خانه معلم قشم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/14
بازدید: 9944
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره قشم یکی از بهترین جزیره‌های کشور ایران جهت سفر و گذراندن اوقات فراغت است. اول از همه لازم به ذکر بوده که این جزیره بی‌نظیر در استان هرمزگان واقع شده و جزیره قشم بزرگ‌‌ترین جزیره‌ در کشور ایران و تنگه‌ هرمز است. جزیره قشم، نگین زیبای دریای خلیج فارس بوده که با داشتن سواحل صخره‌‌ای، ماسه‌‌ای، شنی و در نهایت ساحل‌های گلی توانسته به یکی از مناطق گردشگری جنوب ایران تبدیل شود. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افرادی که قصد سفر به جزیره قشم را دارند، پیدا کردن بهترین محل جهت اقامت است.

خانه معلم کیش

آشنایی با خانه معلم قشم

خانه معلم قشم یکی از مکان‌هایی بوده که جهت اسکان فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش و خانواده‌هایشان در جزیره قشم طراحی و تاسیس شده است. هنگام سفر به قشم اگر به دنبال محلی بسیار مناسب و کم هزینه جهت اقامت هستید، بهترین انتخاب مراجعه به خانه معلم قشم خواهد بود، زیرا این مرکز رفاهی علاوه‌بر اینکه دارای قیمت بسیار مناسبی است، از امکانات رفاهی بسیار ایده‌آلی نیز برخوردار بوده و سفر بسیار ایمنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. سواحل قشم از زیباترین جاهای دیدنی این جزیره است که میتوانید در سفرتان به جزیره قشم از آنها دیدن کنید.

تور قشم از تهران - محبوب ترین پکیج تور قشم؛ قیمت های باور نکردنی + خدمات عالی و آفر ویژه

اطلاعات تماس و آدرس خانه معلم قشم

برای تماس با این محل رفاهی جهت اطلاع از میزان ظرفیت و اطمینان از خالی بودن اتاق‌ها یا حتی رزرو آن می‌توانید با شماره ۰۷۶۳۵۲۲۷۴۶۱ تماس بگیرید. همچنین شایان توجه است که پاسخگویی پرسنل خانه معلم قشم کاملا مناسب بوده و با صبر و حوصله به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

  • راه دسترسی به خانه معلم قشم

برای دسترسی به محل دقیق خانه معلم در جزیره قشم ابتدا شما باید به بلوار ولیعصر مراجعه نمایید، سپس با طی مسیر کوتاه به سوپرمارکت همشهری خواهید رسید که می‌توانید مرکز اقامتی و رفاهی خانه معلم قشم را مشاهده کنید.

  • آدرس خانه معلم قشم : بلوار ولی عصر نرسیده به چهار راه پردیس کانون فرهنگی شهید ذاکری

مرکزخانه معلم قشم

رزرو خانه معلم قشم

برای رزرو خانه معلم قشم در روزهای عادی اغلب با مشکل خاصی روبه‌رو نیستید اما زمانی که با تعطیلات، مخصوصاً تعطیلات نوروز روبه‌رو هستید، باید سریع‌تر از آنچه که فکر می‌کنید برای رزور اتاق‌های خانه معلم قشم اقدام کنید زیرا اتاق‌های موجود درون مجموعه، بسیار محدود بوده و همیشه اولویت با کسانی است که زودتر از بقیه اقدام می‌کنند یا بیعانه‌ واریز می‌نمایند. از دیگر ویژگی‌های این خانه‌ معلم در جزیره قشم این است که امکان رزرو اتاق به صورت تلفنی و یا حتی به صورت اینترنتی نیز برای شما محیا است.

سایت خانه معلم قشم

شما می توانید برای رزرو خانه معلم به وب سایت eskan.medu.ir مراجعه کنید و به صورت آنلاین اقدام به رزرو نمایید.

جاهای دیدنی قشم - شما میتوانید برای دیدن جاهای دیدنی و معروف جزیره زیبای قشم بر روی لینک کلیک کنید.

تالار و رستوران خانه معلم قشم

برای رزرو خانه معلم قشم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

سایت خانه معلم تنها پنج روز از هر ماه آن هم به مدت بسیار کوتاه، چیزی حدود دو یا سه ساعت فعال است. ساعت فعال شدن نیز از ساعت هشت صبح خواهد بود. شما برای استفاده از امکانات مجموعه، همانند هر مجموعه دیگری باید کارت شناسایی و همچنین کارت شناسایی فرهنگیان را به همراه داشته باشید. همچنین فراموش نکنید که بستگان درجه یک کارکنان آموزش و پرورش نیز می‌توانند از امکانات مجموعه خانه معلم قشم استفاده نمایند. در مجموعه خانه معلم قشم پذیرش بانوان مجرد ممنوع بوده و خلاف قوانین مجموعه است. همچنین پذیریش زوج ها نیز در این مجموعه رفاهی تنها با ارائه صیغه نامه یا سند ازدواج امکان‌پذیر خواهد بود. 

معرفی جزیره قشم - با جزیره زیبای قشم آشنا شوید

خانه معلم در جزیره قشم

مراکز تفریحی و دیدنی اطراف خانه معلم قشم

جزیره قشم با داشتن وسعتی برابر ۱۴۹۱ کیلومتر مربع، دارای مراکز تفریحی و مکان‌های دیدنی بسیاری است، همین موضوع نیز سبب شده که این مکان‌ها در یک منطقه از شهر قرار نداشته باشند. بنابراین نمی‌توان گفت که جاهای دیدنی قشم روی نقشه در کدام قسمت قرار دارند و یا به چه محلی نزدیک هستند. این مکان‌ها از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب این جزیره فوق‌العاده پراکنده شده‌اند. جنگل‌های حرا، دره ستارگان، جزیره هرمز، تنگه چاهکوه، کافه رستوران شب‌های دفاری، رستوران قلعه و… نمونه‌ای از مکان‌های دیدنی جزیره قشم هستند.

نظرات کاربران

  1. نرگس رجبی نرگس رجبی 1403/01/01
    1 نفر پسندیدند
    سلام دوستان گرامی .منکه نتوستم رزرو کنم جستجو رو که میزنم بقیه مراحل امکان پذیر نمیشه ..لطفا یه نفر به من کمک کنه هیچ کسی هم پاسخگوی تلفن های موجود نیست متاسفانه
  2. باربد باربد 1402/03/29
    12 نفر پسندیدند
    من خانه معلم قشم رو تاحالا نرفتم ولی برای رشت رو یکبار رفتم، اگه تابستان قصد سفر دارین حتما زودتر اقدام کنین چون این تایم ظرفیتا زود تکمیل میشه..
  3. باربد لحظه آخر 1402/06/01
    13 نفر پسندیدند
    ممنون از نظرتون باربد جان

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 103 کاربر