فاصله وان تا شهرهای مهم ترکیه

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1403/06/15
بازدید: 152

فاصله وان تا شهرهای مهم ترکیه چقدر است؟ اگر می‌خواهید به وان ترکیه سفر کنید و از آنجا راهی شهرهای مختلف این کشور شوید، اطلاع از فاصله زمینی و هوایی بین وان و شهرهای مهم ترکیه، کمک زیادی به شما خواهد کرد. در ادامه، همراه ما باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید و بهترین روش برای تردد بین وان و شهرهای مختلف را انتخاب نمایید.

فاصله وان تا شهرهای مهم ترکیه

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

فاصله وان تا استانبول

برای سفر از وان به استانبول، 3 راه پیش روی شماست؛ شما می‌توانید از هواپیما، اتوبوس یا قطار برای سفر از وان به استانبول استفاده کنید. به طور کلی فاصله زمینی بین وان تا استانبول حدود 1650 کیلومتر است.

  • هواپیما: فاصله وان تا استانبول با هواپیما حدود 3 تا 4 ساعت است.
  • اتوبوس: اگر انتخاب شما اتوبوس باشد، فاصله وان تا استانبول زمینی و با اتوبوس حدود 26 ساعت است.
  • قطار: قطار مستقیم بین وان تا استانبول وجود ندارد. برای طی کردن این مسیر ابتدا باید از وان به تاتوان بروید و از تاتوان سوار قطار استانبول شوید که در مجموع، 28 ساعت در مسیر خواهید بود.

فاصله وان تا استانبول

فاصله وان تا ازمیر

اگر می‌خواهید از وان به شهر ازمیر سفر کنید، مسافتی حدود 1800 کیلومتر پیش روی شماست. برای طی کردن این مسیر نیز می‌توانید از هواپیما، اتوبوس و قطار استفاده کنید که در ادامه هر 3 مسیر را بررسی می‌کنیم:

  • هواپیما: برای طی کردن مسیر بین وان تا ازمیر با هواپیما، 3 ساعت در مسیر هستید.
  • اتوبوس: اگر می‌خواهید با اتوبوس از وان به ازمیر ترکیه بروید، اتوبوس‌های مستقیم وجود دارند. مدت زمان رسیدن از وان تا ازمیر حدود 25 ساعت خواهد بود.
  • قطار: برای طی کردن مسافت بین این دو شهر با قطار ابتدا باید به تاتوان بروید و از آنجا با قطارهای تاتوان به ازمیر راهی این شهر شوید. این سفر 35 ساعت طول می‌کشد.
  • خودروی شخصی: یکی دیگر از راه‌های سفر از وان به ازمیر، تاکسی یا خودروی شخصی است که 23 ساعت در راه خواهید بود.

شهر آنتالیا | همه چیز درباره آنتالیا؛ از زبان و فرهنگ تا آب و هوا و قوانین آنتالیا 

فاصله وان تا آنتالیا

مسافت بین شهر وان ترکیه تا آنتالیا حدود 1425 کیلومتر است که برای طی کردن آن می‌توانید از خودروی شخصی، هواپیما یا اتوبوس استفاده کنید. بین وان تا آنتالیا مسیر ریلی وجود ندارد؛ از این رو نمی‌توانید با قطار سفر کنید.

  • هواپیما: فاصله هوایی بین وان تا آنتالیا، 2 ساعت و 30 دقیقه است.
  • اتوبوس: در صورتی که بخواهید با اتوبوس مسافت بین این دو شهر را طی کنید، 25 ساعت در راه هستید.
  • خودروی شخصی: در نهایت با تاکسی یا خودروی شخصی، یک مسیر 18 ساعته پیش روی شماست.

فاصله وان تا آنتالیا

فاصله وان تا آلانیا

فاصله وان تا آلانیا حدود 1500 کیلومتر است. برای سفر از وان به شهر آلانیا، می‌توانید از اتوبوس، قطار و هواپیما استفاده کنید. در ادامه توضیحات لازم را مطرح می‌کنیم.

  • هواپیما: اگر می‌خواهید مسافت وان تا آلانیا را با هواپیما طی کنید دو راه پیش رو دارید؛ راه اول این است که بلیط وان به آنکارا را بگیرید و از آنکارا مجددا سوار هواپیما شوید و به آلانیا بروید. در این صورت طی کردن فاصله وان تا آلانیا 6 ساعت طول می‌کشد. راه دوم، رزرو بلیط هواپیما وان به آنتالیا است. در این صورت لازم است مسیر بین آنتالیا یا آلانیا را با اتوبوس طی کنید که در مجموع، 7 ساعت طول می‌کشد.
  • اتوبوس: دومین روش برای رفتن از وان به آلانیا، اتوبوس است که 24 ساعت طول می‌کشد.
  • قطار: اگر می‌خواهید با قطار سفر کنید، لازم است ابتدا مسیر بین وان تا تاتوان را با اتوبوس طی کنید. از تاتوان باید سوار قطارهای قونیه شوید و در شهر قونیه، سوار اتوبوس‌های آلانیا شوید.

همه چیز درباره شهر آلانیا ترکیه - از موقعیت، آب و هوا تا تاریخ و جغرافیا

فاصله وان تا آنکارا

در بررسی فاصله وان تا شهرهای مهم ترکیه، به آنکارا می‌رسیم. برای سفر از وان به آنکارا، می‌توانید از مسیر هوایی یا زمینی استفاده کنید. فاصله بین وان تا آنکارا، 1300 کیلومتر است.

  • هواپیما: سفر هوایی از وان تا آنکارا، حدود 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد.
  • اتوبوس: برای سفری مقرون به‌‎صرفه‌تر، می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید. فاصله وان تا آنکارا با اتوبوس، حدود 18 ساعت است.
  • قطار: اگر می‌خواهید فاصله وان تا آنکارا را با قطار طی کنید، ابتدا باید با اتوبوس راهی تاتوان شوید و از آنجا با قطار به این شهر بروید که حدود 21 ساعت طول می‌کشد.

فاصله وان تا آنکارا

فاصله وان تا کوش آداسی

برای سفر به کوش آداسی از وان تنها دو راه پیش روی شماست؛ هواپیما و اتوبوس. فاصله زمینی بین وان تا کوش آداسی، حدود 1800 کیلومتر است. در ادامه روش‌های سفر به کوش آداسی از وان را توضیح می‌دهیم.

  • هواپیما: پرواز مستقیم از وان به کوش آداسی وجود ندارد. برای سفر هوایی دو راه وجود دارد؛ راه اول، رزرو بلیط هواپیمای وان به ازمیر است. پس از رسیدن به ازمیر، باید با اتوبوس به کوش آداسی سفر کنید. راه دوم، سفر هوایی به بدروم است. از بدروم با استفاده از اتوبوس راهی کوش آداسی شوید. در حالت اول 5 ساعت و در حالت دوم 7 ساعت در مسیر هستید.
  •  اتوبوس: طی کردن مسیر بین وان تا کوش آداسی با اتوبوس، 29 تا 30 ساعت زمان می‌برد و چند توقف در شهرهای مختلف ترکیه هم دارد.

معرفی کوش آداسی - کوش آداسی زیباترین شهر ترکیه

فاصله وان تا مارماریس

در بررسی فاصله وان تا شهرهای مهم ترکیه، به شهر مارماریس می‌رسیم. فاصله زمینی وان تا شهر مارماریس، 1700 کیلومتر است که برای طی کردن این مسافت مسیر هوایی و زمینی وجود دارد.

  • هواپیما: روش اول برای سفر هوایی، پرواز به دالامان است. از شهر دالامان ترکیه، باید با تاکسی راهی مارماریس شوید. در صورت انتخاب این روش، 5 ساعت و 49 دقیقه در مسیر هستید. راه دوم، سفر هوایی از وان به بدروم است. در شهر بدروم باید سوار تاکسی‌های مارماریس شوید. در این حالت، 6 ساعت مسیر پیش روی شماست.
  • اتوبوس: برای سفر از وان به مارماریس، می‌توانید سوار اتوبوس‌های مارماریس شوید. در این روش، 31 ساعت طول می‌کشد تا از وان به مارماریس برسید.
  • خودروی شخصی: راه دیگر برای طی کردن مسافت بین وان تا مارماریس، خودروی شخصی است که در این صورت 22 ساعت در راه هستید.

فاصله وان تا مارماریس

فاصله وان تا بدروم

فاصله وان تا بدروم ترکیه، 1750 کیلومتر است. راحت‌ترین راه برای رفتن از وان به بدروم، هواپیما است؛ اما روش‌های زمینی هم وجود دارد که در ادامه در این باره صحبت می‌کنیم.

  • هواپیما: طی کردن مسافت وان تا بدروم با هواپیما، 5 ساعت زمان می‌برد.
  • قطار: اگر بخواهید با قطار سفر کنید، لازم است ابتدا از وان به تاتوان بروید و از تاتوان راهی کوش آداسی شوید. در نهایت از کوش آداسی با اتوبوس خود را به بدروم برسانید. در این صورت 40 ساعت در راه هستید.
  • اتوبوس: برای سفر از وان به بدروم، می‌توانید از اتوبوس هم استفاده کنید که در این حالت 32 ساعت در راه خواهید بود.

فاصله وان تا بدروم

کلام آخر؛ فاصله زمینی و هوایی وان تا شهرهای مهم ترکیه

در مطالب فوق، در خصوص فاصله وان تا شهرهای مهم ترکیه مانند استانبول، ازمیر، آنتالیا، آلانیا و... صحبت کردیم. همچنین در مورد فاصله زمینی و هوایی و روش‌های سفر از وان به شهرهای مختلف نیز توضیحات لازم را در مطرح کردیم. در صورتی که در این زمینه نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید، در بخش ثبت دیدگاه سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر