فاصله وان تا ارزروم

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1403/07/08
بازدید: 18

ارزروم یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است که در شرق آناتولی قرار دارد. این شهر به‌خاطر ورزش‌های زمستانی‌اش رونق یافته و در میان گردشگران تور ترکیه نام و آوازه به دست آورده است. معمولا کسانی که در زمستان به شهر وان در ترکیه سفر می‌کنند، تا در طول یک مسافرت ارزان خریدهایشان را انجام دهند. به‌خاطر فاصله کم وان تا ارزروم برای تفریحات زمستانی راهی این شهر می‌شوند. در این مطلب قصد داریم درباره فاصله وان تا ارزروم و راه‌های تردد میان این دو شهر صحبت کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ با ما تا انتهای این مطلب از وب‌سایت لحظه آخر همراه باشید.

فاصله وان تا ارزروم

وان و ارزروم دو شهر تاریخی و زیبای ترکیه هستند که هر کدام جاذبه‌های گردشگری خاص خود را دارند. اگر قصد سفر بین این دو شهر را دارید، مطمئناً یکی از سوالات مهم شما، فاصله بین این دو شهر خواهد بود. فاصله تقریبی وان تا ارزروم حدود 373 کیلومتر است. این فاصله را می‌توانید با ماشین شخصی، اتوبوس یا هواپیما طی کنید. مدت زمان سفر به عوامل مختلفی مانند نوع وسیله نقلیه، ترافیک، شرایط جاده و فصل سفر بستگی دارد. اما به‌طور کلی اگر بخواهید به صورت زمینی این سفر را انجام دهید؛ حدود 4 الی 5 ساعت در راه خواهد بود. جالب است بدانید سفر هوایی از وان تا ارزروم نیز 3 الی 4 ساعت طول خواهد کشید چرا که پرواز مستقیم از وان به ارزروم وجود ندارد.

فاصله وان تا ارزروم

سفر از وان تا ارزروم با ماشین شخصی

سفر از وان تا ارزروم با ماشین شخصی حدود 4 ساعت و 38 دقیقه طول می‌کشد و مسافت آن 232 مایل است.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

سفر از وان تا ارزروم با ماشین شخصی

سفر از وان به ارزروم با اتوبوس

سفر با اتوبوس از وان به ارزروم یکی از محبوب‌ترین و اقتصادی‌ترین روش‌های سفر بین این دو شهر زیبا و تاریخی ترکیه است. این مسیر شما را از مناظر کوهستانی، روستاهای سنتی و شهرهای کوچک عبور می‌دهد و فرصتی عالی برای آشنایی با فرهنگ و طبیعت ترکیه فراهم می‌کند. از مزایای این نوع سفر می‌توان به اقتصادی بودن؛ لذت بردن از مناظر و راحتی اشاره کرد.

سفر از وان به ارزروم با اتوبوس

سفر از وان تا ارزروم با هواپیما

از وان تا ارزروم پرواز مستقیمی وجود ندارد اما اگر اصرار دارید که از طریق هوایی به ارزروم سفر کنید، می‌توانید به سراغ یکی از روش‌های زیر بروید:

  • پرواز به استانبول یا آنکارا: ابتدا با هواپیما به یکی از شهرهای بزرگ ترکیه مانند استانبول یا آنکارا پرواز کنید و سپس از آنجا با اتوبوس یا هواپیما به ارزروم بروید. این روش ممکن است زمان ‌برتر و پرهزینه‌تر باشد.
  • استفاده از آژانس‌های مسافرتی: با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی می‌توانید از آن‌ها بخواهید که برای شما یک سفر ترکیبی هوایی و زمینی از وان به ارزروم ترتیب دهند.

از آنجایی که این پرواز مستقیم نیست، سفر هوایی هم 3 الی 4 ساعت زمان می‌برد.

سفر از وان تا ارزروم با هواپیما

فاصله وان تا دیگر شهرهای ترکیه

شما می‌توانید فاصله شهر وان تا دیگر شهرهای ترکیه را در جدول زیر مشاهده کنید.

وان تا استانبول

حدود 1650 کیلومتر

راه‌های دسترسی: هواپیما، اتوبوس

وان تا آنکارا

حدود 1100 کیلومتر

راه‌های دسترسی: هواپیما، اتوبوس

وان تا ازمیر

حدود 1800 کیلومتر

راه‌های دسترسی: هواپیما، اتوبوس

وان تا آنتالیا

حدود 1600 کیلومتر

راه‌های دسترسی: هواپیما، اتوبوس

وان تا ترابزون

حدود 690 کیلومتر

راه‌های دسترسی: اتوبوس، خودرو شخصی

فاصله ارزروم تا دیگر شهرهای ترکیه

شما می‌توانید فاصله شهر ارزروم را با دیگر شهرهای ترکیه را در جدول زیر مشاهده کنید.

ارزروم تا استانبول

حدود 1200 کیلومتر

راه‌های دسترسی: هواپیما، اتوبوس

رزروم تا آنکارا

حدود 750 کیلومتر

راه‌های دسترسی: هواپیما، اتوبوس

ارزروم تا ازمیر

حدود 1400 کیلومتر

راه‌های دسترسی: هواپیما، اتوبوس

ارزروم تا آنتالیا

 حدود 1200 کیلومتر

راه‌های دسترسی: هواپیما، اتوبوس

ارزروم تا ترابزون

حدود 350 کیلومتر

راه‌های دسترسی: اتوبوس، خودرو شخصی

کلام آخر

در این مطلب درباره فاصله وان تا ارزروم صحبت کردیم. بررسی نمودیم که با چه وسایل حمل و نقلی می‌توان این فاصله را طی کرد و در نهایت فاصله دو شهر وان و ارزروم را با دیگر شهرهای ترکیه ذکر کردیم. اگر در زمستان به وان سفر کردید، برای اینکه سفری لذت‌بخش داشته باشید می‌توانید زمانی را هم برای بازدید از ارزروم و شرکت در ورزش‌های زمستانی آن کنار بگذارید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر