بهترین هتل های 4ستاره استانبول

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/14
بازدید: 3456
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اقامت در هتل های 4 ستاره استانبول که از نظر مسافرانی که قبلا در آنجا اقامت داشته اند به عنوان مکان مناسب معرفی شده باشد، می تواند تجربه لذتبخشی از سفر را برای شما به همراه داشته باشد. اقامت در هتل های 4 ستاره شما کمک می کند که اقامتی لوکس و کم هزینه را تجربه کنید. هتل های 4 ستاره استانبول هزینه کمتری نسبت به هتل 5 ستاره و امکانات بیشتری نسبت به هتل های 4 ستاره دارند و از آنجایی که در سفر با تور استانبول بیشتر زمانتان را صرف گشت و گذار و بازدید از اماکن گردشگری می کنید، مدت زمان حضور شما د رهتل کم بوده و این هتل ها می تواند انتخاب مناسبی باشد. ما در این مقاله لحظه آخر قصد داریم بهترین هتل های 4 ستاره استانبول از نظر مسافران را به شما معرفی کنیم تا شما گردشگران بتوانید انتخابی مقرون به صرفه داشته باشید.

بهترین هتل های 4 ستاره استانبول از نظر مسافران

هتل وایت هاوس استانبول (White House Hotel Istanbul)؛ برترین هتل خانوادگی استانبول

هتل وایت هوس استانبول ششمین هتل رمانتیک استانبول و هجدهمین هتل تجاری استانبول است که خارج از محدوده تکسیم قرار دارد و به عنوان هتلی مجلل و لوکس در میان مسافران شناخته می شود. این هتل در منطقه سلطان احمد و در قسمت تاریخی استانبول قرار دارد و دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله ایاصوفیه، موزه رسانه، مسجد سلطان احمد و بالیسیکا سیتیزن دارد. اگر سبک معماری کلاسیک، تخت خواب ها و مبل های سلطنتی را می پسندید، حتما اقامت در این هتل را امتحان کنید.

امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.8 از 10

آدرس وبسایت هتل: istanbulwhitehouse.com

هتل وایت هاوس استانبول

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

هتل تایتانیک سیتی تکسیم (Titanic City Taksim)

بیشتر هتل های 4 ستاره استانبول در محدوده میدان تکسیم و خیابان استانبول قرار گرفته اد که یکی ازین هتل ها هتل تایتانیک سیتی تکسیم است که شما با اقامت در آنجا می توانید سفری آرام و لذتبخش را تجربه کنید. دکوراسیون داخلی اتاق های این هتل به سبک مدرن است و تمام جزئیاتدر هتل به زیبایی آراسته شده اندخدمات اسپای این هتل جز کامل ترین هاست و شما می توانید پس از گشت و گذار در شهر و یا خرید کردن خودتان را به یک اسپا دعوت کنید و خستگی را از خودتان دور کنید. از نر مسافران این هتل محل اقامتی مناسب برای زوج های جوان است.

امیتاز هتل در سایت بوکینگ: 8.5 از  10

آدرس وبسایت هتل: titanic.com.tr

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

هتل اکسیدنتال تکسیم (Occidental Taksim)

گردشگران به هتل اکسیدنتال بیشتر از هتل های کارمندان این هتل رفتار خوبی با گردشگران دارندو این یکی از دلایل محبوبیت هتل اکسیدنتال هست که حتی برخی اقامت در این هتل را به اقامت در هتل های 5ستاره ترجیح می دهند. از امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ این هتل و بالکن و تراس آن با ویوی استانبول اشاره کرد.

امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.7 از 10

رزرو هتل در استانبول - رزرو آنلاین و آنی هتل‌های استانبول با تضمین بهترین قیمت | برای رزرو هتل و آگاهی از قیمت‌ها کلیک کنید

هتل اکسیدنتال تکسیم

هتل آرتیسان استانبول ام گالری (The Artisan Istanbul Mgallery)

وقتی صحبت از هتل های 4 ستاره استانبول می شود عده ای گمان می کنند که قرار است در هتل های ارزان و بی کیفیت اقامت کنند اما بد نیست بدانید که بین هتل های 4ستاره استانبول و هتل های 5 ستاره تفاوت چندانی وجود ندارد. یکی از هتل های 4 ستاره باکیفیت و مقرون به صرفه هتل آرتیسان استانبول ام گالری است که چیزی که آن را از دیگر هتل ها متمایز می کند، قرار گرفتن یک کافه با نمای تنگه بسفر  در هتل است که عده ای از گردشگران حتی اگر در هتل اقامت نکنند به صرف نوشیدن قهوه در این کافه و تماشای تنگه به این کافه می روند.

امتیاز هتل آرتیسان در وبسایت بوکینگ: 8.3 از 10

آدرس سایت هتل آرتیسان: theartisanistanbul.com

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل آرتیسان استانبول ام گالری

هتل میدتاون استانبول (Midtown Hotel Istanbul) 

هتل مید تاون استانبول هم مانند دیگر هتل های 4 ستاره که تا اینجا معرفی کردیم خدمات و امکانات مناسبی را به گردشگران ارائه می دهد. از مواردی که باعث شده تا مسافران این هتل را به یکدیگر توصیه کنند می توان به حس خوب و برخورد مناسب کارکنان این هتل اشاره کرد. همچنین بدنیست بدانید که سبک مدرن است و پس از گشت و گذار در شهر مکان مناسبی برای استراحت است.

امتیاز هتل در بوکینگ: 8.8 از 10

آدرس سایت هتل: midtown-hotel.com

بهترین هتل های استانبول - بهترین هتل های استانبول برای اقامت

هتل میدتاون استانبول

 هتل رادیسون استانبول سلطان احمد (Radisson Hotel Istanbul Sultanahmet)

این هتل یک بوتیک هتل است شامل 28 اتاق است و نسبت به دیگر هتل های 4 ستاره امکانات بیشتری دارد که یکی از بارزترین آن ها وجود استخر روباز در هتل است. مسافرانی که قبلا در این هتل اقامت داشته اند، این هتل را به عنوان مکان مناسبی برای مسافرت و ماه عسل زوج های جوان معرفی کرده اند. هتل رادیسون که منطقه فاتیح قرار گرفته است، منظره های زیبایی از دریای مرمره را برای شما به نمایش می گذارد. این هتل یک کافه و دو رستوران دارد که شما در آن می توانید وعده های روزانه تان را با صدای امواج دریا میل کنید. 

امتیاز هتلدر سایت بوکینگ: 8.9 از 10

آدرس سایت هتل: .radissonhotels.com

 هتل رادیسون استانبول سلطان احمد

هتل مرکور باکرکوی استانبول (Mercury Istanbul Bakirkoy)

هتل مرکور باکوی شامل 93 اتاق و سوئیت است که هر کدام ظرفیت های مختلفی دارند. این هتل از جمله هتل هایی است که علاوه بر اینکه مسافرینی که قبلا در آنجا تجربه اقامت داشته اند، به گردشگران توصیه می کنند بلکه در وبسایت بوکینگ و تریپ ادوایزر هم امتیاز خوبی دارد. هتل مرکور باکرکوی رستورانی دارد که صبحانه آن به شکل بوفه و برای سایر وعده انواع غذاهای ترکی، مکزیکی آمریکایی، ایتالیایی و.. سرو می شود. این هتل جز هتل هایی است که خدمات مناسبی را راحتی اقامت معلولین در نظر گرفته است.

مرکور باکوی برای اقامت های بلند مدت انتخاب مناسب و هوشمندانه ای است چرا که امکانات مناسب و کاملی برای مسافران دارد. این هتل دسترسی مناسبی به ساحل و پراک ساحلی باکرکوی دارد و مناسب کسانی است که می خواهند بیشتر زمان سفرشان را  در کنار ساحل بگذرانند.

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

هتل مرکور باکرکوی استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول (Grand Hilarium)

اگر قصد بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی استانبول را دارید و نزدیک بودن هتل محل اقامتتان به این اماکن، از فاکتور های مهمتان برای انتخاب هتل است؛ هتل گرند هیلاریوم که در منطقه ی تاریخی استانبول به نام ینی کاپی قرار دارد، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این هتل متشکل از 74 اتاق است و در سال 2003 افتتاح شده است. از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد امکان تحویل اتاق وجود دارد و برای تحویل دادن اتاق باید تا ساعت 12 ظهر اقدام کنید. این هتل علاوه بر اینکه نزدیک اماکن گردشگری مانند برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، ایاصوفیه و میدان تکسیم قرار دارد، دسترسی خوبی هم به مترو دارد و نزدیک ایستگاه های متروی مارماری ینی کاپی قرار دارد.

امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.2 از 10

هتل گرند هیلاریوم استانبول

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهترین هتل های 4 ستاره استانبول از نظر مسافران پرداختیم. قیمت اقامت در هتل های 4 ستاره استانبول با توجه موقعیت قرار گیری، دسترسی ها، کیفیت و خدماتی که ارائه می دهند متفاوت است. برای مثال قیمت هتلهای مرکز شهر گران تر از هتل های اطراف شهر استانبول است و همچنین هتل هایی که خدمات بیشتری به گردشگران ارائه می دهند به مراتب از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند. شما گردشگران می توانیدبا توجه به بودجه و فاکتورهای مورد نظرتان نسبت به رزرو هتل مورد نظرتان در تور استانبول اقدام کنید. در ادامه اگر تجربه ی اقامت در هتل های 4 ستاره معرفی شده را داشته و یا به نظر شما جای هتلی در لیست بهترین هتل های 4 ستاره از نظر مسافران خالی است، می توانید تجربیات و دیدگاههایتان را در بخش نظرات با ما و گردشگرانی که قصد سفر به استانبول را دارند به اشتراک بگذارید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + آدرس خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + آدرس
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
بیشتر بخوانید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
رفتار مردم گرجستان با ایرانیان | آشنایی با آداب و رسوم گرج ها
رفتار مردم گرجستان با ایرانیان | آشنایی با آداب و رسوم گرج ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 102 کاربر