بزرگ ترین خانه جهان

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/16
بازدید: 2924

خانه‌های بزرگ و بسیار لوکسی در دنیا وجود دارند که به عنوان بزرگترین عمارت‌های دنیا شناخته می‌شود. مهم‌ترین سؤالی که در رابطه با بزرگترین خانه جهان مطرح می‌شود این است که وسعت این خانه‌ها چقدر بوده و صاحبین آن‌ها چه کسانی هستند. به‌طورکلی می‌توان گفت این خانه‌ها دارای ویژگی‌های عجیبی بوده که آن‌ها را از بسیاری از منازل مسکونی متمایز می‌کند. بسیاری از این منازل در کالیفرنیا و فلوریدا قرار دارند و تعدادی از آن‌ها نیز در مناطقی هستند که حتی تصور آن‌ها غیر ممکن است.

بزرگ ترین خانه جهان

پنسمور، هایلندویل، میزوری

این خانه در واقع یک بنای بسیار مستحکم محسوب می‌شود که متعلق به استیو هاف است. در واقع این خانه علاوه‌بر مساحت بزرگی که دارد، دارای مقاومت زیادی نیز است. به‌طوری که در برابر تمامی حوادث طبیعی و فاجعه‌های موجود در طبیعت می‌تواند مقاوم باشد.

گشت و گذار در زیباترین شهرهای اروپا

پنسمور، هایلندویل، میزوری

خانه هیلیبری بزرگترین خانه در کانادا

به‌طورکلی می‌توان گفت این خانه به عنوان بزرگترین خانه در سرتاسر کانادا شناخته می‌شود که در مکانی دور افتاده قرار دارد. بنابراین برای رسیدن به این خانه مسافتی در حدود نیمی از مسیر تورنتو به خلیج هادسون را باید طی نمایید. برای دیدن بزرگترین کشور جهان کلیک کنید.

خانه هیلیبری بزرگترین خانه در کانادا

فلور د لیس بزرگترین خانه در لس آنجلس

یکی دیگر از بزرگترین خانه‌هایی که در لس آنجلس قرار دارد مرسوم به خانه فلور د لیس است. این خانه بزرگ و عظیم از روی معماری پادشاه لوئیس چهاردهم ساخته شده و کاخ ورسای به عنوان کاخ پادشاه لوئیس چهاردهم بود که این بنا نیز با الهام‌گیری از آن بنا شده است. برای دیدن بزرگترین هواپیماهای جهان می‌توانید روی لینک آن کلیک کنید.

فلور د لیس بزرگترین خانه در لس آنجلس

زانادو بزرگترین خانه در واشنگتن که برای بیل گیتس است؟

این خانه بسیار بزرگ و مجهز که متعلق به بیل گیتس بوده و دارای امکانات بسیار زیادی مانند اتاق‌های بزرگ و تجهیزات لوکس و گذرگاه‌های حرارتی است. علاوه‌بر این یک استخر شنا با سیستم صوتی زیر آب نیز در این خانه وجود دارد.

زانادو

آپداون کورت

این عمارت دارای معماری کالیفرنیایی است و در زمانی، به عنوان گران‌ترین خانه شخصی در سرتاسر دنیا شناخته می‌شد. نکته مهمی که در رابطه با این عمارت وجود دارد این است که در زیر سنگ‌های مرمری که در مسیر پارکینگ وجود دارد یک سیستم گرمایشی تعبیه گردیده که ۳ میلیون دلار برای آن هزینه شده است.

آپداون کورت

قلعه هرست

در مجاورت خطوط ساحلی کالیفرنیا یک قلعه بسیار باشکوه و بزرگ قرار دارد که به نام قلعه هرست شناخته می‌شود. در حال حاضر این قلعه به یک پارک ملی تبدیل شده و نام آن از صاحبش یعنی ویلئام هرست گرفته شده است که در سال ۱۹۵۱ از دنیا رفت. بزرگترین دریاچه جهان را ببینید.

قلعه هرست

املاک بیلتمور

یکی از املاکی که دارای شهرت بسیار زیادی است و در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد املاک بیلتمور نام دارد. این املاک توسط جورج واشنگتن وندربیلت بنا شد. نکته مهم و حائز اهمیت در رابطه با این شخص این است که نسبتی با جورج واشنگتن معروف ندارد. در حال حاضر نیز این املاک به عنوان بزرگترین خانه مسکونی شخصی در آمریکا شناخته می‌شود.

املاک بیلتمور

مزون دو لمیتی، پالم بیچ، فلوریدا

نکته بسیار مهم و جالبی که در رابطه با این عمارت بزرگ وجود دارد این است که دونالد ترامپ اقدام به بازسازی و مرمت این عمارت باشکوه کرد و آن را با قیمتی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار به یک میلیارد روسی فروخت. به‌طورکلی می‌توان گفت این معامله در زمان خودش به عنوان یکی از گران‌ترین معامله‌های ملک مسکونی در آمریکا شناخته می‌شد. ذکر این نکته نیز ضروری است که سرانجام این عمارت به واسطه دیمیتری تخریب شد. بزرگترین کشور اروپا را بشناسید.

مزون دو لمیتی، پالم بیچ، فلوریدا

ویلای لئوپولدا، ویلفرانش، سور-مر، فرانسه

در ریویرا فرانسه ملک عظیمی وجود دارد که چندین صاحب داشته که آخرین مالک آن درگیر شکایت و موارد قضایی بر سر پول بود. در این ویلا زمین‌های ۲۰ هکتاری وجود دارد که حدود ۵۰ باغبان مشغول فعالیت هستند. در حال حاضر این ملک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین املاک فرانسه به‌شمار می‌آید.

ویلای لئوپولدا، ویلفرانش، سور-مر، فرانسه

لاروریه، ساحل پالم، فلوریدا

ساحل پالم به عنوان یکی از مناطقی که تعداد بسیار زیادی از ثروتمندان در آن زندگی می‌کنند شناخته می‌شود اما بزرگ‌ترین خانه در ساحل پالم متعلق به یک آرایشگر مو است. این شخص سیدل میلر نام دارد. میلر مؤسس شرکت تولید‌کننده محصولات آرایشی به نام ماتریکس اسنشالز است.

لاروریه، ساحل پالم، فلوریدا

منر، لس آنجلس، کالیفرنیا

زمانی که شاهزاده ولز در یکی از سفر‌های خود به کالیفرنیا رفت، در این عمارت سکونت داشت. این عمارت در ابتدا متعلق به کندی و ارون اسپلینگ بود اما پس از فوت ارون این عمارت به قیمت تقریبی ۹۰ میلیون دلار توسط کندی به فروش رسید.

منر، لس آنجلس، کالیفرنیا

عمارت مایکل دل، آستین، تگزاس

این عمارت به دلیل داشتن دیواره‌های بسیار بلند و امنیت بالایی که دارد به قصر شهرت پیدا کرده است. نکته بسیار مهمی که در رابطه با عمارت مایکل دل وجود دارد این بوده که در بالای یک تپه قرار گرفته است.

عمارت مایکل دل، آستین، تگزاس

کاخ سفید واشنگتن دی سی

کاخ سفید که در واشنگتن دی سی قرار گرفته است، نیازی به معرفی ندارد اما یکی از موارد جالب در رابطه با کاخ سفید این بوده که برای پوشاندن تمامی فضای بیرونی این کاخ از ۵۷۰ گالون رنگ استفاده شده است.

کاخ سفید

عمارت توپراک، لندن، انگلستان

از امکانات و جذابیت‌های امارت توپراک می‌توان به آسانسور شیشه‌ای بسیار زیبا و مدرن آن اشاره داشت. این ملک باشکوه و عظیم دارای یک حمام ترکی است که ظرفیت ۲۰ نفر را دارد.

عمارت توپراک، لندن، انگلستان

قلعه وینزر

این قلعه سلطنتی در قرن یازدهم میلادی در کشور انگلستان ساخته شد. در واقع دلیل ساختن این عمارت یورش نرمان‌ها بود. برای مدت زمان زیادی این عمارت یکی از بنا‌های بسیار مهم در انگلستان محسوب می‌شد. در واقع قلعه وینزر به عنوان بزرگترین قصر مسکونی در دنیا و طولانی‌ترین قصر مسکونی در اروپا شناخته می‌شود.

قلعه وینزر

ورسای، شهرستان اورنج، فلوریدا

مالک اصلی این عمارت بسیار بزرگ، شخصی به نام داوید زیگل است. به دلیل رکود اقتصادی که به وجود آمد، ساخت و ساز این خانه بزرگ به تأخیر افتاد، به همین دلیل سال‌ها ساخت این عمارت کالیفرنیایی ادامه پیدا کرد. در این عمارت باشکوه یک پارکینگ زیرزمینی تعبیه شده است که ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد.

مزارع نوتووی، وایت کسل، لئونیزیانا

این مزرعه در سال ۱۸۵۹ به واسطه جان همپدن بنا شد و در حال حاضر به عنوان بزرگترین مزرعه جنوب به‌شمار می‌آید. این مزرعه در لئوزیانا قرار دارد و به عنوان کشتزار نوتووی شناخته می‌شود.

ورسای، شهرستان اورنج، فلوریدا

قصر نور الایمان ( برونئی)

یکی دیگر از عمارت‌های بسیار باشکوه و بزرگ که متعلق به سلطان حسن البلقیه است، قصر نور ‌ایمان شناخته می‌شود. در این عمارت می‌توانید یک پارکینگ با ظرفیت ۱۱۰ خودرو را مشاهده کنید.

قصر نور الایمان

املاک پریتزکر، لوس آنجلس، کالیفرنیا

از نکات بسیار جالبی که در این عمارت می‌توانید ببینید یک سالن بولینگ و اتاق مخصوصی برای آرایش مو است. املاک پریتزکر به واسطه یک شرکت معماری در پاریس طراحی شد و دارای دو طبقه زیر زمین است.

املاک پریتزکر

فیرفیلد، ساگاپوناک، نیویورک

فیرفیلد به عنوان بزرگ‌ترین خانه همپتون معرفی می‌شود. این عمارت بزرگ متعلق به سرمایه‌گذار معروف آیرا رنرت بوده و دارای امکانات بسیار زیادی است. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به یک جکوزی اشاره کرد که ارزش آن در حدود ۱۵۰ هزار دلار است.

فیرفیلد

مار-ئه-لاگو، پالم بیج، فلوریدا

این ملک دارای ۱۱۴ اتاق است و در زمان‌های گذشته به کاخ سفید زمستانی شهرت داشت. این ملک به واسطه دونالد ترامپ خریداری شد. پس از اینکه او به مقام ریاست جمهوری رسید این عمارت را دوباره به کاخ سفید زمستانی تبدیل کرد.

مار-ئه-لاگو

قصر اوهکا، هانتینگتون، نیویورک

بسیاری از افراد، نام املاک اتو هرمان کان را شنیده‌اند. در واقع این املاک دارای لوکیشن بسیار مناسبی برای فیلمبرداری از فیلم‌های هالیوودی و سریال‌های مشهور هستند. در این محل رویداد‌های پر هزینه زیادی برگزار شده و در لیست بزرگ‌ترین خانه جهان قصر اوهکا، یکی از خانه‌های باشکوه شناخته می‌شود.

قصر اوهکا

آنتیلا، بمبئی، هند

در مرکز شهر بمبئی یکی از بزرگترین خانه‌های دنیا قرار دارد. این ملک در حقیقت در یک آسمان خراش قرار گرفته و متعلق به پنجمین مرد ثروتمند جهان موکش آمبانی است. نکته جالبی که در رابطه با این خانه بسیار بزرگ وجود دارد این است که آمبانی این برج را برای خانواده پنج نفره خود ساخته و در آن حدود ۶۰۰ خدمه وجود دارد.

آنتیلا

کلام پایانی

همیشه یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین موضوعاتی که بسیاری از افراد به دنبال کسب اطلاعات از آن هستند، بزرگ‌ترین خانه‌های جهان است. دانستن امکاناتی که در این خانه‌ها وجود دارد می‌تواند بسیار جلب توجه کند. علاوه‌بر این آگاهی از مناطقی که خانه‌های بزرگ در آن قرار دارند و صاحبین اصلی آن‌ها جذاب خواهد بود. در تمامی نقاط جهان خانه‌های لوکس و بزرگ زیادی وجود دارد اما برخی از آن‌ها دارای امکانات و تجهیزات ویژه‌ای هستند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر