پلاژهای کیش

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 463
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، حتما این سوال هم در ذهنتان به وجود آمده است که بهترین جا برای شنا کردن و آفتاب گرفتن در این جزیره کجاست؟ منظور از بهترین جا، مکانی است که هم از نظر پاکیزگی در وضعیت مطلوبی باشد، هم بتوان در آن راحت شنا کرد، آفتاب گرفت و از امکانات ساحلی استفاده نمود. طبیعتا برای پیدا کردن چنین جایی در جزیره باید به سراغ پلاژهای کیش بروید. این مکان‌ها اگرچه شلوغ‌ترین مراکز تفریحی جزیره محسوب می‌شوند اما همه فاکتورهای ذکر شده را دارند و امکان شنای امن را برای آقایان و خانوم‌ها فراهم می‌کنند. در این مقاله قصد داریم همه پلاژهای موجود در جزیره کیش را به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر بتوانید از این لیست استفاده نمایید. با ما همراه باشید.

پلاژهای کیش 

معرفی معروف ترین پلاژهای ساحلی کیش

به‌طورکلی کیش دو پلاژ بسیار معروف یکی برای آقایان و یکی برای خانم‌ها دارد که در واقع این دو پلاژ مجموعه‌های عظیم تفریحی هستند و جدا از اینکه گردشگران می‌توانند در سواحل‌شان شنا کنند، امکان انجام برخی تفریحات آبی و ورزشی هم در این ساحل وجود دارد. البته به جز این دو مورد پلاژهای خانوادگی و چند پلاژ کوچک دیگر هم در این جزیره وجود دارد که البته امکاناتشان بسیار کمتر است. در ادامه این مقاله این پلاژها را به‌طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. 

پلاژ آقایان کیش

قبل از هر چیز باید بدانید که شنا در همه سواحل جزیره کیش برای آقایان ممنوعیتی ندارد و در واقع آنها می‌توانند بدون محدودیت در هر جای جزیره که بخواهند شنا کنند. اما در جزیره پلاژهایی هم برای آقایان وجود دارد که دارای طرفداران مخصوص به خود است. یکی از این پلاژها دقیقا در کنار پلاژ بانوان قرار دارد که در آن امکاناتی همچون رختکن، ماساژ، برخی تفریحات دریایی، سه زمین والیبال ساحلی، زمین فوتبال ساحلی، غریق نجات، یک زمین هندبال ساحلی، اتاق ماساژ و... را می‌توانید پیدا کنید. 

سواحل کیش - معرفی انواع سواحل کیش؛ از خانوادگی و دورهم نشینی تا انجام تفریحات هیجان انگیز

پلاژ آقایان کیش

تفریحات کیش - هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی و غیر آبی کیش که نباید از دستشان بدهید.

امکانات پلاژ آقایان

  • شنا کردن: در این مجموعه یک فضای امن و پاکیزه برای شنا کردن آقایان در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید به راحتی هرچقدر که بخواهید در این فضا شنا کنید.
  • حمام آفتاب: از آنجایی که بسیاری از گردشگران به‌خاطر آفتاب گرفتن سفر تابستانی به کیش را انتخاب می‌کنند باید بدانید که این پلاژ جای مناسبی برای حمام آفتاب است. تخت‌ها و صندلی‌هایی کنار ساحل برای آفتاب گرفتن در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آنها استفاده کنید.
  • مجموعه ماساژ: در این پلاژ یک مجموعه کامل برای ماساژ نیز وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن نه تنها خستگی سفر بلکه خستگی کل سال را از تنتان خارج کنید.
  • غرفه‌های مواد غذایی: در این مجموعه تعدادی غرفه مواد غذایی نیز وجود دارد که هم می‌توانید از آنها نوشیدنی و هم مواد غذایی تهیه کنید.
  • خدمات تفریحی غیر موتوری: در این مجموعه شماری خدمات تفریحی غیر موتوری همچون قایق پارویی، پدل بورد، ویند سرفینگ، بایک بورد، اسنورکلینگ، زمین‌های هندبال ساحلی، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و... نیز وجود دارد. 

امکانات پلاژ کیش آقایان

جاهای دیدنی کیش - لیست کامل جاذبه های گردشکری کیش + عکس + قیمت + آدرس

هزینه ورودی پلاژ آقایان

هزینه ورودی پلاژ آقایان برای بزرگسالان 80 هزار تومان و برای کیشوندان و کودکان زیر 5 سال 32 هزار تومان است. طبیعتا اگر بخواهید از تفریحات و امکانات این پلاژ استفاده نمایید، باید هزینه آن را به صورت جداگانه پرداخت نمایید.

آدرس و مسیر دسترسی به پلاژ آقایان کیش

پلاژ آقایان کیش در خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف قرار دارد و می‌توانید موقعیت مکانی آن را در نقشه زیر کلیک و مشاهده کنید. 

نقشه پلاژ آقایان کیش

نکاتی که باید قبل از رفتن به پلاژ آقایان بدانید

  • حتما لوازم شخصی خود از جمله حوله، مایو و ... را با خود ببرید.
  • حواستان به زمان‌بندی‌های اعمال شده توسط آقایان باشد.
  • برای اینکه آفتاب‌سوخته نشوید، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • اشیاء قیمتی، زیورآلات و پول نقد با خود همراه نداشته باشید.
  • براساس دستورالعمل اعمال شده در ورودی عمل کنید. 

چطور به پلاژ کیش آقایان بریم؟

پلاژ بانوان کیش

در جزیره جای مخصوصی هم برای خانوم‌ها وجود دارد که بتوانند در امنیت کامل در آب‌های خلیج فارس شنا کنند، در ساحل آفتاب بگیرند و از امکانات تفریحی استفاده نمایند. این مکان جایی جز پلاژ بانوان کیش نیست. این پلاز از نظر پاکیزگی حرف اول را در جزیره می‌زند. اطراف این مجموعه را دیواره‌های بلند و سایبان‌ها محاصره کرده و در اطراف آن پرواز جایروکوپتر و انواع هواپیما ممنوع است بنابراین بانوان می‌توانند با خیال راحت با هر لباسی که می‌خواهند در این مکان به شنا و تفریح بپردازند. 

پلاز بانوان کیش

پلاژ آقایان کیش - معرفی کامل +امکانات + آدرس + ساعت کاری + هزینه ورودی

امکانات پلاژ خانم‌ها

  • زمین بازی کودکان: در این پلاژ یک زمین بازی برای کودن وجود دارد تا مادران بتوانند کودکانشان را در این زمین بگذارند و با خیال راحت به شنا و تفریح بپردازند.
  • حمام با آب شیرین: این حمام برای افرادی مناسب است که پوستشان به آب شور حساسیت دارد. آنها می‌توانند در دوش‌های صحرایی این پلاژ با آب شیرین دوش بگیرند.
  • سالن ماساژ: امکان ماساژ گرفتن هم در پلاژ آقایان وجود دارد. در این مجموعه بهترین مربیان ماساژ با روغن‌های گیاهی گردشگران را ماساژ می‌دهند و عضلاتشان را ریکاوری می‌کنند.
  • غواصی: امکان غواصی بانوان هم در این پلاژ وجود دارد. در این مجموعه غریق نجات حرفه‌ای وجود دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل به کمک گردشگران بیاید.
  • باشگاه بدنسازی: یکی دیگر از امکانات موجود در این مجموعه باشگاه بدنسازی است که می‌توانید انواع تمرین‌های ورزشی را در آن انجام دهید.
  • رستوران: در این پلاژ یک رستوران نیز وجود دارد که می‌توانید بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی و بین‌المللی را در آن نوش جان کنید.

از دیگر خدمات موجود در این مجموعه می‌توان به زمین والیبال و بدمینتون ساحلی، آرایشگاه، حوضه‌های آبگرم، فروشگاه لوازم شنا، صندوق امانات و... اشاره کرد. 

امکانات پلاژ بانوان کیش

تفریحات کیش برای کودکان - معرفی 15 تا از بهترین تفریحات کیش برای بچه ها 

هزینه ورودی به پلاژ خانوم‌ها

هزینه ورود به پلاژ خانم‌ها برای گردشگران بزرگسال 80 هزار تومان و برای کیشوندان و کودکان زیر 5 سال 32 هزار تومان است. در صورتی که می‌خواهید از امکانات و تفریحات دیگر این پلاژ استفاده کنید باید هزینه آن را به صورت جداگانه پرداخت نمایید.

مسیر دسترسی به پلاژ بانوان کیش

این پلاژ در نزدیکی پلاژ بانوان در بلوار ایران، خیابان سنایی، انتهای خیابان آرین، بخش شمال شرقی کیش قرار دارد. شما می‌توانید مسیر دسترسی به این پلاژ را در نقشه زیر کلیک و مشاهده کنید.

نقشه پلاژ بانوان کیش

ساعت کار پلاژ بانوان کیش

ساعت کاری این پلاژ از 10 صبح تا 18 عصر است اما فقط تا ساعت 16 می‌توانید وارد این مجموعه شوید. بهتر است قبل از مراجعه به این مجموعه با شماره تلفن‌های 44422511-076 و 44424624-076 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

امکانات پلاژ بانوان

نکاتی که باید قبل از رفتن به پلاژ بانوان بدانید

  • وسایل شخصی همچون حوله، لوازم شوینده، دمپایی، مایو و... را حتما همراه خود ببرید.
  • اگر نمی‌خواهید در طول حضورتان در مجموعه برای خرید خوراکی هزینه کنید می‌توانید همراه با خود تنقلات ببرید.
  • برای جلوگیری از آفتاب سوختگی حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و در طول حضورتان هم چند بار کرم خود را تمدید کنید.
  • حتما قوانین  مربوط به پلاژ را به‌طور کامل مطالعه کرده و رعایت نمایید. 

نکاتی که باید قبل از رفتن به پلاژ بانوان بدانید!

پلاژ خانوادگی کیش

در کیش تعدادی هم پلاژ خانوادگی وجود دارد که به اندازه دو مورد قبلی بزرگ نیستند و امکانات ندارد اما برای خانواده‌هایی که ترجیح می‌دهند با هم این تفریح را انجام دهند، معمولا این پلاژها را انتخاب می‌کنند زیرا در دو مورد قبلی تفکیک جنسیتی وجود دارد و خانواده‌ها با هم نمی‌توانند وارد آنها شوند. معمولا پلاژهای خانوادگی محیطی خصوصی‌تر دارند.

پلاژ خانوادگی کیش

اسکله تفریحی کیش - معرفی معروف ترین اسکله تفریحی کیش + عکس و آدرس و راه دسترسی

شما کدام پلاژ را انتخاب می‌کنید؟

در این مطلب سه نوع از پلاژهای موجود در جزیره را به شما معرفی کریم. توصیه می‌شود در سفرتان به کیش حتما رفتن به پلاژ را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید. اینکه بهتر است به یک پلاژ خصوصی بروید یا پلاژ آقایان و خانوم‌ها را انتخاب کنید. قطعا پلاژهای خصوصی از نظر پاکیزگی در شرایط بهترین قرار دارد اما هم از نظر اندازه و هم از نظر امکانات در سطح پایین‌تری قرار دارند. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره پلاژهای کیش بدانید می‌توانید مقالات مربوط به هر کدام این پلاژها را به صورت جداگانه از وبسایت لحظه آخر بخوانید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر