لوکیشن ‌های عکاسی در کیش

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/06
بازدید: 2693

یکی از جذابیت‌های سفر، عکاسی و ثبت خاطرات است. مخصوصاً اگر مقصد شما کیش باشد. جزیره کیش یکی از مناطق بسیار زیبا و بکر به شمار می‌آید که به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری شناخته می‌شود. سفر به جزیره می‌تواند تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد. در صورتی که به این جزیره سفر می‌کنید باید به دنبال بهترین لوکیشن‌های عکاسی در کیش باشید. پیشنهاد می‌کنیم تا برای ثبت خاطرات زیبا در این جزیره مناطقی را انتخاب کنید که خاص هستند.

لوکیشن ‌های عکاسی در کیش

معرفی لوکیشن عکاسی در کیش

در جزیره کیش مناطق بسیار زیبایی وجود دارد که مناسب عکاسی است. این لوکیشن‌ها می‌تواند لوکیشن‌های عمومی یا باغ متفاوت و متنوع این جزیره باشد. البته برای استفاده از باغ عمارت‌های خاص، پیش از مراجعه به آنجا باید اقدام به رزرو کردن آن کنید. به دلیل علاقه و استقبال بسیاری از گردشگران و مسافران جهت عکاسی در این جزیره و وجود باغ، عکاسی‌های بسیار زیبا و مناسبی برای این کار وجود دارد. گردشگران و مسافران می‌توانند با در نظر گرفتن تم عکاسی خود اقدام به استفاده از هر یک از لوکیشن‌های عکاسی در این جزیره کنند.

تور جزیره کیش - سفر به محبوب ترین جزیره گردشگری ایران با کمترین قیمت بازار

لوکیشن های عکاسی در کیش

جاده کرانه کیش

جزیره کیش به عنوان سرسبز‌ترین و زیباترین جزیره ایران شناخته می‌شود. در واقع این جزیره یکی از بهترین لوکیشن‌ها جهت عکاسی به ویژه جهت ساخت کلیپ‌های مختلف برای عروس و داماد است. یکی از این لوکیشن‌ها که بسیار مناسب برای ساخت کلیپ فرمالیته خواهد بود، جاده کرانه نام دارد. این جاده به دلیل فضای آرام و عاری از شلوغی می‌تواند امکان ساخت یک کلیپ زیبا را به شما بدهد. همچنین مکانی بسیار منحصر به فرد برای عکاسی و ثبت خاطرات خواهد بود. شایان ذکر است این منطقه برای زوج‌های جوان سوژه خوبی برای عکاسی به شمار می‌آید.

جا‌های لاکچری کیش - معرفی کامل جاهای لوکس و لاکچری کیش به همراه عکس و آدرس

سواحل ماسه‌ ای کیش

سواحل ماسه‌ای کیش یکی از مناطق بی‌نظیر و رویایی جهت عکاسی دونفره به شمار می‌آید. پیشنهاد می‌شود که اگر قصد عکاسی در این سواحل را دارید در زمان غروب آفتاب به آنجا مراجعه کنید، علاوه بر این سواحل ماسه‌ای مکانی بسیار مناسب برای ساخت کلیپ خوانندگان به شمار می‌آید. به همین دلیل بسیاری از هنرمندان اقدام به ساخت کلیپ‌های هنری خود در این مکان کرده‌اند.

سواحل کیش - معرفی انواع سواحل کیش؛ از خانوادگی و دورهم نشینی تا انجام تفریحات هیجان انگیز

سواحل ماسه ای کیش

پیست دوچرخه سواری کیش

یکی از سرگرمی‌ها و تفریحات جزیره کیش استفاده از پیست دوچرخه سواری به شمار می‌آید. این منطقه علاوه بر اینکه یک مکان تفریحی بسیار مناسب در جزیره کیش شناخته می‌شود، مکانی بسیار مناسب و زیبا برای ساخت انواع کلیپ‌های فرمالیته است. همچنین در این مکان می‌توانید انواع‌ ایده‌های عکاسی را پیاده‌سازی کنید. پیست دوچرخه سواری کیش نیز برای ثبت خاطرات بسیار جذاب و خاص است.

تفریحات کیش - هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی و غیر آبی کیش که نباید از دستشان بدهید.

جزیره هندورابی در کیش

یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی که در جزیره کیش بسیار محبوب است جزیره هندورابی خواهد بود. این جزیره علاوه بر اینکه یکی از جا‌های دیدنی جزیره کیش به شمار می‌آید به عنوان یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی نیز شناخته می‌شود. این جزیره یکی از جزیره‌های آرام و بسیار خلوت جزیره کیش به شمار می‌آید که دارای ساحلی زیبا و همچنین تخته سنگ‌های محلی است. جزیره هندورابی برای عکاسی‌های عاشقانه و همچنین ساخت انواع کلیپ‌های فرمالیته عروس و داماد بسیار مناسب بوده و مورد استقبال قرار گرفته است.

لوکیشن های عکاسی در کیش

عکاسی لب ساحل کیش آن هم در غروب آفتاب

به طور کلی می‌توان گفت در حرفه‌ی عکاسی یک ساعت پس از طلوع آفتاب و یک ساعت قبل از غروب خورشید بهترین ساعت برای ثبت خاطرات و عکاسی شناخته می‌شود. در واقع در این زمان‌ها به دلیل وجود نور ملایم، امکان به وجود آمدن شرایط مناسب برای عکاسی مهیا است. بسیاری از افرادی که برای ساخت انواع کلیپ‌های عاشقانه به جزیره کیش مسافرت می‌کنند مطمئناً یکی از لوکیشن‌های انتخابی آن‌ها عکاسی لب ساحل در زمان غروب آفتاب است.

جاهای دیدنی کیش - لیست کامل جاذبه های گردشکری کیش + عکس + قیمت + آدرس

ساحل درختان نارگیل

در صورتی که به دنبال بهترین لوکیشن برای عکاسی هستید می‌توانید اقدام به ثبت خاطرات خود در ساحل درختان نارگیل کنید. این منطقه یکی از ساحل‌های زیبا و بسیار منحصر به فرد جزیره کیش به شمار می‌آید. علاوه بر این بهترین گزینه برای ساخت کلیپ‌های فرمالیته است. ساحل درختان نارگیل دارای زیبایی بسیار خاص و منحصر به فرد بوده که باعث به وجود آمدن یکی از بهترین لحظات زندگی شما خواهد شد. اگر به دنبال عکاسی و ساخت انواع کلیپ‌های فرمالیته هستید این ساحل زیبا به شما پیشنهاد می‌شود.

لوکیشن های عکاسی در کیش

ساحل مرجانی

یکی از ساحل‌های معروف و مشهور جزیره کیش، ساحل مرجانی است. تمام افرادی که به جزیره کیش با تور داخلی سفر می‌کنند این ساحل زیبا را به عنوان یکی از سواحل بی‌نظیر جزیره کیش معرفی می‌نمایند. این ساحل برای ساخت انواع کلیپ‌ها و همچنین عکاسی بر روی شن بسیار مناسب است. به دلیل موقعیت جغرافیایی ساحل مرجانی امکان ثبت خاطرات و عکاسی به صورت خاص وجود دارد.

زیباترین هتل ‌ها برای عکاسی در کیش

هتل‌های بسیار زیاد و متنوعی در جزیره کیش وجود دارد که برخی از آن‌ها لوکیشن‌های بسیار مناسبی را برای عکاسی در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهند. برخی از این هتل‌ها شامل هتل داریوش بوده که دارای یک ساحل اختصاصی بسیار زیبا است. یکی از مزایای استفاده از لوکیشن‌های ساحل‌های اختصاصی خلوتی و راحتی آن‌ها خواهد بود. علاوه بر این هتل ترنج کیش نیز یکی از بهترین و زیباترین هتل‌ها برای عکاسی به شمار می‌آید.

هتل های کیش - لیست کاملی از امکانات و اطلاعات تکمیلی هتل های کیش

لوکیشن های عکاسی در کیش

اجاره کشتی برای عکاسی در کیش

یکی از‌ ایده‌های بسیار منحصر به فرد برای عکاسی در جزیره کیش اجاره کشتی است. در واقع عکاسی بر روی کشتی یکی از بهترین لوکیشن‌ها به شمار می‌آید. کشتی‌های تفریحی زیادی مانند اوستای ۵ و آرتمیس از کشتی‌های معروف برای عکاسی در جزیره کیش به شمار می‌آیند. شایان ذکر است برای اجاره کشتی برای عکاسی باید از چندین هفته قبل اقدام به رزرو آن‌ها کنید.

غواصی در دریای کیش

یکی دیگر از‌ ایده‌های جذاب برای عکاسی، غواصی به شمار می‌آید. غواصی در دریا و همچنین ساختن انواع کلیپ‌های فرمالیته و کلیپ‌های دونفره می‌تواند تجربه بسیار فراموش نشدنی باشد. برای فیلمبرداری در زیر دریا باید اقدام به استفاده از تیم‌های غواصی مجرب و تیم‌های عکاسی با تجربه کنید که مهارت کافی را در زمینه ساخت انواع کلیپ‌ها و فیلمبرداری زیر آب را دارند.

غواصی در کیش

باغ پرندگان کیش

تصور کنید برای گرفتن عکس‌های یادگاری و ثبت خاطرات مسافرت به جزیره کیش اقدام به گرفتن عکس در کنار فلامینگو یا پلیکان‌های بسیار زیبا می‌کنید. در باغ پرندگان کیش انواع پرندگان بسیار زیبا و خاص وجود دارد. به عنوان مثال درنای تاج دار و برخی از پرندگان کمیاب در این باغ نگهداری می‌شوند، به همین دلیل این منطقه یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی محسوب می‌شود.

بهترین باغ عمارت برای عکاسی در کیش

باغ عمارت یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی و ساخت کلیپ به شمار می‌آید، همچنین مناطق بسیار زیادی در جزیره کیش وجود دارد که با شناخت آن‌ها می‌توانید اقدام به عکس و ثبت خاطرات در لوکیشن‌های بسیار منحصر به فرد کنید. برخی از بهترین مناطق برای عکس‌برداری شامل شهر باستانی حریره و کشتی یونانی در کیش است. این مکان‌ها از دیگر مناطق بسیار معروف و مشهور جزیره کیش به شمار می‌آیند که فرصت و شرایط مناسبی را برای عکاسی فراهم می‌آورند.

باغ عمارت برای عکاسی

کیش - همه چیز درباره جزیره زیبا و مرجانی کیش !

کلام پایانی
لوکیشن‌های بسیار متنوع و گوناگونی در جزیره کیش وجود دارد که مناسب عکاسی بوده و در صورتی که به دنبال ساخت کلیپ‌های فرمالیته و دونفره هستید می‌توانید از لوکیشن‌های بسیار زیبا این جزیره استفاده کنید. یکی از بهترین مناطق معروف جزیره کیش که بسیاری از افراد به دنبال ساخت کلیپ در آن‌ها هستند شامل جاده کرانه و سواحل ماسه‌ای این جزیره است.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر