‌های تکرار ناشدنی و وسوسه برانگیز، لذت چشیدن طعم هیجان را به مسافران می دهد. تماشای ساختمان امپایر استیت، میدان تایمز نیویورک و خیابان برادوی به عنوان بخشی از بهترین جاذبه های گردشگری نیویورک پیشنهادی متفاوت برای شما خواهد بود. البته فراموش نکنید که نیویورک جذابیت های بسیاری را در خود جای داده است.

 

لندن

 

لندن

لندن شهری در انگلستان 

لندن سالانه بیش از ۱۹ میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می کند، این شهر جزو بهترین شهرهای جهان از نظر گردشگری است و همواره در فهرست پنج شهر برتر توریستی قرار می گیرد.

نوسانات دمایی در شهر لندن یکی از جذابیت هایی است که باعث شگفت زده شدن گردشگران می شود، بسیاری از گردشگران شهر لندن را عنوان بهترین مقصد برای سپری کردن تعطیلات عید کریسمس می شناسند.

کاخ باکینگهام، چشم لندن آکواریوم SEA LIFE  لندن، موزه مادام توسو و اتاق‌های جنگل چرچیل جزء بهترین جاذبه های گردشگری این شهر شناخته می شوند. بازدید از کلیسای جامع سنت پل به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری لندن تنها بخشی از آن چیزی است که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. 

سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی به جاذبه ها و مقاصد گردشگری در لندن برای مسافران را به سادگی فراهم می‌کند و این امکان برای گردشگران وجود دارد که به آسانی در لندن برای بازدید از جاذبه های گردشگری بدون نگرانی از ترافیک تردد کنند. 

بازدید از بازارها و محله های معروف لندن از جمله Camden و Borough که از قرن سیزدهم مورد توجه ساکنین شهر بوده است نیز در نوع خود هیجان انگیز خواهد بود.

 

توکیو

 

توکیو

توکیو کلانشهری مهیج در ژاپن 

توکیو یکی از کلانشهرهای جهان در کشور ژاپن به عنوان شهری مهیج شناخته می شود که میزبانی المپیک ۲۰۲۰ به جذابیت های این شهر افزوده است. آنچه ژاپن را امروزه به عنوان یک کشور محبوب به جهان معرفی کرده جاذبه های گردشگری چشم‌نوازی است که می توان در سراسر توکیو شاهد آن بود.

ژاپن دارای فرهنگی رنگارنگ و دلنواز است که با نگاهی به پارک ها، موزه ها و مراکز خرید آن می توان انعکاس خوبی از فرهنگ ژاپن را شاهد بود. گردشگران با ورود به توکیو می توانند با فرهنگ سنتی ژاپن به بهترین شکل ممکن آشنا شوند. 

توکیو سالانه میزبان بیش از ۱۰ میلیون بازدیدکننده و گردشگر است، سفر به توکیو به معنای بازدید از جاذبه ها و مناظره زیبایی است که هیچ پایانی برای جذابیت آنها وجود ندارد. با نگاهی به فرهنگ های غذایی و همینطور وسایل تفریحی در توکیو درک فرهنگ ژاپن به ساده ترین شکل امکان پذیر می گردد. 

جمعیت منظم این شهر قطعاً یکی از خیره کننده ترین مواردی است که گردشگران شاهد آن خواهند بود، توکیو امروزه با بیش از ۳۵ میلیون جمعیت به طرز شگفت‌انگیزی منظم است. کاخ امپراتوری توکیو، معبد سنسوجی، زیارتگاه میجی جینگو به عنوان بهترین جاذبه های گردشگری در توکیو شناخته می شوند.

 

میلان

 

میلان

میلان شهری پیشرفته در ایتالیا 

میلان یکی از پیشرفته ترین شهرهای ایتالیا در حوزه تجارت، هنر و فرهنگ غذایی است. به سادگی می‌توان درک کرد که چرا بیش از هر نقطه دیگری در ایتالیا گردشگران میلان را برای سفر انتخاب می کنند. 

شهر میلان سالانه بیش از 7 میلیون بازدیدکننده و گردشگر را به خود جذب می‌کند، گردشگرانی که به دنبال چیزهای مرسومی مانند مد و فشیون هستند. بازدید از شهر میلان به ویژه در هفته های مد پیشنهادی تکرار ناشدنی برای بازدیدکنندگان و گردشگران به شمار می رود. 

رشد سریع جمعیت در این شهر باعث شده تا توجه به آداب و رسوم و یادگیری بهترین شیوه معاشرت به عنوان یک ضرورت مهم در میلان شناخته شود، تجربه غذاهای ایتالیایی قطعاً یکی از خاطره انگیزترین چیزهایی است که گردشگران آن را در حافظه خود ثبت می کنند. 

کلیسای جامع میلان، قلعه سفورزا، گالری ویتوریو امانوئل دوم،  مرکز خرید سن مائوریزیو آل موناسترو و کلیسای سن مائوریزیو آل موناسترو را می توان به عنوان برترین جاذبه های گردشگری در میلان معرفی کرد.

 

شانگهای

 

شانگهای

شانگهای بزرگترین شهر چین 

شانگهای با بیش از ۸ میلیون نفر گردشگر از بزرگترین شهرهای جهان و به عنوان بزرگترین شهر چین از نظر تاریخی و فرهنگی قدمتی غنی را در خود جای داده است. زرق و برق جذاب این شهر در کنار مدرنیزاسیون آن باعث شده تا معماری اولین نکته جالب توجه در شانگهای به نظر برسد.

وجود کلیسا های متعدد و معابد بودایی که آمیخته با فرهنگ غنی چینی است باعث شده تا گردشگران لذتی متفاوت را تجربه نمایند. گشت و گذار در بازارها و بوتیک های شانگهای برای انتخاب هدایای چینی زیبا از دیگر جذابیت های قابل توجهی است که باید به آن اشاره کرد.

معبد چنگ هوانگ که از آن به عنوان معبد خدای شهر شانگهای یاد می شود، استراحتگاه دیزنی‌لند، برج مروارید خاور و باغ یو شانگهای از جذاب ترین مکان‌های گردشگری در این شهر شناخته می‌شود. 

شانگهای در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون نفر جمعیت دارد و به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق شهری در چین و همچنین سومین شهر پرجمعیت جهان شناخته می شود. پیشرفت های چشمگیر در حوزه مالی، تحقیقات، فناوری و حمل و نقل در عین افزایش چشمگیر جمعیت، چیزی از جذابیت های این شهر در حوزه توریست و گردشگری کم نکرده است.

 

رم

 

رم

رم مکان شگفت انگیزی در دلِ ایتالیا 

رم از شگفت انگیز ترین مکان هایی است که به واسطه داشتن تاریخ و تمدنی کهن توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. این شهر در ایتالیا سالانه بیش از ۱۰ میلیون گردشگر را پذیراست و هر گوشه و کنار آن مملو از شواهد تاریخی است که نشانی از گذشته شکوهمند و تمدنی قدرتمند است. 

وقتی در رم هستید می توانید با سفر به مرکز رونسانس و بازدید از شهر واتیکان شاهد جذابیت‌هایی باشید که هرگز  فراموش نمی شوند. کولوسئوم، فواره یا چشمه تروی، چشمه عشاق رم پانتئون و تپه باستانی پالاتین رم تنها بخشی از برترین جاذبه های گردشگری این شهر در ایتالیا به شمار می روند.

رم منظره‌ای از فوق العاده ترین جاذبه های گردشگری است که می تواند توجه هر بازدیدکننده را به خود جذب کند. نمادهای گردشگری برتر و فوق العاده جذاب در ایتالیا باعث شده تا این کشور در بین بهترین مقاصد گردشگری قرار گیرد. 

فرهنگ و تاریخ در کنار معماری اصیل رم تنها بخشی از ایده آل هایی است که دقیقا مطابق با سلیقه گردشگران است. علاوه بر مکان های معروف فرهنگی و گردشگری در رم آشنایی با فرهنگ غذاهای اصیل ایتالیایی و امتحان این غذاها برای گردشگران محلی نیز در نوع خود پیشنهاد بسیار جالبی محسوب می شود. در سال ۲۰۱۹ رم لقب یازدهمین شهر پربازدید جهان را از آن خود کرد، رم را می‌توان به‌عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا نیز معرفی کرد.

 

آنتالیا

 

آنتالیا

آنتالیا شهری با فرهنگ کاریزماتیک 

آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ترکیه سالانه پذیرای بیش از ۱۴ میلیون بازدید است. آنتالیا به لطف داشتن سواحلی فوق‌العاده به رنگ آبی لاجوردی فرصت های زیادی را برای گردشگران در خود جای داده است. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در آنتالیا به انجام دادن آن مشغول شوید، آنتالیا شهری قدیمی و هزارتوی است که مکان های تاریخی بی‌شمار آن حتی بازدید از ویرانه‌های تاریخی آن نیز برای گردشگران جذاب به نظر می‌رسد.

این شهر به هیچ عنوان خسته کننده نیست حتی اگر به تاریخ هیچ علاقه ای نداشته باشید، قدم زدن در امتداد خط ساحلی فیروزه ای آنتالیا با شن هایی به رنگ سفید باعث می شود تا تمام مشکلات خود را برای ساعاتی فراموش کنید. مکان های دیدنی زیادی در آنتالیا وجود دارد که از تماشای آن هیجان زده خواهید شد، ساحل کنیا لتی، موزه شهر آنتالیا، آبشارهای دودن و دروازه هادریان تنها بخشی از جذاب ترین و در عین حال دیدنی جاذبه های آنتالیا هستند.

 

استانبول

 

استانبول


استانبول شهری جذاب در قلب ترکیه 

استانبول پایتخت فرهنگی کشور ترکیه هر ساله با بیشتر از ۱۴ میلیون بازدید کننده به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای جهان شناخته می شود. استانبول نمادی از تلفیق فرهنگ شرق و غرب است که امروزه لایه های متنوعی از تاریخ، غذا، لباس، سنت و به طور کلی هر چیزی که در این دنیا وجود دارد را به گردشگران نشان می‌دهد. 

وقتی صحبت از بازدید استانبول در میان است می توان هیجان زیادی برای تماشای دنیای کاملاً متفاوت و در عین حال جذاب داشته باشید، بازدید از مساجد، باغ ها، کوچه ها و خانه های قدیمی استانبول تاریخ باشکوه این کشور را برای شما به نمایش می گذارد.

موزه باستان شناسی استانبول، مسجد آبی استانبول، کاخ توپکاپی ایا صوفیه و آب انبار باسیلیکا را می توان به عنوان چند نمونه از بهترین جاذبه های گردشگری در استانبول معرفی کرد.

استانبول امروزه به عنوان یکی از مشهورترین شهرهای جهان و همینطور  محبوب ترین شهر ترکیه شناخته می‌شو، بنابراین کاملا منطقی است که مردم و بازدیدکنندگان تمایل زیادی به دیدن از این شهر داشته باشند. 


استانبول مملو از مساجد و کاخ های تاریخی در کنار کافه ها، مغازه ها و بوتیک هایی بسیار شیک است که به لطف آب و هوایی بسیار معتدل همه ایده آل های یک شهر توریستی را در خود جای داده است. 

بازدید کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا دست اکتشافات تاریخی عجیبی در استانبول بزنند، تماشای دو منطقه تاریخی و توریستی سلطان احمد و  Istiklal Caddesi هم خالی از لطف نخواهد بود.

 

کوالالامپور

 


کوالالامپور

کوالالامپور شهری در بین آسمان خراش ها 

کوالالامپور پایتخت مالزی شهری در بین آسمان خراش ها با بیش از ۱۴ میلیون بازدیدکننده در سال به یکی از شگفت انگیزترین نقاط جهان برای گردشگری تبدیل شده است. زمانی که در کوالالامپور باشید می‌توانید با تماشای افق و محو شدن در دل خیابان های پر از غرفه های مواد غذایی چیزهایی شگفت انگیز را تجربه کنید.

گنبد هایی که نشان از معماری مغولان است، تماشای نشانه‌هایی از طبیعت، سنت و فرهنگ در کوالالامپور جذابیت های زیادی را برای شما به نمایش می گذارد. شهروندان مالایی، هندی و چینی در کوالالامپور شهر را با نماهایی مختلف آراسته اند، اماکن مذهبی، باغ‌های گیاه‌شناسی، برجهای دوقلو و بازارهایی در خیابان کوالالامپور باعث می‌شوند تا شما هرگز احساس خستگی نکنید.

کوالالامپور به عنوان مرکز فرهنگی اقتصادی و مالی کشور مالزی شناخته می شود. بازدید از میدان ها و بازارهای قدیمی شهر احساس حضور در موزه هایی با قدمت کهن را به شما منتقل می کند. معماری های خیره کننده در کوالالامپور باعث شده تا این شهر همیشه روشن به نظر برسد. 

جذابیت های کوالالامپور تا حدی است که می توان ساعت های طولانی را به تماشای آن اختصاص داد، باغ پرندگان، آکواریوم و حیات وحش منطقه کوالالامپور از دیگر شگفتی هایی است که نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت.

ساختمان سلطان عبدالصمد، غار باتو، محله چینی ها، منارا و برج های دوقلوی پتروناس تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری شگفت‌انگیز کوالالامپور است.

 

آمستردام

 

آمستردام

آمستردام شهری افسانه ای در هلند 

آمستردام را می توان به عنوان یک مقصد گردشگری افسانه‌ای برای لذت بردن از مناظری کاملاً خارق‌العاده در هلند با بیش از ۸ میلیون بازدید کننده در سال معرفی کرد. لذت بردن از مناظر طبیعی در آمستردام برای هر بازدید کننده ای شگفت آور خواهد بود. 

پارک های سرسبز، خانه هایی با سقف شیروانی، کافه های کنار جاده، مراکز خرید بزرگ و هیجان انگیز تمام آن چیزی است که ترکیبی متفاوت را آمستردام به گردشگران نمایش می دهد. زندگی شبانه در آمستردام جریان دارد، می توان گفت که امستردام شبیه به هیچ شهر دیگری در اروپا نیست.

شما می‌توانید لیستی بلند بالا از مکان های گردشگری جذاب در این شهر آماده کنید و هر روز را به دیدن یکی از این مناظر شگفت انگیز اختصاص دهید. آمستردام قدمتی حدوداً سه هزار ساله دارد و به لطف این قدمت کهن مناظر تاریخی و گردشگری بسیاری در این شهر قرار گرفته که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

خانه آنه فرانک، موزه ملی آمستردام، موزه ون گوگ، پارک وندل و میدان دام آمستردام تنها بخشی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می آیند.

 

بالی

 

بالی


بالی از خاطره انگیز جزایر جهان 

بالی را می توان به عنوان یکی از دیدنی‌ترین جزایر گردشگری در بین تمامی جزایر اندونزی معرفی کرد، استشمام بوی روغن گل میخک در هوای گرم و استوایی شهر بالی و قدم زدن در پیاده رو های شلوغ و شنیدن موسیقی سنتی، شاید تصویری رویایی را از این شهر برای گردشگران منعکس می کند.
حتی با وجود سر و صدا و هرج و مرج زیاد در بخشی از مناطق توریستی این جزیره از هر نظر زیبا است و جاذبه‌های طبیعی غنی و ایده آل آن را برای هر نوع مسافری به یک مقصد دیدنی تبدیل کرده است.
موج سواری، کوهنوردی، بازدید از قله های آتشفشانی، تماشای آبشار های مه آلود، دوچرخه‌سواری و تماشای مناظر سرسبز تنها بخشی از جذابیت هایی است که در بالی می توان شاهد آن بود. 
چشمه های آب گرم در بالی تجربه آرامش را برای مسافران به ارمغان می آورد، اولویت های زیادی برای گردش در بالی وجود دارد که حتماً باید برای آن برنامه ریزی درستی داشته باشید. مزارع برنج در بالی، جنگل میمون اوبود، معبد کوه باتور و معبد اولواتو تنها بخشی از از هیجان انگیز ترین جاذبه های گردشگری بالی اندونزی شناخته می شوند.

هر کشوری در جهان زیبایی های خاصی را برای ارائه به انسان ها در دل خود جای داده است، غذاهای محلی، معماری، تمدن و تاریخ از جمله فاکتورهای اندازه گیری یا تعیین زیبایی یک کشور به شمار می رود.
هر ساله نظر سنجی های مختلفی بر اساس عوامل مختلف از امید به زندگی تا منابع طبیعی انجام می گیرد تا نشان دهد که جذاب ترین کشورهای دنیا برای گردشگری کدام است. در بین بسیاری از کشورها و نقاط جذاب در جهان کاستاریکا نمادی از زندگی ناب شناخته می شود. 
کاستاریکا که با آبشارهای مه‌آلود، سواحل خلوت و جنگل های محافظت شده احاطه شده است، نقطه ای امن در دنیای گردشگری است. نیوزلند را هم می توان به واسطه دارا بودن چشم اندازهایی و کوه‌هایی سر به فلک کشیده، دریاچه‌های فیروزی و سواحل بادخیز به عنوان یکی از جذاب ترین نقاط جهان معرفی کرد.
اتریش، کانادا، مکزیک، اسپانیا، سوئیس، استرالیا و یونان، فلاند، شیلی، تایلند و کرواسی نیز در بین کشورهای ایدده‌آل گردشگری قرار دارند. کشورهایی که با دارا بودن سواحل یا زیبایی های طبیعی همواره می توانند مقصدی عالی برای گردشگری باشند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر