جزیره قشم

فصل بهار بهترین زمان برای مسافرت به جزیره قشم است. فروردین 96 به همراه خانواده تصمیم گرفتیم جزیره قشم را برای مسافرت خود انتخاب کنیم. برای مسافرت به قشم بلیط تور قشم تهیه کردیم، بعد از رسیدن به فرودگاه قشم با تاکسی که جلوی درب فرودگاه ایستاده بود به طرف، هتل ساحل طلایی رسیدیم.
زمانی که به قشم رسیدیم ساعت هشت شب بود. کمی در هتل استراحت کردیم و برای صرف شام به پایین هتل رفتیم، شب اول را در هتل استراحت کردیم.
صبح روز اول یکی از جاذبه های گردشگری جزیره قشم، دره ستارگان را انتخاب کردیم. این مکان طبیعی بسیاری زیبا بود که از فرسایش خاک و ماسه به وجود آمده بود را تماشا کردیم بعد از آنجا به قلعه پرتغالی قشم رفتیم تماشای این جاذبه های بسیار شگفت انگیز بود. بعد از آن برای صرف نهار به هتل برگشتیم، بعد از کمی استراحت به ساحل که نزدیک هتل بود رفتیم و شام را به همراه خانواده در رستوران کنار ساحل خوردیم.
روز دوم  سفر به تور قشم به پیست سافاری قشم رفتیم، کویری فوق العاده، با چشم انداز های زیبا که رو به ساحل قشم دارد، آرامش خوبی را برای تماشای چند ساعته فراهم می کند. بعد از سافاری به ژئو پارک قشم و مجموعه تفریحی هامون رفتیم.
روز دوم آکواریوم پروانه طلایی قشم را انتخاب کردیم و بعد به یکی از رستوران های معروف قشم رفتیم بعد از کمی استراحت، نزدیکی شب به مرکز خرید ستاره قشم و بازار سنتی و قدیمی قشم رفتیم و کلی لوازم ارزان قیمت از آنجا خریدیم.
روز آخر ابتدا به جزایر ناز، جزیره قشم رفتیم این جزیره فوق العاده زیبا ساحلی آرام دارد. به یکی از رستوران های معروف جزیره قشم به نام کافه رستوران خوان بوم رفتیم نهار را آنجا خوردیم و بعد به مرکز خرید سیتی سنتر جزیره رفتیم، تو این فروشگاه تمام جنس هایی که احتیاج دارید می توانید به راحتی پیدا کنید.
فردا صبح ساعت 10 صبح به سمت فرودگاه رفتیم و به طرف تهران حرکت کردیم، یکی از بهترین سفرهایی که با خانواده رفته بودیم، مسافرت به جزیره قشم بود چون دفعه اول بود که به این جزیره میرفتیم و یکی از لذت بخش ترین سفرهایی بود که در فصل بهار رفته بودیم، پیشنهاد می کنم حتما به این جزیره دل انگیز سفر کنید.

امتیاز 5 از 5 | از بین 118 دهنده به امتیاز جزیره قشم
تصویر کد امنیتی
متن نظر

به اشتراک گذاری این مطلب
با به اشتراک گذاری وب سایت لحظه آخر دات کام در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید ، دوستان و آشنایان خود را نیز از خدمات گردشگری لحظه آخری این وب سایت که شامل اطلاع داشتن از بروزترین تور های لحظه آخری آژانس های گردشگری معتبر تهران و شهرستان های بزرگ ، آخرین اخبار گردشکری روز دنیا ، اطلاعات مفید گردشگری ، اطلاعات ویزا ، سفرنامه های گردشگری ، راهنمای گردشگری و اطلاعات آژانس های معتبر گردشگری بهره مند سازید.
برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با شبکه های اجتماعی مختلف، روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید تا دوستان و آشنایان خود را از این طریق مطلع سازید.