بهترین هتل های ۴ ستاره تفلیس

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1403/06/07
بازدید: 2229

تفلیس یکی از زیباترین شهرهای گرجستان و دارای مهمان‌نوازترین مردمان است که پیشینه تاریخی زیادی دارد. در این شهر بهترین هتل‌های 4 ستاره تفلیس به چشم می‌خورند که از امکانات بالایی برخوردار هستند و پاسخگوی نیاز تمام سلیقه‌ها خواهند بود. از بهترین هتل‌های 4 ستاره تفلیس می‌توان به هتل هالیدی این، هتل ترِیس بوتیک، هتل شوتا روستااما تفلیس، هتل روزمر، هتل ریورساید، هتل کورتیاد بای مریوت، هتل ایلیانی، هتل رومز، هتل مرکور تفلیس اُلد تاون، هتل روستااما پلاس اشاره کرد. قوانین هر یک از این هتل های 4 ستاره متفاوت بوده که مهمانان می‌بایست آن‌ها را رعایت نمایند. توجه داشته باشید که اکثر هتل‌های تفلیس در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر گرجستان قرار گرفته‌اند.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. هتل هالیدی این (Holiday Inn)
    1. خدمات رفاهی هتل Holiday Inn
    2. امکانات اتاق های هتل هالیدی این
    3. مشخصات اتاق ‌های Holiday Inn
    4. مکان ‌های گردشگری نزدیک به هتل هالیدی این
  2. هتل ترِیس بوتیک (The Terrace Boutique Hotel)
    1. مشخصات اتاق ‌های هتل ترِیس بوتیک
    2. مکان های گردشگری نزدیک به هتل ترِیس بوتیک
  3. هتل شوتا روستااما تفلیس (Shota Rustavli Boutiqus Hotel)
    1. خدمات رفاهی اتاق ‌های هتل شوتا روستااما تفلیس
    2. مشخصات اتاق ‌های هتل شوتا روستااما تفلیس
    3. فاصله هتل با جاذبه ‌های گردشگری تفلیس
  4. هتل روزمر تفلیس (Rooms Hotel Tbilisi)
    1. نزدیک ترین مکان های گردشگری به هتل روزمر
    2. مشخصات اتاق های هتل روزمر
  5. هتل ریورساید تفلیس (Riverside Hotel Tbilisi)
    1. قوانین هتل ریورساید تفلیس
    2. امکانات رفاهی اتاق های هتل
    3. مشخصات اتاق های هتل ریورساید
    4. جاذبه های گردشگری نزدیک به Riverside Hotel Tbilisi
  6. هتل کورتیاد بای مریوت تفلیس (Courtyard by Marriott Tbilisi)
    1. مشخصات اتاق های هتل کورتیاد بای مریوت تفلیس
    2. فاصله هتل Courtyard By Marriott با جاذبه های گردشکری تفلیس
  7. هتل ایلیانی (Iliani Hotel)
    1. امکانات رفاهی هتل ایلیانی
    2. جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل ایلیانی
  8. هتل رومز هتل تفلیس ( Rooms Hotel Tbilisi)
    1. مشخصات اتاق‌های هتل رومز هتل تفلیس
    2. قوانین هتل رومز تفلیس
    3. جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل رومز تفلیس
  9. هتل مرکور تفلیس اُلد تاون (Mercure Tbilisi Town)
    1. امکانات رفاهی هتل مرکور اُلد تاون
    2. مشخصات اتاق های Mercure Tbilisi Town
    3. جاهای دیدنی نزدیک به هتل مرکور اُلد تاون
  10. هتل روستااما پالاس (Rustaveli Palace)
    1. قوانین هتل روستااما پالاس
    2. جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل روستااما پالاس

معرفی کامل بهترین هتل های 4 ستاره تفلیس

هتل هالیدی این (Holiday Inn)

هتل هالیدی این یکی از مجهزترین هتل‌های 4 ستاره تفلیس شناخته می‌شود که در نزدیکی کاخ ورزشی این شهر قرار دارد. هتل Holiday Inn از امکاناتی چون رستوران، استخر، امکانات تفریحی، فضای آرام و دلنشین و... برخوردار است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی و همچنین حمل‌ونقل شهری برای مسافران، اشاره کرد؛ اما توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکانات می‌بایست هزینه‌ جداگانه‌ای بپردازید.

هتل هالیدی این مجهز به دستگاه ATM است که همین امر باعث شده گردشگران به‌راحتی پول خود را برداشت کنند. در این مکان یک انبار چمدان وجود دارد که شما می‌توانید وسایل خود را در این انبار قرار دهید.

خدمات رفاهی هتل Holiday Inn

هتل هالیدی این یکی از بهترین و مجهزترین هتل‌های 4 ستاره در شهر تفلیس است. این هتل از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که شامل بخش‌های خصوصی برای افراد سیگاری، اتاق‌های کنفرانس، سایت کامپیوتری، دستگاه فکس و کپی، دستگاه ATM، انبار چمدان، روزنامه، بخش تفریحات و... می‌شود. توجه داشته باشید که در این مکان می‌توانید از خدماتی چون خشکشویی، اتوشویی، رستوران و... استفاده کنید؛ اما می‌بایست جهت برقراری ارتباط با کارکنان این هتل به زبان فرانسوی یا انگلیسی مسلط باشید تا به‌راحتی بتوانید خدمات مورد نیاز خود را سفارش داده و دریافت نمایید.

هتل هالیدی این (Holiday Inn)

امکانات اتاق های هتل هالیدی این

تمام اتاق‌های این هتل از تهویه مطبوع برخوردار هستند که شما می‌توانید به‌صورت دستی دمای آن را تنظیم کنید. اتاق‌های هتل هالیدی این شامل امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، سرویس خواب، سرویس بهداشتی و حمام، تجهیزات کامل حمام و... می‌شوند که برای استفاده برخی از این امکانات می‌بایست هزینه‌ جداگانه‌ای بپردازید. توجه داشته باشید که شما با پرداخت هزینه می‌توانید یک تخت تاشو درخواست داده و آن را تحویل بگیرید. از جمله امکانات دیگر اتاق‌های این هتل می‌توان به اتو و میز اتو، تلفن، وای فای رایگان، دستگاه قهوه‌ساز، خدمات سرو غذا در اتاق و... اشاره کرد.

مشخصات اتاق ‌های Holiday Inn

این هتل اتاق‌های مختلفی را در خود جای داده که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق استاندارد دبل، اتاق استاندارد تویین، اتاق بیزینس دبل، اتاق اکسکیوتیو دبل اشاره کرد که هر کدام از این اتاق‌ها خدمات متفاوتی را به مشتریان ارائه می‌دهند. مساحت اتاق‌های استاندارد دبل در حدود 20 متر بوده که در این اتاق‌ها یک تخت دو نفره با سرویس کامل قرار داده شده‌اند.

اتاق استاندارد تویین نیز مساحتی در حدود 20 متر داشته که دو تخت یک نفره در آن قرار دارند. از بزرگ‌ترین اتاق‌های این هتل می‌توان اکسکیوتیو دبل را نام برد که مساحت آن به 40 مترمربع می‌رسد که در آن یک تخت دو نفره کینگ قرار داده شده است. اتاق بیزینس دبل نیز مساحتی در حدود 30 متر دارد که در آن یک تخت دو نفره به همراه مابقی وسایل به‌چشم می‌خورند.

مشخصات اتاق ‌های Holiday Inn

مکان ‌های گردشگری نزدیک به هتل هالیدی این

  • فاصله میدان قهرمان با هتل حدودا 700 متر است که با پیاده‌روی پس از 12 دقیقه به این میدان خواهید رسید.
  • کاخ ورزشگاه تفلیس در مجاورت این هتل قرار داشته که تقریبا فاصله‌ای 200 متری دارد.
  • باغ وحش تفلیس در حدود 700 متر با هتل هالیدی این فاصله دارد که با استفاده از اتوبوس در کم‌تر از 7 دقیقه به این مکان دسترسی خواهید داشت.
  • نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل تکنیکال یونیورسیتی نام دارد که در فاصله 100 متری از هتل قرار گرفته است.
  • یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی که در نزدیک این هتل به‌چشم می‌خورد، پل کویین تامار نام دارد که در 800 متری این هتل قرار گرفته است.

مکان ‌های گردشگری نزدیک به هتل هالیدی این

تورهای گرجستان؛ همین حالا با کمترین قیمت رزرو کنید!

هتل ترِیس بوتیک (The Terrace Boutique Hotel)

هتل ترِیس بوتیک، هتلی زیبا در شهر تفلیس است. این هتل به‌دلیل موقعیت مکانی، امکانات تفریحی و رفاهی که به مسافران ارائه می‌دهد، مورد توجه اکثر گردشگران قرار گرفته است. قیمت رزرو در این هتل به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ به‌طور مثال اقامت در این هتل در فصل تعطیلات نسبت به فصل‌های دیگر شلوغ‌تر و گران‌تر خواهد بود. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، استخر شنا، پرنسل فعال و خوش‌ برخورد،  3 شاتل فرودگاهی، رستوران، اتاق‌های سیگار ممنوع و... اشاره کرد. در تمام اتاق‌های این هتل از تهویه هوا، سرویس خواب، خدمات سرویس بهداشتی و حمام و... استفاده شده است.

هتل ترِیس بوتیک (The Terrace Boutique Hotel)

مشخصات اتاق ‌های هتل ترِیس بوتیک

اتاق‌های این هتل به چهار دسته تقسیم می‌شوند که می‌توان به اتاق‌های سوپریور، اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های جونیور و سوئیت‌ها اشاره کرد. خدمات در نظر گرفته شده در هر کدام از این اتاق‌ها متفاوت هستند که مشتریان براساس بودجه و سلیقه خود می‌توانند از این اتاق‌ها برای اقامت استفاده کنند. مساحت اتاق‌های استاندارد این هتل حدودا به 26 مترمربع می‌رسد که از امکاناتی چون تلویزیون، سرویس کامل حمام و سرویس بهداشتی، لوازم آرایشی رایگان، کتری برقی برخوردار هستند.

ظرفیت اتاق‌های استاندارد شامل 2 فرد بزرگسال و 2 کودک می‌شود. مساحت اتاق‌های سوپریور این هتل حدودا به 35 مترمربع می‌رسد که 3 نفر ظرفیت دارد. اتاق‌های سوپریور دارای بالکن و قسمت نشمین جداگانه‌ای برای تماشای تلویزیون هستند. اتاق‌های جونیور مساحتی در حدود 36 مترمربع دارند که ظرفیت آن شامل 2 بزرگسال  و دو کودک می‌شود. در این اتاق‌ها علاوه‌بر تلویزیون، سرویس خواب، وسایل حمام امکاناتی چون مبل و تراس نیز در نظر گرفته شده‌اند. هتل ترِیس بوتیک دارای سوئیت‌هایی به مساحت 54 متر بوده که علاوه‌بر تمام خدمات رفاهی که ارائه می‌دهند، از تراس و اتاق نشیمن بزرگی نیز برخوردار هستند.

مشخصات اتاق ‌های هتل ترِیس بوتیک

مکان های گردشگری نزدیک به هتل ترِیس بوتیک

  • فاصله میدان آزادی شهر تفلیس تا هتل ترِیس بوتیک در حدود 1.5 کیلومتر است که با پیاده‌روی بعد از 18 دقیقه به این میدان خواهید رسید.
  • یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی در نزدیکی این هتل برج ساعت تفلیس است که حدودا 1.9 کیلومتر با هتل فاصله دارند.
  • فاصله این هتل با مرکز خرید درای بریج در حدود 1.6 کیلومتر است.
  • فاصله بازار درای بریج مارکت تا هتل حدودا 2 کیلومتر است.
  • نزدیک‌ترین مسیرهای مترو به این هتل شامل ایستگاه روستااما، میدان آزادی و ایستگاه مرجانشینویلی می‌شوند.

مکان های گردشگری نزدیک به هتل ترِیس بوتیک

هتل شوتا روستااما تفلیس (Shota Rustavli Boutiqus Hotel)

یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره تفلیس هتل شوتا روستااما نام دارد که به‌دلیل امکانات رفاهی و همچنین موقعیت مکانی خود، جزء بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. این هتل زیبا در منطقه سیتی سنتر شهر تفلیس قرار داشته که به بسیاری از مکان‌های گردشگری نزدیک است و شما با پیاده‌روی نیز می‌توانید به این اماکن رسیده و به بازدید از آن‌ها بپردازید.

این هتل با امکانات رفاهی چون انواع بارها، رستوران‌ها، جاذبه‌های تاریخی مانند خیابان روستالی کم‌تر از 700 متر فاصله دارد. هتل شوتا روستااما دارای 38 واحد اقامتی است که مشخصات هر کدام از این واحدها متفاوت در نظر گرفته شده و شما براساس سلیقه و نوع بودجه خود می‌توانید از مناسب‌ترین واحد این هتل برای اقامت استفاده کنید.

هتل شوتا روستااما تفلیس (Shota Rustavli Boutiqus Hotel)

خدمات رفاهی اتاق ‌های هتل شوتا روستااما تفلیس

واحدهای اقامتی این هتل همگی دارای امکاناتی چون سیستم تهویه هوا، خدمات نظافت روزانه اتاق‌ها، گاوصندوق به اندازه‌ لپ تاپ، سرویس خواب کامل، تلفن با خط مستقیم، محصولات شوینده، امکانات کامل برای تهیه قهوه یا چای، امکان قرار دادن تخت کودک یا تخت دو نفره کینگ براساس نیاز مشتری، خدمات کامل برای اتو لباس‌ها و... هستند. توجه داشته باشید که برای برخی از امکانات رفاهی این هتل باید هزینه‌ جداگانه‌ای بپردازید.

قوانین این هتل به این صورت است که از ساعت 7:30 صبح الی 11 صبح صبحانه، از 11 صبح الی 11 شب برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل مراجعه نمایید. برای مراجعه به طبقات بالایی این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. ورود و خروج در این هتل در کم‌ترین زمان ممکن برای مشتریان امکان‌پذیر خواهد بود. برای اقامت در این هتل می‌بایست مدارک شخصی خود را به همراه داشته باشید.

خدمات رفاهی اتاق ‌های هتل شوتا روستااما تفلیس

مشخصات اتاق ‌های هتل شوتا روستااما تفلیس

اتاق‌های این هتل به 5 گروه تقسیم می‌شوند که به نام اتاق‌های استاندارد، سوپریور دبل، سوئیت، استودیو دلوکس شهرت دارند که هر کدام از این واحدها ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی داشته و خدمات بسیار مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهند. اتاق‌های استاندارد مساحتی در حدود 22 مترمربع دارند که براساس سلیقه مشتری سرویس خواب آن می‌تواند دو تختخواب تک نفره یا یک تختخواب دو نفره کینگ باشد. مساحت واحدهای سوپریور 28 مترمربع بوده که یک تختخواب دو نفره بزرگ در آن قرار داده شده و به‌راحتی دو فرد بالغ می‌توانند در این اتاق اقامت داشته باشند.

سوئیت‌های این هتل مساحتی در حدود 33 مترمربع دارند که از امکانات بسیار بالایی برخوردار هستند؛ علاوه‌بر این در این سوئیت‌ها یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت تک نفره تاشو قرار داده شده‌اند. بزرگ‌ترین اتاق‌های این هتل مربوط به واحدهای استودیو دلوکس هستند که مساحت آن‌ها حدودا به 36 مترمربع می‌رسد. در این واحدها یک تختخواب دو نفره کینگ به همراه قسمت جداگانه نشیمن و یک کاناپه به چشم می‌خورند. توجه داشته باشید که این واحدها آشپزخانه‌ای کامل مجهز دارند.

سوئیت‌های دلوکس یکی از زیباترین و مجهزترین واحدهای اقامتی در این هتل به حساب می‌آیند که مساحتی در حدود 46 مترمربع دارند. تخت موجود در این سوئیت‌ها از نوع تختخواب دو نفره کینگ است تا به‌راحتی دو مهمان بالغ بتوانند از آن استفاده کنند. این‌گونه سوئیت‌ها از قسمت جداگانه‌ای برای نشیمن برخوردار هستند که با استفاده از مبلمان و تخت تاشو چیدمان شده‌اند؛ همچنین این سوئیت از یک آشپرخانه مجهز نیز برخوردار است.

مشخصات اتاق ‌های هتل شوتا روستااما تفلیس

فاصله هتل با جاذبه ‌های گردشگری تفلیس

  • فاصله برج ساعت تا هتل حدودا 1 کیلومتر است که با پیاده‌روی در حدود 13 دقیقه زمان نیاز دارد تا به این مکان دسترسی داشته باشید.
  • کلیسای سیونی تفلیس در فاصله 1.3 کیلومتری از هتل شوتا روستااما قرار دارد.
  • پل صلح تفلیس تا Shota Rustaveli Boutique Hotel 1.3 کیلومتر فاصله دارد.
  • بوستان رایک شهر تفلیس با هتل حدودا 1.5 کیلومتر فاصله دارد.
  • فاصله مادر کارتلی یا همان کارتلیس دِدا با هتل در حدود 1.5 کیلومتر است.
  • فاصله زمانی قلعه ناریکالا تا هتل شوتا روستااما در صورت پیاده‌روی در حدود نیم ساعت است.
  • از نزدیک‌ترین مراکز خرید به این هتل می‌توان به درای بریج، کارواسلا، سنترال و... اشاره کرد.

فاصله هتل با جاذبه ‌های گردشگری تفلیس

هتل روزمر تفلیس (Rooms Hotel Tbilisi)

هتل Rooms Hotel Tbilisi به عنوان یک اقامتگاه زیبا و کلاسیک شناخته می‌شود که در منطقه ورا قرار گرفته و از 8 طبقه تشکیل شده است. این هتل 125 اتاق و سوئیت را به نام واحدهای اقامتی در خود جای داده که هر کدام از آن‌ها مزیت منحصربه‌فرد خود را دارند. در این هتل چندین کافه، رستوران و بار به چشم می‌خورند که مسافران می‌توانند برای صرف غذا یا نوشیدنی به این مکان‌ها مراجعه نمایند. هتل روزمر یک هتل قدیمی در زمان شوروی بوده که با بازسازی آن توانسته‌اند یک هتل مجلل و زیبا را خلق کنند. از مزیت‌های مهم این هتل می‌توان به موقعیت مکانی آن اشاره کرد، زیرا این هتل به امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری نزدیک است.

هتل روزمر تفلیس (Rooms Hotel Tbilisi)

نزدیک ترین مکان های گردشگری به هتل روزمر

  • نزدیک‌ترین مکان تفریحی به این هتل مربوط به پارک ورا است که در حدود 300 متر با هتل فاصله دارد.
  • فاصله باغ سامایا تا هتل روزمر حدودا 350 متر است.
  • میدان قهرمانان تفلیس با هتل Rooms Hotel Tbilisi در حدود 900 متر فاصله دارد.
  • باغ زیبای رز تا هتل یک کیلومتر فاصله دارد.
  • فاصله هتل با فرودگاه بین‌المللی شهر تفلیس در حدود 15 کیلومتر است.

نزدیک ترین مکان های گردشگری به هتل روزمر

مشخصات اتاق های هتل روزمر

تمام اتاق‌های این هتل از امکاناتی چون اینترنت رایگان، گاوصندوق در برخی از اتاق‌ها، تلویزیون‌های بزرگ، سرویس بهداشتی به همراه تمام خدمات، میز تحریر، سرویس خواب کامل، سرویس بهداشتی حمام و... برخوردار هستند. به‌طور کلی اتاق‌های هتل روزمر در 6 دسته جای می‌گیرند که شامل اتاق‌های استاندارد، سیگنچر کینگ، اتاق‌های تراس، سوئیت‌های خانوادگی، لورن، تراس می‌شوند. اتاق‌های استاندارد به دو صورت اتاق‌های دو تخت یک نفره و یک تخت دونفر هستند.

اتاق‌های سیگنچر کینگ از تجهیزات کامل‌تری برخوردار هستند. علاوه‌بر این در این اتاق‌ها از سرویس مبلمان و یک عدد وان استفاده شده که باعث کلاسیک شدن فضای اتاق گردید. اتاق‌های تراس نیز به دو صورت دو تخت یک ‌نفره و یک تخت دو نفره در نظر گرفته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها یک تراس کوچک دارند. اتاق‌های تراس‌دار در طبقات بالای این هتل قرار گرفته‌اند. سوئیت‌های تراس‌دار بسیار بزرگ و زیبا هستند که برای چیدمان آن‌ها از مبلمان‌ کلاسیک استفاده شده است.

برای این واحدها تراس‌های بزرگ، اتاق‌های جداگانه و امکانات بسیاری در نظر گرفته شد. سوئیت‌های لورن همانند سوئیت تراس‌دار هستند و تنها تفاوت آن‌ها مساحت بزرگ‌تر سوئیت لورن است. سوئیت‌های خانوادگی بزرگ‌ترین واحد این هتل به حساب می‌آیند که از چندین اتاق تشکیل شده‌اند و  یک خانواده 5 نفره می‌تواند به‌راحتی برای اقامت خود از این واحدها استفاده کند.

مشخصات اتاق های هتل روزمر

هتل ریورساید تفلیس (Riverside Hotel Tbilisi)

هتل ریورساید تفلیس در سال 2005 در 6 طبقه بنا گردیده و 24 اتاق زیبا و منحصربه‌فرد را در خود جای داده است. این هتل به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر تفلیس بسیار نزدیک است؛ به‌صورتی که با 10 الی 20 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. از جمله خدمات هتل ریورساید تفلیس می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه بزرگ، خدمات حمل‌ونقل مرکز خرید، خدمات برگزاری مجالس در فضای کنفرانس، مرکز تجاری 24 ساعته، ارائه خدمات تور و بلیط، رستوران و... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برخی از امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه شامل هزینه اضافی می‌شوند.

هتل ریورساید تفلیس (Riverside Hotel Tbilisi)

قوانین هتل ریورساید تفلیس

  • به همراه داشتن حیوانات خانگی به هتل اکیداً ممنوع است.
  • برای اقامت در این هتل می‌بایست مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشید.
  • ورود به هتل و تحویل گرفتن اتاق از ساعت 14 الی 12 شب امکان‌پذیر است.
  • قبل از ساعت 12 ظهر می‌بایست تمامی اقدامات مربوط به تسویه را انجام دهید.

قوانین هتل ریورساید تفلیس

امکانات رفاهی اتاق های هتل

اتاق‌های هتل Riverside Hotel Tbilisi همگی عایق صدا هستند؛ علاوه‌بر این در هر اتاق از سیستم تهویه هوا استفاده شده است. امکانات اتاق‌های این هتل شامل سرویس خواب کامل با کیفیت بالا، منوی بالش، ملحفه‌های ضدآلرژی، گاوصندوق، دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ساز، تلویزیون، میز مطالعه، میز اتو، لوازم بهداشتی کامل حمام و سرویس بهداشتی، یخچال و... می‌شوند. اگر نیاز به خدمات ویژه‌ای داشتید می‌توانید به میز پیشخوان مراجعه کرده و با هزینه اضافی آن را دریافت کنید.

امکانات رفاهی اتاق های هتل

مشخصات اتاق های هتل ریورساید

هتل ریورساید اتاق‌های مختلفی را در خود جای داده که شامل اتاق سینگل استاندارد تراس‌دار، اتاق دبل استاندارد تراس‌دار، اتاق دبل سوپریور تراس‌دار، اتاق دبل دولوکس تراس‌دار، اتاق تویین استاندارد به همراه تراس، اتاق تویین سوپریور تراس‌دار، اتاق تویین دولوکس دارای تراس، سوئیت به همراه تراس می‌شوند. تعرفه و امکانات هر کدام از این اتاق‌ها متفاوت است و مشتری براساس سلیقه و بودجه خود می‌تواند یکی از این واحدها را برای اقامت انتخاب کند. اتاق‌های سینگل استاندارد مساحتی در حدود 20 متر دارند که از یک تختخواب دو نفره و مابقی امکانات برخوردار هستند.

مساحت اتاق‌های دبل استاندارد حدودا به 24 متر می‌رسد که از یک تخت دو نفره و حمام خصوصی برخوردار هستند. اتاق‌های دبل سوپریور مساحتی در حدود 28 متر دارند که یک سوفا و تخت دونفر بزرگ در آن‌ها قرار داده شده‌اند. مساحت اتاق‌های دبل دولوکس نیز 38 متر در نظر گرفته شده که از یک تخت دو نفره بزرگ به همراه سوفا برخوردار هستند. در همه اتاق‌های تویین دو تخت یک نفره قرار گرفته‌اند و تنها تفاوت آن‌ها در مساحت اتاق‌ها است. بزرگ‌ترین واحدهای این هتل مربوط به سوئیت‌ها هستند که مساحتی در حدود 44 متر دارند و از یک تخت دو نفره بزرگ، حمام خصوصی به همراه تمام امکانات رفاهی تشکیل شده‌اند.

مشخصات اتاق های هتل ریورساید

جاذبه های گردشگری نزدیک به Riverside Hotel Tbilisi

  • کاخ ورزشی شهر تفلیس تا هتل 4 کیلومتر فاصله دارد.
  • فاصله پل کویین تامار تا هتل ریورساید در حدود 4 کیلومتر است.
  • برای رسیدن به سالن کنسرت تفلیس تا هتل باید حدودا یک کیلومتر را طی کنید.
  • تئاتر روستااما نزدیک‌ترین مکان به این هتل بوده، زیرا فاصله آن حدودا 300 متر است.
  • آکادمی ملی علوم گرجستان در 800 متری هتل ریورساید قرار دارد.
  • باغ وحش تفلیس در 2 کیلومتری این هتل واقع شده است.

جاذبه های گردشگری نزدیک به Riverside Hotel Tbilisi

هتل کورتیاد بای مریوت تفلیس (Courtyard by Marriott Tbilisi)

هتل کورتیاد بای مریوت در قلب تفلیس و در میدان زیبای فریدان واقع شده است. این هتل زیبا و مجهز در فاصله 200 متری از شهر قدیمی تفلیس قرار دارد. امکانات هتل Courtyard By Marriott Tbilisi شامل پارکینگ رایگان، فضای بزرگ و دلنشین، دیوارهای عایق صدا، کفپوش‌های موکت شده، دکوراسیونی کلاسیک و منحصربه‌فرد، ماشین لباسشویی، خشکشویی، رستوران هتل Brasserie Freedom با منوی متفاوت و... می‌شوند. این مکان مجهز به سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده است که مهمانان برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

هتل کورتیاد بای مریوت تفلیس (Courtyard by Marriott Tbilisi)

مشخصات اتاق های هتل کورتیاد بای مریوت تفلیس

هتل Courtyard By Marriott واحدهای مختلفی را در خود جای داده که شامل اتاق‌های کینگ لوکس، کینگ سوپریور، کینگ اکسکیوتیو، کوئین یک تخته، کوئین سوپرویور می‌شوند. تمام اتاق‌های این هتل از امکاناتی چون تلویزیون و ماهواره، سرویس کامل بهداشتی و حمام، مبلمان کامل، سرویس خواب کامل و باکیفیت، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، یخچال، وای فای رایگان، تلفن و... برخوردار هستند.

اتاق‌های کوئین یک تخته مساحتی در حدود 27 مترمربع دارند که بیشترین ظرفیت این اتاق‌ها 3 فرد بزرگسال و 2 کودک است. مساحت اتاق‌های کوئین سوپرویور نیز همانند اتاق قبلی حدودا به 27 مترمربع می‌رسد که می‌توانند ظرفیت 5 نفر را در خود جای دهند. اتاق‌های کینگ سوپریور از مساحتی در حدود 29 مترمربع برخوردار هستند که تجهیزاتی مانند دو تختخواب دو نفره و مابقی امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

بزرگ‌ترین اتاق‌های این هتل مربوط به اتاق‌های کینگ اکسکیوتیو می‌شود که مساحتی بالغ به 35 مترمربع دارد و بیش‌ترین ظرفیت آن 5 نفر است. واحدهای کینگ لوکس از چیدمانی کلاسیک و زیبا برخوردار هستند که ظرفیتی در حدود 5 نفر داشته و مساحت آن به 28 متر می‌رسد.

مشخصات اتاق های هتل کورتیاد بای مریوت تفلیس

فاصله هتل Courtyard By Marriott با جاذبه های گردشکری تفلیس

  • نزدیک‌ترین مکان به این هتل، موزه کلی گرجستان با فاصله 270 متر است.
  • برج پخش تلویزیونی تفلیس تا هتل در حدود 1.3 کیلومتر فاصله دارد.
  • قلعه ناریکالا تفلیس در 1.9 کیلومتر از هتل قرار گرفته است.
  • فاصله باغ گیاه شناسی ملی گرجستان تا هتل حدودا 1.9 کیلومتر است.
  • کلیسای جامع تثلیث شهر تفلیس در فاصله 2.7 کیلومتری هتل قرار دارد.
  • فاصله هتل تا پل صلح در حدود 2.8 کیلومتر است.
  • باغ وحش شهر تفلیس تا هتل حدودا 3.4 کیلومتر فاصله دارد.

فاصله هتل Courtyard By Marriott با جاذبه های گردشکری تفلیس

هتل ایلیانی (Iliani Hotel)

هتل ایلیانی در نزدیکی خیابان معروف شهر تفلیس به نام روستااما واقع گردید. خیابان روستااما یکی از بهترین خیابان‌ها تفلیس محسوب می‌شود که امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری را در خود جای داده است. در نزدیکی این هتل جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری وجود دارند که مهمان‌های این هتل می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی از آن‌ها بازدید کنند. سبک معماری این هتل برگرفته از سبک مدرن است. واحدهای این هتل از اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت‌های مجهز و اتاق‌های سوپریور تشکیل شده‌اند.

هتل ایلیانی (Iliani Hotel)

امکانات رفاهی هتل ایلیانی

هتل ایلیانی برای رفاه حال مهمانان خود امکاناتی چون آسانسور، برق اضطراری، آلارم بیدار باش، پارکینگ، خشکشویی، حمام ترک، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانت، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، خدمات لابی، نمازخانه، خدمات کامل سرویس بهداشتی و حمام، یخچال به همراه مینی بار، کتابخانه خصوصی و... را در نظر گرفته است. توجه داشته باشید که برای استفاده از برخی از این امکانات باید هزینه‌ جداگانه‌ای بپردازید.

امکانات رفاهی هتل ایلیانی

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل ایلیانی

  • باغ موشتایدی در 2 کیلومتری هتل ایلیانی قرار دارد.
  • فاصله پل صلح شهر تفلیس تا هتل در حدود 3.7 کیلومتر است.
  • حمام‌های گوگردی در فاصله 4.4 کیلومتری از هتل قرار دارند.
  • مجسمه واختانگ گرگاسالی تا هتل فاصله 4.5 کیلومتری دارد.
  • فاصله کلیسای ارتدکس شرقی تا هتل ایلیانی در حدود 4.5 کیلومتر است.
  • چاپخانه زیرزمینی استالین در فاصله 5.9 کیلومتری از هتل قرار دارد.
  • هتل ایلیانی به مراکز خرید زیادی مانند تفلیس سنترال، خیابان پکینی، سیتی مال گلدانی و... نزدیک است.

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل ایلیانی

هتل رومز هتل تفلیس ( Rooms Hotel Tbilisi)

رومز هتل یکی از هتل‌های زیبا و کلاسیک شهر تفلیس در گرجستان است. دکوراسیون داخلی هتل رومز سبکی مدرن داشته و امکانات بسیاری را برای مهمانان خود فراهم کرده‌اند. اتاق‌های این هتل از پنجره‌های بزرگ و سرتاسری تشکیل شده‌اند که نشان‌دهنده اصالت این هتل است. در تمام اتاق‌های هتل رومز امکاناتی چون سرویس خواب کامل، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره و... در نظر گرفته شده‌اند. در هتل رومز یک رستوران و بار وجود دارد که مسافران این هتل می‌توانند از منوی متنوع و لذیذ آن استفاده کنند.

هتل رومز هتل تفلیس ( Rooms Hotel Tbilisi)

مشخصات اتاق‌های هتل رومز هتل تفلیس

هتل رومز در 5 طبقه بنا شده و 126 سوئیت مدرن و مجهز را در خود جای داده است. سوئیت‌های مدرن و لوکس در طبقات بالایی این هتل قرار دارند. از امکانات مشترک در تمام اتاق‌ها می‌توان به سرویس خواب، اتاق‌های سیکار کشیدن ممنوع و عدم ممنوعیت برای کشیدن سیگار، خدمات نظافت روزانه، خدمات کامل سرویس حمام برای هر نفر، امکان قرار دادن تختخواب‌های کوئین و کینگ براساس سلیقه مشتری و... اشاره کرد.

مشخصات اتاق‌های هتل رومز هتل تفلیس

قوانین هتل رومز تفلیس

  • تحویل گرفتن اتاق این هتل از ساعت 14 امکان‌پذیر است.
  • تخلیه اتاق باید قبل از ساعت 12 ظهر صورت پذیرد.
  • اقامت کودکان زیر 2 سال به همراه امکانات به‌صورت رایگان خواهد بود.
  • در هر اتاق حداکثر یک تختخواب اضافه وجود دارد.
  • به همراه داشتن حیوانات خانگی آزاد است؛ اما می‌بایست هزینه‌ جداگانه‌ای بپردازید.
  • برای اقامت در این هتل می‌بایست تمام مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشید.
  • برای استفاده از برخی از امکانات این هتل باید هزینه‌ جداگانه‌ای بپردازید.

قوانین هتل رومز تفلیس

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل رومز تفلیس

  • فاصله سالن کنسرت تفلیس تا هتل 200 متر است.
  • ایستگاه متروی روستااما در 300 متری این هتل قرار دارد.
  • سامایا گاردن فاصله 300 متری با هتل رومز دارد.
  • فاصله میدان روز رولوشن تا هتل 500 متر است.
  • آکادمی ملی علوم گرجستان تا این هتل 400 متر فاصله دارد.
  • میدان هیروز در فاصله 900 متری از هتل رومز قرار گرفته است.
  • فاصله سیرک شهر تفلیس تا هتل در حدود 1 کیلومتر است.
  • کاخ ریاست جمهوری تا رومز هتل تفلیس حدودا 2.6 کیلومتر فاصله دارد.
  • کلیسای جامع متخی در فاصله 2.6 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل رومز تفلیس

هتل مرکور تفلیس اُلد تاون (Mercure Tbilisi Town)

یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره تفلیس هتل مرکور اُلد تاون نام دارد. این هتل زیبا نمای 360 درجه‌ای داشته و 108 اتاق را در خود جای داده؛ و به‌دلیل موقعیت مکانی خود، همواره مورد توجه اکثر مهمانان و گردشگران شهر تفلیس قرار می‌گیرد. این هتل زیبا در مرکز شهر تفلیس قرار داشته که با جاذبه‌های گردشگری چون کلیسای متخی و قلعه ناریکالا کم‌تر از 5 دقیقه فاصله دارد. پرنسل این هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی صحبت می‌کنند. از امکانات این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات باربری، فضای سبز، فضای دلنشین لابی و... اشاره کرد.

هتل مرکور تفلیس اُلد تاون (Mercure Tbilisi Town)

امکانات رفاهی هتل مرکور اُلد تاون

این هتل برای رفاه حال مسافران خود خدماتی چون پارکینگ رایگان، ترانسفر و شاتل فرودگاهی، اینترنت و وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های سیگار کشیدن ممنوع، باشگاه بدنسازی، سونا، حمام ترکی، رستوران و بار را در نظر گرفته است. در طبقه آخر این هتل یک تراس بسیار بزرگ وجود دارد که با مراجعه به آن می‌توانید منظره‌ای زیبا از شهر تفلیس را مشاهده نمایید. در این تراس انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شوند.

امکانات رفاهی هتل مرکور اُلد تاون

مشخصات اتاق های Mercure Tbilisi Town

انواع اتاق‌های این هتل شامل اتاق دوبل پریویلیج، دوبل سوپرییر، اتاق‌های توئین استاندارد، اتاق‌های دوبل استاندارد و اتاق سینگل استاندارد می‌شوند. ویژگی‌های هر کدام از این اتاق‌ها متفاوت بوده که همین امر بر قیمت آن‌ها نیز اثرگذار است. از جمله امکانات مشترک این هتل می‌توان به سرویس خواب تک نفره یا دو نفره، سیستم تهویه هوا، چای‌ساز و قهوه‌ساز، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن، گاوصندق، مینی بار، یخچال، حمام اختصاصی و... اشاره کرد.

مشخصات اتاق های Mercure Tbilisi Town

جاهای دیدنی نزدیک به هتل مرکور اُلد تاون

  • فاصله رود زیبای متکواری تا هتل 100 متر است.
  • کلیسای جامع متخی در 300 متری هتل قرار دارد.
  • قلعه ناریکالا در 400 متری هتل قرار گرفته است.
  • کلیسای سیونی با هتل حدودا 600 متر فاصله دارد.
  • فاصله کاخ ریاست جمهوری تا هتل مرکور اُلد تاون 800 متر است.
  • باغ گیاه شناسی تفلیس تا هتل مرکور 900 متر فاصله دارد.
  • کلیسای جامع سامبا در یک کیلومتری این هتل قرار دارد.
  • برخی دیگر از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل شامل میدان آزادی، سالن کنسرت تفلیس، سیرک و... می‌شوند.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل مرکور اُلد تاون

هتل روستااما پالاس (Rustaveli Palace)

هتل روستااما پلاس در مجاورت خیابان معروف و شلوغ روستااما قرار دارد. این هتل در سال 2014 با 13 اتاق مجهز و مدرن افتتاح گردید. از امکانات مشترک اتاق‌های این هتل می‌توان به چای و قهوه رایگان، تهویه سیستم مطبوع، تلویزیون، ماهواره، لوازم آرایش رایگان، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش مناسب، پذیرش 24 ساعته، خدمات کامل سرویس بهداشتی و حمام، تلفن و... اشاره کرد.

هتل روستااما پالاس (Rustaveli Palace)

قوانین هتل روستااما پالاس

  • ورود به این هتل و تحویل گرفتن اتاق از ساعت 12 ظهر امکان‌پذیر خواهد بود.
  • خروج و تحویل دادن اتاق می‌بایست قبل از ساعت 2 ظهر صورت پذیرد.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
  • کشیدن سیگار در این هتل ممنوع است و برای این امر می‌بایست به اتاق‌های مخصوص مراجعه کنید.
  • هزینه هتل برای افراد بین 6 الی 12 سال نیم بهاء محاسبه می‌شود و برای افراد زیر 2 سال خدمات رایگان هستند.
  • صبحانه در این هتل در روزهای آخر هفته از ساعت 7 الی 11 صبح و روزهای دیگر از 7 الی 10 صبح سرو می‌شود.

قوانین هتل روستااما پالاس

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل روستااما پالاس

  • فاصله میدان آزادی تا هتل روستااما در حدود 1.1 کیلومتر است.
  • برج پخش تلویزیون تفلیس تا هتل حدودا 2.5 کیلومتر فاصله دارد.
  • فاصله هتل تا سالن کنسرت تفلیس 3.1 کیلومتر است.
  • میدان هروس تا هتل روستااما پلاس فاصله‌ای حدودا 3.8 کیلومتری دارد.

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل روستااما پالاس

سخن پایانی

شهر تفلیس یکی از زیباترین شهرهای کشور گرجستان است. به‌دلیل گردشگرپذیر بودن این، شاهد هتل های 4 ستاره تفلیس زیادی برای رفاه مسافران هستیم که هر کدام از آن ها مزیت و ویژگی‌های منحصربه‌فردی خود را دارند. اکثر هتل‌های تفلیس در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهر قرار گرفته‌اند. از بهترین هتل‌های 4 ستاره تفلیس می‌توان به هتل‌های هالیدی این، ترِیس بوتیک، روزمر تفلیس، ریور ساید، کورتیاد بای مریوت، ایلیانی، مرکور تفلیس اُلد تاون، روستااما پالاس و... اشاره کرد. قیمت اقامت در هر کدام از این هتل‌ها به پکیچ ارائه شده آن‌ها بستگی دارد.

رزرو محبوب ترین تورهای خارجی در لحظه آخر
تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر