بهترین هتل آپارتمان مشهد از نظر مردم

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1403/07/28
بازدید: 68

شهر مقدس مشهد یکی از توریست‌پذیرترین مقاصد ایران است. سالانه عده زیادی گردشگر ایرانی و خارجی برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) راهی این شهر می‌شوند. همین امر باعث شده تا زیرساخت‌های گردشگری در مشهد بیشتر و بهتر از هر شهر دیگری در ایران باشد. در این شهر هتل‌های مختلفی از 5 ستاره تا 2 ستاره، هتل‌ آپارتمان‌ها، سوئیت‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و... برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است. در این مطلب قصد داریم به سراغ معرفی بهترین هتل آپارتمان مشهد از نظر مردم برویم. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وب‌سایت لحظه آخر همراه باشید.

بهترین هتل آپارتمان مشهد از نظر مردم

  1. هتل آپارتمان ملل؛ اقامتگاه نمونه سازمان میراث فرهنگی

ملل را باید یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد دانست که به خاطر سوئیت‌‌های دو نفره‌‌اش در میان مردم محبوبیت یافته است. البته اتاق‌های این هتل آپارتمان شامل آپارتمان یک‌ خوابه و دو نفره، دو خوابه چهار نفره و سه خوابه شش نفره نیز می‌شود. در تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به امکاناتی همچون آشپزخانه مجهز به یخچال و امکانات پخت و پز، حمام و سرویس بهداشتی، مبلمان، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صبحانه، تلفن و سیستم گرمایش و سرمایش و... است. این هتل فاصله تا بازار رضا و مجتمع تجاری زیست خاور حدود 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله است.

  • آدرس هتل آپارتمان ملل: مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا۱
  • وب‌سایت رسمی هتل آپارتمان ملل: melalhotel.com
  • تلفن هتل آپارتمان ملل: ۰۵۱۳۲۲۳۱۴۴۰
  • فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): 9 دقیقه پیاده

هتل آپارتمان ملل

  1. هتل آپارتمان پاویون؛ اقامتگاهی در قلب مشهد

بسیاری از زائران هتل آپارتمان پاویون را یکی از بهترین هتل‌ آپارتمان‌های مشهد برای زیارت می‌دانند. این هتل فاصله کمی تا حرم امام رضا و دیگر جاهای دیدنی مشهد دارد. این هتل آپارتمان دارای پرسنلی بسیار خوب و خوش برخورد است. از میان امکانات این هتل می‌توان به حمام، مبلمان، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، تلفن، تلویزیون، لوازم بهداشتی و... اشاره کرد.

  • تلفن هتل آپارتمان پاویون: ۰۵۳۱۳۸۵۳۶۷۵۱
  • آدرس هتل آپارتمان پاویون: مشهد، خیابان امام رضا ۸، نبش چهار راه سوم
  • فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): 10 دقیقه پیاده

هتل آپارتمان پاویون

  1. هتل آپارتمان شارین با بهترین خدمات و امکانات

هتل آپارتمان شارین، را باید یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل آپارتمان‌های مشهد دانست. این هتل آپارتمان 6 طبقه دارد و معماری و نمای خارجی آن بسیار جذاب است. هتل آپارتمان شارین از امکاناتی همچون حمام، یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی، روم سرویس، داور، رخت‌آویز، صبحانه و... اشاره کرد. همچنین این هتل از امکانات عمومی همچون لابی، سرویس حرم، اینترنت در لابی، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، مینی بار با هزینه و... نیز برخوردار است.

  • تلفن هتل آپارتمان شارین مشهد: ۰۵۱۳۸۵۵۰۵۵۰
  • آدرس هتل آپارتمان شارین مشهد: مشهد، خیابان دانش شرقی ۲۱، نبش امام رضا ۳
  • فاصله هتل آپارتمان شارین تا حرم امام رضا (ع) : 3 دقیقه با ماشین

ایستگاه راه آهن مشهد - معرفی کامل راه آهن مشهد همراه با اطلاعات تماس و آدرس

هتل آپارتمان شارین

  1. هتل آپارتمان نیکا در مجاورت حرم امام رضا

هتل نیکا یکی از هتل آپارتمان‌های خوب مشهد است که دقیقا در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. از آنجایی که بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در طول سفرشان به مشهد، در کمترین فاصله با حرم قرار بگیرند، نیکا را برای اقامت انتخاب می‌کنند. این هتل را باید بهترین هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم دانست. از میان امکاناتی که در این اقامتگاه در اختیارتان قرار می‌گیرد، می‌توان به پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات، آسانسور، پارکینگ، لابی و... اشاره کرد.

  • تلفن هتل آپارتمان نیکا: ۰۵۱۳۸۵۳۲۷۷۰
  • آدرس هتل آپارتمان نیکا: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، چهار راه دانش، خیابان شهید حنایی ۶
  • فاصله هتل آپارتمان نیکا تا حرم امام رضا (ع): حدود 10 دقیقه

هتل آپارتمان نیکا

  1. هتل آپارتمان حیات شرق یا سارای سابق

حیات شرق را باید یک اقامتگاه 3 ستاره در مشهد دانست که از نظر بسیاری از مردم بهترین هتل آپارتمان در مشهد محسوب می‌شود. این هتل که قبلا با نام سارا شناخته می‌شد، دارای سوئیت‌های دو نفره است و از جمله هتل‌های فولبرد مشهد نیز محسوب می‌شود. در حیات شرق همچنین امکان رزرو آپارتمان‌های یک خوابه دو نفره، دو خوابه چهار نفره یا سه خوابه شش نفره نیز وجود دارد. از میان امکانات این هتل می‌توان به حمام و لوازم بهداشتی، میز تحریر، مینی بار، سیستم گرمایش و سرمایش، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اینترنت است. فروشگاه، تاکسی سرویس، ترانسفر با هزینه و پارکینگ، آتلیه عکاسی، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی، خدمات ویژه معلولین، کافی شاپ و رستوران و... اشاره کرد.

  • آدرس هتل آپارتمان حیات شرق: مشهد، خیابان نواب صفوی، بین نواب صفوی ۱۰ و ۱۲

هتل آپارتمان حیات شرق

 

  1. هتل آپارتمان زمرد؛ یک اقامتگاه فولبرد در مشهد

یک مورد دیگر از بهترین هتل آپارتمان نزدیک حرم مشهد، زمرد نام دارد. این اقامتگاه دارای سوئیت دو نفره و دو نفره فولبرد، سوئیت سه نفره و سه نفره فولبرد، آپارتمان یک خوابه سه نفره و فولبرد، آپارتمان یک خوابه چهار نفره و فولبرد و آپارتمان دو خوابه شش نفره و فولبرد است که در تمام این اتاق‌ها امکاناتی همچون آشپزخانه، یخچال، تلویزیون، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش در کنار سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. این هتل به بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی و مسجد گوهرشاد بسیار نزدیک است.

  • آدرس هتل آپارتمان زمرد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا۶، کوچه شهید توکلی
  • فاصله هتل آپارتمان زمرد تا حرم ورودی باب الرضا: 8 دقیقه پیاده روی

هتل آپارتمان زمرد

  1. هتل آپارتمان اسپینو؛ اقامتگاهی نوساز در مشهد

اگر دوست دارید در طول سفرتان به مشهد، در یک هتل آپارتمان نوساز اقامت کنید باید به سراغ اسپینو بروید. این اقامتگاه 8 طبقه 37 اتاق دارد و بسیار مجلل و لوکس ساخته شده است. درصد بالایی از زائران حرم امام رضا درباره اینکه اسپینو حتما باید در لیست بهترین هتل آپارتمان های مشهد قرار بگیرد، اتفاق نظر دارند. یکی از جذاب‌ترین امکاناتی که در این هتل آپارتمان وجود دارد و خود مشهدی‌ها هم از آن استقبال زیادی کرده‌اند، کافی‌شاپی در طبقه ششم این هتل است.

  • وب‌سایت رسمی هتل آپارتمان اسپینو مشهد: espino24.com
  • تلفن هتل آپارتمان اسپینو مشهد: ۰۵۱۳۳۴۲۲۲۳۰
  • آدرس هتل آپارتمان اسپینو مشهد: مشهد، خیابان هفده شهریور، ابتدای خیابان عنصری شرقی
  • فاصله هتل آپارتمان اسپینو تا حرم امام رضا (ع): حدود 5 دقیقه

بهترین زمان سفر به مشهد - اگر قصد سفر به مشهد رو داری در این فصل ها به اون سفر نکن

هتل آپارتمان اسپینو

  1. هتل آپارتمان فاخر؛ اقامتگاه شیک در مشهد

هتل آپارتمان فاخر، یکی از اقامتگاه‌های دیگر مشهد است که از نظر بسیاری باید آن را در لیست بهترین هتل های مشهد قرار دارد. برخلاف دیگر هتل آپارتمان‌های این لیست، فاخر فاصله نسبتا زیادتری با حرم امام رضا (ع) دارد و شاید تنها مشکل این اقامتگاه را باید همین مساله دانست. این هتل آپارتمان 10 طبقه از امکانات و خدمات بسیار زیادی برخوردار است و یک اقامت عالی را برایتان فراهم خواهد کرد:

  • تلفن هتل آپارتمان فاخر: ۰۵۱۳۷۲۴۴۳۹۸
  • آدرس هتل آپارتمان فاخر: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۴۸، نبش چهار راه اول
  • فاصله هتل آپارتمان فاخر تا حرم امام رضا (ع): 30 دقیقه

هتل آپارتمان فاخر

  1. هتل آپارتمان بامداد؛ یک اقامتگاه خانوادگی

در لیست بهترین هتل آپارتمان مشهد، نام بامداد هم حتما باید قرار گیرد. این هتل بسیار مورد توجه زائران قرار گرفته است. این اقامتگاه‌های 1 خوابه و 2 خوابه دارد که در یک ساختمان 5 طبقه قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل از 2 تا 6 تخته هستند.

  • وب‌سایت رسمی هتل آپارتمان بامداد مشهد: hotelbamdad.com
  • تلفن هتل آپارتمان بامداد مشهد: ۰۵۱۳۲۲۱۱۷۱۶
  • آدرس هتل آپارتمان بامداد مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱
  • فاصله هتل آپارتمان بامداد تا حرم امام رضا (ع): حدود 15 دقیقه با خودرو

هتل آپارتمان بامداد مشهد

  1. هتل آپارتمان گلاره مشهد؛ 3 دقیقه تا حرم

در لیست بهترین هتل آپارتمان مشهد، گلاره یکی از نزدیک‌ترین‌ها به حرم است. این اقامتگاه با جاذبه‌های گردشگری مشهد فاصله کمی دارد. گلاره را باید از نظر امکاناتی بسیار کامل و مجهز و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه دانست.

  • تلفن هتل آپارتمان گلاره مشهد: ۰۵۱۳۷۶۶۹۰۸۲
  • آدرس هتل آپارتمان گلاره مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲
  • فاصله هتل آپارتمان گلاره تا حرم امام رضا (ع): 3 دقیقه

بهترین رستوران های مشهد - لیستی از معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس و راه های تماس

هتل آپارتمان گلاره مشهد

بهترین هتل آپارتمان مشهد کدام است؟

در این مطلب 10 مورد از بهترین هتل آپارتمان‌ های مشهد را به شما معرفی کردیم. نمی‌توان گفت از میان این 10 مورد کدام یک بهترین هستند. شما باید براساس بودجه، سلیقه و نیاز خود، هتل آپارتمان مناسب خود را انتخاب کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.2 از 5 | از 102 کاربر