فاصله ابوظبی تا دبی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1403/07/07
بازدید: 11

شاید بخواهید در طی سفر خود به ابوظبی، سری به دبی هم بزنید! دبی و ابوظبی، دو شهر مهم و زیبای امارات هستند که هر ساله گردشگران زیادی را به‌سمت خود جذب می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است که در طول سفر تصمیم بگیرید از یک شهر به شهر دیگر بروید تا از جاذبه‌های بیشتری دیدن نمایید و استفاده مفیدی از سفر خود داشته باشید. راه‌های مختلفی برای سفر از ابوظبی به دبی وجود دارد؛ اتوبوس، تاکسی، هواپیما، هایپر لوپ و... از جمله روش‌های سفر از ابوظبی به دبی هستند. در ادامه، قصد داریم توضیحات لازم را در خصوص تردد بین این دو شهر در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در مورد فاصله ابوظبی تا دبی دریافت نمایید.

فاصله ابوظبی تا دبی

فاصله ابوظبی تا دبی چند ساعت است؟

فاصله ابوظبی تا دبی، حدود 60 مایل یا 140 کیلومتر است. برای طی کردن فاصله ابوظبی تا دبی، می‌توانید از تاکسی یا خودروی اجاره ای، اتوبوس، قطار هایپرلوپ و... استفاده کنید. باتوجه‌به نوع وسیله نقلیه‌ای که انتخاب می‌کنید، مدت زمان متفاوتی در مسیر خواهید بود. در ادامه هر یک از این روش‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تجربه سفر به یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای جهان

چگونه از ابوظبی به دبی برویم؟ بررسی راه‌های مختلف

همان‌طور که گفتیم، برای سفر از ابوظبی به شهر دبی، راه‌های زیادی پیش روی شماست که در ادامه هر روش را توضیح می‌دهیم.

فاصله ابوظبی تا دبی با هایپرلوپ؛ راهی که سریع اما گران است

یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای طی کردن فاصله بین دبی و ابوظبی، هایپرلوپ است. این سیستم حمل‌ونقل که نسبتا جدید است، نوعی قطار سریع‌السیر محسوب می‌شود که در عرض 15 دقیقه و با سرعت 1200 کیلومتر بر ساعت فاصله بین این دو شهر را طی می‌کند. اگرچه این روش گران است؛ اما می‌تواند در زمان شما تا حد زیادی صرفه‌جویی نماید.

فاصله ابوظبی تا دبی با هایپرلوپ

فاصله ابوظبی تا دبی با اتوبوس؛ روشی اقتصادی و ارزان

از دیگر روش‌هایی که می‌توان فاصله زمینی دبی تا ابوظبی را طی کرد، اتوبوس است. این روش، راهی ارزان و مقرون به‌صرفه بوده و 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد تا از ابوظبی به دبی برسید. اتوبوس‌های مختلفی در این مسیر وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها اتوبوس اتحاد است. این اتوبوس‌ها رایگان هستند و به مسافران پرواز هوایی اتحاد ارائه داده می‌شوند.

اتوبوس‌های E100 و E101 نیز از دیگر اتوبوس‌های این مسیر هستند. این اتوبوس‌ها از ایستگاه ابغیبیه دبی به ایستگاه الوحده ابوظبی می‌روند. در نهایت نوع دیگری از اتوبوس‌ها، اتوبوس‌های خطوط خصوصی هستند که معروف‌ترین آن‌ها بیگ‌باس است و امکانات رفاهی عالی دارد.

جاهای دیدنی دبی - با 20 تا از برترین جاذبه های گردشگری دبی قبل از سفر آشنا شوید.

فاصله ابوظبی تا دبی با تاکسی؛ چندان اقتصادی نیست

اگر به‌دنبال یک راه نسبتا راحت هستید، می‌توانید فاصله دبی تا ابوظبی با ماشین را انتخاب نمایید. این ماشین می‌تواند تاکسی یا خودروی اجاره‌ای باشد؛ اما باید هزینه بیشتری نسبت به روش‌های قبلی پرداخت نمایید. تاکسی‌ها شامل اشتراکی و خصوصی هستند. تاکسی‌های اشتراکی در ایستگاه الغیبیه در دسترسی هستند و هزینه آن‌ها بین 300 تا 400 درهم است. اگر انتخاب شما تاکسی‌های خصوصی باشد می‌توانید از هتل یا اپلیکیشن‌های تاکسی آنلاین درخواست دهید. هزینه تاکسی خصوصی بین 500 تا 600 درهم است. طی کردن این مسیر با تاکسی حدود 2 ساعت طول می‌کشد.

فاصله ابوظبی تا دبی با تاکسی

فاصله ابوظبی تا دبی با هواپیما؛ سریع‌ترین راه ممکن

یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای طی کردن فاصله ابوظبی تا دبی، هواپیما است. این پرواز با ایرلاین‌های مختلف عربی صورت می‌گیرد. در صورتی که بخواهید از ابوظبی به دبی با هواپیما بروید، یک مسیر 1 ساعت و 30 دقیقه‌ای پیش روی شماست.

سوغات دبی  _ معروف‌ترین سوغاتی‌های دبی را بشناسید!!!

فاصله ابوظبی تا دبی؛ سفری کوتاه در قلب امارات

دبی و ابوظبی هر دو از شهرهای محبوب امارات محسوب می‌شوند. طی کردن فاصله ابوظبی تا دبی با تاکسی حدود 2 ساعت با هواپیما حدود 1 ساعت، با هایپرلوپ 15 دقیقه و با اتوبوس 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد. در مطالب فوق به‌طور کامل اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دادیم. اگر قصد سفر از ابوظبی به دبی را دارید، راهنمایی لازم را در مطالب فوق دریافت نمایید.

فاصله ابوظبی تا دبی

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر