هتل های 7 ستاره جهان

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/08/23
بازدید: 606
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

بهترین هتل‌های 7 ستاره دنیا کدام هتل‌ها هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که رتبه‌بندی هتل‌ها به طور کلی از 1 تا 5 ستاره است و در بیشتر نقاط دنیا چیزی به اسم 7 ستاره وجود ندارد. اما چرا به این هتل‌ها 7 ستاره گفته می‌شود؟ هتل‌هایی که در این بخش قصد داریم معرفی کنیم به قدری باشکوه و زیبا هستند که اصطلاح 5 ستاره برای آن‌ها کم است. در واقع 5 ستاره لپ مطلب را ادا نمی‌کند و  در شأن این هتل‌ها نیست. با ما همراه باشید تا با برترین و بهترین هتل‌های دنیا آشنا شوید.

بهترین هتل‌های 7 ستاره جهان

هتل برج‌العرب دبی (Burj Al Arab)

هتل برج‌العرب دبی، برجی آسمان‌خراش است که در سال 1999 ساخته شد اما هنوز هم با گذشت دو دهه به عنوان یکی از بهترین هتل‌های دنیا شناخته می‌شود. این هتل بسیار لوکس و مجلل است که 321 متر ارتفاع دارد. 1790 متر مربع از این هتل را ورقه‌های طلای 24 عیار پوشانده‌اند و 24000 متر مربع این هتل با سنگ مرمر پوشیده می‌شود. در رستوران این هتل شاهد سقفی شبیه به کهکشان راه شیری روبه‌رو هستیم که ارزش این سقف به تنهایی5.1 میلیون درهم امارات است. از نظر کالای خواب باید بگوییم این هتل بیش از 17 نوع بالش دارد و لحاف‌های آن با پر قو ایرلندی پر شده است.

طراحی و ساخت این هتل 5 سال طول کشیده است و کوچک‌ترین اتاق آن 169 متر است. این برج به طور کلی 60 طبقه دارد که 7 طبقه آن زیر دریاست.

آدرس هتل برج‌العرب دبی:

آدرس:  شارع جمیرا، – Umm Suqeim 3 – Dubai – United Arab Emirates

خرید تور دبی - اگر قصد سفر و رزرو تور دبی را دارید تخفیف های ویژه لحظه آخر را از دست ندهید.

هتل برج العرب دبی از بهترین هتل های 7 ستاره جهان

هتل امارات پالاس (Emirates palace hotel)

هتل امارات پالاس همانطور که از اسمش پیداست دقیقا مشابه به یک امارت است که مثل یک جواهر در ابوظبی می‌درخشد. این هتل در سال 2005 ساخته شد و در حال حاضر به عنواهن مجلل‌ترین و گران‌ترین هتل دنیا شناخته می‌شود. این هتل داخل یک باغ 85 هکتاری ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های اصلی در نمای این هتل تعداد گنبدهای آن است که به 114 عدد می‌رسد و ارتفاع برخی از آن‌ها نیز 80 متر است. این هتل از 394 اتاق تشکیل شده است و همه اتاق‌های آن فوق‌العاده لوکس و زیبا هستند. این هتل دارای یک پارک آبی زیبا است که هیجان زیادی را برای میهمان‌ها به ارمغان می‌آورد. سبک طراحی هتل امارات پالاس الهام گرفته از معماری سنتی عربی است.

از جمله مزایای این هتل می‌توان به اتاق خواب‌های مجلل و زیبا همراه با حمامی از سنگ مرمر اشاره کرد. اتاق غار یخی، حمام بخار سنگی، ساحل شنی اختصاصی، مرکز تناسب اندام از دیگر امکانات شگفت‌انگیز این هتل است. این هتل دارای 14 رستوران است و دارای انواع غذاهای بین‌‎المللی است.

آدرس هتل امارات پالاس (Emirates palace hotel):

West Corniche Road - Al Ras Al Akhdar - Abu Dhabi - United Arab Emirates

هتل امارات پالاس از بهترین هتل های 7 ستاره جهان

هتل تاون هاوس گالرینا (Town House Galleria)

یکی از بهترین هتل‌های 7 ستاره جهان در ایتالیا قرار گرفته است. این هتل یک هتل فوق مجلل بوده که گالرینا میلان شناخته می‌شود. این هتل زیبا در یکی از مراکز خرید قدیمی ایتالیا به اسم گالریا ویتوریو امانوئل دو قرار گرفته است. سال ساخت هتل تاوس هاوس گالرینا سال 1877 است و امکانات مجهزی مثل فروشگاه، شهربازی، استخر، رستوران‌های متنوع و... دارد.

در صورتی که این هتل را برای اقامت انتخاب کنید می‌توانید از موزه معروف لئوناردو داوینچی دیدن کنید. در صورتی که به مد و لباس علاقه‌‎مند باشید اقامت در این هتل دقیقا باب میل شماست چرا که خیابان‌های اطراف آن مقر طراحان مشهور لباس در میلان است. کلیسای جامع دمو و تئاتر لااسکالا در نزدیکی این هتل قرار دارد. یکی از مسائل جالب در خصوص این هتل این است که رفت و آمد شما با لیموزین خواهد بود.

آدرس هتل تاون هاوس گالرینا:

Galleria Vittorio Emanuele, Milan

هتل تاون هاوس گالرینا از بهترین هتل های 7 ستاره جهان

هتل مورگان پلازا (Pangu Hotel)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های 7 ستاره جهان در کشور چین و در پایتخت این کشور یعنی پکن قرار گرفته است. چشم‌انداز این هتل رو به استادیوم بین‌المللی پکن و پارک المپیک است. معماری این هتل تلفیقی از نوع غربی و شرقی بوده و راس آن شبیه بهد اژدها است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، امکانات عالی برای میهمانانی با ناتوانی جسمی است. از جمله امکانات خوب این هتل می‌توان به خدمات اتاق 24 ساعته، مراکز خرید بزرگ، باغ وحش، صرافی، سرویس‌های لوکس رفت و آمد، زمین‌های بازی و رستوران‌های مختلف اشاره کرد. در نهایت بد نیست بدانید که بزرگ‌ترین کتاب‌خانه دنیا در این هتل بنا شده است.

آدرس هتل مورگان پلازا (Pangu Hotel):

China, Beijing, Chaoyang

هتل مورگان پلازا از بهترین هتل های 7 ستاره جهان

هتل مارینا بی سندز سنگاپور (Marina Bay Sands)

یکی از بهترین هتل‌های سنگاپور که بهترین هتل دنیا نیز هست، هتل مارینا بی سندز سنگاپور است. این هتل مهم‌ترین جاذبه این شهر است. طراحی این هتل بسیار خاص و جالب است و دارای سه برج مجزا با 55 طبقه است که آخرین طبقه شبیه به کشتی ساخته شده است و این سه برج را بهم متصل می‌کند. از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این هتل این است که بلندترین پارک آسمانی و بزرگ‌ترین استخر جهان در آن قرار گرفته است. پارک آسمانی این هتل 12400 متر مربع مساحت داشته و 3900 نفر ظرفیت دارد. با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت بزرگ‌ترین مکان عمومی معلق در دنیا متعلق به این هتل است.

استخری که در این هتل قرار دارد استخری بی‌کران و بی‌نهایت است یعنی در اطراف آن هیچ دیوار و حفاظی وجود ندارد و لبه‌های آن طوری طراحی شده است که آب از روی آن به سمت پایین سرازیر می‌شود. ناگفته نماند که این هتل 2500 اتاق دارد.

آدرس: ۱۰ Bayfront Ave, Singapore 018956

هتل مارینا بی سندز سنگاپور از بهترین هتل های 7 ستاره جهان

هتل سیگنیل کره جنوبی (Signiel Seoul)

هتل سیگنیل در برج لوته سئول قرار گرفته است پس می‌توان حدس زد که چرا بهترین هتل 7 ستاره دنیا شناخته می‌شود، این مسئله به خاطر ارتفاع زیاد آن است. اما فقط این نیست. این هتل از ویژگی و امکانات منحصر به فردی برخوردار است. این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های آسیا شناخته شده است و از جمله ویژگی‌های شگفت‌انگیز این هتل این است که حمل و نقل در آن به وسیله هلیکوپتر انجام شده و سرآشپزهای مطرحی در آن کار می‌کنند.

آدرس هتل سیگنیل :

کره جنوبی، جاده المپیک سئول، طبقات 76 تا 101 برج لوت ورد

هتل سیگنیل در برج لوته سئول از از بهترین هتل های 7 ستاره جهان

هتل پاراگراف گرجستان (Paragraph Hotel)

یکی از بهترین و تازه ساخت‌ترین هتل‌های 7 ستاره جهان، هتل پاراگراف در شهر ساحلی باتومی گرجستان است. یکی از مزایای مهم این هتل این است که در کنار دریای سیاه ساخته شده است و دارای 220 اتاق است. یکی از ویژگی‌های جالب و عجیب این هتل داشتن یک آکواریوم بزرگ است که به میهمانان این امکان را می‌دهد که در کنار ماهی‌ها شنا کنند. از دیگر امکانات می‌توان به استخر 150 متری روباز، جنگل مصنوعی، باغ گیاه‌‎شناسی، پارک آبی سرپوشیده، سالن اسپا و... اشاره کرد. ناگفته نماند که قیمت رزرو این هتل در مقایسه با بهترین هتل‌های 7 ستاره جهان مناسب‌تر است.

آدرس هتل پاراگراف:

shekvetili Beach, Highway E 70 Shekvetili Beach, Shekhvetili 3521 Georgia

تور گرجستان - ارزان‌ترین قیمت تور گرجستان از تهران و سایر شهرها

هتل پاراگراف گرجستان از بهترین هتل های 7 ستاره جهان

نتیجه‌گیری

بهترین هتل‌های 7 ستاره جهان که در کشورهای مختلف واقع شده‌اند در مطالب فوق به همراه مشخصات شگفت‌انگیز هر یک معرفی شدند. در نهایت اگر قصد رزرو هتل به صورت آنلاین در نقاط مختلف ایران و یا کشورهای دیگر از جمله رزرو هتل در ارمنستان، ترکیه، دبی و... را دارید، در سایت لحظه آخر می‌توانید انواع هتل را به همراه قیمت و مشخصات به صورت آنلاین مشاهده کرده و با بهترین قیمت رزرو نمایید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + آدرس خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + آدرس
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
بیشتر بخوانید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
رفتار مردم گرجستان با ایرانیان | آشنایی با آداب و رسوم گرج ها
رفتار مردم گرجستان با ایرانیان | آشنایی با آداب و رسوم گرج ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 0.1 از 5 | از 102 کاربر