بهترین هتل های سه ستاره آنتالیا

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/14
بازدید: 976
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

هتل های 3 ستاره خوب در آنتالیا کدام است؟ شهر آنتالیا، با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی خود، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر نه تنها در میان گردشگران آسیایی، بلکه در میان اروپایی‌ها نیز طرفداران زیادی دارد. در آنتالیا، انواع هتل‌ها و رستوران‌ها با قیمت‌های مختلف وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای گردشگران با هر بودجه‌ای باشد. در این مقاله، به معرفی برخی از بهترین هتل‌های سه ستاره آنتالیا می‌پردازیم. هتل‌های سه ستاره آنتالیا معمولاً در ساحل کنیالتی یا مرکز شهر قرار گرفته‌اند و امکانات رفاهی استانداردی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی و وای‌فای رایگان را ارائه می‌دهند. برخی از این هتل‌ها نیز امکانات تفریحی مانند استخر، مرکز اسپا و باشگاه ورزشی دارند.

بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا

مهاجرت به اروپا-مهاجرت اروپا بحث داغی است که همیشه مورد توجه افراد قرار دارد. اروپا دومین قاره کوچک دنیا است که از غرب با اقیانوس اطلس، از شرق با آسیا، از شمال با اقیانوس قطبی و از جنوب با دریای مدیترانه هم مرز می باشد.

هتل ۳ ستاره آنتالیا در ساحل کنیالتی

در منطقه کنیالتی آنتالیا، هتل های 3 ستاره زیادی وجود دارد که امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می دهند. برخی از بهترین هتل های 3 ستاره کمر عبارتند از:

هتل Turkay Hotel کنیالتی

این هتل 3 ستاره بهترین هتل 3 ستاره در ساحل کنیالیتی است که دارای امکانات و خدمات عالی برای مسافران است. قیمت رزرو اتاق در هتل ترکی کنیالتی  نسبت به کیفیت آن مقرون به صرفه است. این هتل دارای 42 اتاق با تهویه مطبوع و  اینترنت وای فای در هر اتاق است از امکانات داخل هر اتاق می توان به مینی بار و تلویزیون ال سی دی اشاره کرد. حمام ها دارای دوش با سر دوش بارانی و سشوار هستند. امکانات رفاهی شامل گاوصندوق و میز است و نظافت منزل روزانه ارائه می شود. امکانات ویژه این هتل عبارتند از خدمات خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، و انبار چمدان. این هتل دارای 100 متر مربع فضای متشکل از فضای کنفرانس و یک اتاق جلسه است. پارکینگ رایگان در محل موجود است. در هتل ترکای، از یک وعده غذایی رضایت بخش در رستوران لذت ببرید. تشنگی خود را با نوشیدنی مورد علاقه خود در بار رفع کنید. اقامت در هتل ترکای شما را در قلب کنیالتی، در فاصله 5 دقیقه با ماشین تا پارک ساحلی کنیالتی و ساحل کنیالتی قرار می‌دهد. این هتل 5.5 مایل (8.9 کیلومتر) تا برج ساعت آنتالیا و 5.5 مایل (8.9 کیلومتر) تا بازار قدیمی فاصله دارد.

هتل turkey

هتل Golden Orange Hotel کنیالتی 

هتل گلدن اورنج (گولدن اورانج هتل)  یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در شهر آنتالیا و در منطقه معروف کنیالتی است. یکی از دلایل محبوبیت این هتل در میان گردشگران داشتن ساحل اختصاصی است. این هتل دارای 4 طبقه و 64 اتاق است که مسافران می توانند برای دسترسی به طبقات بالایی هتل Golden Orange Hotel Antalya می‌توانید از آسانسور استفاده کنند. محل افراد سیگاری به دور از سایر مسافران و اتاق‌ها تعبیه‌شده است. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در لابی هتل انجام می‌گیرند.

به طور کلی از امکانات قابل توجه ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، ساحل اختصاصی  و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل Golden Orange Hotel Antalya تا آکواریوم آنتالیا حدوداً ۳ کیلومتر و از پارک آبی آکوالند آنتالیا ۳.۶ کیلومتر فاصله دارد.

golden orange hotel

بهترین هتل ‌های آنتالیا - هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره معروف آنتالیا کدامند؟

هتل 3 ستاره آنتالیا در لارا

در منطقه لارا آنتالیا، هتل های 3 ستاره زیادی وجود دارد که امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می دهند. برخی از بهترین هتل های 3 ستاره کمر عبارتند از:

هتل Peramis Hotel & Spa لارا

هتل پرامیس در فاصله 600 متری از لارا هالک پلاجی، یکی از هتل های 3 ستاره لوکس آنتالیا است. این هتل 3 ستاره با باغ، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان دارد. از امکانات فوق العاده این هتل می توان به استخرآبگرم و سلامتی، باشگاه بدنسازی، استخر روباز، سونا و تراس اشاره کرد که برای همه مهمانان قابل استفاده است .اتاق خواب ها دارای کمد لباس هستند. برخی از آنها چشم‌انداز دریا دارند. اتاق‌های هتل پرامیس و اسپا مجهز به تلویزیون صفحه تخت و لوازم آرایش رایگان هستند. این هتل که در منطقه ساحلی لارا آنتالیا واقع شده است، نزدیک به جاهای دیدنی آنتالیا و رستوران ها و سالن های غذاخوری متعدد نیز هست. هتل 3 ستاره پرامیس آنتالیا دارای امکانات داخلی مناسب است تا کیفیت و لذت اقامت شما را بهبود بخشد.

peramis hotel lara

راهنمای سفر به آنتالیا - برای آشنایی با آنتالیا، هزینه سفر و اقامت، جاهای دیدنی آنتالیا و... کلیک کنید.

هتل Lara Palace Hotel لارا

هتل لارا پالاس یک هتل سه ستاره در منطقه لارا آنتالیا است. این هتل 36 اتاق دارد و امکاناتی مانند پارکینگ، رستوران، بار، اتاق های سیگار ممنوع، شاتل فرودگاه، اینترنت، منطقه ساحل اختصاصی، دید ساحل و استخر دارد. یکی از ویژگی های جالب هتل لارا پالاس وجود دو رستوران و یک کافی شاپ در آن است که انتظار نمی رود در یک هتل سه ستاره دیده شود. همچنین، این هتل دارای یک استخر سرباز است که تجربه ای به یادماندنی را برای مسافران رقم خواهد زد. در کل، هتل لارا پالاس گزینه ای مناسب برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی مقرون به صرفه و با امکانات کافی در شهر آنتالیا هستند.

هتل لارا پالاس آنتالیا، یک هتل سه ستاره با امکاناتی مناسب است. هر اتاق این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و یک میز است. همچنین، یک باغ کوچک در محوطه هتل وجود دارد. هتل لارا پالاس در فاصله 6 دقیقه‌ای از ساحل لارا و 5 کیلومتری پارک آبی آنتالیا واقع شده است. این هتل با ارائه امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، گزینه‌ای عالی برای مسافران است.

lara palace hotl

تفریحات آنتالیا - سرگرمی تفریحات به یادماندنی در آنتالیا ترکیه

هتل 3 ستاره در منطقه کمر آنتالیا

در منطقه کمر آنتالیا، هتل های 3 ستاره زیادی وجود دارد که امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می دهند. برخی از بهترین هتل های 3 ستاره کمر عبارتند از:

هتل Melodi Hotel kemer Antalya کمر

هتل ملودی کمر، یک هتل سه ستاره در منطقه کمر آنتالیا است. این هتل دارای موقعیت مکانی مناسب و نزدیک به جاذبه های گردشگری مانند پارک ساحلی بلدیبی، آکواریوم آنتالیا و موزه باستان شناسی آنتالیا است. امکانات هتل شامل پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، رستوران، بار، استخر روباز و استخر مخصوص کودکان است. هتل دارای ۴۰ اتاق در 5 طبقه  و ۹۲ تخت است. اتاق های هتل دارای امکاناتی مانند Wi-Fi رایگان، تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند. خدمات خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، میز تور، اتاق چمدان و تاکسی سرویس نیز در هتل ارائه می شود. برای اقامت کودکان زیر 12 سال هزینه ای دریافت نمی شود. فروشگاهی برای تهیه هدیه و سوغاتی نیز در هتل Melodi Hotel kemer Antalya تعبیه شده است.

melodi hotel

جاهای دیدنی آنتالیا -در سفر به آنتالیا جاذبه های گردشگری آن را از دست ندهید!

هتل Kemer Agon Boutique Hotel کمر

هتل آگون، یک هتل سه ستاره در منطقه کمر آنتالیا است. این هتل دارای ساحل اختصاصی، استخر روباز، بار نوشیدنی، باغ و تراس آفتابگیر است. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون، تختخواب، حمام خصوصی و بالکن با منظره دریا هستند. هتل آگون امکانات و خدماتی مانند اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، مغازه سوغاتی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی را ارائه می‌دهد. همچنین، استخر و غذاهای مناسب کودکان نیز در دسترس است. هتل آگون گزینه‌ای مناسب برای سفرهای کاری و تفریحی است. خدماتی مانند فکس، فتوکپی و اتاق جلسات برای سفرهای کاری و دوچرخه سواری، ورزش‌های آبی و ماساژ و اسپا برای سفرهای تفریحی ارائه می‌شود.

agon hotel antalya

شهر آنتالیا - سفر به شهری با سواحلی جذاب!

هتل Dogan Hotel کاله ایچی

هتل دوگان در منطقه تاریخی کالیچی (کاله ایچی) آنتالیا و تنها 100 متر با ساحل واقع شده است. این هتل دارای یک استخر روباز با تراس و صندلی های تاشو برای استراحت و حمام آفتاب است. اتاق ها با کف چوبی، دکوراسیون سنتی دارند. آنها شامل مبلمان چوبی مدرن، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و حمام خصوصی هستند.  برخی اتاق های این هتل دارای بالکن با منظره پانوراما هستند.  مسافران می توانند از غذاهای ترکی و غذاهای بین المللی در رستوران هتل لذت ببرند. همچنین از خدمات کرایه دوچرخه برای کشف سواحل اطراف استفاده کنند. میز تور هتل دوگان می تواند در کرایه ماشین کمک کند و اطلاعاتی در مورد جاذبه های محلی ارائه دهد. وای فای رایگان در فضاهای عمومی و اتاق ها در دسترس است.

dagon hotel

کلام آخر

همان طور که می دانید آنتالیا مهم ترین شهر ترکیه از لحاظ گردشگری است که سالانه میلیون ها مسافر ایرانی و بین المللی را راهی این شهر زیبا می شوند. در آنتالیا هتل های متنوع و چند ستاره استاندارد وجود دارد که نیاز و سلیقه همه گردشگران را برآورده می کند. در بین هزاران هتل آنتالیا ما در این مقاله با تعدادی از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا آشنا شدیم. اکثریت این هتل ها بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا از نظر مسافران ایرانی هستند. به معرفی هتل سه ستاره انتالیا در مرکز شهر (لارا)، نزدیک فرودگاه و منطقه تاریخی کالیچی ( شهر قدیم کاله ایچی) پرداختیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. لطفا ما را به دوستانتان معرفی کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
جت لگ یا پرواز زدگی چیست | راه و روش های مقابله به آن
جت لگ یا پرواز زدگی چیست | راه و روش های مقابله به آن
بیشتر بخوانید
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر