حراجی های دبی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1403/06/03
بازدید: 183

دبی یکی از قطب‌های خرید در آسیاست. در این شهر تعداد زیادی مرکز خرید وجود دارد که تقریبا در همه آنها شعبه‌ای از بهترین برندهای دنیا هست. در زمان‌های مختلفی از سال در شهر زیبای دبی حراجی‌هایی برگزار می‌شود تا کسانی که طرفدار خرید ارزان و با کیفیت هستند بتوانند با قیمت کمتر خرید خود را انجام دهند. اما زمان حراجی ‌های دبی چه موقعی است؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی پاسخ این سوال بپردازیم و همچنین بهترین و مهم‌ترین حراجی‌های این شهر را به شما معرفی کنیم. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستید؛ با ما تا انتهای این مطلب از وب‌سایت لحظه آخر همراه باشید.

حراجی های دبی

بهترین زمان سفر به دبی برای خرید کردن

به‌طورکلی بهترین زمان سفر به دبی را باید از آبان ماه تا فروردین ماه دانست. اما طبیعتا بهترین زمان سفر به دبی برای خرید کردن متفاوت خواهد بود زیرا فاکتور اصلی که باید در انتخاب آن در نظر بگیرید، ارزان بودن اجناس است. معمولا حراجی‌ها و جشنواره‌های خرید دبی ۲۶ دسامبر تا ۲۸ ژانویه برگزار می‌شود و در زمان‌هایی که گردشگران کمتری راهی این شهر می‌شوند، می‌توانید ارزان‌تر خرید کنید. در جشنواره‌های خرید و حراجی های دبی، تخفیف‌ها از 20 درصد آغاز می‌شود و گاهی حتی به 95 درصد هم می‌رسد. در کنار آن به قید قرعه جوایزی هم به شرکت کنندگان حراجی داده می‌شود که بعضا به اندازه یک مرسدس نفیس است.

تجربه سفر به یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای جهان

جشنواره تابستانی دبی

معروف‌ترین و بهترین حراجی های دبی را می‌توانید در جشنواره تابستانی دبی تجربه کنید. این جشنواره هر سال از ژوئن تا سپتامبر، به مدت 10 هفته برگزار می‌شود. اگرچه در این ایام، دبی از نظر وضعیت آب و هوایی فوق‌العاده گرم است اما باید بدانید که همه مراکز خرید این شهر تهویه‌های قوی دارد به‌طوری که با قدم زدن در آنها حتی در شلوغی، احساس گرما نخواهید کرد. پس این سفر آنقدرکه فکر می‌کنید سخت نخواهد بود. در جشنواره تابستانی، مراکز خرید دبی علاوه بر اینکه اجناسشان را با تخفیف 20 تا 90 درصد به فروش می‌رسانند؛ قرعه‌کشی‌هایی نیز برگزار می‌کنند که در آن جوایز نفیسی همچون خودرو، جواهرات، موبایل هوشمند، هدیه نقدی و...وجود دارد.

جشنواره تابستانی دبی

فصل زمستان و خرید در دبی

همان‌طور که می‌دانید، فصل زمستان یکی از بهترین زمان‌ها برای رزرو تور دبی است زیرا در این فصل، شهر «ترین‌ها» در بهترین شرایط آب و هوایی خود قرار دارد. بلیط خود را برای ماه‌های آبان تا دبی رزرو کنید تا بتوانید در بهترین شرایط آب و هوایی به حراجی های دبی سر بزنید. در این ایام در کنار خرید می‌توانید از سرگرمی‌های دیگر این شهر مانند شرکت در کنسرت‌ها و جشن‌هایی که به مناسبت سال تو برگزار می‌شوند لذت ببرید.

جاهای دیدنی دبی-با 20 تا از برترین جاذبه های گردشگری دبی قبل از سفر آشنا شوید.

جشنواره حراج DSF

خرید دبی با شرکت در حراجی DSF تکمیل خواهد شد. این حراجی دبی در فصل خنک سال برگزار می‌شود و در واقع باید آن را به‌عنوان یک رویداد سالیانه معرفی کرد که در هر سال تعداد زیادی گردشگر برای شرکت در آن راهی امارات می‌شوند. طیف گسترده‌ای از اجناس و کالاها مانند طلا و جواهرات، اتومبیل، پوشاک، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و …را می‌توان در این جشنواره خرید پیدا کرد. همچنین گردشگران می‌توانند به جز خرید کردن در برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای همچون نمایش‌ها، آتش‌بازی، کنسرت، فیلم، نمایش‌های مد، نمایش‌های ورزشی و... شرکت کنند.

جشنواره حراج DSF

نکاتی که باید قبل از رفتن به حراجی های دبی بدانید

حراج های دبی در همه جای جهان مشهور هستند. ایرانیان زیادی هم در زمان این حراجی‌ها راهی امارات می‌شوند. اگرچه مراکز خرید در این ایام اجناس خود را با تخفیف به فروش می‌رسانند اما دانستن برخی نکات باعث می‌شود بتوانید خرید بهتر و ارزان‌تری داشته باشید. این نکات به شرح زیر است:

  • بهتر است قبل از سفر بودجه خرید خود را مشخص نمایید تا هم بتوانید راحت‌تر خرید کنید و هم زمانی که در دنیایی از اجناس با کیفیت با تخفیف‌های بسیار خوب قرار می‌گیرید، با توجه به بودجه‌ خود وسوسه نشوید که بیشتر خرید کنید.
  • تقریبا دسترسی به تمام مراکز خرید با مترو، اتوبوس و تاکسی امکان‌پذیر است اما شاید بهتر باشد قبل از سفر، آدرس نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو و اتوبوس به مراکز خرید موردنظرتان را پیدا کنید و بدانید بهترین مسیر برای دسترسی به مراکز خرید کدام است.
  • قبل از اینکه کالاهایی همچون طلا، عطر، کالاهای الکترونیک و اجناس گران‌قیمت بخرید، با قوانین گمرک آشنا شوید تا برای ورود کالا به مشکل برنخورید.
  • درهم امارات ارز رسمی این کشور است و در همه جا پذیرفته می‌شود؛ بنابراین با همراه داشتن این ارز، دیگر نگران پیدا کردن صرافی یا دستگاه‌های خودپرداز برای تبدیل ارز نخواهید بود اما در صورتی که پول نقدتان تمام شد، می‌توانید به راحتی از دستگاه‌های خود پرداز که در همه جای دبی وجود دارند یا صرافی فرایند تبدیل را انجام دهید. در این سفر امکان بردن دلار هم وجود دارد زیرا این ارز هم به‌راحتی در همه مراکز خرید پذیرفته می‌شود اما باید بدانید برخی از فروشگاه‌ها در صورتی که کالای مورد نظر خود را با درهم خریداری کنید، به شما تخفیف بیشتری می‌دهند.

برج‌های دبی - معرفی کامل برج‌های دبی از بلندترین تا لوکس‌ترین

بهترین مراکز خرید دبی در حراجی ها کدام اند؟

اگرچه در فصل حراجی‌ها، خرید ارزان دبی را تقریبا می‌توانید از همه مراکز خرید انجام دهید در برخی از آنها تنوع برندها، جوایز، سرگرمی‌ها و از همه مهم‌تر تخفیف‌ها بیشتر است. در جدول زیر می‌توانید نام و آدرس بهترین مراکز خرید دبی در حراجی‌ها را مشاهده کنید.

بهترین مراکز خرید دبی در حراجی ها

راهکارهای ارزان برای خرید در حراجی‌ های دبی

دبی به عنوان یک شهر گران شناخته می‌شود، اما با کمی برنامه‌ریزی و دانستن چند ترفند می‌توانید خریدهای خوبی را با قیمت مناسب در آن انجام دهید. در حراجی‌های دبی، فرصت‌های عالی برای خرید کالاهای باکیفیت با تخفیف‌های ویژه وجود دارد. در ادامه چند راهکار برای خرید ارزان در حراجی ‌های دبی ارائه می‌شود:

سوغات دبی  _ معروف‌ترین سوغاتی‌های دبی را بشناسید!!!

زمان‌ بندی سفر

معمولا حراجی‌ های دبی خصوصا حراج تابستانی در یک بازه طولانی مدت برگزار می‌شود و ممکن است در برخی از روزهای آن بتوانید با تخفیف بیشتری خرید کنید. معمولا در اوایل هفته، تعداد مشتریان کمتر است و ممکن است تخفیف‌های بیشتری برای جذب مشتری ارائه شود. بنابراین برای داشتن یک خرید ارزان در دبی، زمان‌بندی سفرتان را درست انجام دهید.

زمان‌ بندی سفر

مکان ‌های مناسب برای خرید

مراکز خرید بزرگ مانند دبی مال، مول آف دِ امارات و ابن بطوطه مال، اغلب حراجی‌های بزرگی برگزار می‌کنند. همچنین در بازارهای سنتی مانند بازار طلا، بازار ادویه و بازار پارچه، می‌توانید کالاهای محلی را با قیمت‌های مناسب‌تری پیدا کنید. گزینه عالی بعدی، اوت لت‌ها هستند که باید آنها را به‌عنوان مکانی عالی برای خرید برندهای معروف با تخفیف‌های همیشگی به شمار آورد.

دبی مال - خریدی متفاوت و ویژه از دبی مال امارات!

پیدا کردن تخفیف‌ های اضافی

برخی از فروشگاه‌ها و مراکز خرید، کارت‌های تخفیف ویژه‌ای برای مشتریان ارائه می‌دهند. قبل از خرید، در مورد این کارت‌ها اطلاعات کسب کنید. روزنامه‌ها، مجلات و وب‌سایت‌های محلی، اغلب کوپن‌های تخفیف برای فروشگاه‌های مختلف ارائه می‌دهند. همچنین اگر دوستان یا خانواده خود به خرید بروید تا بتوانید از تخفیف‌های گروهی بهره‌مند شوید.

پیدا کردن تخفیف‌ های اضافی

مذاکره بر سر قیمت

در بازارهای سنتی، مذاکره بر سر قیمت بسیار رایج است. با کمی مهارت در مذاکره، می‌توانید قیمت کالاها را کاهش دهید.

مترو دبی - آشنایی کامل با خطوط و مسیرهای حمل و نقلی مترو دبی!

چرا باید در فصل حراجی‌ها به دبی سفر کنیم؟

هدف اصلی بسیاری از افراد از سفر به دبی خرید کردن است. اگر بخواهید خرید ارزانی در این شهر داشته باشید، بهتر است مسافرت خود را به زمان حراجی‌ های دبی موکول کنید زیرا در این ایام بیشتر مراکز خرید این شهر کالاهایشان را با 20 تا 90 درصد تخفیف به فروش می‌رسانند. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مقاله به آن اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر