خیابان های پاتایا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1403/06/05
بازدید: 222

پاتایا را باید یکی از شهرهای زیبای تایلند دانست که به شهر گناه معروف شده است. در این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد اما بیشتر به خاطر خیابان‌هایش شهرت یافته است. خیابان های پاتایا چه چیزی دارند که این چنین شهرت یافته‌اند؟ درواقع خیابان‌های این شهر به مثابه جاذبه گردشگری شناخته می‌شوند و هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارند. در این مقاله قصد داریم این جاذبه‌های توریستی را بهتر بشناسیم. اگر شما هم دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع کسب کنید، با ما تا انتهای این مطلب از وبلاگ لحظه آخر همراه باشید.

خیابان های پاتایا

خیابان واکینگ استریت؛ بهترین جای پاتایا برای تفریح شبانه

بستگی دارد هدفتان از سفر به پاتایا چه باشد، اگر به قصد تفریح راهی این شهر می‌شوید، لوکیشن پاتایا خیابان واکینگ استریت جایی است که حتما باید به آن سر بزنید چرا که این خیابان 760 متری قطب تفریحات پاتایا است. جالب است بدانید از ساعت 7 شب تا 3 صبح هیچ ماشینی اجازه ورود به این مکان را ندارد و فقط پیاده می‌توانید وارد آن شوید.

شب‌ها چراغ‌های درخشان و رنگارنگی در گوشه گوشه این خیابان روشن خواهد شد. کلاب‌ها، کافه‌ها و دیسکوهایی که در واکینگ استریت هستند تازه با شروع شب صدای موزیکشان را بالا می‌برند و شور و هیجان را به این محیط تزریق می‌کنند. بهترین بارهای شبانه در این خیابان قرار دارد. همچنین اگر دوست دارید غذای دریایی را در تایلند امتحان کنید، رستوران‌هایی که بهترین منو را برای غذاهای دریایی دارند در واکینگ استریت قرار گرفته‌اند.

خیابان واکینگ استریت

خیابان ال کی مترو؛ مناسب برای تفریحات مجردی

یکی دیگر از خیابان‌های زیبا و جذاب پاتایا، سوی ال کی مترو است. این خیابان را باید یک گذرگاه دانست که دو خیابان دیگر به نام‌های سوی دیانا و سوی بواخائو را به هم متصل می‌کند و به شکل L است. ال کی مترو اگرچه کوچک است اما انواع و اقسام کافه‌ها، بارها، رستوران‌ها را می‌توانید در آن پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های این مورد از خیابان های پاتایا، ارزان‌تر بودن تفریحات شبانه نسبت به دیگر نقاط پاتایاست.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

خیابان دیاموند؛ قدیمی ترین قطب تفریحی پاتایا

بین واکینگ استریت و خیابان دوم، یکی دیگر از خیابان های پاتایا با نام دیاموند را می‌توانید پیدا کنید. در این خیابان 25 کافه بسیار خوب وجود دارد. دیاموند را باید قدیمی‌ترین قطب تفریحی در شهر پاتایا تایلند دانست که از سال 1970 تا امروز یکی از پاتوق‌های تفریحات شبانه بوده است. جدا از کافه در این خیابان برخی از بهترین مراکز خرید پاتایا را نیز می‌توان پیدا کرد.

خیابان دیاموند

خیابان ششم؛ اینجا برای خانواده مناسب نیست

خیابان ششم پاتایا را باید جای مناسبی برای قدم زدن دانست زیرا جاده ساحلی را بیچ رود متصل می‌کند و بسیار زیباست. البته باید بدانید بیشتر کسانی که این خیابان پاتایا را برای تفریح انتخاب می‌کنند، مردهای مجرد هستند. از ویژگی‌های خیابان ششم، ارزان بودن نوشیدنی در آن نسبت به دیگر خیابان های پاتایا است. اگر همراه با خانواده به تایلند سفر کرده‌اید، بهتر است خیابان ششم را برای تفریح انتخاب نکنید.

تور تایلند - ارزان ترین تورهای ترکیبی تایلند (بانکوک، پاتایا، پوکت)

خیابان ششم پاتایا

خیابان هفتم و هشتم؛ در کنار ساحل

خیابان هفتم و هشتم را باید دو خیابان موازی دانست که در کنار جاده ساحلی قرار گرفته‌اند. این دو خیابان برخلاف تصور بسیاری از افراد که آنها را چسبیده به خیابان ششم می‌دانند، حدود 1 کیلومتر با سوی ششم فاصل دارند اما وجه مشترکشان با خیابان‌ ششم تایلند، ارزان بودن نوشیدنی در آنهاست. همچنین در این خیابان‌ها انواع و اقسام اغذیه فروشی‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌های تاتو و ماساژ را می‌توان پیدا کرد. این مکان را می‌تواند برای پاتایاگردی بسیار مناسب دانست.

خیابان هفتم و هشتم

پاتایالند؛ پر زرق و برق ترین منطقه پاتایا

اگر می‌خواهید از پر زرق و برق‌ترین خیابان پاتایا دیدن کنید، باید به پاتایالند بروید. این منطقه متشکل از 2 و نیم خیابان است. تمام کافه‌های پر زرق و برق و لاکچری پاتایا را می‌توانید در این نقطه از شهر پیدا کنید. پاتایالند برای شب‌نشینی نیز بسیار مناسب است. اگر دوست ندارید به خیابان‌هایی مانند واکینگ استریت و دیاموند بروید، می‌توانید این منطقه را برای تجربه تفریحات شبانه پاتایا انتخاب کنید.

هزینه های سفر به پاتایا - همه هزینه هایی که قبل از سفر به پاتایا باید بدانید!

پاتایالند

معرفی معابر شبیه به خیابان های پاتایا

اگرچه پاتایا به خیابان‌هایش شهرت یافته است اما در نقاط دیگر جهان هم خیابان‌های مشابهی می‌توانید پیدا کنید که برخی از معروف‌ترینشان به شرح زیر است:

نقشه تایلند - نقشه آنلاین کامل تایلند 1403

خیابان بنگلا؛ کپی کوچک واکینگ استریت

کمی آنطرف‌تر از پاتایا در شهر پوکت، خیابان کوچکی به نام بنگلا وجود دارد که باید آن را واکینگ استریت کوچک دانست. طول این خیابان بسیار کمتر از واکینگ استریت است و جنب و جوشش هم به اندازه آنجا نیست اما در کلیات این دو خیابان‌ها را باید شبیه هم دانس

خیابان بنگلا

خیابان دو والن؛ منطقه سرخ آمستردام

یکی دیگر از خیابان‌های بد نام جهان که در آمستردام هلند قرار دارد؛ دو والن است. این خیابان را باید یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های هلند دانست که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. دو والن در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های آمستردام قرار گرفته و درواقع شبکه‌ای از کوچه‌های باریک است که در آن می‌توانید 300 کابین تک اتاقه مشاهده کنید. در این منطقه فروشگاه‌هایی وجود دارند که تمام غیرمجازهای جهان را به فروش می‌رسانند. یک موزه حشیش و تعدادی کافی شاپ که در آن ماری‌جوانا به فروش می‌رسد را به لیست جاذبه‌های عجیب و غریب منطقه سرخ آمستردام اضافه کنید.

خیابان دو والن

خیابان چهل و دوم (منهتن) در نیویورک

یکی دیگر از خیابان‌های معروف جهان که بی شباهت به خیابان های پاتایا نیست و از روی آن سریالی به نام دئوس نیز ساخته شده است، خیابان چهل و دوم (منهتن) نام دارد. این خیابان حدود 3 کیلومتر طول دارد و به میدان تایمز و تئاتر براوی نزدیک است. در این خیابان کافه‌های بسیار زیادی وجود دارد و در قدیم یکی از محله‌های نامناسب نیویورک محسوب می‌شده است.

خیابان چهل و دوم (منهتن) در نیویورک

خیابان های پاتایا تایلند؛ معنای واقعی تفریحات شبانه

در این مطلب شش مورد از جذاب‌ترین خیابان های شهر گناه که همگی از جاهای دیدنی پاتایا محسوب می‌شوند را به شما معرفی کردیم. پاتایا بیشتر یک مقصد برای تفریحات شبانه و شهرگردی است. بنابراین بیشتر کسانی که شهر گناه را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌‌کنند علاقه‌مند به تجربه تفریحات شبانه هستند و دوست دارند در خیابان‌های شلوغ و پر زرق و برق این شهر دیدن کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، لیست خیابان ‌های پاتایا حتما به کارتان خواهد آمد.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر