هتل اسپیناس پالاس 

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/11
بازدید: 3052

هتل‌های بین‌المللی همیشه در مرکز توجه قرار دارند. وقتی صحبت از هتل‌های لوکس پایتخت می‌شود، نام هتل اسپیناس پالاس تهران به چشم می‌خورد. اسپیناس پالاس، هتلی است که در دامنه‌‌ کوه‌های البرز و در منطقه‌ای به دور از ترافیک تهران قرار گرفته است. این هتل باشکوه، با داشتن امکانات مدرن، پرسنل مسلط به چندین زبان، اتاق‌هایی مشرف به منظره‌ زیبای کوه یا شهر و تالارهای مسحور کننده، مطمعنا حال شما را دگرگون خواهد ساخت. هتل اسپیناس پالاس 5 ستاره است و با بسیاری از هتل‌های لوکس کشورهای همسایه رقابت می‌کند.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران
  2. آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران
  3.  مسیرهای دسترسی به هتل اسپیناس پالاس تهران
    1. مترو و اتوبوس
    2. خودرو شخصی 
  4. لابی هتل اسپیناس پالاس و امکانات آن
  5. بخش ها و امکانات متفاوت لابی هتل اسپیناس پالاس تهران
  6. کافه و رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران
    1. کافه سان ست اسپیناس
    2. رستوران مدرن ایرانی و بین المللی لاتون اسپیناس
    3. رستوران سنتی دیبا اسپیناس
    4. رستوران اسکای لانچ اسپیناس
  7. انواع اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران
  8. امکانات عمومی اتاق ها و سوئیت های اسپیناس پالاس
  9. بررسی اتاق های دبل و توئین اسپیناس پالاس تهران
  10. بررسی اتاق های رویال خانوادگی هتل اسپیناس پالاس
    1. سوئیت اسکای، سوئیت خاص هتل اسپیناس پالاس تهران
    2. سوئیت پرزیدنت 
    3. پرزیدنت پلاس
    4. سوئیت رویال هتل اسپیناس پالاس تهران
    5. اتاق های ویژه جلسات هتل اسپیناس پالاس
    6. مرکز ورزشی هتل اسپیناس پالاس
    7. تهران رویال هال
  11. سالن های ویژه برگزاری مراسم ها
  12. مکان های اطراف هتل اسپیناس
  13. قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران
  14. قوانین و شرایط کنسلی هتل اسپیناس پالاس تهران
  15. رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران با هتل یار

هتل اسپیناس پالاس

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

شاید با شنیدن نام عجیب این هتل با خود بگویید که علت و معنی نام آن چیست؟ در نزدیکی این هتل، کوهی به نام اسپیناس قرار دارد. همین کوه، در گذشته مکانی برای اقامت مسافرانی بوده که می‌خواستند به شهر آستارا بروند. پالاس نیز از کلمه‌ انگلیسی palace به معنای کاخ گرفته شده است؛ بنابراین، در صورتی که بخواهیم معنی نام این هتل را بگوییم، می‌شود کاخی بر کوه اسپیناس! جالب است بدانید که این هتل در در دامنه‌ کوه‌های رشته کوه البرز قرار دارد. این منطقه از خوش آب‌وهواترین و مرتفع‌ترین مناطق تهران بزرگ به شما می‌رود. مایه‌ افتخار است که هتلی ۵ ستاره در پایتخت با این امکانات ویژه و لوکس وجود دارد و به دلیل داشتن استانداردهای بین‌المللی، با دیگر هتل‌های جهان در ارتباط است. این هتل باشکوه، در سال 1394 با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد و خیلی زود توانست به محبوبیت برسد. معماری مدرن ایرانی، سرویس دهی مطلوب،‌ اتاق‌های بسیار متنوع، شیک و تمیز، لابی‌های جذاب، ده‌ها سالن آمفی تئاتر، استخرهای سونا، جکوزی و رستوران‌های ایرانی سنتی شیک، فقط گوشه‌ای از تجهیزات این هتل لوکس به شمار می‌روند. این هتل دارای 20 طبقه، 400 اتاق متنوع از لحاظ سایز و امکانات، 3 رستوران و چندین کافه است. اسپیناس پالاس، به دلیل داشتن پتانسیل بالا در زمینه‌ تالارها و برخورداری از سالن‌های فراوان، همواره میزبان رویدادهای مهمی نظیر نمایشگاه‌‌ها، کنسرت‌ها، تئاترها و اجراهای زنده است. مالک این هتل 75 هزار مترمربعی، فردی به نام علی اصغر امیری است. این شخص، در آستارای گیلان نیز هتلی با همین نام تاسیس نموده و فعالیت‌های خود را در زمینه‌ ساخت‌وساز از سال 1377 شروع کرده است. صاحب امتیاز این هتل، فردی آلمانی به نام ماریو کاندیش است که تحصیلات عالیه در رشته‌ مدیریت هتلداری از دانشگاه‌های معتبر فرانسه دارد‌. 

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس در منطقه‌ای مرتفع و کوهپایه‌ای در دامنه‌ رشته کوه سبز البرز واقع شده است. مشرف بودن به کوه، باعث کاسته شدن از آلودگی‌ها و گرد‌وغبارهای هوا شده و این مکان را به یکی از پاک‌ترین مناطق پایتخت از نظر آلودگی تبدیل کرده است. حتی در مواقعی که شهر تهران از نظر آلودگی در وضعیت زرد و قرمز به سر می‌برد، این منطقه پاک بوده و آسمانی آبی دارد. علاوه بر این مورد، وجود کوه‌های اطراف و مراتع سرسبز، جلوه‌ای بسیار زیبا به این هتل بخشیده است. 
آدرس هتل اسپیناس پالاس: تهران-سعادت آباد-انتهای بزرگراه یادگار امام-میدان بهرود-بلوار عابدی- انتهای خیابان سی و نهم.
سایت اینترنتی هتل: https://espinashotels.com
شماره تماس: 021-75675

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران

 مسیرهای دسترسی به هتل اسپیناس پالاس تهران

موقعیت مکانی این هتل بسیار سهل‌الوصول است و به راحتی با وسایل نقلیه عمومی یا شخصی می‌توانید به این هتل دسترسی پیدا کنید. با توجه به قرارگیری این هتل در مسیری که کاملا بزرگراه است، وقت شما در ترافیک هدر نمی‌رود و به راحتی با خودروی شخصی نیز می‌توانید به این هتل دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این مورد، قرار گرفتن در منطقه‌ لوکس سعادت آباد و وجود خیابان‌های عریض، باعث شده که رانندگی ایمن‌تر و با آرامش بیشتری را تجربه کنید. این مسیر، به دلیل وجود مکان‌های دیدنی اطراف آن، مسیر پرترددی در سطح شهر به حساب می‌آید. 

مترو و اتوبوس

برای رسیدن به این هتل، سوار بر خط ۷ مترو تهران شده و در ایستگاه میدان صنعت، پیاده شوید. شما می‌توانید از اینجا سوار تاکسی‌های خطی شده و با طی کردن یک مسیر 15 دقیقه‌ای (به طول 18 کیلومتر) به مقصد خود برسید. همچنین، با استفاده از خط 33 اتوبوس‌های شهری، به هتل اسپیناس پالاس خواهید رسید.

خودرو شخصی 

اگر قصد دارید با خودرو شخصی به سمت این هتل بروید، ابتدا وارد منطقه‌ سعادت آباد شوید؛ سپس به سمت بلوار یادگار امام بروید. بعد از رسیدن به انتهای آن، وارد بلوار پیام و پس از آن، خیابان عابدی شوید. در خیابان عابدی، به سمت خیابان 33 رانندگی کنید تا به هتل اسپیناس پالاس برسید.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران

لابی هتل اسپیناس پالاس و امکانات آن

لابی هتل، در واقع به مکانی دلباز گفته می‌شود که برای اهداف مختلفی مانند قرارهای کاری، دیدوبازدید، انتظار یا استراحت کوتاه بعد از سفر کاربرد دارد. شما پس از ورود به هتل، مستقیما وارد لابی می‌شوید و این موضوع در دید شما نسبت به هتل بسیار موثر است؛ اگر لابی هتل پسند شما نبود، ممکن است از اقامت صرفه‌نظر کنید! هتل‌داران کاربلد، مطمعنا به این موضوع اشراف کامل دارند و نیاز مهمانان خسته از سفر را خوب می‌دانند. به عنوان مثال، یکی از موارد ساده و بسیار مهم در لابی را می‌توان داشتن بار با انواع نوشیدنی‌ها دانست. این مسئله، در همان لحظه‌ ورود، با تهیه‌ یک نوشیدنی خستگی را از تن مسافر دور می‌کند که این امکان، در هتل اسپیناس پالاس وجود دارد؛ از این رو، در لابی هتل‌ها بخصوص هتل‌های 5 ستاره مانند هتل لوکس اسپیناس پالاس امکاناتی نظیر وای‌فای رایگان، روزنامه، ‌کتاب، مبلمان‌های راحت، کافی‌‌شاپ، موسیقی زنده، فروشگاه‌های فروش فرش‌های دستبافت ایرانی و البته پرسنل بسیار متعهد و مسلط به چند زبان وجود دارند. شاید وقتی وارد لابی زیبا و مجلل این هتل شوید، دل کندن از آن برایتان سخت باشد؛ چون این لابی، با ایجاد محیطی دوستانه و گرم و همچنین تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته باعث شگفت‌زدگی شما خواهد شد. 

لابی هتل اسپیناس پالاس و امکانات آن

بخش ها و امکانات متفاوت لابی هتل اسپیناس پالاس تهران

لابی هتل اسپیناس پالاس، حقیقتا یک مکان کامل است و شما در این مکان، به نیروهای خدماتی هتل دسترسی کافی دارید. در این لابی، بخش‌های مختلفی نظیر کافه و رستوران، فروشگاه‌های مجلل و بزرگ، اتاق‌های بازی کودکان با دیزاین و طراحی معماری زیبای ایرانی وجود دارد. یکی از مواردی که با دیدن آن‌ها بسیار مشعوف می‌شویم، فرش‌های دستبافت ایرانی هستند که با نقش و نگارهای بسیار زیبا کف لابی را مزین کرده‌اند. از ویژگی‌های خاص این لابی، می‌توان به تقسیم‌بندی آن به مکان‌های مختلف برای زوج‌ها، خانواده به همراه فرزندان، مسافران تجاری و کارکنان شرکت‌های خاص اشاره کرد. این تقسیم‌بندی، باعث نظم بیشتر و ایجاد محیطی آرام‌ در این لابی می‌شود. این مکان برای مسافرانی که در انتظار آماده‌سازی اتاق خود هستند یا قرارهای کاری دارند، یک محیط کاملا راحت و آرام است. مبلمان و لوسترهای زیبا با سنگ‌های گرانیتی و مرمر که در ساخت این مکان به کار رفته‌اند، به جلال و شکوه لابی افزوده است. 

کافه و رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

در لابی باشکوه این هتل، کافه و رستوران‌های بسیار شیکی وجود دارند. لذت نوشیدن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، غذاهای ایرانی و انواع دسرها را در این مکان‌، می‌توان به خاطره‌ای به یاد ماندنی تبدیل کرد.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس

کافه سان ست اسپیناس

کافه‌ها، محیط‌های دوستانه و دنجی هستند که در آن‌‌ها می‌توان لذت خوردن و نوشیدن را تجربه کرد. کافه سان ست نیز از این حیث مستثنی نیست و در این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم همچون شیک‌ها، ماکتیل، اسموتی، نوشیدنی‌های سالم، پیش غذا، غذاهای اصلی و دسرهای بسیار خوشمزه سرو می‌شوند؛ اما این کافه، یک کافه‌ معمولی نیست! علاوه بر محیط داخلی بسیار شیک و مجلل، این کافه دارای میز و صندلی‌هایی بسیاری در قسمت تراس است. در تاریکی شب، این کافه با مجهز بودن به لامپ‌هایی با نورپردازی زرد و نارنجی، فضایی بسیار عاشقانه و رویایی را برای مهمانان ایجاد کرده است. تماشای تهران از بلندای کاخ 20 طبقه‌ اسپیناس پالاس برای بسیاری از کسانی که به این مکان رسیده‌اند، تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش به حساب می‌آید. شما با مراجعه به سایت رسمی هتل که در بالا ذکر شده، می‌توانید از منوی این کافه، از انواع نوشیدنی‌ها و غذاهایی که سرو می‌شوند و قیمت آن‌ها مطلع شوید. همچنین شما می‌توانید به صورت آنلاین نیز خوراک یا نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش دهید و در کم‌ترین زمان ممکن، آن‌ها را دریافت کنید.
ساعت کاری: 7 تا 2 نیمه شب.

رستوران مدرن ایرانی و بین المللی لاتون اسپیناس

این رستوران با ارائه‌ غذاهای ایرانی و خارجی، رضایت همه‌ مشتریان را به خوبی جلب می‌نماید. علاوه بر غذاهای ایرانی مانند کباب‌ها، خورشت‌ها و دورچین‌ها، این رستوران با آماده‌سازی انواع غذاهای دریایی و استیک‌ها، سعی در رضایت مشتریان خود دارد. جالب است که در این رستوران، نوشیدنی‌های ایرانی و خارجی هم سرو می‌شوند. از جمله نوشیدنی‌های پرطرفدار این رستوران می‌توان به لیموناد، چری بری، آبمیوه‌های تازه، شیک کلاسیک و شیک نوتلا اشاره کرد. این رستوران از حیث تنوع در خوراک‌ها، حرف اول را می‌زند و برای همه‌ سلیقه‌ها، حرفی برای گفتن دارد. شما می‌توانید برای اطلاع یافتن از انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این رستوران، به سایت هتل اسپینال پالاس مراجعه کنید. همچنین در این سایت، امکان ثبت سفارش غذا و ارسال به خارج از رستوران برای رفاه حال مشتریان هم وجود دارد.
ساعات کاری رستوران لاتون: صبحانه: 07:00 الی 10:30 - ناهار: 12:00 الی 16:00 -شام: 19:00 الی 23:00.

کافه و رستوران های هتل اسپیناس پالاس

رستوران سنتی دیبا اسپیناس

همان‌طور که از نام این رستوران هویدا است، در این مکان، غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شوند. غذاهای سنتی ایران، نه تنها در کشور خودمان دارای محبوبیت هستند، بلکه طرفداران جهانی نیز دارند. بسیاری از گردشگرانی که برای اقامت این هتل را انتخاب می‌کنند، مایل‌اند در محیطی که نشانگر آداب و رسوم ایرانی است، انواع خوراکی‌‌های ایرانی را تجربه کنند. در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی مانند کباب برگ، کوبیده، کباب ترکی و خوراک‌هایی مانند ته‌چین، قرمه‌سبزی و انواع پیش‌غذاها وجود دارند. رستوران دیبا با سقف و دیوارهای منقش و پنجره‌هایی رنگارنگ، تداعی‌گر معماری سنتی ایرانی است. این رستوران با ترکیب دیزاین سنتی و مدرن، جلوه‌ای بسیار ویژه پیدا کرده و در بسیاری از مواقع، صندلی‌های این مکان ظرفیت ندارند. یکی از قسمت‌های جذاب این رستوران، اجرای موسیقی زنده سنتی است که لذت غذا خوردن شما رو دو چندان برابر می‌کند. در منوی متنوع این رستوران، نام شیرینی‌های رویایی به چشم می‌خورند که پیشنهاد می‌شود از این شیرینی‌ها به راحتی نگذرید!
ساعت کاری: 12 تا 23:45 دقیقه.

رستوران اسکای لانچ اسپیناس

یکی از قسمت‌های بسیار جذاب و پرطرفدار هتل اسپینال پالاس، طبقه‌های بالا و مرتفع آن است که ویوی بسیار زیبایی دارند. در این مکان‌ها، آسمان صاف و خیابان‌های سبز سعادت‌آباد چشم‌نوازی می‌کنند. علاوه بر این، در هوای خنک این ارتفاع، می‌توان از سکوت موجود لذت برد. در این کافه رستوران محبوب، صندلی‌هایی راحت و زیبا، روی کف چوبی قرار گرفته‌اند. البته قسمت‌های اسکای این هتل که شامل سوئیت اسکای و رستوران لانچ هستند، به دلیل جاذبه‌های خاص خود هزینه‌ بالاتری دارند.
ساعت کاری رستوران اسکای لانچ: 19 تا 2.

انواع اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

طبیعی است هتلی که لقب ۵ ستاره‌ بین‌المللی را تصاحب کرده، باید هتلی بسیار کامل و جامع باشد. هتل اسپینال پالاس از این حیث، نه تنها در تهران بلکه در ایران زبانزد است. در این هتل یا بهتر بگوییم کاخ زیبا، انواع اتاق‌ها با قیمت‌های متفاوت و متناسب با نیاز مسافران دیده می‌شوند. فرقی نمی‌کند که چند نفر باشید و چه سلیقه‌ای داشته باشید؛ در این هتل، حتما اتاق موردعلاقه‌ خود را پیدا خواهید کرد!

انواع اتاق های هتل اسپیناس پالاس

امکانات عمومی اتاق ها و سوئیت های اسپیناس پالاس

انتخاب اتاق مطابق با سلیقه‌ شما، یکی از اصلی‌ترین مواردی است که بر رضایت شما از هتل تاثیر می‌گذارد. با این حال، تجهیزات عمومی بسیاری وجود دارند که برای همه‌ اتاق‌ها یکسان هستند. امکانات ویژه‌ هتل معمولا مربوط به قسمت‌های سوئیت و تالارهای آن می‌شوند و یکی از گران‌ترین مکان‌های رزرو به شمار می‌روند. از جمله امکانات عمومی این هتل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • داشتن سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس حمام مطابق با درخواست مهمانان
  • آینه‌های ضد بخار در سرویس بهداشتی
  • حوله‌های حمام لاندری شده
  • صبحانه رایگان
  • میز و صندلی لوکس
  • وسایل برقی از جمله سشوار و اتو برقی و تلویزیون 45 اینچ ال ای دی
  • وایفای پرسرعت
  • یخچال محتوی انواع نوشیدنی و خوراکی‌ها
  • چای و قهوه رایگان
  • روم سرویس شبانه روزی
  • مراکز خرید
  • داشتن اتاق‌ها و سوئیت‌هایی مخصوص سیگار کشیدن و قلیان
  • ویوی کوه یا شهر بسته به انتخاب مهمان

البته این هتل، بعضی از امکانات نظیر ترانسفر گردشگری و سرویس بهداشتی سنتی ایرانی را ندارد و این موضوع ممکن است برای بعضی از افراد اهمیت داشته باشد.

امکانات عمومی اتاق ها و سوئیت های اسپیناس

بررسی اتاق های دبل و توئین اسپیناس پالاس تهران

اتاق‌های دبل همان‌طور که از اسم آن‌ها مشخص است، دارای تخت‌های دونفره به‌هم‌چسبیده هستند. در صورتی که اتاق‌های توئین دارای دو تخت یک نفره مجزا هستند. این اتاق‌ها ۲ نفره به حساب می‌آیند. بر حسب نیاز و سلیقه‌ خود، شما می توانید ویو و دیزاین اتاق خود را انتخاب کنید و از اقامت در این اتاق‌ها، نهایت لذت را ببرید. اتاق‌های 35 متری دبل و توئین هم مانند دیگر اتاق‌ها مجهز به تمام تجهیزات ذکر شده در بالا هستند و مطمعنا باعث رضایت‌خاطر مهمانان عزیز خواهند شد. 

بررسی اتاق های رویال خانوادگی هتل اسپیناس پالاس

اگر فضای اتاق‌های تک و دبل برای شما کوچک است و به اتفاق خانواده یا به صورت گروهی به هتل می‌آیید، بهتر است اتاق‌های رویال خانوادگی را انتخاب کنید. این اتاق‌ها تفاوت‌هایی با دیگر اتاق‌‌ها دارند. از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به متراژ45 متری، داشتن کمد چمدان، تلویزیون ال ای دی 55 اینچی و یک تخت دونفره و تخت یک‌نفره اشاره کرد. در کل اتاق‌های رویال محیط بازتر و البته هزینه‌ بیشتری را برای مهمانان به همراه دارند. فضای دل‌باز این اتاق‌ها، با ویوی زیبای رشته کوه البرز درآمیخته و زیبایی چشم‌نوازی را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد.

بررسی اتاق های اسپیناس پالاس

سوئیت اسکای، سوئیت خاص هتل اسپیناس پالاس تهران

سوئيت اسکای یکی از مکان‌های بسیار ویژه و لوکس هتل اسپینال پالاس به شمار می‌رود. دلیل آن هم واقع شدن در طبقه‌ 20 یعنی همان طبقه‌ آخر هتل است. این سوئیت 250 مترمربعی، علاوه بر موقعیت مکانی، دارای تجهیزات ویژه‌ای نیز است. از جمله این تجهیزات می‌توان به داشتن اتاق کار، اتاق خواب و سالنی مجزا، جکوزی با ویوی رشته‌کوه سبز البرز، بالکن بزرگ، تلویزیون ال ای دی 65 اینچی و میز 12 نفره بسیار مجلل اشاره کرد. برای دوست‌داران ارتفاع و مناظر کوهستانی، این مکان پر از احساس آرامش است. هزینه‌ اقامت در این سوئيت از بقیه‌ی اتاق‌ها گران‌‌تر است.‌ تماشای ویوی کوه در کنار آرامشی که در آن حکم فرماست، مطمعنا اقامت شما را بسیار خاطره‌انگیز خواهد کرد.

سوئیت پرزیدنت 

این سوئیت‌ها از قسمت‌های بسیار لوکس و لاکچری هتل محسوب می‌شوند. تجهیزات و دکوراسیون سوئیت پرزیدنت برای شما، تداعی‌گر زندگی در کاخی مجلل است. این سوئیت‌ها با بهره‌گیری از معماری سنتی و مدرن، دیزاین‌های بسیار زیبا و چشم‌نوازی را برای مهمانان ایجاد می‌کنند. سوئیت‌های پرزیدنت دارای متراژ 180 متری هستند و با فرش‌های ایرانی دستبافت و آباژورهای سنتی به بهترین شکل طراحی و تزئین شده‌اند. نقطه‌ قوت این سوئیت‌ها نورپردازی ویژه آن‌هاست که فضایی رویایی و شاعرانه را ایجاد کرده است؛ اگر هوس یک اقامت لاکچری و آرام در محیطی دل‌باز کرده‌اید، بهترین گزینه انتخاب سوئیت‌های پرزیدنت است!

پرزیدنت پلاس

این سوئیت یک سر و گردن از سوئیت پرزیدنت بالاتر است و با متراژ 200 متری، فضای بسیار راحتی را برای مهمانان فراهم کرده است. از جمله امکانات جذاب این سوئیت می‌توان به 2 اتاق‌ خواب جداگانه، میز ناهارخوری بزرگ، مبلمان لوکس، میزکار، سنگ‌های گرانیتی و براق کف‌ سوئیت اشاره کرد. همچنین، آباژورهایی با طراحی کلاسیک در گوشه و کنار این سوئیت به چشم می‌خورند. 

سوئیت رویال هتل اسپیناس پالاس تهران

این مکان رویایی با نورپردازی بسیار زیبا و ملایم خود، پذیرای مهمانانی است که به دنبال مکانی کلاسیک و آرام با هزینه‌ اقامت کمتر هستند. سوئیت رویال را می‌توان یکی از محبوب‌ترین سوئیت‌های این هتل دانست. بسته به سلیقه‌ شما، این سوئیت‌ها دارای دواتاق جداگانه با تخت‌های تک جدا از هم، یک اتاق با تخت دونفره و یک سالن مجزا هستند. سوئیت‌های رویال، دیزاین‌های بسیار زیبا و آرامش‌بخشی دارند.

اتاق های ویژه جلسات هتل اسپیناس پالاس

این هتل در واحد فروش و بازاریابی با بهره‌گیری از متخصصان حرفه‌ای، اقدام به ارائه‌ خدمات سالن‌های ویژه‌ آمفی‌ تئاتر، تالارهای بسیار لوکس و اتاق‌های جلسات کرده است. این سالن‌ها یکی از وجوه تمایز هتل اسپینال پالاس با دیگر هتل‌ها محسوب می‌شوند و به اعتبار و ارزش این هتل اضافه کرده است. از این تالارها می‌توان جهت پذیرایی، ناهار و سرو نوشیدنی استفاده کرد که در نوع خود بسیار منحصربه‌فرد هستند. این هتل دارای 7 تالار (با نام‌های پالاس، امیران نیک1 و 2، ایوان، پارسه۱، پارسه ۲و تالار بزرگ) ،‌۲ اتاق جلسات (پارسا و برنا) و یک سالن وی‌آی‌پی لاتون با ظرفیت 150 نفر است. از این سالن‌ها می‌توان برای اجرای جلسات کاری مهم و حتی جشن‌های ازدواج نیز بهره برد.

مرکز ورزشی هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس در عمل ثابت کرده که یک مجموعه همه‌چیزتمام است. این هتل از امکاناتی همچون باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و اتاق‌های ماساژ برخوردار است. این مکان در طبقه منفی ۴ قرار می‌گیرد. مرکز ورزشی هتل اسپیناس پالاس دارای تجهیزات کامل باشگاه بدنسازی شامل انواع دمبل، هالتر، میله، کتل بک، توپ و... می‌شود. علاوه بر این، سالن بدنسازی دارای مربیان کاربلد و تیم آموزشی بسیار ماهر است. استخر شنا هتل اسپیناس پالاس نیز به تجهیزاتی مانند دستگاه کنترل کننده‌ کلر و ph ، اسکیمر، فیدرها و تصفیه کننده‌های شیمیایی مجهز شده است. مورد دیگر، اتاق‌های ماساژ هستند که با داشتن افراد ماهر در زمینه‌ ماساژ درمانی آماده‌ ارائه‌ خدمات به مهمانان هستند؛ البته بهتر است برای انجام جلسات ماساژ درمانی، نوبت قبلی رزرو کنید.

  • ساعت کاری مرکز ورزشی هتل اسپیناس پالاس: همه روزه بجز سه شنبه‌ها
  • خانم‌ها: 7  تا 13
  • آقایان: 15 تا 22:30

تهران رویال هال

یک سالن 2500 نفری با سقف 15 متری، زیبایی‌‌ها و امکانات این هتل را کامل کرده است. هتل رویال، میزبان اجراهای موسیقی و تئاتر بسیاری از هنرمندان ایرانی مانند شهرام ناظری، چارتار، هوروش بند و سالار عقیلی بوده و اجراهای به‌یادماندنی در این مکان به نمایش درآورده می‌شوند. بی‌دلیل نیست که بسیاری از هنرمندان تمایل دارند در این سالن مجلل قطعات موسیقی یا هنر بازیگری خود را به نمایش بگذارند. تجهیزات بسیار زیاد و خاص این سالن، باعث شده که تهران رویال یک سر و گردن از سالن‌های دیگر بالاتر باشد و گزینه‌ مناسبی برای انتخاب فستیوال‌های مهم تهران به حساب آید. یکی از اتفاقات جالب این مکان، اجرای پروژه‌ کنسرت نمایش با کارگردانی حسن معجونی بوده که تلفیق اجرای قطعات آواز همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری به شمار می‌رود. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تالار رویال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندلی‌های تاشو و روکش مخملی
  • استیج بلند و بزرگ و ماشین‌رو
  • چیدمان به صورت آمفی تئاتر بدون داشتن هیچ نقطه‌ کور
  • نمایشگر‌هایی با تکنولوژی دات 3
  • شیب بسیار مناسب رو به استیج
  • بلندگوهای بسیار باکیفیت
  • دارای بهترین میکسر و تنظیم کننده‌های نور و صدا برای ایجاد جلوه‌های صمعی و بصری جذاب.

سالن های ویژه برگزاری مراسم ها

همانطور که گفته شد سالن‌های بسیار متنوعی در این هتل وجود دارند که برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سالن‌ها به صورت چینش سینمایی، آموزشی، یو شکل و به صورت میز گرد می‌توانند پذیرای مراسم مختلفی مانند جشن‌های ازدواج و... باشند.

مکان های اطراف هتل اسپیناس

علاوه بر زیبایی داخلی هتل، در اطراف آن مکان‌های بسیار جذابی وجود دارند که بازدید از آن‌‌ها خالی از لطف نیست. موقعیت مکانی این هتل، فوق‌العاده است و با بیشتر مکان‌های پربازدید تهران فاصله‌ کمی دارد. از جمله مهم‌ترین مکان‌های نزدیک اسپیناس پالاس می‌توان به مجموعه تفریحی و گردشگری سعد‌آباد اشاره کرد که معرف همگان است و با داشتن کاخ‌‌ها، طبیعت سبز، قنات‌های فراوان و آثار تاریخی، پذیرای بسیاری از بازدیدکنندگان است. مورد دیگر را می‌توان پارک ژوراسیک دانست که با داشتن دایناسورهای بزرگ برای کودکان بسیار جالب و خاطره‌انگیز به نظر می‌رسد. هتل اسپیناس پالاس در نزدیکی برج بزرگ میلاد قرار دارد و یکی از مراکز تجاری تفریحی تهران محسوب می‌شود. یک مورد دیگر، نزدیکی این هتل به فرودگاه مهر‌آباد است. بسیاری از مسافرانی که با هواپیما وارد تهران می‌شوند، نیاز نیست زمان زیادی را در تاکسی باشند و در عرض ۱۵ دقیقه به محل اسکان خود خواهند رسید. پارک پرواز نیز در نزدیکی این هتل، با داشتن طبیعتی بسیار بکر، مکان مناسبی برای پیاده‌روی به شمار می‌رود. کاخ گلستان نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته و از آن دسته آثار باستانی به حساب می‌آید که به ثبت جهانی رسیده است.

مکان های اطراف هتل اسپیناس

قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران

مسلم است که هتل ۵ ستاره فول امکانات، هزینه‌ اقامت بالایی دارد. این هتل یکی از گرا‌ن‌ترین هتل‌های پایتخت به شمار می‌رود و هزینه‌ اتاق‌های آن میلیونی است. البته در بعضی از فصل‌های سال، تخفیف‌های ویژه‌ای وجود دارند که می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد. هتل اسپیناس پالاس یک کاخ مجلل است و هزینه‌ اقامت بالایی دارد؛ اما به هر حال، مخاطبان خاص خود را پیدا کرده است. 

  • اتاق یک تخته: ۵,۳۱۰,۰۰۰ تومان
  • اتاق دو تخته استاندارد توئین: ۶,۰۳۰,۰۰۰ تومان
  • اتاق دو تخته توئین استاندارد رو به شهر: ۶,۴۸۰,۰۰۰ تومان
  • اتاق سه تخته جدا رو به شهر: ۷,۳۸۰,۰۰۰ تومان
  • سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره: ۲۱,۷۸۰,۰۰۰ تومان.

قوانین و شرایط کنسلی هتل اسپیناس پالاس تهران

ساعت ورود به هتل 15 و ساعت خروج 11 است. این هتل قوانین کنسلی راحتی دارد. شما فقط می‌بایست 48 ساعت قبل از ورود، کنسلی خود را به اطلاع هتل برسانید؛ البته این موضوع، به فصل مراجعه نیز ارتباط دارد. در بعضی فصل‌ها، به دلیل رزرو زیاد مهمانان امکان بازگشت وجه پرداخت شده وجود ندارد و در صورتی که ساعاتی قبل از ورود اعلام کنسلی کنید، بخشی از وجه خود را باید به عنوان جریمه پرداخت کنید. از جمله دیگر قوانین این هتل، می‌توان به استعمال دخانیات اشاره کرد. این مورد، فقط در اتاق‌های سیگار آزاد مجاز است. اگر ساکن تهران باشید؛ رزرو هتل مشروط به ارائه‌ مجوز از اداره‌ اماکن است. 

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران با هتل یار

خوشبختانه امروزه به دلیل وسعت سایت‌های رزرو هتل، خیال مسافران از این بابت بسیار راحت شده است. سایت‌هایی مانند هتل یار، با ارائه‌ اطلاعات مفید و به‌روز درمورد هزینه‌ اتاق‌ها، امکانات، تغییرات و خبرهای هتل و همچنین مشاوره، می‌توانند شما را در انتخاب اتاق یا سوئیت در هتل اسپیناس پالاس تهران یاری کنند. هتل یار با بهره‌گیری از نیروی آشنا به انواع هتل‌ها، قوانین آن‌ها و همچنین احترام به حق مشتری بهترین مشاوره‌ها را در زمینه‌ گردشگری به هموطنان عزیز ارائه می‌دهد. 

رزرو هتل اسپیناس پالاس

سخن پایانی

تهران، پایتخت ایران، شهری بسیار مدرن و گردشگرپذیر است. همین امر، ضرورت وجود هتلی برای مسافران ایرانی و داخلی که به تهران وارد می‌شوند را دوچندان می‌کند. هتل اسپینال پالاس در شمال غرب تهران واقع شده و مجموعه‌ای بسیار کامل و امن برای اقامت محسوب می‌شود. امکانات این هتل دقیقا مطابق استانداردهای بین‌المللی است و بسیاری از گردشگران، روزهای خاطره‌انگیزی را در لابی، استخر، اتاق‌های لوکس و طبیعت زیبای محوطه‌ خارجی این هتل می‌گذرانند. هتل یار با پشتیبانی از این هتل، لذت رزرو آسان اتاق و سوئیت را به شما هدیه می‌دهد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر