بهترین هتل ‌های ساحلی پوکت

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1403/05/14
بازدید: 1891

پوکت یکی از شهرهای توریستی زیبا در کشور تایلند و یکی از مقاصد محبوب گردشگری بوده که از آب‌وهوایی گرم و بارانی برخوردار است؛ و به این ‌دلیل که جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری را در خود جای داده، مورد توجه اکثر گردشگران قرار دارد. یکی از ویژگی‌های این شهر ساحلی داشتن هتل‌های ساحلی معروف با امکانات بسیار است. توجه داشته باشید که هر کدام از بهترین هتل ‌های ساحلی پوکت از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار هستند که گردشگران براساس امکانات هتل و همچنین هزینه اقامت در آن‌ها، بهترین گزینه را باتوجه به بودجه و سطح توقع خود انتخاب می‌کنند. بهترین هتل‌های ساحلی پوکت امکانات متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهند که می‌توانند نیاز آن‌ها را از هر نظر تامین سازند.

بهترین هتل ‌های ساحلی پوکت

معروف ‌ترین هتل ‌های ساحلی پوکت

هتل‌های ساحلی پوکت از امکانات بسیاری برخوردار هستند و همین عامل سبب گردیده تا بسیاری از گردشگران جهت اقامت خود این هتل‌ها را برگزینند. از معروف‌ترین هتل‌های ساحلی پوکت می‌توان به هتل لی مریدینت، هتل آندمان وایت بیچ، هتل تری ترنگ، هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت، هتل سورین پوکت اشاره کرد. توجه داشته باشید که هزینه اقامت و قوانین هر یک از این هتل‌ها متفاوت بوده و مسافرین می‌بایست به آن‌ها توجه نمایند. اکثر هتل‌های پوکت در مجاورت ساحل قرار دارند که امکاناتی چون تفریحات آبی را برای گردشگران فراهم کرده‌اند.

معروف ‌ترین هتل ‌های ساحلی پوکت

تور پوکت - ارزان ترین تورهای هوایی پوکت❤️ به همراه هتل های لاکچری، برای مشاهده قیمت ها کلیک کنید. 

هتل لی مریدینت پوکت - Le Meridien Phuket Beach Resort

هتل لی مریدینت در شهر پوکتف یک هتل پنج ستاره با بالاترین امکانات است که همواره ازگردشگران بسیاری میزبانی می‌کند. این هتل مدرن و زیبا در مجاورت ساحل جزیره پوکت قرار داشته که چشم‌نوازی فوق‌العاده‌ از دریا را به نمایش می‌گذارد. با رزرو کردن اتاق در هتل لی مریدینت می‌توانید از بالاترین خدمات یکی از بهترین هتل ‌های ساحلی پوکت بهره‌مند شوید. این هتل امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که مهم‌ترین آن‌ها ساحل اختصاصی است.

در این هتل علاوه‌بر ساحل اختصاصی، چندین استخر بزرگ نیز به چشم می‌خورند که گردشگران می‌توانند به‌راحتی از تفریحات آبی لذت ببرند. در استخرهای هتل لی مریدینت می‌توانید از خدمات ماساژ درمانی نیز بهره‌مند گردید. امکانات این هتل بسیار متنوع هستند که برخی از آن‌ها شامل استخرهای روباز که در چهار فصل قابل استفاده خواهند بود، سالن و باشگاه بدنسازی، سالن تیراندازی، تنیس، مرکز اسپا، زمین‌های بازی مخصوص بزرگسالان و کودکان، خدمات ماساژ درمانی، سونا، جکوزی و... می‌شوند.

این هتل رستوران‌های متنوعی را در خود جای داده که تنوع بالایی از غذاها را طبخ می‌کنند؛ علاوه‌بر آن منوهای رستوران‌های این هتل از غذاهای رژیمی و غذاهای مناسب کودک نیز بهره‌مند هستند. همچنین این هتل 417 اتاق‌ را در خود جای داده؛ همچنین 54 سوئیت مجهز نیز در این هتل در نظر گرفته شده‌اند. تمام اتاق‌های این هتل از امکانات رفاهی چون بالکن خصوصی، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کفپوش چوبی، تلویزیون‌های 32 اینچ، لوازم کامل بهداشتی و حمام، اینترنت رایگان و... برخوردار هستند.

هتل لی مریدینت پوکت - Le Meridien Phuket Beach Resort

اتاق‌های هتل لی مریدینت

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بسیار متنوع هستند که هر کدام مشخصات ویژه و منحصربه‌فرد خود را دارند. به‌طور کلی اتاق‌های این هتل به چند دسته تقسیم می‌شوند که از جمله آن‌ها باید موارد زیر را نام برد.

  • اتاق مهمان کینگ: این‌گونه اتاق‌ها مساحتی در حدود 38 مترمربع دارند و از تجهیزات رفاهی چون تخت‌های دو نفره، بالکن‌های بزرگ اختصاصی و... برخوردار هستند.
  • اتاق مهمان دو نفره: مساحت این اتاق‌ها 38 متر در نظر گرفته شده و در این اتاق‌ها دو تخت مجزا تک نفره قرار دارند.
  • اتاق دولوکس کینک: این اتاق‌ها با برخورداری از یک بالکن زیبا، نمایی چشم‌نواز از استخر را به نمایش می‌گذارند.
  • اتاق دولوکس دو نفره: در این اتاق‌ها نیز دو تخت یک‌نفره در نظر گرفته شده که نمای زیبایی از استخر را ارائه می‌دهند.
  • اتاق دولوکس کینگ: این اتاق‌ها با برخورداری از نمای شگفت‌انگیز اقیانوس، دارای یک تخت دو نفره هستند.
  • اتاق دولکس دو نفره: این اتاق‌ها نیز با داشتن نمایی زیبا از اقیانوس، دو تخت تک‌نفره را در خود جای داده‌اند.
  • سوئیت جونیور کینگ: این سوئیت با مساحتی در حدود 59 مترمربع، از تمام امکانات رفاهی بهره‌مند است.
  • سوئیت دولکس کینگ: این سوئیت‌ها نیز مساحتی در حدود 128 متر دارند که در بالکن آن‌ها صندلی‌های آفتاب قرار داده شده‌اند که نمایی از اقیانوس را به چشم‌ها هدیه می‌دهند.
  • اتاق دولوکس تراس‌دار: مساحت این اتاق‌ها حدودا به 104 مترمربع می‌رسد و از لاکچری‌ترین سوئیت‌های این هتل محسوب می‌شود.
  • سوئیت بزرگ: این نوع سوئیت‌ها از مساحتی در حدود 266 متر برخوردار هستند و فضای آن‌ها با مبل و صندلی تزئین شده‌اند. همچنین تراس این سوئیت‌ها روبه‌روی اقیانوس واقع گردیده‌اند.

اتاق‌های هتل لی مریدینت

هتل آندمان وایت بیچ - Andaman White Beach Resort

هتل آندمان وایت بیچ یکی از بهترین هتل‌های ساحلی پوکت شناخته می‌شود که از امکانات رفاهی و تفریحی بالایی برخوردار است. از امکانات این هتل پنج ستاره می‌توان به ساحل اختصاصی و استخر 40 متری اشاره کرد. هتل آندمان وایت تمام امکانات تفریجی آبی را به‌صورت رایگان در اختیار مسافران خود قرار می‎دهد. همچنین از خدمات رفاهی این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، مرکز تجاری 24 ساعته، امکانات خشکشویی، مغازه‌های مختلف برای خرید سوغات یا هدیه، خدمات نگهبانی، تشریفات عروسی، خدمات حمل‌ونقل فرودگاه، خدمات تور و بلیط و... اشاره کرد.

از مهم‌ترین خدمات تفریحی در این هتل می‌توان استخر روباز، استفاده از مرکز سلامت، سالن باشگاه بدنسازی، امکانات کامل ورزش‌های آبی مانند قایقرانی و اسنوکر را نام برد. در قسمتی از این هتل کافه‌ای به چشم می‌خورد که با ارائه انواع نوشیدنی‌ها از مهمان‌های خود پذیرایی می‌کند. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به دیوارهای عایق صدا، تهیوه مطبوع، ملحفه ضدآلرژی، سرویس خواب، لوازمات کامل بهداشتی و حمام، گاو صندق، یخچال، تلویزیون، اتو، چای‌ساز و... اشاره کرد.

هتل آندمان وایت بیچ - Andaman White Beach Resort

اتاق‌های هتل آندمان وایت بیچ

  • اتاق‌های دبل دولوکس: آن‌ها با مساحتی در حدود 45 متر، دو تخت یک نفره به همراه تمام امکانات رفاهی را در خود جای داده‌اند و نمای زیبایی از دریا را ارائه می‌دهند.
  • ویلاهای ساحلی: این ویلاها با استخرهای مخصوص که مساحتی در حدود 100 متر دارند، شامل یک تخت دو نفره بزرگ می‌شوند. این ویلاها همچنین از حمام خصوصی و تراس‌های بزرگی برخوردار هستند.
  • اتاق دبل دولوکس: ان اتاق‌ها نمای زیبایی از دریا و استخر را ارائه می‌دهند که مساحتی در حدود 50 متر دارند؛ همچنین دو تخت یک نفره برای این اتاق‌ها در نظر گرفته شده‌اند.
  • اتاق دبل سوپریور: آن‌ها با مساحتی 25 متری نمای زیبایی از دریا را به چشم‌ها هدیه می‌دهند؛ در این اتاق، دو تخت تک ‌نفره قرار دارند و علاوه‌بر این از تمام خدمات رفاهی نیز برخوردار هستند.
  • اتاق‌های تویین دولوکس: این اتاق‌ها با مساحتی در حدود 50 متر، نمایی زیبا از دریا و استخر خصوصی را ارائه می‌دهند. در این اتاق‌ها یک تخت بزرگ دو نفره به همراه یک سوفا وجود دارند.
  • اتاق تویین سوپریور: آن‌ها با مساحت 25 متر، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریا دارند؛ در این اتاق یک تخت دو نفره به همراه تمام تجهیزات رفاهی در نظر گرفته شده‌اند.
  • سوییت دو خوابه: آن‌ها با دسترسی مستقیم به دریا و مساحتی در حدود 140 متر، از دو تخت دو نفره بزرگ به همراه یک تخت یک نفره و تمام امکانات رفاهی برخوردار هستند.

تور تایلند - ارزان ترین تورهای ترکیبی تایلند (بانکوک، پاتایا، پوکت)

اتاق‌های هتل آندمان وایت بیچ

پوکت بهشتی در تایلند - آشنایی و معرفی کامل درباره زیباترین شهر تایلند!

هتل تری ترانگ - Tri Trang Beach Resort

تری ترنگ یک هتل چهار ستاره در شهر پوکت است که از جمله معروف‌ترین هتل‌های ساحلی پوکت شناخته می‌شود. این هتل با ساحل معروف شهر پوکت به نام ساحل پاتونگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد. از امکانات این هتل می‌توان به سواحل اختصاصی، 3 استخر بزرگ روباز که در مجاورت دریا به چشم می‌خورند، اشاره کرد. اتاق‌های هتل تری ترانگ از فضای بزرگی برخوردار هستند که تمامی آن‌ها امکانات رفاهی چون ماهواره، حمام اختصاصی، تهیه هوا، صندوق امانات، وسایل مورد نیاز حمام، چای و قهوه‌ساز، یخچال و... را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

از امکانات تفریحی و رفاهی هتل تری ترانگ می‌توان به سالن‌های زیبایی، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ درمانی، تفریحات آبی، امکان آفتاب گرفتن، رستوران‌ها، سرویس رفت‌وآمد رایگان، اینترنت رایگان، پارکینگ، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، مینی بار رایگان و... اشاره کرد.

اتاق‌های هتل تری ترانگ

این هتل شامل اتاق‌های مجهز استاندارد، اتاق لوکس با چشم‌انداز زیبای دریا، اتاق سوپریور با ارائه زیبایی‌های دریا، اتاق اقتصادی، سوئیت جونیور و سوئیت اکسکیوتیو می‌شود.

هتل تری ترانگ - Tri Trang Beach Resort

هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت - Cen tara Grand Beach Resort Phuket

هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت روبه‌روی دریا و ساحل کارون قرار داشته که 262 اتاق را در خود جای داده است. اتاق‌های این هتل زیبا در مقابل دریا قرار گرفته‌اند که چشم‌انداز زیبایی از ساحل را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به پارک آبی و 4 استخر بزرگ روباز آن اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر پوکت در حدود 45 دقیقه است و با مرکز شهر پوکت حدودا 15 دقیقه فاصله دارد.

از خدمات مشترک در تمامی اتاق‌های این هتل می‌توان یک بالکن مبله با چشم‌اندازی زیبا از دریا، تهویه مطبوع، یک تخت بزرگ یک نفره یا دو تخت تک‌ نفره، یک تلویزیون صفحه‌ تخت با ارائه شبکه‌های ماهواره‌ای، یک مینی‌بار همراه با دستگاه‌های چای‌ساز، قهوه‌ساز، اینترنت و صندوق امانات را نام برد. همچنین از دیگر خدمات این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، خدمات خشکشویی، وای فای رایگان، انواع رستوران‌های مدرن و سنتی، خدمات 24 ساعته برای اتاق‌ها، پارکینگ، مینی بار رایگان، ساحل اختصاصی، خدمات ماساژ درمانی، سونا، گاو صندق، آسانسور و... اشاره کرد.

اتاق‌های هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت

یک سوئیت لوکس همراه با استخر در این هتل وجود دارد که گزینه‌ مناسبی برای زوج‌ها است؛ اما بهترین انتخاب برای خانواده‌ها نخواهد بود؛ زیرا سرویس‌های بهداشتی آن‌ها نیمه‌باز هستند. از جمله امکانات این اتاق‌ها می توان به یک تخت بزرگ در وسط اتاق، میز و صندلی، کمدهای چوبی بزرگ لباس، یک وان بزرگ، دوش شیشه‌ای بارانی، یک توالت جداگانه، میز توالت و یک روشویی اشاره کرد.

هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت - Cen tara Grand Beach Resort Phuket

هتل د سورین پوکت - The Surin Phuket

هتل د سورین به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ساحلی پوکت شناخته می‌شود. هتل سورین یک هتل چهار ستاره است که خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این مجموعه تقریبا 12 دقیقه به‌صورت پیاده‌روی با ساحل فاصله دارد. از امکانات هتل سورین می‌توان به استخر روباز، مرکز تناسب اندام، بالکن‌های خصوصی، رستوران‌های سنتی و مدرن، اینترنت وای فای رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، پارکینگ اختصاصی، زمین تنیس، ساحل خصوصی، امکانات غواصی، رستوران ساحلی، کرایه خودرو، پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد.

اتاق‌های هتل د سورین

تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل با طراحی لوکس از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا با پنکه سقفی، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، مینی‌بار، دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ساز، گاو صندوق، محصولات بهداشتی ارگانیک حمام، ساک حمام، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، ارائه میان وعده‌ها، سشوار، ارائه چتر و لوسیون‌های مورد نیاز بعد از حمام آفتاب برخوردار هستند.

  • سوئيت استودیو: مساحت این اتاق به 45 متر می‌رسد که با چشم‌اندازی زیبا از دریا مملو از آرامش است. این سوئیت‌ها شامل یک اتاق مجزا می‌شوند که از امکاناتی مانند تخت‌خواب دو نفره بزرگ، حمام، وان، دو رختکن، کمد و کاناپه تخت‌خواب شو برخوردار هستند.
  • سوئيت دلوکس: متراژ این اتاق‌ها به 66 مترمربع می‌رسد که چشم‌اندازی فوق‌العاده را از دریا ارائه می‌دهد. این اتاق‌ها شامل امکاناتی مانند تخت‌خواب دو نفره بزرگ، حمام، وان، کاناپه تخت‌خواب شو و تخت‌خواب اضافی برای کودک برخوردار هستند.
  • کلبه یک خوابه: متراژ این کلبه به 34 متر می‌رسد که در دامنه کوه و در بالای ساحل قرار دارد. امکانات این کلبه شامل تراس مخصوص برای حمام آفتاب، تخت‌خواب دو نفره بزرگ، کاناپه تخت‌خواب شو و حمام همراه با دوش بارانی می‌شود.
  •  اتاق سینگل (تک نفره): متراژ این کلبه با چشم‌اندازی بسیار زیبا از دریا به 45 مترمربع می‌رسد که مملو از آرامش است. آن‌ها از یک اتاق خواب مجزا، تخت‌خواب دو نفره بزرگ، کاناپه تخت‌خواب شو، حمام، دو رختکن، روشویی و کمد تشکیل شده‌اند.

هتل د سورین پوکت - The Surin Phuket

سخن پایانی

پوکت یکی از شهرهای زیبای تایلند است که شامل هتل‌هایی با خدمات فوق‌العاده می‌شود. بهترین هتل های ساحلی پوکت در مجاورت سواحل این شهر زیبا قرار دارند که معمولا تمامی آن‌ها از استخرهای روباز و سواحل خصوصی بهره‌مند هستند. شهر پوکت به‌دلیل زیبایی و جاذبه‌های گردشگری که در خود جای داده، همواره مورد توجه اکثر گردشگران قرار دارد. هتل‌های لوکس و مدرن پوکت را می‌توان از مهم‌ترین عواملی دانست که گردشگران این شهر زیبا را برای تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. معروف‌ترین هتل‌های ساحلی پوکت معمولا چهار و پنج ستاره هستند که تمام خدمات یک هتل بین‌المللی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند.

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر