رویا پارک تهران

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/28
بازدید: 7466
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آدمی همیشه و در هر زمان به این فکر می کند که چگونه می تواند تفریحات جدیدی را خلق کند و از تجربه آن لذت ببرد، تفریحاتی که در حین تازگی، جذاب و هیجان انگیز باشد و بتواند انسان را برای ساعاتی سرگرم و غرق در لذت کند به طوری که از دنیای پر هیاهو و پر مشغله امروزی دور شود، چه بهتر که این تفریحات این باشد که رویای او به حقیقت بپیوندد. در رویا پارک تهران می توان به برخی از رویاهای ذهن رسید و لحظاتی خوش را برای خود رقم زد. با ما همراه باشید تا با رویا پارک تهران بیشتر آشنا شوید.

رویا پارک تهران


رویا پارک تهران نیز همانند هیومن پارک تهران یک پارک موضوعی می باشد که در آن همانطور که از نامش پیداست به خیال و رویا پرداخته شده است. این پارک به عنوان یکی از جذاب ترین تفریحات تهران طرفداران بسیاری یافته چرا که با قرار گرفتن این رویا پارک در مجموعه موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد و هیومن پارک تهران، تفریح را برای ساکنین تهران آسان تر کرده و فرصت تجربه چندین سرگرمی را برای آنان فراهم آورده است، به همین سبب روزانه تعداد کثیری از بازدید کنندگان را به سوی خود جذب می کند. پارک ژوراسیک تهران نیز یکی از پارک های جذاب تهران محسوب می گردد که به تازگی طرفداران بسیاری یافته است. گردشگران تور تهران نیز باید بدانند که این تفریحات به عنوان مهیج ترین تفریحات تهران شناخته می شوند.

 

پارک های تهران - معرفی کامل پارک های تهران + فیلم های زیبای آن!


 در رویا پارک تهران تعداد 100 صحنه چند بعدی شبیه سازی شده است که شما می توانید در آن صحنه ها قرار گرفته، ژست بگیرید و عکسی دور از واقعیت برای خود به ثبت برسانید، در واقع این پارک حواس پنج گانه انسان را به بازی می گیرد و صحنه هایی جذاب خلق می کند، به عنوان مثال می توانید بر روی قالیچه پرنده در حال پرواز باشید، در اتاق وارونه راه بروید، در قایق های شهر ونیز بنشینید و یا از نهنگی که قصد بلعیدن شما را دارد خود را نجات دهید. رویاهای شما در رویا پارک تهران می تواند به راحتی به واقعیت تبدیل شود و برای لحظاتی شما را از دنیای واقعی جدا کند. این پارک از لحاظ تنوع در ردیف پنجم جهانی قرار گرفته است.
رویا پارک تهران شامل بخش های متعددی می باشد و می توان گفت صحنه های طراحی شده در آن به پنج بخش تقسیم شده اند، بخش های سه بعدی، پرسپکتیو، بخش بی نهایت یا آیینه ها، جاذبه و ترفند ها و بخش تاریک. در بخش سه بعدی این پارک با بخش های ایران و بین الملل، شامل طرح هایی سه بعدی است که کمک می کند عکس های شما واقعی تر به نظر برسد. در بخش بی نهایت با استفاده از آیینه هایی که در آن قرار داده شده می تواند شما را به تعداد بی نهایت تکثیر کند و شما از این تعداد بی نهایت خود عکس بگیرید.
بخش بعدی مربوط به بخش پرسپکتیو می باشد، در این بخش بیشتر با بینایی انسان بازی می شود، این بخش طوری طراحی شده که با خطای دید می توان عکس های زیبا و جذابی را به راحتی خلق کرد. در بخش جاذبه ها به عنوان جذاب ترین بخش رویا پارک، دو اتاق طراحی شده است، یکی به شکل آشپزخانه و دیگری به شکل بخشی از خانه، اما این اتاق ها وارونه می باشد و شما با قرار گرفتن در آن جوری به نظر می رسید که گویی وارونه در یک اتاق به راحتی ایستاده اید. ممکن است در این اتاق ها کمی دچار سرگیجه شوید اما نگران نباشید، به زودی رفع می شود و شما می توانید به راحتی عکس های جذابی داشته باشید.

 

رویا پارک تهران


آخرین بخش رویا پارک تهران که بخش تاریک نام دارد، ترکیبی از نقاشی های دیوار و روش بک لایت می باشد، صحنه این بخش به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده، گویی شما در راه این کهکشان قرار گرفته اید و در فضا در حال سفر هستید، در این بخش تصاویری بر روی دیوار نیز نشان داده می شود که با موسیقی پخش شده، در آن با تصویر هماهنگی وجود دارد و همین امر این بخش را جذاب تر کرده است. 

امکانات رویا پارک تهران

در رویا پارک تهران امکاناتی اعم از رستوران، کافه و استدیوی عکاسی به منظور رفاه حال بازدید کنندگان و گردشگران نیز در نظر گرفته شده است، علاقه مندان می توانند در کنار بازدید از این پارک از امکانات رفاهی نیز بهره ببرند.
به شما پیشنهاد می شود به بازدید از رویا پارک تهران بروید و از تجربه رویاهایتان برای چند دقیقه هم که شده لذت ببرید، با استفاده از تور داخلی سایت لحظه آخر علاوه بر بازدید از این پارک می توانید از دیگر جاذبه های گردشگری تهران دیدن فرمایید. رویا پارک تهران در حال حاضر به یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی تهران بدل شده است.
لازم به ذکر است امکان بردن دوربین های عکاسی به داخل رویا پارک تهران وجود دارد، اما برای داشتن عکس های بهتر با کیفیت بالا تر می توانید از عکاسان این مجموعه کمک بگیرید، این پارک محدودیت خاصی ندارد تنها محدودیت سنی آن این است که امکان ورود خردسالان پایین تر از 3 سال وجود ندارد.

 

پارک های مرکز تهران - روی لینک کلیک کنید تا معروف ترین پارک های تهران را که در ناحیه مرکزی شهر قرار دارند به شما معرفی کنیم.

 

زمان بازدید رویا پارک تهران

ساعات کاری این پارک در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 20 و در روزهای پنج شنبه، جمعه و تعطیلات از ساعت 10 الی 22 می باشد. توجه داشته باشید با توجه به فصول مختلف امکان جابه جایی ساعات کاری وجود دارد.

هزینه بازدید رویا پارک تهران

هزینه بازدید از رویا پارک تهران به ازای هر نفر 35000 تومان می باشد. لازم به ذکر است این مبلغ مربوط به اواسط تابستان 98 می باشد و ممکن است در آینده افزایش یابد.

آدرس رویا پارک تهران

تهران، نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، خیابان موزه، مجموعه موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد، رویا پارک تهران.
 

نظرات کاربران

  1. zohresabeti zohresabeti 1398/06/30
    28 نفر پسندیدند
    وای من دیروز رفتم رویا پارک خیلی خوب بود، واقعا هیجان انگیز بود خیلی خوش گذشت اما به نظرم می تونست صحنه های طراحی شده ش بهتر و جذاب تر باشه، ولی قیمت ورودیش واقعا زیاده کاش کمتر بود واسه یه ساعت رفتن اون تو چندتا عکس گرفتن 40 تومن خیلیه حداقل بازدید گروهی بزارن با قیمت پایین تر

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 103 کاربر